VWfans rakstīja: Labāk meklē Volvo-Cross Country ap 2002.-2003.gadu:
rus.auto24.ee/...
Par to variantu jau biju domājis, bet piedāvājumi uz maiņu nav tik daudz un cenu starpiba jau arī lielāka, kas ir būtiski!
VWfans rakstīja: Labāk meklē Volvo-Cross Country ap 2002.-2003.gadu:
rus.auto24.ee/...
Par to variantu jau biju domājis, bet piedāvājumi uz maiņu nav tik daudz un cenu starpiba jau arī lielāka, kas ir būtiski!
Tēmas nosaukums nav atbilstošs jautājumam,ceru, ka sapratīsiet!
Subaru Putback vs. citi AWD
To bobcat: Kāpēc 3x iepostējies - nezinu ???? Vienreiz spiedu Submit-u!
- paldies par virziena norādi - tieši esmu no Pārdaugavas! Dzirdēt par to vietu ir - viens paziņaa savu Voyager-u veda, bet citā jautājumā.
To msh: Būs tas datčiks jāmeklē. Pēc aprakstiem no iepriekš minētiem manuāļiem sapratu, ka kārbā tikai atpakaļgaitas gaismu štekeris. Vienā BMW saitā atradu līdzīgu vainu, tam esot it kā diferī.
P.S. Šodien atkal spidometrs uz 500 m izdarīja savu darbu
P.S. 1. Vēl viena lieta, 4 mēnešus atpakaļ servisā roķeni laboja, varbūt meistari būspacentušies un ko nejauši izkustinājuši.
Labvakar!
Paldies visiem par komentāriem - diemžēl pēdējās divas dienas ar pirmiem saules stariem un lidz ar pirmajiem mēness stariem iekrāvies darbos - nav bijis laika pieķerties lietai, lai parbaudītu izirzītās versijas.
Varbūt tiešam kontakts kaut kur "nozaļumojis" un ar to viss bus gala (vakar pārvietojoties ātruma bultiņa uz pāris sekundēm aizgāja,bet tad atkal apstājās). Sarunāta uz nedēļas nogali bedre, tad lūkošu, savādāk daudzstāvu mājas pagalmā un tumā neko tāpat neizdarīšu.
Došu ziņu ja atradīšu un ja arī neatradīšu vainu.
P.S. Varbūt kādam ir kāda info par meistaru/servisu, pie kura trakākajā gadījumā varētu griezties.
Labvakar!
Paldies visiem par komentāriem - diemžēl pēdējās divas dienas ar pirmiem saules stariem un lidz ar pirmajiem mēness stariem iekrāvies darbos - nav bijis laika pieķerties lietai, lai parbaudītu izirzītās versijas.
Varbūt tiešam kontakts kaut kur "nozaļumojis" un ar to viss bus gala (vakar pārvietojoties ātruma bultiņa uz pāris sekundēm aizgāja,bet tad atkal apstājās). Sarunāta uz nedēļas nogali bedre, tad lūkošu, savādāk daudzstāvu mājas pagalmā un tumā neko tāpat neizdarīšu.
Došu ziņu ja atradīšu un ja arī neatradīšu vainu.
P.S. Varbūt kādam ir kāda info par meistaru/servisu, pie kura trakākajā gadījumā varētu griezties.
Labvakar!
Paldies visiem par komentāriem - diemžēl pēdējās divas dienas ar pirmiem saules stariem un lidz ar pirmajiem mēness stariem iekrāvies darbos - nav bijis laika pieķerties lietai, lai parbaudītu izirzītās versijas.
Varbūt tiešam kontakts kaut kur "nozaļumojis" un ar to viss bus gala (vakar pārvietojoties ātruma bultiņa uz pāris sekundēm aizgāja,bet tad atkal apstājās). Sarunāta uz nedēļas nogali bedre, tad lūkošu, savādāk daudzstāvu mājas pagalmā un tumā neko tāpat neizdarīšu.
Došu ziņu ja atradīšu un ja arī neatradīšu vainu.
P.S. Varbūt kādam ir kāda info par meistaru/servisu, pie kura trakākajā gadījumā varētu griezties.
msh rakstīja: Tik tizlas shēmas nebiju vēl redzējis bet izskatās ka ir tā, kā ir jābūt - ar vadu nevis kaut kādu trosi
Labi, liekam shēmu pie malas.
Bet arī vadu gadījumā nekādu shematisku attainojumu, kas un kur iet laikam nav?
Man tas pats CD (modeļi līdz 99.gadm). Lielas atšķirības nav (ritošā, bremzes u.c. lietas līdzīgi). Nav tikai info par jauno dizeļdzinēju, arī salonam daži uzlabojumi.
Kindzulis rakstīja:
Edmunds rakstīja:
Pārstāja darboties spidometrs. Kaut gan īsu mirkli pirms tam darbojās.
Piebilde tāpēc, ka brīdi iepriekš auto biju iedevis citam, tas teica ka tāda problēma, bet pēc tam vaina pazuda. Un pašam arīm 1h iepriekš viss strādāja.
P.S. Varu minēt kā joku, kas nu nekādi nevar saistīties. Spidometrs pārstāja darboties tad, kas nomainīju izdegušo gabarīta lampiņu lukturī ))
sorre
Nu digitālais displejs uz mērpaneļa tiešām nav, kas liek spriest par to, ka mehānisks, kaut gan auto jau no ši gadsimta - precizāk 2001.gada.
Par shēmu tāpēc jau jautāju, jo arī tur cilvēkam līdzīgas problēmas un bez atbildēm.
Ir man CD par Omegu B, par remontu un ekspluatāciju, tagad mēģinu sameklēt kādu Info, bet patreiz bez rezultātiem.
Uh_ti rakstīja: Orģinālajām ksenijām tā nevajadzētu gadīties. Ja liki krūmos, ej atpakaļ pie Voloģas un prasi, kas par hu*jņu.
Nu fakts ir tas, ka tie ir orģināli.
Mēģinu līdz galam izprast "kseniju" darbību. Cik noprotu ir kāds virzošais spēks, kas automašīnas luktura starus paceļ augstāk vai nolaiž zemāk pēc nepieciešamības. Vai nevar būt tā, ka "paceļ", bet atpakaļ nenolaiž.
Un pieregulē mehāniski - nobīdot lejā, bet vēlāk automātika to atkal paceļ augšā
Tā kā tēma vēl nav izdzēsta atļaušos uzdot vēl kādu jautājumu saistībā ar šo Topic.
Tā nu sataisījos iet uz atkārtoto TA nu jau ar it kā noregulētām gaismām. Gaismas regulētāji servisā pateica, ka tās gaismas ir nevis par augstu kā TA veči sacīja, bet gan vēl par zemu un nekādas regulācijas nav vajadzīgas, taču, lai vismaz kautkas ir darīt noregulēja uz norm. Aizdevos uz TA , un tie ar savu gaismas reg. aparātu saka, ka nu atkal par augstu. Bet pēc atstāstīta no servisa ļaužu puses TA meistars bija tik laipns, ka pats pieregulēja un izsniedza uzlīmi.
Bet piebilda, ka vaina varētu būt iekš tā automātiskās regulēšanas (gaisms virziens lukuros mainās braukšanas plaknei un atpakaļ nenostājas).
Tāpēc jautājums (ņemot vērā, ka tas mans pirmais auto ar ksenona gaismām) - kā notiek (kas regulē) staru augstumu ksenona lampām. Kaut kur esmu redzējis rakstu par kaut kādiem motoriņiem, bet ar plašāku info neesmu saskāries.
Kanibaals rakstīja: Kas ir domāts ar šito? "Un vēl gribētos sameklēt to plastmasas "lietinju", kas satur degvielas bākas plastmasas vāku.
paldies!" Ja domā, to lai vāciņš nav jāliek kur pagadās, tad tādu varu piedāvāt.
Atradu instrukciju krievu valodā, bet arī tur nav šī detaļa nosaukta, tikai minēta kā "zamok zaslonki topļenova baka" - kas tulkotos kā - degvielas bākas slēdzenes aizslietnis. Vizuāli tas izskatās kā pusmēness formas plastmasa ar divām "ausīm" vidū, kuras fiksē degvielas bākas vāciņu, lai pie auto aizslēgšanas aizbīdnis varētu fiksēt vāciņu (piestiprinās ar 2-ām skrūvēm).
ingusster rakstīja:
Nortel rakstīja: Tās LAMB gaismu akcijas ir fufelis. Ja nestāvēsi blakus un nerādīsi kuru skrūvi un kā jāregulē, tad saregulēs hvz ko. Džekam tuvo gaismu stari krustojās, LAMB "eksperts" teica ir ok, nevajag regulēt.
Jā, tas tiešām ir pārbaudīts - arī pagājušajā gadā pirms apskates biju uz LAMB akciju - šie ķipa saregulēja, man jau izskatījās ka paši bez īpašas poņas kā tas vispār darāms (bet beigās noimitēja regulēšanu un pateica ka ir OK), aizbraucu uz servisu un paprasīju lai pie reizes paskatās uguņus - apskatījas un teica ka viss šķērsām... Secinājums pašam un citiem - NEKAD NEBRAUKT VAIRS UZ LAMB AKCIJĀM - zemē nomests laiks un nekas vairāk...labāk toč nebūs!
Nu laiku toreiz zemē nenometu vienkārši patrāpijās pie viena lielveikala būt, ne rindas ne kā, bet nu tagad vismaz būs iemesls viņiem "pateikties", ja nākamreiz piedāvās savus servisa pakalpojumus
Yetti rakstīja:
Edmunds rakstīja:...Jādomā vien par to, ka iestājoties siltākam un sausākam laikam palīst zem auto un to āķi noskrūvēt!
ja tu esi pārliecināts, ka nekad nevajadzēs vilkt piekabi, tad... neņem nost (par to var iznākt maksāt), piedāvā tās pašas markas īpašniekiem iegādāties... ar pašnoņemšanu, teiksim, samaksājot tev 10.- Ls... caurmērā sakabe (bez uzstādīšanas) ap 45.-Ls maksā...
neaizmirsti - žadnostj fraijera pogubila...
Spried jau pareizi - bet nu lielāku lietu pārvešanai ir pieejams lielāks transporta līdzeklis. Ja palasa citu komentārus, ja vēl ar laiku sāks pie pašas piekabes āķa kvalitātes piesieties. Pēc visa spriežot ākis likts tepat Latvijā - sākotnējā apskate liecina, ka apkšā ir skrūves kuras atskrīvējot āķi var noņemt. Iepriekšējam auto bija orģinālais (pieņemu) , jo pata pamatne pie auto piemontēta, bet pašu āķi ar veiklām rokas kustībām var noņemt.
Un vēl jau āķa "+" kā viens rakstīja - pilda parkošanās sensora f-jas, arī vieglas sadursmes gadījumā kalpos kā drošības elements.
Ja izdosies sadabūt ligzdu, bijau iebraucis tajā veikalā (bija tikai 13 spraudņu ligzda, solijš pasūt'ti), tad nomainīšu un domāju, ka līdz nākamai TA problēma aizmirsīsies.
To vārdu foršie labāk likt pēdiņās, bet kau jau iepriekšējos komentāros saciju, ka ne jau visi darbinieki ir tādi. Vienreiz ejot uz TA , darbinieks pārbaudot gaismas pats pieregulēja, jo cik nu tur tā darba, ja protams pats lukturis nav ar bojājumiem. Jādomā vien par to, ka iestājoties siltākam un sausākam laikam palīst zem auto un to āķi noskrūvēt!
Yetti rakstīja: tāda figņa varētu būt Ventiņos... Iespējams, ka vēl kādā mazpilsētā...
Dex, ir bijusi situācija, kad piefisas par to, ka beņķis slikti turp-atpakaļ slīd...
Nu gluži mazpilsēta nav, netālu no Rīgas. Bet pēcāk no zinātājiem dzirdēju, ka tas TA pieņēmējs tāds diezgan piekasīgs.
Pats biju izbrīnīts, kad pēc gaismu pārbaudes lika vēlreiz pagriezienus ieslēgt un bremzes spiest. Iepriekšējam auto arī bija āķis, bet tas bija noņemamais, tāpēc tad kontaktligzdu nebaudija.
Vienreiz man jau palamējas pie TA apskates, ka nelielas gaismas novirzes no normas pats TA pieņēmējs pieregulēja.
Paldies Yetti par izsmeļošiem komentāriem, dosimies lietu meklējumos.
Betr paldies visiem par komentāriem - nemšu vērā arī ieteikumus darbus veikt pagalmā, ko ir arī nācies darīt. Nopirku pagājušā gada beigās jaunu akumulatoru un pagalmā mainīju. Ja neskaita to, ka piekļūšana skrūvei, kas tur aķi bez speciāla pagarinātaja gandrīz nav iespējama, pie temp. tuvu 0 arī rokas salst.
Tā kā var apskaust māju īpašniekus, kuriem savas garāžas un kuriem ir iespēja un vēlēšanās padarboties ap savu auto.
Domāju, ka tēmu var slēgt, jo gana viedokļu un komentāru ir dzirdēts.
jauku atlikušo brīvdienu
40Ls ietaupīts!
DeaDMoroZZZ rakstīja: ko tu saproti ar "paarlasiit VISU prieksheejo piekari" ???
ja tieshaam - VISU, tad 400 LVL ir tik pat kaa par velti
Nu varbūt ne gluži visu, bet apmēram tas tika veikts: Amor.atbalstu gultņu maiņa, priekšējā tilta sviras sailenbloki, stabilizatora atsaites, stures trapeces stienis, ģeometrija.
Aizmugurē sailentbloki.
Summa sanāca mazāka nekā sākumā minēts (ap 40 ls). Nu ja skatā rēķinu, tad ap 140 Ls materiālos. Pārējais stundu darba + PVN. Paveikts tas viss tika 6h.
Domkrats tad ir, bet ... daudzstāvu ēku pagalmā tas nav tik vienkārši izdarāms.
Lieta jau grozās ap ko citu - ieguldot tādus līdzekļus gribās pie normālas braukšnas pa mūsu "cik nu normāliem" ceļiem braukt ilgāku laiku nevis tuvāko mēnešu laikā meklēt no jauna servisu.
Par kvalitatīvu darbu var jau arī maksāt, bet www.sudzibas.lv/...
norāda uz pretējo!
Ņemot vērā, ka autoservisā neesmu bija vismaz gadu, ja neskaita eļļas maiņu, un bremžu klučus. Ar iepriekšējas markas auto VW tik lieli darbi netika veikti. Arī inflācija noteikti dara savu, tad jautājums ir - vai ši cena ir šim brīdim atbilstoša (protams jau gribētos zemāku - citi komentāri par ritošām raksta, ka nedārgi, taču bieži un ka viss tas, kas apakša saglabājies nemainīgs no 95 gada vai pat senāk).
modena rakstīja:
Slinkais rakstīja: nez, kursh muljkis gatavs mainiit subaaru pret pliku mazdu... ja nu vieniigi beigtu subaaru
Subaru jau parasti ir plikie ka baznīcas žurkas... ( salīdzinot ar to, ar ko šie sapņo konkurēt...)
Nu patiesība ne Mazda, ne Subaru (cik apraksts ļauj secināt) nav gluži "pliki" - ir savas ekstras. Vienkārši - katram auto savi ceļi. Neesmu vēl ar Subaru īpašnieku runājis par viņa motīviem mainīt, jo patreiz viņa auto stāv uz pārdošanu ar maiņas iespējām.
Galvenais gribas saprast, ja barteris notiek, kādas varētu būt galvenās problēmas ar kurām varētu sastapties. Jo nav ntereses samaksāt starpību un vēl 2x lielāku summu defeku novēršanai!
Pirmais rakstīja : uz oooo b3 vai b4 - otru auto turēt mūsdienās jau ir greznība. Pārdot šobrīd par izdevīgu cenu ir grūti, tāpēc jau vairāk sliecos uz maiņas variantiem.
P.S. Tad jau varbūt Golf II, tas kuram 4x4 ( 90-mitos diezgan populāri bija -tagad gan nemanās).