Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Graberis 07.10.2007 20:26

Baisulis rakstīja:

Shmit rakstīja: Nu tā turpinot drīz jau lasīsim kā kāds ir apdzinis vairākas mašīnas reizē var arī kādam sēņotājam pagājis garām...psc

Nefantazē,runa iet tikai un vienīgi par kretīnisku uzvedību un tādas mums uz ceļiem netrūkst.

Bet vispār jau jautri,kā tie kretīni sašūmējušies,arī šeit

Baisais, konkrētais variants par Vanšu tiltu bija "agresijas" piemēra kalngals - tik precīzs, ka TVNets to pēc dažām stundām izvāca. Vēl lielāka agresija ir vērojama uz:

- Valdemāra no Kalpaka bulvāra uz priekšu

- Čaka

- Lāčplēša gan pie Valdemāra krusta, gan aiz Salu tilta

- Valmieras no Lāčplēša līdz Bruņinieku ielai

- ...

Tur ir rinda ar kredītiem, kas veido otro joslu. Vēl tikai nav skaidrs, kurš kretīns to otro joslu ir izveidojis - tas, kurš pirmajā joslā, vai tas, kurš otrajā.

Tas pats notiek jebkurā apgriešanās vietā, kur visi griežas pa iekšējo rādiusu, nevis ārējo (pēc noteikumiem - tā ir iebraukšana pretējā joslā ar izrietošo 1 kredītpunktu).

Man šķiet, ka uz ceļa jāvadās pēc loģikas, nevis pēc noteikumu grāmatiņas.

Graberis 06.10.2007 15:28

Brīdī, kamēr pārējie stāv un gaida uz luksoforu, aptuveni 20-30, pie nosacījuma, ka ceļu nav aizštopējis sabiedriskais transports. Tas ir pietiekams apjoms, lai piepildītu oficiālo joslu no 3 joslu sākuma līdz Preses nama uzbrauktuvei.

Graberis 06.10.2007 15:10

Izlasi vēlreiz,ko es rakstīju,padomā vēlreiz un tad raksti.

Kāds sakars uz krastmalas pusi braucošajiem ar tiem, kas iestrēguši Kronvalda kurstojumā?

Graberis 06.10.2007 13:53

Tu ar turpat?

Parēķini pats - kā būtu, ja visi tur sāktu braukt pēc joslu apzīmējumiem:

1. Visi, kuriem aiz tilta jānogriežas uz Krastmalu, uz Eksporta ielu, uz Citadeles autostāvvietu vai uz Kronvalda bulvāri, lai tiktu atpakaļ uz tilta, līdz tilta viduma dabūtu stāvēt korķī kopā ar visiem, kuriem vajag uz Valdemāra ielu.

2. Tā kā Ķīpsalas pusē ir 2 joslas, no Preses nama uzbrauktuves puses visi gribošie varēs stāvēt un gaidīt, kad kāds iežēlosies viņus palaist (pašlaik tieši šajā vietā izveidojas trešā neoficiālā josla), kas ātri vien izspiestu korķi līdz nobrauktuvei otrā pusē, nobloķējot otro joslu jau pie kanāla. Tāpat īsā laikā tas veiksmīgi aizboķētos arī uz tilta otru pusi, neļaujot braukt tiem, kam no peldbaseina puses vajag tikt uz Daugavgrīvas, Slokas ielu u.c. jebkurā Pārdaugavas virzienā. Tālāk - noštopētos arī Vanšu tilts otrā virzienā, jo nobrauktuve būtu ciet.

Domā ar galvu.

Graberis 05.10.2007 14:01

Runa jau par to, cik stulbam jābūt lai atklātu šitādu Ameriku

Graberis 05.10.2007 13:55

Eu, ģeniāls raksts, kas tik neizrādās - Šorīt uz Vanšu tilta daži gudrinieki bija izdomājuši ieviest trešo joslu

www.tvnet.lv/...

Graberis 05.10.2007 11:41

UzminiKā dienesta auto:

www.boot.lv/...

Graberis 05.10.2007 9:02

jastr rakstīja: lnt tak katru rītu fonā rāda Rīgas tiltus, tai skaitā arī salu... nezinu, laikam no tv torņa... man domt, ka tās ir kaut kādas vebkameras, kas tur onlainā kruķijās, kapēc nevarēja no tā pasākuma video saorganizēt? vienalga, vai tas RD satiksmes regulēšanas centrs, vai kā tur to kantori sauc...

Labrīt www.skaties.lv/...

Graberis 04.10.2007 15:29

Par to mešanu es arī ilgi domāju - nekādi nevaru iebraukt, kā tas ir iespējams, taču fakts ir uz sejas - cilvēks pāri margām ieplanējis Daugavā.

Ar ko tur īsti viņu veda? Man izsecinājās, ka ar kaut kādu busu ar bīdāmajām durvīm, jo vieglajam nemaz tā braucot durvis neatvērsi arī pie 50 kmh, pie tam vēl jāpietur.

Tālāk abi varianti:

1. ielēca pats - ja pats, tad vajag palielu telpu, lai dabūtu tādu starta ātrumu, tātad auto bez beņķiem.

2. kāds palīdzēja - ja ir beņķi, tad nemaz nav tik daudz vietas, kur to Gulbi saturēt un iešūpināt, pie tam, cilvēks, domājams, ka pretojās. Tātad vai nu atkal variants, ka nav beņķu vai tur Bergmanis par konvojieri strādājis.

Tas tā - atklāts paliek jautājums, kādēļ tik naglim obrazom lekt/mest Daugavā. Versijas:

A. Gulbis tiešām vainīgs, lēca pats. Tātad bija iemesls to darīt - vai nu viņam turpat auto rīkli grieza vai galā kas nelabs gaidīja, vai saprata, ka no viņa taisnību izspiedīs tā vai tā un tad rezultāti būs vēl sliktāki par personīgās dzīvības zaudēšanu.

B. Gulbis vainīgs, pats nelēca. Tātad vai nu brutāla atriebība, vai kāds kādu gribēja apklusināt.

C. Nav vainīgs, lēca pats. Samērā neticami - vienīgais iemesls, ja tevi ved uz nokaušanu vai gribēja pasargāt reālo vainīgo.

D. Nav vainīgs, nelēca. Tātad vai nu brutāla atriebība, daudz nepētot, kam par ko. Vai arī mēģinājums pataisīt par grēkāzi - tā sacīt, beigts, tātad vainīgs.

Graberis 03.10.2007 13:00

Visi autovadītāji tā vai tā dalās divās daļās:

- bremzes - tiek, kas brauc lēnāk par mani

- atsaldētie - tiek, kas brauc ātrāk.

Graberis 27.09.2007 20:52

Tā sacīt - insaidera storijs. Atsevišķas igauņu ir uztaisījušas baigo biznesu - parasti ir bāzes likme (eiribors, libors, rigibors vai vēl kāds cits perebors) + pievienotā likme. Igauņi šo pievienoto likmi ir noteikuši ar mīnusu, tādēļ reāli sanāk 4.6 nevis 4.7.

Bāzes likme ir % par kādu banka aizņemas no citām bankām. Pievienotā - tas, ko pati banka ieplēš.

Kur fiška strādāt ar mīnusiem? Vienkārši - naudu ta banka aizņemas ik pa laikam, nevis pie katra kredīta jož uz blakus banku pēc piķa. Vienīgais risks - kad savajadzēsies atkal, tad būs jāaizņemas par esošiem %. Tas tā teorētiski, bet praktiski - nu neaizņemas tās bankas viena no otras nepārtraukti. Un reizēm gudrāk iesist no sava piķa mazāku naudu, nekā aizdot to konkurentiem un nopelnīt vairāk.

Graberis 27.09.2007 0:06

No sevis tikai vēl varu piebilst - nobraucu 6 gadus, nekādas problēmas ar bloku neradās.

Graberis 26.09.2007 22:07

Razmērs, deksi, neputro cilvēku

Graberis 26.09.2007 13:51

Par ierakstiem - man tā kā šķiet, ka viņus nevar izmantot prokurors, lai pierādītu vainu. Vai drīkst izmantot aizstāvība, lai atspēkotu, nezinu.

Jebkurā gadījumā - ir jau visādi beztabu utt, kas būtu laimīgi šādu materiālu palaist gaisā. Būtu pietiekami, lai vismaz kādam uz beigām ieriebtu, ja savādāk nekā.

Graberis 25.09.2007 18:04

Einstein rakstīja: Atļaušos nepiekrist par to, ka agresīva braukšana izpaužas kā citu šoperu kļūdu izmantošana. Es arī, piemēram, ja ir divas joslas vienā virzienā un pirmajā ir rinda, bet otrā tukša vai krietni tukšāka, duru visiem garām un, izmantojot apstākli, ka cits nejēdz laicīgi nospiest gāzes pedāli, lai izkustētos no vietas, ielienu man vajadzīgajā joslā atpakaļ. Kas tur ir agresīvs? Tas, ka izmantoju brīvāku joslu braukšanai, nevis pilnāko stāvēšanai? Tas, ka cits ir pārāk aizņemts ar deguna urbināšanu, lūpu krāsošanu un pelnu pūšanu nost no kamzoļa, ka nespēj laicīgi ieštepselēt ātrumkloķi? Ja es nepārkāpju csn un neradu draudus citiem, kāpēc es šādi nevarētu braukt. Straujas bremzēšanas nav, strauju manevru, ka cits varētu nenoreaģēt, nav. Viss ir kārtībā.

Agresīva braukšanu izpaužas kā rupja csn pārkāpšana, kas apdraud citu drošību. Aber šajā gadījumā viss ir likuma ietvaros.

Vsjo, esmu runājis!

Garām - agresīva braukšana ir tad, ja policista kungam tā šķiet. Viss pārējais ir bezpreģels.

Graberis 23.09.2007 23:42

A ko tad tu gribēji no tā opeļa - pašam kāds iesēstos astē un vilktos entos kilometrus no pakaļas bez redzama iemesla. Onkulis izdomāja parādīt, ka ne uz to esi trāpījis un viņa opeli tev neredzēt.

Graberis 21.09.2007 15:59

Ta labi, tāpat tu neuztver - tu lieto Mac, es lietoju XP. Man tā ir ērtāk.

Kad savajadzēsies Mac, tad arī domāšu, bet pašlaik turpināšu lietot Borland un Microsoft Visual Studio uz tā paša plikā XP.

Un, lūdzu, nesāc stāstīt, ka to visu var palaist arī uz Mac - zinam, zinam. Var.

Graberis 21.09.2007 15:36

Pļin, kas tas ir, ka visi salasa to, ko paši grib.

Lūdzu, paņem no ielas cilvēku un apsēdini pie Mac, lai viņš tevis rakstīto tekstu ieklabina. Viņš tevi pasūtīs nah un pateiks, ka tev kompis ir beigts, jo viņam Words nelaižās.

Piesēdini pie Windows un viņš tev sataisīs.

Mac na ļubiteļa - lūdzu, man nav nekas pret. Man kompis ir līdzeklis uzdevuma izpildei, tādēļ priekšroka lietošanā tam, ko pārzinu.

Esmu strādājis ar visiem Windowsiem, DOSu, daudziem *NIXiem (kaut kur pat mētājas IBM certified AIX Administrator), OS/2, OS/400 un, jā, arī MacOsu. Taču reālitāte ir tāda, ka ikdienā ir jāstrādā ar Windowsu, bet laika vienkārši pārliecības pēc pāriet uz kaut ko citu man nav.

Graberis 21.09.2007 15:05

Nu, vili, es oponēšu - cilvēkam dators vajadzīgs, lai strādātu. Tieši tā, kā tu saki - ieslēdzu, pastrādāju, izslēdzu, nevis pie katras darbības urbtos manuālī. Man, piemēram, nebūtu tagad laika vēl to MacOSu mācīties, kurš arī, starp citu, nav bez caurumiem. Tādēļ man tādam būtu jāpaļaujas uz visu to drošību, ko Apple tur ir ietaisījis. Cita lieta ir Windows - vidusmēra lietotājam uztaisi limited jūzeri, sasetapo sekuritī un lai pucē vaļā.

Priekš sevis var sakonfigurēt tā, ka neviens hakeris tevi netraucēs - man pašam mājās kompis 3 gadus diendienā stāvēja ieslēgts bez firewalliem un visa pārējā. Un nekas nenotika - pašam tikai vajag aizbāzt tos caurumus, ko Geitss vaļā atstājis. Tagad gan firewalls stāv, nācās otro servispaku uzlikt.

Graberis 21.09.2007 14:55

Viņš tev ir vispirms cinkots un tad pīts vai otrādi. Ar domu, vai viņš ļurkājas pa tām acīm vai fiksēts?

Graberis 21.09.2007 13:12

Nekā nebūs, kādu laiku turēsies, kamēr tauta sapratīs, ka labāk samaksāt papildus kādus 5-us sotakus un pārkreditēties uz eiro, jēnām vai vēl nezin ko. Un tā kā Latvijā viss parasti notiek masveidā (atceramies kaut vai sāls plauktu šturmēšanu), tad ieskries otrā grāvī.

A Eiropai tāds Latvijas miljardu kredīportfelis tāds purkšķis vien ir - tālāk jau Latvijas Banka varēs savu bāzes likmi mainīt kaut ik pēc stundas, nevienu tas vairs nesatrauks.

Tālāk var sanākt visādi - ja sanāks, būs labi, ja nesanāks un kādam tomēr rociņa notrīcēs uz devalvāciju, tad mēs visi būsim dupsī.

Graberis 20.09.2007 16:55

Biško nofotošopēts izskatās, nu nevar ļopene šitā lēkāt.

Graberis 20.09.2007 16:41

Oi, sorry, bišku pārlasīju vēsturi, uzbrauciens nuhajam neparko.

Viņš tak nesaka, ka nevar dabūt numurus - reds te nomoderējis visu. Tas tak kasinsh79, kas te gaisu sāka jaukt, tālāk nuhajs izteicās par bolndīnismu un tad jau aizgāja beztēmā. Atvaino, zbiedri.

Rezumē sekojošs:

- Itālijā reģistrētam auto, kas nav noņemts no uzskaites, tranzīta numurus Vācijā dabūt nevar.

- No reģistrācijas noņemtam auto numurus var dabūt jebkurā valstī, kurā tas ir ievests, ja ir attiecīgi pirkšanas/pārdošanas dokumenti.

Viss, tēma izsmelta.

Graberis 20.09.2007 14:52

nuhajs rakstīja:

Graberis rakstīja:

Viens esot dabūjis, otrs ar Monako tehnisko pasi ir dabūjis. A nuhajs nav dabūjis.

Tu esi idiots kopš dzimšanas vai vienkārši notraumēts nesen? Es to auto pirku Lietuvā, tas bija no Itālijas atvests BEZ itāļu numuriem, ar leišu pirkuma līgumu. Un man nevajadzēja numurus.

Ta labi, visi jau nevar būt gudri, visi nevar braukt ar leišo pirktu itāļu volvo.

Graberis 20.09.2007 13:42

Labi, ja tev tā patīk, lieku ka to tavu māti mierā. Rupjš gan tu esi, man agrāk likās, ka zbiedri ir tādi, nu, tā kā inteliģentāki vai pa pārējo masu.

Nu bet kā tad paliek? Cilvēks uzdeva konkrētu jautājumu - vai ar Itālijas tehnisko pasi var Vācijā saņemt tranzīta numurus.

Viens esot dabūjis, otrs ar Monako tehnisko pasi ir dabūjis. A nuhajs nav dabūjis.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti