ui, vispār labāk palasīties šeit
jo O.K. ir daudz pētīts un varbūt ka arī Graberim ir taisnība
ui, vispār labāk palasīties šeit
jo O.K. ir daudz pētīts un varbūt ka arī Graberim ir taisnība
Šeit ctrl_c, ctrl_v par O.K. vēsturi:
About the history of O.K.: Allen Walker Read did definitively
establish the source of O.K. as Old Kinderhook, from the campaign
of Martin Van Buren; but then his arch-enemy, a dictionary editor,
came up with an attestation that pre-dated the campaign. Read
then definitively established the source as "oll korrect", with
an attestation a few months earlier in the same year as the
arch-enemy's -- March, 1839. Read discusses the debate with
some passion in a New Yorker profile of Sept. 4, 1989. He also
discusses the matter briefly in his LACUS presidential address,
LACUS 14:5-17 (198. He strongly disapproves of other suggestions,
including those from African language(s) and/or Native American
language(s). But if -- as he claims -- his 1839 attestation of
O.K. is the earliest, his oll korrect etymology would be hard to
impeach. (Both the odd spelling of the phrase and the abbreviation
to O.K., not to mention the meaning, are accounted for convincingly
in the context of the times -- apparently newspapers were full of
such cute-isms. The same can't be said of the Old Kinderhook
etymology.)
Graberis rakstīja: OK nav nekāds anglicisms - tas ir cēlies no konkrēta cilvēka iniciāļiem. Sauca viņu tipa Oskars, tipa Osvalds, neatceros (katrā ziņā tas nebija tas, kuru uzmeta ar Kenediju). Bija viņš dikti godīgs, taisnīgs un uzticams, tādēļ sākumā OK izmantoja kā apzīmējumu kaut kam sevišķi drošam, pareizam, tikumīgam utt.
Tipa "Is this OK?" = Vai tas ir skaidrs un pieņemams?
Laika gaitā tas paplašinājās uz vienkārši pozitīvu atbildi un ".., ja?"
Savukārt okay izdomāja, manuprāt amīši jo vai nu nezināja, kā eu'kei rakstās, vai tādēļ, ka tāpat apzīmē viņējo Oklahomas štatu.
Kādreiz lietoju Pegueot 206 un nolemu vairs nekad nepirkt pegueot.
Tagad lietoju Nissan Note un ir OK, paņēmu ņiprāko dīzeli un labāko aprīkojumu. Vidēji tērē 4.8 l/100, Nordē serviss ir OK.
Pirms tam lietoju Mazda3 ar automātu un Note noteikti nav daudz sliktāka, dažās lietās pat pārāka. Automātu neiesaku mašīnai ar motora tilpumu zem 2.5 litriem.
pirms padsmit gadiem, kad ar zigulīti braucu, krustojumā pienāca onka un teica, ka man skrūves vaļīgas. Domāju, ka viņš apvainjies par maniem manevriem un atcirtu - pievelc savas skrūves pats. Nākamajā rītā mani apdzina mašīnas pakaļējais ritenis un es sapratu, kuras skrūves viņš domāja
anonimikis rakstīja: kur palika opels?
aizgāja uz grunti vai slūžās iestrēga?
Opeli aizvāca 3. vai 4. dienā pēc info publicēšanas
WALA rakstīja:
matadors rakstīja: forshi .. man zinams dzeks, kas bija noparkojies sada pat veida un RPP lemumu parsudzeja, dabuja paskaidrojumu, ka mashinas atrashanas brauktuves otra puse nozime to, ka vinsh ir ielas vidu skersojis tramvaja sliedes, kas ir parkapums, un lidz ar to sods paliek speka. Viens likums, viena taisniba visiem.
Kaa man patiik shitaada d=shana, taa vien gribaas kaadam kaadu rievu uztaisiit smadznees vairaak. Kuraa f-ing vieta CSN kaut kas ir rakstiic par sliezju shkjeershoshanas aizliegumiem !?!?!? Ir dazjadi citi aizleigumi, bet sliezju shkjeershoshanas vietaas kur sliedes ir vienaa liimeni ar brauktuvi - nu c'mon.
Ir, ir punkts, neatceros kurš un kapēc, bet municipāļi uz to vāras. Man gan liekas, ka tas punkts ir attiecināms uz apstāšanos un stāvēšanu, bet varbūt arī uz sliežu šķērsošanu.
kuka rakstīja:
Rudiz rakstīja: ja nu kādu tas interesē - Opelis tiek pamazām aplasīts, policijai pieteikts bet šamie neko nedara
>>>>>>
Uzzvani uz TABU uz PANORAMA, kads gan jau noteikti ieinteresesies un nebuus vel paspeejushi virinji kameram cheholus noraut un mikrofonus sashtepseleet kad jau visu veidu policisti un visticamaak ka arii ugunsdzeseji buus klaat un aktiivi rosiisies, dabuujushi pa pakalju no priekshnieciibas, kurai pa saviem kanaaliem atkal bus no augsham infa nopludinaata !
jau darīts, ja būšot brīvas kameras - aizbraukšot
ja nu kādu tas interesē - Opelis tiek pamazām aplasīts, policijai pieteikts bet šamie neko nedara
vienaldzība un bezdarbība - krimināllikumā ir panti, kad arī to soda
Mani neuztrauc tie, kas brauc pa ledu - pats to daru. Potenciālie slīkoņi peldvietas tuvumā, +izplūdusi eļļa un degviela - nah.
Ja patīk vizināties pa ledu, tad der aizvākt lūzni prom no tā. Ja nemāk aizvākt un polici, tāpat kā jūs, tukši runās, pats aizvākšu
anonimikis rakstīja: pēc likuma laikam 45 dienas
un vispār kaut kur ir aizliegts stāvēt ezera vidū ar opeli ?
Ja nemaldos, tad ir aizliegts uzbraukt
apskatijos laika prognozi un ta ari nolemu
braucu TomTom vadīts PL, CZ, SK, HY, FI, SE, DK, NO - ljoti laps ar mazām problēmiņām:
- Norvēģi jau 3 gadus atpakaļ sabūvēja ceļus, kas vēl nebija apdeitoti;
- Dānijā viens viesu nams bija nomainijis atrašanās vietu 6 gadus atpakaļ;
- Ungārijā kaut kaut kādas viesnīcas neatradās
- Slovākijā nepabrīdināja par maksas ceļu, uzrāvos uz poličiem
Any way, ir ērtāk kā ar karti, lielpilsētās atrod tuvāko parkplatz, var atzīmēt kur atstāju autiņu, iemest kabatā un paklaiņot pa pilsētu.
UncleSEM rakstīja: paldies visiem kuri centās/cenšas palīdzēt ,varbūt vel kādam ir pieredze auto nomā !!!!
pepecar.com
pirms gada tur stradaja viens puika no peterburgas, vins ari palidzeja aizpildit visas formalitates, ieteica letako un izdevigako variantu.
Piemeram:
a) cikos vajag masinu, cikos atdosi - man vienalga, tad tikos un tikos ir letak, pareja laika japiemaksaa;
b) pasutijusm, kas noformets interneta ir ar kaut kadu atlaidi;
etc.
Man vislabak patika piedavajums, kuru gan neesmu izmeginajis, bet 2 cilvekiem celoshanai iteals - mazais renautl/nissan/opel busins, kravenieks, 23 EUR/diena - ja divata brauc, tad nav jauztraucas par gultasvietam - grida taisna, matracitis+gulammaiss+skats uz juru garantets vienmer (ja brauc gar piekrasti ) Vinju kempingos gruti atrast kadu, kas saprot (par runashanu aizmirstam) angliski vai vaciski.
Apdrosinies uz pilnu klapi, tas atmaksajas, tur citi satiksmes noteikumi pilseta - piemeram lokveida krustojumos pa labi griez no visam (4) joslam, tapat ari taisni brauc no visam - rada tik pagriezienu un mauc virsu. Ka atrod vainigo nezinu. Un parkosanas stavajas ielinjas ir ekselenta - uz atduri.
Policija - teicu, lai runaju angliski, naudu nedevu, smaidiju, kamer pec 5 minutem atdeva dokjus un palaida.
Maksas baanis - aatri, daargi un maz ko redzesi. Principa ir ierobezojumi, bet neviens neievero, toties biezi jamaksaa (vai ari parak atri braucu) un sanaak padaargi. Atpakal braucu pa mazajiem celiem, krietni jaukaak, vietejos ciematos iepirku majas viinu, galju, augljus - ir OK
Uggga rakstīja:
Labucis rakstīja:
kolumbs rakstīja: Kam izmantojama rokasbbremze, ja auto aprīkots ar automātu? Lai neaizslīdētu prom - liekam P. P jāliek jebkurā gadījumā, jo savādāk nevar iedarbināt, tā kā atstāšana N jāizslēdz....
Rokasbbremze laikam paliek nestandarta situācijām.....
Piemēram, ja pastāv varbūtība, ka pa nelielā slīpumā atstātu mašīnu dzīvosies dzīvosies sīču bars - no P izņems kā likts, bet roceni atlaist spēciņu pietrūks (ja negadās kāds ģēnijs, kas izveido īpaši šim uzdevumam paredzētu task force )...
nav obligati. Mazda 3 var slegt kad un ka gribas Vienreiz pat leni ripojosam auto meginaju iemest atpakalgaita un sapratu, ka velreiz to darit nebutu prata darbs
Tad jau drīzāk roceni atlaidīs, jo, lai no P izņemtu, jānospiež arī bremze. Kaut gan, skatoties cik sīki sīči
masinas ar automatiskajam karbam ir ciena ne tikai pie mums un manualajam rezimam vienigo pielietojumu redzeju Norvegija un Slovakijaa, kad garos nobraucienos bremzeju ar motoru.
nu ja, ja pakala velkosa, tad var iemest lielaka roba (2 vai 3) lai izspoletu, bet tas ta - puiku zimesanas.
es braucu gan ar manualo, gan parasto, abi ir ok
automats - protams ertak
ar manualo - mazaaks degvielas paterinsh
perc labus auto, maini eljas un izlasi manuaali
Mani atkal zinkare nomoka, ko jus ar to autinju izdariijaat?
VWfans rakstīja:
Man pie auto iegādes ļoti svarīga likās salona ietilpība, dinamika mazāk, tāpēc pirku Merivu. Izvēli nenožēloju - 14,5 mēnešos nobraukti 20830 km.
Zini, pie tāda nobraukuma arī žigulis būs ērts un visu dīzeļekonomiju noēdīs auto vērtības krišanās. No pieredzes saku - ikdienā braucu ar jaunu taupīgu auto, jo 20'000km nobraucu 3-4 mēnešos un brīvdienās izklaidējos ar lietotu lielmotora visurgājēju, jo tos pašus 20'000 sabraucu labi ja gada laikā.