Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Graberis 24.07.2007 15:14

Nē, otra tēma ir: dzīvo pie sievas vecākiem tālajā Ziepniekkalnā, brauc ar 750-to bumeru un parkojas zem dzīvokļa logiem.

Graberis 24.07.2007 9:28

Re, par vili aņukus sacer:

- Молодой человек, Вы не подскажете который час?

- Да пошел ты нах%й!

- А что это Вы мне тыкаете?

Graberis 23.07.2007 13:35

Pirmdienis rakstīja: klau, Pilhelm...

es pirms 2 nedēļām visu sestdienu pārvietojos ar ātrumu ap 200 km/h..... visu sestdienu, apmēram 700 Km....

Matemātiķis mļe :

700/24 ~ 30km/h

700/12 ~ 58km/h

Graberis 20.07.2007 13:16

uupis rakstīja: Te viss ir vienkārši.

Motors nedarbojas - tiek stumts.

Motors darbojas - tiek braukts.

Tas tāpat kā ar diennakts tumšo laiku.

Paņemam avīzi diena un iebakstam ar pirkstu kad saule lec kad riet. Ja riet 21:20 tad diennakts tumšais laiks iestājas 21:20.

Man mācīja ka tumšie laiki sākas pusstundu pirms rieta un beidzas pusstundu pēc lēkta - tipa, tas nekur neesmot rakstīts, bet uz to varot balstīties.

Graberis 20.07.2007 12:13

Vitamin rakstīja: www.youtube.com/...

SAMEO 8O

Graberis 19.07.2007 15:04

Gnoms rakstīja:

krisus rakstīja: aizvakar jau bija un darba kolēģi pieķēra, teica 6 punkti un 50...200LVL, jo divi pārkāpumi, viens, ka ne no tās joslas, otrs tipa agresiivaa!

nevar divus pārkāpumus plusot...

2-us nevar, bet vairāki viens otram sekojoši pārkāpumi jau ir agresīva braukšana. Man jau šķiet, ka 2-3 nav "vairāki", 4 varētu tā kā būt/tā kā nebūt, bet mūsu policija tālāk par 1 skaitīt neprot.

Mi ļegion, ibo nas mnogo.

Graberis 17.07.2007 16:28

Hohma...

Negribu vēlreiz visu to penteri rakstīts, vienkārški man pašam bij līdzīga problēma ar vistas kaulu rīklē. Tā arī nevienu dakteri nesagaidīju - viss pats no sevis atrisinājās un nācās tukšā vilkties mājās.

Graberis 17.07.2007 16:26

Gnoms rakstīja:

Graberis 16.07.2007 23:30

Nepareizs benzīna/gaisa maisījums vai vecas sveces. Maisījums nepareizs var būt aiz vairākiem iemesliem, kas atkarīgi no konkrētā pričendāļa esamības/neesamības un darbotiesspējas. To tev neviens virtuāli te nenodiagnosticēs - iemesli var būt gaužām daudz un parasti ir švakākais variants, kad visas fiņtihļuškas it kā pašas par sevi darbojas normāli, taču pa visiem kopā ne.

Iesākumam padomā, kas tika darīts, pirms problēmas sākās.

Graberis 12.07.2007 16:46

Rīgai-13 arī bija kikstarteris - uzliec uz pekas, kāju starp spieķiem un iegriez

Tika bieži lietots brīžos, kad pats verķis stāvēja pusizjauktā stāvoklī.

Graberis 10.07.2007 20:58

Netirs, divreiz ap kuzavu un vēl ko uz krāna uztīt paliek Tikai tās tādas oranžas, pod lamborgini

Vienkārši mikrobiem pats tas beņķis kā skolas sols, tādēļ arī siksna biš garāka

Graberis 10.07.2007 20:46

slumpitis rakstīja: Kur Latvijā ir drošības jostu šūšanas speiālisti?

Latvijā ne tādus vien speciālistus atradīsi, ja ne, tad leišos točna.

Graberis 10.07.2007 20:45

316i rakstīja: nez kaa izskataas nelaimiigais saabists, kurs ar savu kuslo rumpiiti speejiigs paarraut jostu???

Diezvai tiek mēģināts bērna beņķi iestutēt vadītāja vietā. Vispārt jau vajag paprovēt arī uz citām siksnām, ja neizdod, značit nav - sviedri nav paredzējuši siksnas 1m diametra vēderiem.

Taču reālākais - paņemt siksnu no cita auto, lielākas klases vai mikrobusa siksnai vajadzētu derēt atliektiem galiem, vēl dabūs pieīsināt.

Graberis 10.07.2007 19:18

Pietin ar izoleni . Nu to, sudraboto... vai melno...

Bet, ja nopietni, tad man arī ar pirmo beņķi (tāds, kamēr sīkais vēl pats neķepurojas) bija līdzīgi (no sākuma nespējām pieņemt, ka visām sīko precēm tāds nenormāls uzcenojums) - varēja pielikt tikai aizmugurējā benķī nolaižot roku balstu un iestutējot tā cauruma vietā. Pie tam, arī tikai virzienā ar ģīmi uz priekšu. Neko, tā kā sīkais sāka ātri pats apkārt staigāt, tad pēc 1.5 gada nopirkām normālu ar isofix.

Pamēģini tomēr atdot atpakaļ vai samainīt. Ja nesanāk, papildus gabala iešūšana jostā būtu pēdējais ko es darītu - frontālā trieciena brīdī tomēr kopējais spēks uz to jostu ir pie 2 tonnām. Labāk mēģini iečekot, vai tev tā josta nav nedokumentēti saīsināta (lasi, pēc nošķilšanas). Vēl var mēģināt aizvietot ar citu, garāku.

Graberis 09.07.2007 23:30

Labi, referencums beidzies - klauni aizbraukuši [atvaļinājumā], cirks palicis.

Turpinot tēmu - šodien bij` tāds īss rakstiņš Dienā PIEDZĒRIES ZEMESSARGS SAŠAUJ MALKAS PIEGĀDĀTĀJU. Acīs iekrita viens teikums

Diena: Leons K. bijis viens no zemessardzes veterāniem un agrāk līdzīgus pārkāpumus nav pieļāvis.

Vai no tā būtu jāsecina, ka eksistē citi zemessargi, kas laiku pa laikam sašauj kādu civilo?

Graberis 09.07.2007 13:23

Vili, iesaku tev aizbraukt uz Atēnām - pēc tur piedzīvotā tev 20 gadus būs par ko topikus cept. Ātrums pilsētā tiek konstanti pārsniegts par 40 kmh neatkarīgi no auto markas, luksoforu signāli un ceļu zīmes tiek uztverti kā "vēlams, bet ne obligāti", motociklu, skūteru, mopēdu un tamlīdzīgo skaits atsevišķos rajonos pārsniedz auto skaitu un brauc viņi pa visām joslām un spraugām (starp citu, motobraucēji viens otru nesveicina, tam vienkārši nav jēgas), auto tiek likti jebkurā neaizņemtā vietā, pie kājas zīmes un krustojumi.

Man šķiet, vidējais latvietis tur tālāk par pirmo krustojumu neaizbrauktu.

Graberis 08.07.2007 22:32

Nez ar kādu drapaku tie āksti plāno baikerus ķert? Tos viņu esošos Suzuki bērns ar trīsriteni var noskriet

Graberis 15.06.2007 22:40

Mjā, plīstošus priekšmetus vispār nav ko domāt likt bagāžas nodalījumā. Tā vien šķiet, ka lidostās viņi ar tiem koferiem sacenes spēlē - kurš tālāk pa trepēm ar jamo nošļūks.

Pirkām koferi - veikalā mums basņas sastāstīja. Tipa vieglmetāla karkass, stiklšķiedras korpuss ar vēl kaur kādas tur plastmasas pārklājumu. Tipa gandrīz vai NASA tehnoloģijas, un vēl lidostās ar šitiem dikti rūpīgi apejoties, jo zinot, ka esot dārgi utt.

Figu, pēc pirmā sievas brauciena koferis bija zaudējis savu sākotnējo formu. Pēc otrā jau bija pamanījušies vienā vietā ielauzt izslavēto korpusu.

Graberis 13.06.2007 23:21

A man, a man... Pļē, kas man?

A man mēnesī 16 laši par 95-o. Ikdienā Iļģuciems - Ziepniekkalns, + reizēm līkums caur centru.

Graberis 13.06.2007 9:22

Tiko braucu garām - joprojām, viss ciet. Štopars gan būtu daudz mazāks, ja visi necenstos saskatīt, kas tur notiek. Bet no malas toč izskatījās, ka kaut kāds musorvedējs piekabi pazaudējis.

Graberis 11.06.2007 9:58

Visatļautība bija 5-diena vakarā pie Berģu pārvada - izbrauc ments ar zili-sarkaniem uguņiem un tauri, tā lēnām aizšķērso visiem ceļu - tas ir, noliek faktiski visus uz pirkstgaliem. Pēc tam nobrauc atkal malā uz ieskriešanās joslu un paliek tur stāvot ar iedegtu zilo bākuguni. No ko, visi stāv un gaida, kad tad brauks otrs un atļaus atkal visiem braukt.

Nekā, kādas pārdesmit sekundes gaidījām, kad redzams, ka nekāda kolonna neseko, tad visi tā lēnām sāka atkal kustēt.

Kur sāls tādam izgājienam?

Graberis 07.06.2007 15:22

Izlasīju, nezinu gan vai kursa fiksēšana vienmēr ir novedusi pie devalvācijas, taču tas, kas septembrī būs 10%, ir tukša pļūtīšana - vasarā un rudens sākumā pārsvarā ir bijusi deflācija, jo tirgus pats par sevi kļūst mazaktīvs + samazinās produktu cenas.

Graberis 07.06.2007 12:50

Man vajag divus kreklus ar fotogrāfiju uz vēdera un muguras.

Graberis 06.06.2007 17:17

seaman rakstīja:

tomc rakstīja:

seaman rakstīja: un vai el.cepeškrāsnij vaig atsevišķu kabeli un drošinātāju???

Ir ieteicams atsevišķs kabelis un drošinātājs - tā vismaz mācīja augstskolā.

a man tik trīs drošinātāji! varbūt viss skaitītājs jāmaina? tad jau Latvenergo jāsauc

Latvenergo tev jāsauc tikai pēc nomaiņas, lai atnāk plombu uzlikt. Piezvani, sarunā, ka mainīsi korķus, pēc tam pasaki, ka ir gatavs. Atnāks cilvēks, pačekos, lai tev nav kaut kādi vadi palaisti garām skaitītājam un uzliks štempeli, ka ir ok.

A korķus uz automātiem vari kaut vai pats mainīt, vai kaimiņš. Galvenais, zināt kā un nenosvilināt skaitītāju.

Graberis 06.06.2007 15:07

Es neesmu auns, tādēļ braucu pret plūsmu...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti