Nopērc maizes cepjamo verķi:
m79.lv/virtuvesmazasadzivestehnika/maizeskrasnina/wypiekacz-do-chleba-tristar-bm4586
Nopērc maizes cepjamo verķi:
m79.lv/virtuvesmazasadzivestehnika/maizeskrasnina/wypiekacz-do-chleba-tristar-bm4586
Nu nez, es par tiem džādiem benzīniem teikšu, ka mani aparāti ( Husqvarna zāģis, oleomac trimmeris, ķīniešu trimmeris, B&S stumjampļāvējs un arī pļaujam traktorītis) labprāt strebj gan Circuļa, gan Nestes, gan Koola 95 zupiņu un nejūt atšķirību.
kontradmiral rakstīja: Kādam ir pieredze ar aķīšu pļāvējie/trimmeriem? Man lēnā garā benzīnieks plāno doties pensijā, domāju moš paņemt vietā versiju uz bačām.
Ir DeWalt 18V aku trimmeri saimniecībā. Brushless. Ir OK, tik nevajag lietot baterijas mazākas par 4 Ah. Vispār jau saimniecībā padsmit DeWalt verķu, visi OK. BET aku trimmeris ir tikai viens no zāles pļaušanas verķiem un kā vienīgo var tikai tad ja ir tīri simbolisks zālājs. Man ir gan traktoriņš, gan stumjamais, gan benzīna trimmeris/krūmgriezis. Un vēl ar kaimiņiem kopīgs Mitsubishi 30 Zs traktors ar 1.5 m āmurpļāvēju.
Lieklā mērā ticams, ka vaina jāmeklē degvielas padeves sistēmā. Iztīri karburatoru un degvielas bāku. NOMAINI GAISA FILTRU.
Kaimņš lai smejas, BET es vēl neesmu pamanījis Dacia izmērā ne mazāku par Subaru Outback un ar automātu un, protams, ar pilnpiedziņu. Paqlabojiet mani, ja neesmu pamanījis šo Dacia piedāvājumu. Tikmēr jākrāj vien nauda jaunam Outback.
Kārba un motors šamam nav ilgspēlētāji. Chrysler 2.5 un 2.7 V6 motoriem ir cimperlīga eļļošanas sistēma un ja iepriekšējie saimnieki nav pedantiski mainījuši eļļu, tad tam motoram drīzumā gaidāmi kapi. Ja vēl sapuvuši sliekšņi, tad neiesaku. Tā jau auto ērts un komfortabls.
Vaina kaut kur buksēs, stiprinājumos, motora spilvenos...Izķert grūti. Servisā to VAJADZĒJA atrast. Viens mašīnu šūpo, otrs lien apakšā un klausās/skatās/tausta. Dažreiz ar lomiku pakustinot ritošo izdodas atrast. Var būt arī kāda puslauzta atsaite/stabilizators/stiprinājums virsbūvē.
Pēc manas saprašanas bez "8" būtiskajos priekšmetoa - fizika, matemātika, ķīmija, latv. valoda, angļu valoda nebūtu ko darīt.
Ja skolu var beigt ar "4", kas ir akurāt "2" pēc mūslaiku 5-baļļu sistēmas, tad par ko var runāt. Vai Jums patiktu, ka Jūs operē ķirurgs, kuš pazīst 40% no iekšām?
Nu jau 5 gadus braucu ar ASV saliktu "japāni" - Subaru Outback ar CVT ('2015). Ne par US salikumu, ne par CVT nav ne mazāko sūdzību.
Ir bijis, ka viena sprausla "ķeras". Vai nu auksta vai karsta. Tad pārslēdzoties var noslāpt.
Nav info par degušo auto. Benzīns/dīzelis? Ieptiekšējā vēsture? Ir bijuši 2 Voyageri. Ar elektrosistēmu viss kārtībā. Ērts auto, tikai ir 2 problēmas. Liels nodoklis un rūsa labi ēd.
Man laukos traktortehnikai un zāles pļāvējam uzlikti šādi:
Redz gan ģeneratora darbību, gan startēšanu. Ja startējot nokrītas zem 9 V, tad aķis vecs (vai neuzlēdēts).
Atslēgu var nopirkt
Bet piekodēt gan lielākoties jābrauc pie dīlera
Tikai 80 l, var ieliet max 75 l. Outback ritenis liels, vieta pilnizmēra ritenim.
Salīdzināta tiek pastāvīgā pilnpiedziņa ar nepastāvīgo pilnpiedziņu, tām svars būs vienāds. Tikai darbojas atšķirīgi. Nepastāvģajai pakaļa sāk pieslēgties, kad priekšā jau kaut kas sāk izslīdēt. Un tad svarīgi, kāds tas algoritms un pieslēgšanās mehānisms. Joprojām nesaprotu, kā nepastāvīgā kaut ko ekonomē. Riteņi griežas, kardāns un reduktors arī abos gadījumos. Enerģiju var zayudēt nelietderīgi tikai siltumā. Bet viss jau tāpat abos gadījumos griežas.
Kurš teica, ka LPG iekārtām jāveic apkope tik bieži? Ik pa 2 gadi jānomaina filtrs, tas arī viss. To var arī pats izdarīt. Nekāda pārkalibrēšana nav vajadzīga arī tad, ja nomaina kādu nosprāgušu sprauslu.
LPG balons rezerves riteņa vietā nodrošina 600 - 700 km nobraukumu jauktā ciklā, vismaz Outback gadījumā.
Laukos ir vienlīdz svarīgas 2 lietas - pilnpiedziņa un klīrenss. Gan pavasara/rudens dubļos, gan ziemas sniegā. Manuālis/ automāts tā jau garšas lieta. Katram savi "+" un "-". Ja ekstrēmās vietās nelien un baļķus nevelk, tad pazeminātie īsti nav vajadzīgi. Par pastāvīgo/nepastāvīgo pilnpiedziņu ir viedoklis. No kādas fizikas, kardāna un tilta reduktora griezšana ar pakaļas riteņiem ir "ekonomiskāka" par griezšanu no kārbas? Nepastāvīgā dažiem auto rada jautrus brīžus pēkšņi pieslēdzoties uz slidena ceļa. Patēriņs Subaru Outback/Forester 2.5 benz/LPG ir 10-12 l LPG/100 km, kas ir tīri pieņemami tāda izmēra auto. Patlaban tieši LPG aparāti ir visekonomiskākie.
Subaru ir OK - Forester vai Outback, tik dīzeli gan nevajag. Ne velti dīzeļus noņēma no ražošanas. Benzīns + LPG ir uzticamāks un ekonomiskāks. Pilnpiedziņa un klīrenss 200 mm, tas ko laukos vajag. Ritošā izturīga un remonti nav dārgi. Braucu jau otro Subaru. bija Forester '2007, tadad ir Outback '2015, abi "leišu amerikāņi". PLIUS var pirkt, tik jāskatās, kāds no USA atbraucis.
Bedres pagalmos jāremontē zemes/mājas/dzīvokļu ĪPAŠNIEKIEM. Es savas mājas pagalmā bedres remontēju pats.
Ko nu kurš sauc par kapitālo remontu.
Agrāk pie kapitalkas slīpēja/gilzoja cilindrus, mainīja virzuļus/gredzenus, slīpēja galvu, vārstus/sēžas...
Ja to visu kvalitatīvi izveic un lieto OEM detaļas nomaiņai un to dara meistars, tad laikam jau izmaksā kosmosu. Pirms krīzes tikai par Subaru galvu blīvju nomaiņu (bez nekāda kapitāla) prasīja 800 EUR. Ja tas ir hobijs un to dara pats tad JĀ, citādi tam auto jābūt unikālam aparātam, lai būtu vērts kaut ko tādu. Kapremonts 15 gadīgam Opelim noteikti izmaksā vairāk par auto vērtību, ja vien tas ir kapitālais un to neveic onkulis Koļa šķūnītī.
Arī Pārdaugavā remontē.
Ja gribi tikai oglītes mainīt, tad:
Regulators šāds?
Vnk Pu apsolījās arī turpmāk nešaut pa 3. valstu kuģiem ar graudu kravu Āfrikas bada cietējiem Melnās jūras neitrālajos ūdeņos. Nu tas jau rašistam ir ļoti daudz.
Neesmu pircis malku un netaisos to darīt. Malka aug mežā. Neesi slinks paņem zāģi un uz priekšu. Nezini kur? Pajautā!