Tad vēl jo vairāk nesaprotu, par ko VW grib noplēst pāri par 30 000 EUR? Un kāpēc tad testēja 4x4?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tad vēl jo vairāk nesaprotu, par ko VW grib noplēst pāri par 30 000 EUR? Un kāpēc tad testēja 4x4?
Katram savs. Ja dzīvojas tikai pa pilsētu un šoseju, tad pilnpiedziņa nav nepieciešama. Laukos, dubļos, sniegā - citas vajadzības. Lai kāda būtu blīve starp stūri un sēdekli, 20 cm sniega kārta uz lauku ceļa bez pilnpiedziņas būs nopietns šķērslis. Un testēts jau tika T-Roc 4x4 versijā, tad to arī jāvērtē.
Izskatās, ka T-Roc ir riktīgi pārcenots. Cenu lapā vislētākā pilnpiedziņas versija 31 080 EUR. Par to naudu sanāk ne tikai labi aprīkots Subaru Forester, bet pat Outback. Par Nissan Qashqai pat nerunājot (tur nav nevienas versijas virs 30 K EUR).
Nudien neredzu nekādus argumentus tajā auto pat iekāpt.
Ir jau patīkami, ka darba devējs apgādā ar auto un daži par degvielu apmaksā. Bet lielākoties tas viss tomēr no paša maciņa. Un tā ir ne tikai Latvijā. Pat tad, ja esi labākais speciālists savā jomā Latvijā, Baltijā vai pat visā Eiropā - ne visās profesijās pienākas bezmaksas auto.
Ragavas jau vasarā netaisa...
Patīkams izņēmums ir 1. tramvajs.
Nu es pirktu leišu amerikāni. BET skatītos bildes, kāds tas bijis pirms remonta vai neremontētu. Varat smieties, bet man pēdējie 3 auto no leišiem, visiem sertifikāciju kārtoju AmerikasAuto. Kā vēl var iegādāties 2 gadīgu auto ar reālu nobraukumu ~20 kkm par 1/2 cenu? Patlaban braucu ar SubaruOutback '15 (no Mažeiķiem). Drīz jau būs 2 gadi manās rokās un šī auto iegādi nenožēloju ne brīdi.
"Sūdīgi ka pašam nav kur pārbaudīt termostatu, jo gan jau ka mēģinās iestāstīt ka ķibele citur un atkal noplēsīs kāpostu."
Skat augstāk, kā pārbaudīt termostatu!
Nav mājās virtuvē plīts, katliņa un ūdens?
Ja ar dzeses šķidruma temperatūru viss O.K., bet pečka nesilda, tad nekādā gadījumā nav vainīgs termostats. Visticamāk gaisa burbulis sistēmā. Vajag atgaisot. Nezinu, kā Tavam auto, bet audi 90 trubā uz pečku augstākajā punktā bija skrūvīte, kuru izskrūvējot varēja atgaisot. Tāda lieta ir redzēta arī citiem auto.
1. veltīgi mainīts termostats, turklāt vai nu sūds ielikts, vai kas cits sačakarēts. Brauc uz servisu un saki biezu vārdu, lai salabo, ko sačakarējuši.
2. atgaiso pečku.
Vai pirms termostata maiņas bija tāpat?
Izskatās, ka termostats neveras ciet. Termostatu pārbaudīt vienkārši (gan ārpus auto). Ieliec katliņā ar ūdeni un uzliec uz plīts. Īsi pirms vārīšanās termostatam jāatveras un atdziestot ūdenim jāaizveras. Precīzāk, protams, ja pie rokas ir attiecīgs termometrs.
Tas, ka nomainīts, nenozīmē, ka "jaunais" ir O.K. Aftermarketi mēdz būt visādi.
Un kāpēc tika mainīts?
Kāds sakars amerikāņiem ar Opeli.
Man visiem "amerikāņiem" VIN bija caur priekšējā loga stiklu redzams.
Sāc ar to, ka sameklē sava auto elektrisko shēmu. Droši vien priekšas un aizmugures sensoriem ir viens bloks un tas varētu nedarboties, ja kāds sensors nav pieslēgts vai ir uz īso (ticamāk). Domājams, ka kāds no sensoriem vai tā kabelis ir maitāts. ja kabelis uz īso, to var samērīt ar multimetru, bet sensoru tik vienkārši nepārbaudīsi. Vai nu baksties pats, vai brauc uz sakarīgu servisu uz kompi. Ar parasto OBDII pie sensoriem klāt netiksi.
Drīz būs 2 gadi kopš nopirku Subaru Outback 2.5 (Variators) 2015 - leišu Amerikāni. Nu jau būs 50 k uz šiltes. Drīz pēc iegādes nomainīju ABS devēju un riteņa gultni, tie bija traumēti jau US. Servisus neapmeklēju, eļļu un filtrus pats māku apmainīt. Pagaidām viss apmierina, nav kam piesieties. Nesēņojot LPG patēriņš 12 l/100 km, kas pēc naudiņām atbilst 6 l dīzeļa.
LABU auto parasti nepārdod. Pārdod, ja draud dārgs remonts (jau ir problēmas, bet var vēl "iesmērēt") vai arī "mācītāja atraitnes" auto "tikko no Vācijas", kurš sagatavots "na prodažu".
Nu nez... 15 g. vecā auto diži daudz investēt?
Tā auto vērtība ir ~ 2 kEUR, ar nosacījumu, ka nav briesmīgi redzamu defektu (patlaban ir - balti dūmi).
Izskatās, ka auto elektronika dzīvo savu dzīvi. Visticamāk, ka šai markai elektriskās shēmas un attiecīgs servisa rīks/kompis būs tikai autorizētajā servisā. Tas laikam ir Amserv Krasta ielā. Var mēģināt FRANK, Jūrmalas gatvē. Tur būs krietni lētāk, bet vai viņi atradīs vainu? Labā ziņa, ja neko nesataisīs, tad nenoplēsīs 9 ādas, varbūt pat neko. Vispār ar viņiem ir pozitīva pieredze.
Vecie Subāri ar EJ25 (EJ20) motoriem un jaunie ar FB25(FB20) uzvedās pilnīgi atšķirīgi (tur gan jāsaka, ka arī kārbas ir pilnīgi citas). zinu, jo ģimenē ir Foresters ar EJ25 un Outback ar FB25. Kaut arī pēc papīriem zirgu skaits ir pieaudzis nebūtiski, Outback (ar variatoru) ir krietni žiperīgāks.
Cik zinu, Duster 4x4 LPG automāts vispār neeksistē. No kuras rūpnīcas Tu tādu dabūji?
Ne Škoda, ne Dacia vispār nav pieejama 4x4 versijā ar benzīna dzinēju un automātu. Pat nerunājot par to, ka būtu ar LPG, vai var uzlikt LPG nezaudējot garantiju.
Subaru Ascent ir 7-vietīgs un ar variatoru.
Ja patīk slēdz ātrumus manuāli ar lāpstiņām pie stūres.
Jautājums ar kādu dzinēju auto tika testēts.
Ar 1.6 tiešām rāmai braukšanai, bet ar 2.0 gana žiperīgs.
Manuprāt Subaru variatori ir O.K., vismaz par Outback '15 nevaru teikt, ka rūc bet nebrauc. Tas gan ir ar 2.5 atmo, bet masa arī attiecīgi lielāka.
Celtniecības grants ir jābūt bez māla piemaisījuma, savukārt ceļa grantij jābūt klāt nedaudz māla. Ja tādu ceļu pareizā brīdi nogreiderē (kad ir nedaudz mitrs), tad nožūstot ceļš ir līdzens un ciets kā asfalts.
Papūt ap ieplūdes kolektoru starta gāzi. Pārbaudīsi gumijas savienojumus.