Kurā posmā? Dažviet pēc Ogres ieteicams pārvietoties pat zem atļautā ātruma, jo ceļš ir slikts, nepārskatāms, pilns un ir ļoti daudz smagā autotransporta. Liela iespēja avarēt ar pat mazliet lielāku ātrumu. Tālāk, pat vēl pirms šosejas ar sadalošo joslu arī 150 km/h ir OK, ja auto tam ir domāts. Lai avarētu, ir jāpārrēķinās savās prasmēs un ceļa situācijā.
P.S. Latgales reģions attīstītos daudz veiksmīgāk, ja Rīgas biznesa cilvēki varētu legāli ātri aizbraukt uz Daugavpili, nokārtot darba lietas, nostrādāt normālas stundas un atbraukt atpakaļ. Ja atļautais ātrums ir 90 km/h, tad paliek maz laika strādāšanai / tai jāziedo vēl otra diena. Atliek vai nu biznesu Latgalē neveidot, vai pārkāpt CSN. Minēto tabulu izveidoju kā reizi pēc pirmā šāda brauciena pa maršrutu Rīga -- Kauguri -- Ogre -- Daugavpils -- Krāslava -- Ogre -- Kauguri -- Rīga. Tā kā bija jānostrādā pilna darba diena uz vietas un braukāšanai netaisījos veltīt atlikušās diennakts stundas, arī pārvietošanās ātrums atbilda prasībām. Un visi bija apmierināti, neviens nebija saguris vai nomocījies no ilgām stundām automašīnā.
Neesmu dzirdējis nevienu sliktu vārdu par Virgilija. Bet tā vispār tiem šuvējiem cenas ir pamatīgas, bet attieksme pret klientu ir zem katras kritikas. Tā savulaik viesojos Cardesign, kur meistars tik kruts, ka klientus gatavs pa durvīm izmest, Luxauto paziņa tikko pāršuva salonu par saviem 4500 Ls, bet šie mašīnu atdeva netīru, noputējušu ar kaļķiem un vēl nez ko. Par lētākiem kantorīšiem pat runāt negribas – reklāmas kā mājas, bet taisni šuvi nošūt neprot. Tā kā veiksmi meklējumos un iesaku izvēlēties ko dārgu, kur vismaz labi uztaisa, vai meklē kādu, kurš klusi un mierīgi bez reklāmas taisa labi. Otrs – pats stulbākais ir taupīt uz materiāliem, jo pie sliktas ādas piesvīdīsi pāris minūtēs un discomforts garantēts. Laba āda un pareizi uzšūts salons tādas sajūtas neradīs arī automašīnā bez kondicioniera – tas ir pārbaudīts!