Kārtot: Augošā secībā
Pusher 06.08.2010 15:37

VWfans

Pareizi ir, nav ko kreņķēties pirms laika. Brauks - redzēs.

Es ar pirms laika tirgoju savu bembuku e39 sākuma nedaudz virs tirgus cenas, tad tirgus cenā un tad beidzot pārdevu ~30% lētāk par vidusmēra ss.lv cenu. Mēnešus četrus čakarējos, bet bembuks bija tīri foršs. Ar navarotiem un nesa@#ts .

Pusher 30.07.2010 12:38

Negribu jaukt biznesu, bet šo lietu derētu tomēr uzrādīt dozimetram. Kīnietis mēdz uz iepakojuma norādīt vienu, bet saražot savādāk. Un radiācija nav joka lieta, vēl jo vairāk ka plāno šo krāsu lietot tuvu riekstiem.

Pusher 16.07.2010 10:11

to Kanna

Neatkarīgi no iekārtas tipa arī viena uzpilde ar netīru gāzi var aizd@#$ filtrus/reduktoru un sprauslas, ja ir. Un pēc tam tankojies cik gribi, bet iekārta būs jāatīra.

Par to karstumu. Ja tas nav korekti ievērtēts uzstādījumos, tad jā..radīs problēmas. Tikai šajā gadījumā gāzes padeve ir jāpalielina, nevis jāsamazina. Jo augot temperatūrai, gāze izplešās un tāpēc jāpalielina tās iešprices apjoms, lai cilindors tiktu tas pats daudzums.

Pusher 02.07.2010 15:41

To Crankshaft

Nekādā gadījumā neapstrīdu zināšanas un pieredzi, acīmredzami kaut kad ir piestrādāts pie šī jautājuma.

Bet lai esam godīgi līdz galam..

divi gadi Beļģijā un ~200 auto zem mikroskopa ir labi.

Bet ~20 gadu pieredze ko uzkrājuši meistari darbojoties ar gāzes iekārtām šeit un krievu galā ir vērā ņemama. Un tā liecina, ka īpašas atdeves šīs brīnumsveces nenes - kā kurā gadījumā. Vēl jo vairāk ka bieži vien vainas ir mūsos, nevis tehnikā (un svecēs). Piemēram vēl joprojām slikta gāzes kvalitāte ar nestabilām gāzu proporcijām, nepareizi un nepilnīgi uzstādītas un saregulētas pašas iekārtas.

Vēl pieskaitām pie šā visa dzelžu viltojumu skaitu krievijā un daudzu firmu vēlmes piepelnīt "ražojot" speciālus (it kā) produktus - tās pašas LPG sveces un eļļas.

Tākā nevar noliegt nopietnu brendu inženīringu, bet ņemot vērā visu kompleksu..ražotāja ieteiktie produkti parasti ir vislābākā izvēle, manuprāt.

Cieņā!

Pusher 30.06.2010 12:13

"LPG sveces", tāpat kā "LPG eļļa" ir marketologu triks. šis jau sen ir apstiprināts testos. Tik uz sitiena nevaru atrast linkus.

Pamatojums katram no šiem produktiem skan nopietni, bet ja sāk iedziļināties, tad tās atšķirības uz kurām uzsver nav būtiskas ne tuvu.

Pusher 30.06.2010 6:11

Sveicināti,

Krievijas un ukrainas interneta plašumos pastāv meistaru pārliecība, ka sveces ir jāliek tikai ražotāja noteiktās. Neatkarīgi no degvielas tipa - benzīns,propāns vai metāns.

Visas sadegšanas nianses ir jāregulējot ar iesmidzināšanas kartēm.

Pusher 03.06.2010 12:12

Vajadzētu būt, ka šo problēmu ECU jau ir piefiksējis savā atmiņā. Diagnosticējot tām jāparādās +/- skaidrā izskatā.

Pusher 24.05.2010 15:05

Ir dzirdēts, ka "sporta", "zemas pretestības" u.tml. gaisa filtri mēdz lais iekšā eļļas pilienus ar ko tos apstrādā. Līdz ar to MAF varētu ciest.

Ja tāds verķis ir uzstādīts, derētu palūrēt vai ieplūdes gofra aiz filtra nav eļļaina - vai neredz kādas eļļas pazīmes.

Pusher 08.05.2010 13:32

To

Kanibals

Kļūdies. Es runāju par sadegušā degmaisījuma izplūdi. Izskatās, ka Tu saproti, ka degvielas karti var pieregulēt kādu vien vajag (treknu/liesu).

Tā viņš ir, ja pieregulē pārāk liesu - tad izplūde ir karstāka.

Ja pieregulē pārāk treknu, tad degkamerā degšanas process turpinās jau pēc izplūdes vārstu atveršanas - rezultātā atkal augsta temperatūra izplūdē. Tam par iemeslu varētu būt gāzes un gaisa maisījuma zemāks sadegšanas ātrums. To gan droši nezinu.

Par to var daudz strīdēties, bet rezultāts jau sen ir izmērīts - pie augstiem rpm izplūdes gāžu temperatūra ir augstāka. Ir metodes, kā to pazemināt, bet šis jau ir cits stāsts.

Pusher 08.05.2010 9:22

Esam novirzījušies no tēmas, kā parasti.

Nediskutēšu par tēmu sporta/nesporta tas autiņš ir, bet par gāzi ir tā..

..ka montējot un regulējot visu pie zinošiem spečukiem un neliekot iekšā pašu lētāko šprici viss būs pilnīgākā kārtībā. Līdz ~4500 rpm. Pie augstākiem apgriezieniem obligāti ir jāieprogrammē pārslēgšanos uz benzīna, jo izplūdes gāžu temperatūra būs kosmosā un tas nelabi ietekmēs vārstus/katalizātorus/zondes un visu citu, kas tur ir. Sen pārbaudīts, ka gāzes šprices labi sadzīvo ar ieplūdes/izplūdes fāžu regulējošiem dzinējiem (vanosi, vvti, vtek un citi).

Līdz ar to pie ikdienas braukšanas un šosejām ekonomija būs un tehniski tas neko īpaši nesačakaºēs.

Pusher 06.04.2010 6:23

par emulatoriem - cik man zināms, tie ir vajadzīgi tikai gadījumos, ja benzīna ECU saprot ka kaut kas nav labi un iededzina CHECK ENGINE lampiņu. Tad pieslēdz emulatoru, ka visu laiku tam rāda ka atgāzes ir O.K.

Pusher 06.04.2010 6:17

Pusher rakstīja: Sveiks, Cēzar.

Upss..nogļučiju. Bet sveiks vēlreiz.

par lietu - jāuztraucās būtu tikai ja ir atvienots zondes vads. Ja saki, ka uz bendžas (tipa) strādā, tad viss ir o.k.

Lambda zondes līmenis lielāko daļu gāzes datorus neinteresē. Tie vēl nav tik advancēti, lai ņemtu tās parametrus apstrādē un koriģētu degmaisījumu saskaņā ar tiem. Visa vaina ar to patēriņu ir gāzes kartēs. Lai par to pārliecinātos, vēlams par 100% procentiem noskaitdrot bendžas patēriņu šajā pašā režīmā. Pats zini, ka ir daudz..ļoti daudz faktoru, kas spēj to ietekmēt. Protams, ka 20l/100km BEZ sastrēgumiem ir padaudz. Bet cik tā bendža iziet? Varbūt vaina kā parasti ir svecēs/filtros vai sačakarētajā gaisa masas mērītājā?

Veiksmi!

Pusher 06.04.2010 6:12

Sveiks, Cēzar.

Pusher 02.04.2008 12:41

to kvatra

Tavs piedāvājums ir labāks par manējo, bet ja kādam vajadzēs mūsu "ziemenes" gan jau ka sazvanīs abus un gan jau ka atradīs kopējo valodu.

Nothing personal!

Pusher 02.04.2008 12:16

Labdien,

pārdodu visai jautru komplektu 215/65/R16 galīgi pa lēto!

divas Nankang radžotās riepas ar protektora dziļumu ~5mm. Tādai ziemai kas nupat beidzās der..un divas tādas pašas neradžotās Fulda ar protektoru ~4mm. Cena par visu komplektu 30Ls. Ja ir vēlēšanās var dabūt arī lētāk pie nosacījuma, ka savāks pats no Juglas.

Sludinājums: www.ss.lv/...

Pusher 02.04.2008 12:15

Ujj...sorry, iepostēju citā topikā!

Pusher 02.04.2008 12:12

Labdien,

pārdodu visai jautru komplektu 215/65/R16 galīgi pa lēto!

divas Nankang radžotās riepas ar protektora dziļumu ~5mm. Tādai ziemai kas nupat beidzās der..un divas tādas pašas neradžotās Fulda ar protektoru ~4mm. Cena par visu komplektu 30Ls. Ja ir vēlēšanās var dabūt arī lētāk pie nosacījuma, ka savāks pats no Juglas.

Sludinājums: www.ss.lv/...

Pusher 13.02.2008 10:40

Sveiks!

Laikam būšu pirmais, kas atbildēs kaut ko par tēmu. Ir ar tādu nobraukti ~200km pa Štutgartes apkārtni - zemes reljefs ļoti līdzīgs Siguldas apkārtnei. Jāsaka, ka pat ar jaunām riepām un uz sausa asfalta tā kaste bija visai ļurcīga un nestabila, bet toties gana mīksta.

180CDI dīzelis kopumā ar 6-pakāpju mehāniku no 2 līdz 3.5k rpm ir visai pieņemams, bet bez ambīcijām. Apakšas ir kā benzīna nemotoram un virs tiem 3.5k rpm griezt jēgas nav. Bet "savā" diapazonā ir gana jaudīgs. Uz bāņa diezgan ņipri uzņem savus maksimālos 180kmh pēc spidometra, bet tāpat nevar turēties kreisā joslā - trūkst dinamikas. Bet ne visai ambiciozam braucējam ir OK. Patēriņš ar visu mocīšanu uzpildot pilnu bāku sastādījis savus 6.5l/100km - tas ir braucot pa kalnainu ceļu un spiežot visas sulas uz bāņa.

Pusher 18.06.2007 21:01

Te gan gribētos nepiekrist Kasperkija teiktajam - nezinu kā ir ar to patēriņu, bet iet šis it kā deforsētais V6 vienkārši lopiski. Ir braukts ar labu eksemplāru. Grieze pie pašām apakšām un līdz kādiem 2k rpm ir pat labāka nekā manam tagadējam E39@2.8 . Tas ir ļoti ērti - kaut gan arī nav automāts, bet pilsētā nejūti nekāda diskomforta, jo pārliecinoši izvelk ar ceturto no tukšgaitas apgriezieniem. Manas domas konkrēti par šo - nu nezinu, būtu jāpaskatās kā ir ar to rūsu, kā kopts, kā ceļ un tad var ņemt ciet. Ja daudz jābraukā, tad neviens netraucē ielikt normālu gāzi. IMHO

Pusher 11.04.2006 2:38

to Lemings

Signalizāciju tirdzniecības un uzstādīšanas tirgus jau ir krietni attīstījies. Uzstādīšanas kantoru ir daudz. Gandrīz katrs no tiem spēs jēdzīgi paskaidrot kas derēs konkrētai a/m + KASKO. Neuzkati par reklāmu - viena no pārbaudītajām firmām ir "Sellcom". IMHO - piezvani, aprunājies. Vismaz būs info no profiem. t. 9 185 719

Lasītākie raksti

Jaunie raksti