Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Sandis_UR 02.07.2007 7:17

Vajadzetu, lai musu ekstreemie speeki pie ASV veestnieciibas noparko bendzovou, tad vismaz kaadu laiku buutu miers no sitiem lohiem un vinji aarpus savas veestnieciibas neradiitos.

Citadi ari nakamgad 4 juulijaa uz veermanisha buus uzraksts US PASSPORTS ONLY. - te nu bija leilaa USA draudziiba.

Manuprat vermanjdaarzs ir Latvijas tautas iipasums un tiek uzturets par tautas liidzekljiem nevis privaata slegtaa teritorija ar izredzeetajiem.

Sandis_UR 25.06.2007 8:57

rrupucis rakstīja:

i_edgars rakstīja: Logika ir elementāra - nevar salīdzināt japošku šujmašīnu ar 12 un pat 20 000 apgr min ar deforsētajiem amerikāņu dzinējiem kuriem pat 5000 apgr min ir ļoti daudz!

Taču ir ļoti liels pluss - amerikāņu dzinēji kalpo ļoti ilgi!!! Pa to pat laiku (km) vismaz 3 japoški tiks nodzīti lupatās!

Ja grasāties salīdzinās šādus vāģus tad salīdziniet izmaksas uz visu tā kalpošanas laiku!!! Nevis brauciens ap sētmali!

kurai japaanju masiiniitei ir 12-20 stuk apgr min???

TOYOTA F1

Sandis_UR 04.06.2007 22:21

Kaadam nav gadijumaa lieki 4 volvo kalpaki uz R15? Piedavajumus suutit uz andis_ur@inbox.lv" target="_new">sandis_ur@inbox.lv

Paldies

Sandis_UR 04.06.2007 7:25

Latvaans rakstīja: Paldies..... Humors tautā ir. Izdzīvosim....

Da man ne tikai sīci ar gultu vadāt, bet arī aparātus ar visiem spēlētājiem (kāzas-bēres utt), naglas, dēļus etc etc etc...

Kamaz, ZIL, GAZ priekšrocības neapspriedīsim, lūdzu. Paldies par navigatoru uc ieteikumiem.... Vot bik par īsu.... Probes uc benzīna kapsētas nederēs. Man bieži sanāk arī pa lauku ceļiem vizināties...

Necakree praatu un njem T4 Multivan ar TDI 2.5. Pagaidam pasaule neko labaaku nav izgudrojusi ja nu vieniigi T5, bet tas jau ir nejeedziigi daargs.

Sandis_UR 28.05.2007 19:11

shearer rakstīja: tirgojaas ss.ss.lv/...

kaa ar orgaaniem, ceru, ka biji paraxtiijies ?

Sorry par spam, nenocietos.

Sandis_UR 26.05.2007 19:21

Stulbākais ir tas, ka nesen to jautājumu jau skatīja un nolēma, ka brīvdienās nebūs jāmaksā, pagaidīja kamēr viss apklusa un tad pa kluso sito projektu izbīdīja ārā.

Manuprāt seit ir privāto autostāvvietu lobijs, jo sestdienās Rīgā satiksme ir ļoti brīva un meirīgi ir vietas kur apstāties. Tagad pēc likuma pieņemšanas privātie varēs pacelt arī savas cenas un vēl būs papildus ieņēmumi brīvdienās.

Karoče polnij PE.

Jātaisa mums demostrācīja, tā kā to izdarīja Jelgavā, a to kasē naudu ka maz neliekās a pat galvenās rīgas ielas ir dranķīgā stāvoklī.

Ja tā meš parēķinām, tad par centrā iekasēto stāvvietu naudu varētu katru gadu visam centram asfaltu nomainīt.

Sandis_UR 22.05.2007 21:07

quattropower rakstīja: Pārdod Opel Omega 98` 2.0DTI 16v dīzeli.

ABS, centr. atsl., cink. virsb., el. logi, el. spog., gaisa spilv., imobilaiz., kompjūt., kondic., kruīzkontr., lukss sal., klim. kontr., piek. āķis, piln. elektrific., servo, spoileris, stūr. pastipr., turbo, vasar. riepas, magnetola, stereo, tikko no Beļģijas, sedans, 5-ĀK, 4 durv., dīz., teic. kārt.

Bildes - ss.ss.lv/...

Cena - 5550eur

Tel. 29410799

Kas tas vinjam par taadu motoru? Ja masiina ir labaa teh stavoklii, tad gan jau ka naakamajam saimniekam nokalpos vel 1/2 miljona. Omegas tiesam ir labas masinas ar labu komfortu par loti sapratiigu cenu, sia konkretajai gan anav sapratiiga cena.

Sandis_UR 17.05.2007 20:21

edza1970 rakstīja: Vācieši godīgi sestdienas rītā dodas ārā no pilsētām- korķi uz bāņiem ir ne no kā- pats izbaudīju. Noteikti labāk ņemt nomas auto ar pilnu apdrošināšanu -nekādu problēmu, ja kas notiek tfu, tfu.

No Latvijas tik tālu braucot

1. pārgurums

2. ceļa izmaksas nav tikai degviela, bet arī gulēšana motelī, ēšana ceļā, ceļu nodokļi,

3. Mans rekords diennaktī ir 1700 km, normāli var nobraukt 800-900 km gandrīz nonstopā braucot 15 stundas

4. mašīnas nobraukums 5- 6 tk

Skaidrs, sestdienas riitaa jaaiet guleet vai staigaat pa fricu pilsētām.

Kaadu marsrutu Juus vispaar ieteiktu? car sauljiem, viljnju, warsavu, berliini, vai arii pa apaksu caur cehiju?

Sandis_UR 17.05.2007 19:35

kuka rakstīja: Ja brauceejs pie stures tikai viens tad tas viss pasaakums parvertieises par vienu lielu murgu deelj lielaas slodzes stuurmanim !

Ja abi divi parmainju brauc, tad veel var domaat braukt no Latvijas pashiem ar savu mashiinu ...

Nezinu via tas kljuus par murgu, jo man patiik braukt, it sevikji gribaas izmaukt pa vaacu baanjiem.

Cik var gaazt uz tiem polju baanjiem? Ja taapt ka uz viljnas sosejas, tad jau varetu diezgan aatri aizmaukt, un kapeec briivdienaas ir jaareekjina paaris stundas klaat?

Sandis_UR 17.05.2007 19:32

i613 rakstīja: vai ta cilviitis nevar nopirkt pashu leteaako mp3 pleijeriiti ar FM , + veel paprasa kaadam (pienjemu , ka pats nejeedz neko) lai iekachaa veel muzonu kkaadu , piesleedz tam suuda pastuuzim un klausaas....beernudaarzs to4...

Zafig man skjuniitii glabaat mp3 pleiejri???

Sandis_UR 17.05.2007 17:02

A to apdrosinaasanas naudu (70eur) atpakalj neatgriez?

Ja brauc svojim hodom, kaa ir vissizdeviigaak maukt? doma taada, sestdien no riita izbraukt ap 3, peec tam ritaa ap 9 buutu pie poljiem, un vakaraa jau ieks DE. Berlines apkaartne varetu apmesties un peec tam raavienaa uz Taize. Tur padzivoties kadas 3 dienas un ar stpeim vai TGV aizlaist liidz okeaanam. atpakaljcelja iebraukt pie vidusjuras.

Sandis_UR 17.05.2007 16:58

fokss rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Atvainojos, ka gluži ne pa auto tēmu, taču gribēju uzprasīt vai kādam mājās nemētājās kāds lieks radiotehnikas vai analogs rādio tjūneris ar FM, kuru var pieslēgt rādiotehnikas pastūzim, un vai vispār nāk radiotehnikas FM tjūneri?

Ja kādam ir līdzīgs ejošs agregāts manis minētajam, labprāt apmainīšu pret 10 l piena vai cita līdzvērtīga produkta.

Meilot uz andis-ur@inbox.lv" target="_new">sandis-ur@inbox.lv

Ja nav noslēpums ko tu pīpē?

Nesapratu jautaajuma kontekstu.

Sandis_UR 17.05.2007 7:25

smaidiigais rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

smaidiigais rakstīja: esmu gan braucis, gan fly&rent, bet, ja tik nedeļa laika, jālido. Lido uz to pašu Hānu, tas lēti, un tad no ryanair mājas lapas ir izeja uz herca autonomu, kur pasties kko mazu, un gāz! 23 gadi nav šķērslis.

Cik te rēķināju, izmaksu ziņā atšķirības starp fly&rent un vizināšanos caur visu eiropu neatradu

Kaa ir ar tiem maksas ceļiem francijaa un Polijā?

polijā 3 x pa 11 zlotiem, Francijā - atkarībā no maršruta... Paņem www.viamichelin.com, vai www.map24.co.uk ievadi savus galamērķus, un tur tev sarēķinās.

Protams, ilgtrermiņā lētāk ir braukt ar savu, bet 2200 km tev vajag 24 h baigo gāšanu, vai reāli divas dienas, divas turp, divas atpakaļ? Kas paliek pāri??

Biju domaajis 2 turp un 2 atpakallj, + kadas 3-4 dienas pa to rajonu pavizinaaties.

Sandis_UR 17.05.2007 7:11

Veel ir doma par Fly & stop - aizlidot liidz frankfurtei un taalāk aizstopēt, tācu nekad neēsmu stopējis ārzemēs un nav nojēgas vai maz var tikt ar stopiem līdz Lionai no Frankfurtes (600km).

Žēļ ka tas Deutsche bahn ir baigi dārgais, ar to pāris stundās tiktu līdz apakšai un tad viens spļāviens, bet viņam vienā virzienā vienai personai līdz Ženēvai biļete maksā 100eur

Sandis_UR 17.05.2007 7:06

smaidiigais rakstīja: esmu gan braucis, gan fly&rent, bet, ja tik nedeļa laika, jālido. Lido uz to pašu Hānu, tas lēti, un tad no ryanair mājas lapas ir izeja uz herca autonomu, kur pasties kko mazu, un gāz! 23 gadi nav šķērslis.

Cik te rēķināju, izmaksu ziņā atšķirības starp fly&rent un vizināšanos caur visu eiropu neatradu

Kaa ir ar tiem maksas ceļiem francijaa un Polijā?

Sandis_UR 17.05.2007 7:04

sleepnis rakstīja: Sūc tas radiotehnikas tjuneris. Pameklēšu, ja neesu izmetis ārā.

Viņam tak nav frekvenču sintezatora. fiksētās stacijas tikai 4. Nemaz nerunājot par tālvadības iztrūkumu. Stabilizācija sūdīga, ja kaste pie loga, tad vēsākā laikā atverot logu gadās, ka stacija aizpeld. Koroče 10L piena būtu labs ieguvums.

Nrko dižu jau nevaig, paredzeets izmantošanai šķūnītiī pie 2x AC-35

Sandis_UR 17.05.2007 7:03

raimondsm rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: tjūneris ar FM, kuru var pieslēgt rādiotehnikas pastūzim, un vai vispār nāk radiotehnikas FM tjūneri?

, labprāt apmainīšu pret 10 l piena vai cita līdzvērtīga produkta.

Meilot uz andis-ur@inbox.lv" target="_new">sandis-ur@inbox.lv

kas ir līdzvērtīgs produkts pienam

Kefīrs (tumšais vai gašais

Sandis_UR 16.05.2007 23:35

Volvo850 rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Atvainojos, ka gluži ne pa auto tēmu, taču gribēju uzprasīt vai kādam mājās nemētājās kāds lieks radiotehnikas vai analogs rādio tjūneris ar FM, kuru var pieslēgt rādiotehnikas pastūzim, un vai vispār nāk radiotehnikas FM tjūneri?

Ja kādam ir līdzīgs ejošs agregāts manis minētajam, labprāt apmainīšu pret 10 l piena vai cita līdzvērtīga produkta.

Meilot uz andis-ur@inbox.lv" target="_new">sandis-ur@inbox.lv

pļē, tu esesesku skatījies? ja tur nebija, tad tas jādara katru dienu... kaut kad parādīsies...

Skatiijos, to ko biju domaajis neatradu.

Sandis_UR 12.05.2007 9:40

Lietosanaa ir 2005g berlingo (peec feislifta). 1.6l 16v motors ir loti ok, bet paareejais veel sliktaak kaa Opelim. Peec gada lietosanas vienam slieksnim pie ritenjiem nolupa kraasa, ilgu laiku bija jaacakreejas ar to Veho, jo vinji apgalvoja, ka to esmu nodauziijis ar akmenjiem, tacu tad paraadiju vinjiem otru pusi, kura bija ta kaa no salona. Tagad jau ir sarunaata kraasosana aizmugureejam durviim, jo apakseejai malai arii saaka lobiities kraasa nost. Bezcentra ripuljiem riepas un diskus vinji maina 2h, tai pat laikaa kalngale auto 40 min. Masiina jau grab un klab, i pa laikam iedegas airbag lampinja. Veel kaadu laiku ik pa laikam atteicas stradat kreisas pagriezienu raaditaajs.

Motors gan pagaidaam liekas, ka ir loti ok, jo elju need, griezaas pie sava maza tilpuma diezgan nipri, tacu probleema ir taa, ka aatrumkaarba manuprat ir galiigi nepiemeerota, pa soseju braucot aatrak par 110 sanaak zaagjeet motoru.

Piekare pagaidam turaas ok, peec nakaams teh apkopes uzrakstiisu kautko manaa pieredzee.

Sandis_UR 06.05.2007 23:10

shmurger rakstīja: jā , es te palasos, ne tikai NHL profesionāļi šite apgrozās.da i slaveni velosportisti te ir gūzmām....

Jaa un ar niku Daniels_Rebuss te cato VV Freiberga

Sandis_UR 06.05.2007 21:28

recluse rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

ar nebuusi pie Rudziisha un Fela ciiniijies

Bija tāda lieta. Tad vēl Rudzītim bija 2402

Es arii gadinju pusotru pie Rudziisha marsaa pavizinaajos.

Sandis_UR 05.05.2007 11:30

Ta kaa esmu kaadu laiciņu trenējies velo braukšanā padalīšos arī ar savu pieredzi. Sākumā braucu ar standarta start šosē. Veļļuks it kā labs, taču tā bezkameru riepu lāpīšana katru nedēļu ir murgs. Tāpēc servisā pie Arkadija kinostudijas teritorija (velo dzeki zinas sito meistaru) man uztaisīja normālus ratus ar dubultajiem aplokiem un 28 mm riepu. Izmaksāja tas prieks 70 latus ar visām rumbām. Pēc tam uzliku daudzmaz normāu pārslēdzēju pa kādiem 15ls. Tacu tad sākās diezgan liels cakars ar pedāļu ķīliem, pa cik esmu pats smags un grieziens bija smags, tab ļoti bieži sāka klaņi ļurkāties, jo ķīli neturēja. Tāpēc bija doma uzlikt monbloku, taču tajā brīdi treneris iedeva citu veļļa rāmi un uz tā uzliku savus ratus. ja standarta start šosē nomaina ratus un uzliek normālu monobloku, tad var snākt tīri normāls braucamais, domāju tagad tāda pārbūve nebūtu dārgāka par 100ls un sanāk normāls šosejas/pilsētas braucamais. Es ar to velli ilgu laku pat ziemas laikā braucu caur pus Rīgu uz skolu. Vēl liels mīnus start šosē ar orģinālajiem aplokiem bija tas, ka sunīši bieži mēdza atņirgties, tādēļ lauka apstākļos nācās jaukt pakaļējo ratu ārā un zem sunīšiem pabāzt kādu sērkoku, lai sunīši nofiksējas un varētu tikt mājās.

A par tiem ātrumiem runājot ar to pašu parveidoto start šose uz līdzenas vietas esmu izspiedis 74km/h, no siguldas kalna 84km/h, tik tur gandrīz es neierakstījos uz gaujas tilta jo pirms līkuma apdzinu vieglo un nebiju ieņēmis pareizu trajektroi i bremzēt sanāca vēlu. Taču ja gribās izbaudīt kārtīgu ekšonu, tad siguldnieks vai turaidnieks ir iistaa vieta Runā ka menti reiz mērija profiņiem ātrumu no siguldnieka, līderiem esot bijis virs simta. Vēl jau forsi ir pavizināties lejā pa bobsleja kalnu ja ir dzelzs nervi un ļoti labas bremzes.

Aiz masīnas vispār uz 70 mierīgi var pavilkt, mums pat bija tāda lieta garajos siguldas trenniņos, ka atpakaļ 6 vai 7 purni vilkām aiz trennera busa mājās uz 60. Vislabāk to aizvēju jūti ja riepa ir 2 cm no pakaļējā mašīnas bampera, brauciens ir tīrā atpūta.

Sandis_UR 03.05.2007 14:55

Ksneps rakstīja: Droši vien degvielu ēd neatbilstoši jaudai un performancei... Toties normāls kartings... ar džoistiku...

Jaa kartings ar merša ekstraam

Sandis_UR 03.05.2007 11:12

šeit būs pareizais links motors24.delfi.lv/...

Sandis_UR 11.04.2007 7:21

Ar cik ls jareekjinas tagad lai dabuutu A kategoriju?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti