Nu tak vajag LV budžetu papildināt...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu tak vajag LV budžetu papildināt...
Nu man patīi AIROK, jo viņiem ir maiņas punkts pie manām lauku mājām Vecpiebalgā un Cēsīs. Varbūt nav pats lētākais, bet ir OK. Pusautomāti ir gan Rīgas garāžā, gan laukos - Abi trofejnieki, pa lēto, BET savu funkciju veic.
Kaut kā negribas atbalstīt sazvērestību teorijas, BET tomēr šķiet, ka UA tiek atbalstīta tik, lai iztukšotu RU resursus - gan karotāju, gan tehnikas (lai cik atpalikusi tā būtu). Ja ātri piegādātu visu vajadzīgo, RU ātri atspiestu viņu teritorijā, BET ar visiem ieročiem un karavīriem. Pamazām cērtot suņa asti viņš lēnām noasiņo. Var jau būt, ka tas viss notiek netīšām, demokrātijas lēnuma dēļ?
Viencexpercs rakstīja: bet tagad tā ir palikusi vēŗl lielāka. Kur viņi ko zaudēja?
Ķīnietis tik gaida, lai lācis novājē, tad savāks Sibīriju. Jau tagad tur pilns ar ķīniešiem, meži un raktuves iznomātas.
Jāsalīdzina līdzvērtīgi auto (funkcijas un cena). Piemēram: pilnpiedziņas universālis ar paaugstinātu klīrencu (Der arī krosoveri) cenā, teiksim, līdz 40 000 EUR. ICE pret EV. Ja no ICE es liktu Subaru Outback, tad nezinu ko variet ieteikt no EV?
Bradypus rakstīja: Kad braukāju ar gāzi (kam bija EV cienīgs nobraukums ar vienu uzpildi), pat Latvijas robežās nereti sanāca braukt ar benzīnu, par Baltijas mērogu nemaz nerunājot. Arī ar gāzi sanāca izbaudīt "bonusu" ar bieži nepieciešamām un reti pieejamām uzpildēm un attapšanos ar tukšu balonu pie sūkņa, kur nevaru uzpildīties, jo cita standarta konektors. Ši "laime" bija tikai kaitinoša jo vienmēr bija līdzi bāka ar benzīnu. EV tāda alternatīva nav un katrs gadījums, kas man bija tikai kaitinošs būtu bijusi nopietna problēma.
Un jā, vairumam cilvēku ir jāpiemērojas tavam priekšstatam, ka atvaļinājums ir aviočārters uz all-inclusive dzertuvi, kamēr sieva sauļojas. Acīmredzot tev nav ne mazākā nojausma par "alternatīvo" realitāti un cilvēkiem, kam patīk apmeklēt reālas zemes, nevis kūrotus un iespējas nokļūt vietās, ko dod tikai savs auto.
Ar LPG ar vienu uzpildi nobraucu 630 km ar smagu kāju un 700, ja ievēroju ātruma ierobežojumus. Tas laikam ir EV cienīgi...
p.s. Auto - Subaru Outback ar balonu rezerves riteņa vietā.
Par laboratorijām: Katrā valstī ir noteikts, kāda institūcija ir tiesīga veikt attiecīgas pārbaudes. Ar Parlamentā pieņemtu likumu, Valdības lēmumu vai Karaļa dekrētu. Gan kapitālismā, gan sociālismā. SIA "Ragi un nagi" var būt pasaules līmeņa zinātnieki un miljonus vērta aparatūra, bet tiesa neņems viņu "ekspertīzes" rezultātus vērā. Piemēram, Latvijā naudas (jebkādas) ekspertīzi drīkst veikt TIKAI Latvijas Banka.
Nepatīk EV cena. tas ir par ~15 000 EUR dārgāks par līdzīgu benzīnnieku. Piemēram, Subaru Outback un Soltera.
topinamburs rakstīja:
Bradypus rakstīja: Perfekta atbilde, precīzi ilustrē, pie kā lohiem jāķeras, kad bail no patiesības.
Ne reizi vien man ir bijis jāpārliecinās, cik ļoti esi apmaldījies vēstures 3 priedēs.
Nebrīnies! Dažs māk apmaldīties 3 priedēs pat tad, ja ir tikai 2 un visi pārējie to skaudri saredz.
Ja iepriekš eļlas līmenis ir bijis normā (pie maiņas nav pieliets par daudz), tad eļlas līmenis var pieaugt TIKAI 2 iemeslu dēļ - degviela (dīzelis) vai dzeses škidrums nokļūst eļlā. Atšķirt viegli, "tosols" ar eļļu veido gaišu emulsiju. Abos gadījumos draud motora remonts/maiņa. Spriežot pēc autora jautājuma, diez vai šis būs gadījums, kad pats mācēs remontēt. Nobrauktam dīzelim remonts var izmaksāt vairāk par auto vērtību. Ieteiktu mainīt auto. Bet ja nu auto ļoti mīļš, tad jādzen uz kādu servisu diagnosticēt (pajaukt motoru). Tad arī būs skaidrs vai ir vērts remontēt.
imzz rakstīja: Izeja būtu Palestīnas valsts nodibināšana, ne tajās robežās, ko grib palestīnieši, bet kaut kādās, par kurām varētu sarunāt.
Tagad situācija ir: Izraēla tur palestīniešus kā suņus pie ķēdes, jo tie kož, savukārt "suņi" atbild: kamēr tu turēsi mūs pie ķēdes, mēs kodīsim.
Jāsāk ar to, ka VISI palestīniešu grupējumi paziņo. ka atceļ savās programmās prasību iznīcināt Izraelu.
Neesmu pircis malku un netaisos to darīt. Malka aug mežā. Neesi slinks paņem zāģi un uz priekšu. Nezini kur? Pajautā!
Nopērc maizes cepjamo verķi:
m79.lv/virtuvesmazasadzivestehnika/maizeskrasnina/wypiekacz-do-chleba-tristar-bm4586
Nu nez, es par tiem džādiem benzīniem teikšu, ka mani aparāti ( Husqvarna zāģis, oleomac trimmeris, ķīniešu trimmeris, B&S stumjampļāvējs un arī pļaujam traktorītis) labprāt strebj gan Circuļa, gan Nestes, gan Koola 95 zupiņu un nejūt atšķirību.
kontradmiral rakstīja: Kādam ir pieredze ar aķīšu pļāvējie/trimmeriem? Man lēnā garā benzīnieks plāno doties pensijā, domāju moš paņemt vietā versiju uz bačām.
Ir DeWalt 18V aku trimmeri saimniecībā. Brushless. Ir OK, tik nevajag lietot baterijas mazākas par 4 Ah. Vispār jau saimniecībā padsmit DeWalt verķu, visi OK. BET aku trimmeris ir tikai viens no zāles pļaušanas verķiem un kā vienīgo var tikai tad ja ir tīri simbolisks zālājs. Man ir gan traktoriņš, gan stumjamais, gan benzīna trimmeris/krūmgriezis. Un vēl ar kaimiņiem kopīgs Mitsubishi 30 Zs traktors ar 1.5 m āmurpļāvēju.
Lieklā mērā ticams, ka vaina jāmeklē degvielas padeves sistēmā. Iztīri karburatoru un degvielas bāku. NOMAINI GAISA FILTRU.
Kaimņš lai smejas, BET es vēl neesmu pamanījis Dacia izmērā ne mazāku par Subaru Outback un ar automātu un, protams, ar pilnpiedziņu. Paqlabojiet mani, ja neesmu pamanījis šo Dacia piedāvājumu. Tikmēr jākrāj vien nauda jaunam Outback.
Kārba un motors šamam nav ilgspēlētāji. Chrysler 2.5 un 2.7 V6 motoriem ir cimperlīga eļļošanas sistēma un ja iepriekšējie saimnieki nav pedantiski mainījuši eļļu, tad tam motoram drīzumā gaidāmi kapi. Ja vēl sapuvuši sliekšņi, tad neiesaku. Tā jau auto ērts un komfortabls.
Vaina kaut kur buksēs, stiprinājumos, motora spilvenos...Izķert grūti. Servisā to VAJADZĒJA atrast. Viens mašīnu šūpo, otrs lien apakšā un klausās/skatās/tausta. Dažreiz ar lomiku pakustinot ritošo izdodas atrast. Var būt arī kāda puslauzta atsaite/stabilizators/stiprinājums virsbūvē.
Pēc manas saprašanas bez "8" būtiskajos priekšmetoa - fizika, matemātika, ķīmija, latv. valoda, angļu valoda nebūtu ko darīt.
Ja skolu var beigt ar "4", kas ir akurāt "2" pēc mūslaiku 5-baļļu sistēmas, tad par ko var runāt. Vai Jums patiktu, ka Jūs operē ķirurgs, kuš pazīst 40% no iekšām?
Nu jau 5 gadus braucu ar ASV saliktu "japāni" - Subaru Outback ar CVT ('2015). Ne par US salikumu, ne par CVT nav ne mazāko sūdzību.
Ir bijis, ka viena sprausla "ķeras". Vai nu auksta vai karsta. Tad pārslēdzoties var noslāpt.
Nav info par degušo auto. Benzīns/dīzelis? Ieptiekšējā vēsture? Ir bijuši 2 Voyageri. Ar elektrosistēmu viss kārtībā. Ērts auto, tikai ir 2 problēmas. Liels nodoklis un rūsa labi ēd.
Nedomāju, la LM bija kaut kas, ko varētu izmantot lādiņu ražošanai. ja nu vienīgi dzelzceļa pievadceļi, lai atvestu izejvielas un aizvestu produktus.