Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Kukainis 14.04.2009 11:05

Ja nav 'zél naudi'nas iesaku Stiga JB 55 modeli. Jau ceturto gadu iet bez problémám.( pirku par Ls 385,- internet veikalá E'l'lu mainu 1X gadá un tas arí viss, neskaitot benzínu. Ar'sanas platums lídz 90 cm. ( cietá gruntí gan neiesaku to izmantot) .Galvenais, kad neléká ká PSRS brínums KROT. Tas aparáts vispár bija viena liela nelaime. Motoram kapitálais bija játaisa gandríz katru gadu un ar rezerves da'lám palika aizvien bédígák.

Kukainis 07.03.2009 11:00

Atpakaļ pie tēmas.

Vakardien tika ievērots, kad dzeltenās līnijas uztiltiem abās pusēs ir atjaunotas. Tā kā par braukšanu "starp valnīšiem" turpmāk būs jāmaksā ! Esiet uzmanīgi !

Kukainis 12.02.2009 12:18

Cik varu noprast, tad tur mér'ké uz tehnisko skati un jostám.

Vakardien pats "izlídu" starp valní'siem, bet mani no trases nenocéla, bet braucot nost no tilta "cítígi" tika pétíts priek'séjais stikls un salons. Starp citu no tás nepártrauktás línijas nekas daudz nav palicis, tá 'ká sis jautájums var bút diskutéjams.

Kukainis 02.11.2007 22:39

SORRY, laikam tekstā pāris burtus izlaidu, bet ceru, kad padoms saprotams.

Kukainis 02.11.2007 22:31

Nu palasījos te pēdējos coment. un silti iesaku visiem Opeļu lietotājiem ieslēdzot aizdedzi PĀRLIECINĀTIES vai iedegas sarkanā "ģeneratora" lamiņa. Ja tā nedeg, pirms neesat piestartējuši dzinēju, tad tas liecina, kad turpmāko ceļa gabalu jūsu elektrosistēmu baros tikai un vienīgi akumulatoru batereja. ( arī patstāvīgās tuvās gaismas).Lieta tāda, kad ģeneratora ierosmes tinuma ķēdē (virknē, - tiem kas kaut ko jēdz no fizikas) ir ieslēgta šī lampiņa. Nav gaismiņas pirms starta - nebūs arī ierosmes ģeņģerim. Nav ģeņģeim ierosmes - nav strāviņas tīklā un sprieguma relejs nepārslēgs barošanu no A.B. uz ģeneratoru.Tā lūk ir arī manējā Opeļa elektrsistēmā.

Kukainis 05.07.2007 12:18

Atvainojos !!!

Mazliet kļūdījos adresē:

fordscorpio.ee/...

Kukainis 05.07.2007 12:16

Šajā te linkā var kaut ko atrast, ja vien ir saprašana krievu ,igauņu vai angļu valodās.

www.forscorpio.lv/...

Kukainis 04.07.2007 19:02

Padalīšos arī savā pieredzē.

Vispirms par Scorpi 90`gada 2,0 DOCH

1.Ja pilsētai, tad motors par vāju, ja uz trases ( bez ekstremālām apdzīšanām), tad pietiek.

2. Ērtāks salons varbūt būs tikai 500`tajam Mersim, pat Omega blakus nestāv.

3. Rūsē pakaļējās arkas un sliekšņi ( no aizmugures daļas)

4. Remonts salīzinoši lēts ( arī dzinējam)

5. Ritošā daļa necieš zemes ceļus un bedres. Balsta stieņu un aizmigures piekares gumijas jāmaina bieži ja brauc pa augstāk minētiem ceļiem, bet cik atceros nebija sevišķi dārgas.

6. Vecajam modelim aizmugure praktiski nav noslogota un ziemā bez 100 kg. bagažniekā vai radžu riepām uzbraukt vismazākajā kalnā būs problēmas. Cik zinu jaunajam modelim aizmugures piekare ir savādāka.

7. Ir braukts arī ar 2,9 automātu (88`gada) iet un rij "loopā". Dinamika ideāla, bet arī kabatā liels robs. Pārējās problēmas tās pašas.

8. Ļoti labi "nopakoti" modeļi. Par tādu naudu nevienam citam autiņam tos pašus navarotus tikai sapnī varēsi redzēt.

9. Navoroti bieži mēdz ģļukot, galvenokārt tas saistīts ar rūsas paradīšanos uz spailēm pēc ziemas sezonas un autiņa elektronisko bloku pārkaršanu vasarā, bet auto braucams ir arī nepeivēršot tam uzmanību.

10. Ar mazo motorīti var "ietrāpīt" vidējā svara klasē un ceļa nodoklis priekš lielās laivas liksies smieklīgs.

Omega 96`

1. Rūsē mazāk, ( jau 3.gadu rūsa neprogresē neskatoties uz to ka minu ziemā, vasarā un pārējos gada laikos)

2. Ritošā krietni vien izturīgāka ( reizi gadā kāds sīkums jānomaina)

3. Remonts dārgāks nekā Scorpim

4. Salons saspiestāks un neērtāks kā Scorpim.

5. Iet stabili arī ziemā, bez lieka svara aizmugurē un šipenēm ( kā nekā pašmasa lielāka)

6. Jāuzpasē piekšējo lukturu stikli , jo tie ir no plastmasas un sevišķi ziemā sāls tos padara matētus ( ja regulāri nomazgā, tad būs O.K., bet pretējā gadījumā pēc 2.gadu ekspluatācijas skati vairs neiziesi)

7. Aizmugurējo durvju logu stikli šad, tad ir jāpaceļ augšā ( ja nav elektriskie), jo nezin kāpēc tie mēdz paši no sevis nedaudz atvērties.

8. Sedanam ļoti kluss salons.Motoru praktiski nevar dzirdēt arī slodzē.

Kukainis 15.03.2007 16:58

Vēl "padumjajos" laikos savam mocim parbūvēju elektroinstilāciju no 6v uz 12v. Kad viss bija O.K atlika vien pieskrūvēt gaisa šahtai vāku, bet kā par nelaimi viens no uzgriežniem iekrita šahtā. Nu vērību protams nepievēsu, ņēmu jaunu uzgriezni un viss notikās.

Pēc nobrauktiem aptuveni 900 km, no kuriem 700km tika velīti brālīgajām republikām Igaunijai un Krievijai, braucot uz pilnu klapi par sevi atgādināja "aizmirstais" uzgrieznis. Rezultāts - labais virzulis lupatās, cilindrs neatjaunojami saskrāpēts, pirksts saliekts, adatu gultņa atliekas vēlāk izbēru no kartera un plus vēl moča transportēšna aptuveni 50 km.

Kukainis 02.02.2007 19:06

Tas rada vēlmi "parakties" autiņā dziļāk.Noņemt kaut vai bagāžnieka polsterējumus un paskatīties uz tīriem bleķiem. To pašu var darīt ar haubi, ja ir nopolsterēta. "Atpogāt" salona grīdas tapsējumu gan būs ļoooti sarežģīti, bet aplūkot auto uz pacēlāja vai bedres no apkašas gan vienmēr vajadzētu. Ja nav slinkums, tad ieteiktu pat paskrubināt bleķi vietās, kuras liekas aizdomīgas, pat neskatoties uz pārdevēja iebildumiem.

Kukainis 02.02.2007 18:56

Vari mēģināt salīdzināt izlaiduma gadus stikliem. Ja visi autiņa stikli vēl ir orģinālie, tad gada skaitļa pēdējiem cipariem uz visiem stikliem jābūt vienādiem vienā no stikla apakšējiem stūriem ir tāds marķējuma lauciņš.( dotajā gadījumā būs 04). Ja ir ielikti "kreisie", tad varētu gada skaitļa pat nebūt, ja būs no cita auto, tad varētu būt cits cipars. Parasti gan tirgoņi atrunājas, kad akmentiņš trāpījis un"loboviks" ir bijis jānomaina. Minētājā gadījumā ir vērts uzbraukt uz bedres un apskatīt lonžeronus no apakšas. Tie daudz ko pateiks.Bet ja visi stikli ir ar dažādiem gada pēdējiem cipariem,tad 100% auto ir pabijis uz jumta.

Kukainis 26.07.2004 13:35

Jā! Kimmim šoreiz nenoveicās.Kaut arī uzskatu kad lielo Šūmi pieredzes ziņā neviens pagaidām nevar pārspēt, bet ja MacLareniem nebūtu šitā ķibele cīņa būtu diezgan interesanta.

Kukainis 20.07.2004 19:23

Ņirdzat vai nē, bet mani 4.gadus atpakaļ Valmierā "nojūdza" uz 53km/h. Kaut kādi Rūjienas pāķiskie CP bija iemaldījušies.Pēc ilgām debatēm tomēr šķīros no Ls5,-, bet ar visu kvīti. Pa Rīgu mierīgi var uz 70km/h dudināt un reti kurš aiztiks, bet laukos jau tā CP baigi izbadējusies, tāpēc lasa katru km virs normas.

Kukainis 05.07.2004 18:52

TO Deksters:

Fui cik Tev pagalmā nekārtīga smilškaste! Izlasi visus Kukainīšus un palaid zālītē, citādi Ženē točno mazos bračkas sabrauks.

Kukainis 05.07.2004 18:19

To Dekters:

Tava pagalma smilškastes trasē!!!!

Kukainis 05.07.2004 9:36

Man liekas ,ka F1 tomēr ir intelektuāla sacīkste.Šeit uzvar komanda, nevis atsevišķa mašīna vai pilots.Te uzvar visu darbs kopā, un likumi arī ir diezgan stingri. Ja gribas redzēt avārijas vai citādus piedzīvojumus, tad jāskatās NASCAR vai citas amerikāņu gonkas, kurās likumi nav tik stingri.Nav šaubu, ka šobrīd Ferrari ir spēcīgākā, bet uz papēžiem jau min Bar un Reno, tā kā ceru,ka drīz vien sacīkste paliks interesantāka.Tas ka M.Š. Ferarri spēlē pirmo vijoli ir nenoliedzami, bet nu meistarību un pieredzi viņam nevar atņemt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti