Izlādējies nav "nosprādzis". Pusizlādētam aķim vēl ir starterstrāva atšķirībā no sprāgoņa, kuram parasti viss "labums" no platēm izbiris.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izlādējies nav "nosprādzis". Pusizlādētam aķim vēl ir starterstrāva atšķirībā no sprāgoņa, kuram parasti viss "labums" no platēm izbiris.
Aritmētika ir spēcīga lieta, BET fizika tomēr stiprāka.
1. Piepīpētāja ligzda mašīnā ir caur 10-20A drošinātāju un vads arī nav resnāks par 1.5 mm2. Kādi tur 300A?
2. Nemēdz būt akumulators, kuram kapacitāte ir nokritusi līdz 10%, bet starterstrāva palikusi kā jaunam (300-600A). Sprāgonim nav ne kapacitātes nedz tas var iedot tādu strāvu lai pagrieztu starteri.
3. Ne esmu redzējis akumulatoru ar 0.42 Ah un 300 A strāvu. Nu max 10 A varbūt varētu izspiest.
Interesanti kāda baterija tajā "Powerbankā". Diez vai kabatas lukturīti spēj darbināt. Ir redzētas reklāmas par "powerbankiem", ko iesprauž smēķu dedzinātāja ligzdā. Ar "superkondensatoriem" un citiem uz ausīm karināmiem makaroniem.
Neapšaubāmi interesants verķis, bet vai tā cena nav par skarbu, lai 1x pa 5 gadiem palietotu? "Piepīpēšanas" vadi bagažniekā izmaksā lētāk un ir noderīgāki. Te gan jāsaka, ka ķīniešu vadi (arī cirkuļtankā pirkti ar uzrakstu 600A) ir smuki un lunkani, BET sastāv 90% no plastmasas un 10% vara. Intereses pēc pamērīju tādiem pretestību un iznāca, ka pie 100A strāvas kritums uz vadiem ir 10V. Rezultātā ar tādiem piešķilt auto nevar. Recepte - nopirkt DEPO 16 mm2 vara vadu un pārlodēt pīp-vadus. Ir darīts ne reizi vien.
Vai šeit skatījies?
Nav jau apvidus auto, bet pa dubļainiem ceļiem un sniegu Subaru derēs. Pastāvīga pilnpiedziņa un klīrenss virs 20 cm (Forester un Outback). "Bezceļos" Forester uzvedas mazliet labāk, bet Outback ir ietilpīgāks. Detaļas un remonti Subaru nav dārgāki kā citiem auto. Taupīgajiem rekomendēju benzīnniekus ar LPG, būs lētāk nekā dīzelis. Ģimenē ir Forester '07 un Outback '15. Abi automāti, 2.5 ar LPG.
Zemesgramata rakstīja: Ar ko būtu jārēķinās iegādājoties lietotu hibrīdu?
Tīri no izmaksu prizmas skatoties.
Diez vai lietota hibrīda iegāde ir prāta darbs. Iespējami (drīzāk gan nenovēršami) papildus ieguldījumi. Un būtībā
patēriņš naudas izteiksmē benzīnniekam at LPG būs mazāks, it īpaši, ja pieskaita prognozējamos remontu izdevumus.
No 2001.g. gaismas ir labas, īpaši "Eiropas" lukturi. Vecajiem gaismas švakas. Piekare kā jau minivenam, nav jau sacīkšu auto un driftam nav piemērots. Par sēdekļiem gan neko sliktu nevaru teikt. Visērtākie ir T&C krēsli 1996-2000 g. Draņķīga ir 3-ātrumu kārba kopā ar 3.0 motoru, bet pēc 2000.g. tādu vairs neražo. 4AT un 6AT kārbām nav ne vainas.
Par dīzeli piekrītu, motors rijīgs, neizturīgs, toties dārgi remonti. Kādas problēmas var būt ar benzīnnieku + LPG?
Ritošā reti izturīga un vienkārša. Remonti - reti un lēti.
Ir pietiekama pieredze ar Dodge GrandCaravan 3.8 '05, kurš tagad atdots dēliem.
10+ gadīgam auto meklēt jaunus diskus?
Tad jau drīzāk jāmeklē jauns (vai vismaz jaunāks) auto.
Pie dīlera riteņu komplekts izmaksās vairāk par auto pašreizējo vērtību.
...Iebildumi ir par Voyager dārdzību uzturēšanā,...
Ja neskaita nodokli, tad Voyager uzturēšanā nu gan nav dārgs. Ritošā vienkārša un izturīga. Benzīna motori nenokaujami. "Amerikāņi" rūsē, "eiropieši" it kā drusku mazāk. Bet kuri auto tagad nerūsē? Ja izvairās no dīzeļiem un lieto LPG, tad arī patēriņš pārāk nekož (~15 l /100 km - LPG).
Neredzu jēgu zemprofila riepām pa Latvijas ceļiem. Vācijā pa bāni - cita lieta. Ja tagad pār "guļošajiem" brauc uz 20, tad ar R17 brauksi uz 15. Tev to vajag?
Tā tas varētu būt. Atslēgas vārdi "zema kompresija", kas nozīmē izdilis motors. KapRemontu ar slīpēšanu uz remontizmēru (un attiecīgi rem izmēta virzuļi, gredzeni) ir vērts taisīt tikai eksotiskiem/antīkiem auto.
Nu varbūt vajadzētu precizēt par kādām sprauslām ir runa. Benzīns (tiešā iešprice ?), ķīselis vai LPG. Auto modeli un gadu arī varbūt būtu lietderīgi minēt...
Nu tā kā ir runa par 100-200 EUR vērtu auto, tad par kārbu nevajadzētu īpaši iespringt. Tāpat ar to auto ilgi vairs nebrauksi. Derēs jebkura 3. un 4. paaudzes Golfa/Passata kārba. gan benzīnnieka, gan ķīseļa. Ja smalki grib, var skatīties kodiņus, bet diži daudz tās kārbas neatšķiras. Par kārbu gan nāksies savus 25...30 EUR nopogāt un vienu vakaru ap auto parosīties lai nomainītu.
Drosmīgs cilvēks, ja pērk turbodīzeli ar tādu nobraukumu. Ja jau būtu tik ilgi pats ar to braucis, tad jau zinātu, ko gāzt iekšā.
Nortel rakstīja: Ja par topika tēmu, gāzes apkuri, tad atcerējos pazīstama cilvēka bēdu ar gāzes sprādzienu karkasniecē. Labi ka neviens tajā brīdī necieta, bet sprādziens būrtiski nocēla gala sienu 1.5 stāva koka karkasa mājai. Tāpēc domājiet, kur likt katlu un dariet kā katlu mājās - vienu sienu vai sienas daļu būvējiet atvieglinātu, lai "nekad man tā nebūs, tas nav iespējams" triecienvilnim ir kur "izskriet".
Apkuri ar mūsdienu katlu ir jāmāk "uzspert". Katliem ir drošības pariktes (ja nav liesmas, izslēdz gāzi. Ja iet uguns skurstenī, izslēdz gāzi u.t.t.). Parasti jau sprāgst tur kur djadja Vasja cauru vešmašīnas šlangu piebalona pielicis, jeb mēģina skaitītāju apiet...
Logs un ventilācijas lūka ir obligāta lieta telpai, kurā novieto gāzes katlu, neatkarīgi no platības. Citādi neviens to nesaskaņos.
Iemetīšu kādu pagalīti ugunskurā.
AUTOPLIUS.LT jā, jā leišu meistaru brīnumi.
Pirms gada no Mažeiķiem atbraucu savu pašreizējo auto - Subaru OUTBACK '15. Amerikāni un no izsoles, protams, sistu. Tas jau mans trešais leišu amerikānis. Visi pirkti ar maziem nobraukumiem (līdz 30 kkm) un zem 2 gadu vecuma. Pirkti nesataisīti vai ar bildēm pirms remonta. Ar saprātīgiem defektiem. Outback bija jāmaina vienas aizmugures durvis un sprīdi garš arkas gabaliņš. Nu jau vairāk par 10 kkm nobraukti un neko sliktu par leišiem nevaru teikt.
Nu vispār Alfa romeo Crosswagon Q4 ir maktens aparāts un piemērots latvijas ceļiem. nezinu pat īstu alternatīvu - Audi ir mazāks klīrenss, Subaru rūsē...
BET nu tas jau nav gejiem.
Apskaties AlfaRomeo 159 (sedans) vai 147 (hečbeks) ar 1.9 TDI (150 hp). Būs Audi kvalitāte par Opeļa cenu.
Voyager ritošā daļa ir ļoti izturīga. Nezinu kā jābrauc lai katru gadu mainītu lodbalstus un vēl ko tik ne...četru gadu laikā esmu nomainījis vienu lodbalstu un stabilizatora bukses, nu jā arī bremžu klučus un ABS devēju - bet tas arī viss. Iesaku pirkt benzīnnieku un likt gāzi. Būs lētāk un mazāks risks iepirkties. Mans DodgeGrandCaravan 3.8 '05 jauktā ciklā tērē 15 l/100 km, pilsētā un ziemā sanāks visi 20. Jaunais 3.6 motoriņš tiešām ir interesants (to liek ne tikai VOY, bet arī Durango un GrandCheroky). BET tas ir pieejams tikai autiņiem no 2011.g.
Automapa (ar "zālītēm"), kuru var uzlikt uz Laptopa (Tabletes), gan tikai Windows. Mazekrānu mīļotājiem to var uzlikt arī uz Windows CE/Windows Mobile plaukstdatora/viedtelefona. Kartes labas (Latvijā gan nedaudz atpaliek no Jāņasētas), īpaši labas Polijā (kā jau poļu ražojums), labas Krievijas kartes (Pleskavs, Novgorodas, Pēterburgas, Maskavas ielu plāni).
Nu ja vēlies vasarnīcā pavadīt weekendu, tad varbūt tomēr veselīgāk kurināt, un varbūt varētu arī līdz +20 C, ne tikai līdz +5.
Ja virsbūve laba (nav sarūsējusi) viss pārējais puslīdz O.K. un auto nav apnicis, tad jau var arī taisīt motora remontu (labākajā gadījumā galvas blīves maiņa) vai mainīt motoru. Izmaksas abos gadījumos ~vienādas. Neko nezinot par konkrēto auto un Fordiem vispār teiktu, ka gan jau vismaz kādi 400 EUR būs. Varbūt ir labs iemesls tikt pie jauna auto.