Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
modena 20.12.2009 23:14

WALA rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Aizmirsti tak jel to iepriekšējo gadu godību- VEF. Sēž bāleliņš un 20 gadus īd par zuduso VEF Sak...agrāk,vot tad gan mums bija...straume, vefs, rafs un citi kapitālismā nevajadzīgi sūdi.

Errr, tas ko jamie ražoja iespējams bija sūdi, vadība bija stipri sovietiska, un diezvai būtu spejusi iejusties trigū, taču zinu arī to ka vismaz daļa no inženieriem bija diezgan kruti veči un būtu varējuši izveidot kaut ko kas būtu vismaz MINOX vērts. NU nav LV tie dumjākie elektroniķi !!!

esi lasījis par Dallesa plānu?

deksters izskatās pēc klasiskā šī plāna upura... un ja visai objektīvi vērtēt - tad vel apslēpts padomju inteliģents - jeb s***ks...

modena 20.12.2009 23:11

turbopiile rakstīja: šitie gāzīs valdību

www.youtube.com/...

lētā provokācija.... ja šie zālē dzirdētu visu, ko šajā ieraksta pievienoja klāt no citiem jaudīgākiem mikrofoniem - tad tur jau sen rēktu visa zāle, un Kristovskis jau pirmais bļautu izmantojot dzīvo ierakstu... bet reāli izskatās ka tos vārdus dzird tikai video skatītājs...

modena 20.12.2009 23:08

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

WALA rakstīja: STALIN - tā ir viena medaļas puse, ja tā padomā cik daudz bija tajā laikā cilvēku kas saprastu kā vadīt valsti !!!

Toreiz bija daudz vairāk... it īpa'wsi to kuri te kādreiz cēla no jauna VEFu, RVR... izgāja ceļu no inženiera līdz vadītājam...

šobrīd daudz vairāk demagogu kuri saka ka zin.

Aizmirsti tak jel to iepriekšējo gadu godību- VEF. Sēž bāleliņš un 20 gadus īd par zuduso VEF Sak...agrāk,vot tad gan mums bija...straume, vefs, rafs un citi kapitālismā nevajadzīgi sūdi.

kad runa iet par to, kas varētu būt- mēs te gandrīz otrā Somija, nevis Zimbabve....

Kad iet runa par ražošanu - tad mēs nez kāpēc neko nevarētu uzlabot ( tikai dauņi spēj vērtēt 20 gadu tehniku pēc šodienas kritērijiem. Uz to laiku tā tehnika nemaz tik novecojusi nebija. ) un uzreiz raksturojam ka Zimbabvi nevis Somiju...

Un neesi naivs- kapitālismam no Latvijas vajag tikai patēriņa tirgus... sen jau vajadzētu saprast.

Un ja rīt teiks - ka mēs savus latus varam bāzt tikai tur, kur saule nespīd- tad tu pirmais priecātos ka kaut ko mēs varētu paši sevi nodrošināt... a tā kā mēs neko nevaram praktiski sev nodrošināt paši - tad arī lienam pakaļa visādiem fondiem..

modena 20.12.2009 23:00

Sretsked rakstīja: Ja,pret urlām tas ir ļoti labs drošības līdzeklis.

kā var redzēt no rezultāta- tad ja.

modena 20.12.2009 15:00

... bet auto nekur neaizbrauca vairāk

modena 20.12.2009 14:58

pēc pieredzes - vairākas sekretkas ir labākais līdzeklis...

kursabiedram 3 reizes zaga auto... pēc papildus sekretku ielikšanas bija vairāki neveiksmīgi mēģinājumi...

modena 19.12.2009 22:50

WALA rakstīja: STALIN - tā ir viena medaļas puse, ja tā padomā cik daudz bija tajā laikā cilvēku kas saprastu kā vadīt valsti !!!

Toreiz bija daudz vairāk... it īpa'wsi to kuri te kādreiz cēla no jauna VEFu, RVR... izgāja ceļu no inženiera līdz vadītājam...

šobrīd daudz vairāk demagogu kuri saka ka zin.

modena 19.12.2009 16:05

Sretsked rakstīja: Nav labi sestdienās ēst vecas kalošas.

Kāpēc nevar atjaunot ??? Aiznes nodod numurus, restaurē kaut 10 gadus. Pēc tam reģistrē un brauc vien tālāk. Nekāds nodoklis nebūs jāmaksā, pirms ko muldi,painteresējies,vai tā ir

un lai izlaist apli, lai nočekot kā sanāca - jāskrien uz SCDD izņemt uz vienu dienu, un pēc tam atkal skriet atdot?

modena 17.12.2009 3:12

Debilismam nav robežu....

Пешеходные светофоры (точнее изображения внутри их световых секций в Берлине будто стилизованы под медведей - это символ немецкой столицы.

auto.lenta.ru/...

20. bilde no augšas.... vnk psc....

modena 16.12.2009 23:23

labāk pēc 1994.gada...

par to motora pārkarsēšanu.... fig zin... cik braucu - bija gadījumi ka ilgstoši bez antifriza pietiekoša līmeņa (aizmirsu nočekot, sūcās pamazam gar vienu stiprinājumu, kad čekoju - sanāca ka bačoka tosola vispār nebija) - nekādu problēmu...

ar manuālo 5 - bišķ konstruktīvie prikoli, bet nothing special....

modena 13.12.2009 22:36
modena 10.12.2009 23:47

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

un kā nevar- ja vajag pildīt plānu?

Vai tas eksistē un,ja jā, tad kur to dabūt ?

teorētiski tam jābūt budžetā iekšā....

tāpat teorētiski to var dabūt pieprasot atsevišķa budžeta ienākuma punkta pildīšanas prognozi un varbūt pat grafiku...

jābūt taču kaut kādam analogam, kā kriminālistiem... varu derēt ka šiem ir kaut kādi noradījumi, pa cik jāpalielina noziegumu atklāšanu vai pa cik jānovērš... līdzīgi ka bija ar to Krievijas menta grēksūdzi... jāsamazina noziegumus - jāsamazina iesniegumus...

lai nebūtu iesnieguma- jābūt apmierinātām pilsonim. ja pilsonim nospēra automagnetolu - tad var parakties mantās, kuras konfiscē narkomāniem, rtur gan kaut kas atradisies, ko var "iedot uz laiku" - gan jau pēc tam atpakaļ nenesīs, ja būs krutāks... un diez vai atcerēsies par iesniegumu....

modena 10.12.2009 20:55

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tā nav adekvāta policista rīcība, viņš nav spējīgs savākties.

Jau teicu - tas ir kas vairāk. Uzticēt īpašas pilnvaras un dienesta ieroci cilvēkam, kas nespēj kontrolēt savas emocijas un ievērot likuma prasibas, ir NOZIEGUMS, nevis neadekvāta rīcība.

Nu, es pateicu maigāk.

Kā attiekties pret policistiem, ja viņi, būdami divi, pēc tam paskaidrojumā vienkārši MELO, rakstīdami to,kas patiešām nebija, netika nedz darīts,nedz tekts ??? Ja es aizeju pie cp nākamā augstāk stāvošā, šis izlasa un saka-nuuu,vadītāj,re ko jūs esat te sadarījis un sast;āstījis.... kad saku-nav taisnība, bija šitā...nu nu, es uzticos saviem darbiniekiem...

Kā var MELOT policists ?????????????????

un kā nevar- ja vajag pildīt plānu?

modena 09.12.2009 20:29

GPS ir laba manta.... nav ko tur lobēt...

cilvēki reāli strādā, nevis braukā pa veikaliem vai tādiem semināriem... www.tvnet.lv/...

modena 08.12.2009 21:25

es gan ieteiktu savadāk....

min summa, minus kaut kādas kapejkas par nobrauktiem km... kad aiziet līdz nullei - tad atkal pieaug....

lai tie kuri gadā nobrauc līdz 15 000km maksātu vairāk.... citādi nafig šiem auto.... notērēja dabas resursus- bet pēc būtības neizmanto... lai īre...

modena 08.12.2009 21:05

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpēc ,ka Ozz uzskats ir šitāds- pofig,kā strādāju, man PIENĀKAS

Koks ar 2 galiem. Darba devējs ir ieinteresēts dabūt to kas labāk strādā bet lētāk izmaksā (alga). Rezultātā (vairumā gadījumu) tiek iegūts darbinieks kurš arī strādā. Un sākās nākamais cēliens. Papildus darba pienākumu krāmešana virsū, komandas no sērijas kautkur jābūta tam sū – sataisi. Un tad vienā brīdī darba ņēmējam iestājas pilnīgais pajāt un tad aiziet atpakaļspirāle – kā maksā tā strādā…

aizmirsi darba devēja politiku - dziļi poh... tas jau ne man ir vajadzīgs- bet tev... jo tu takš saņem algu...

tā var vel tālāk bezkaunībā tikt.... kamēr kādām praktiski negribēsies noskaidrot - kam tad patiesībā vairāk vajag....

modena 05.12.2009 17:42

Полный финиш.

Ох*еваешь с граждан.

В таких случаях вспоминаю саус парк, серию про экономику. Там есть фраза :"Все их нет"

Вот и сейчас представляю выходит президент с обращением:"Сечас мы ведём активную ..[пауза, президенту шепчут на ухо]. Все её нет, можете расходиться.[крик из толпы:"Кого нет?"]. Страны нет, все расходитесь"

modena 05.12.2009 17:14

kaut kā pēc itāļu viņi neizskatās.... drīzāk pēc turku...

modena 05.12.2009 16:58

Sviestc rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir prēmium klase?

kas ir prēmiālāk?

ekskluzīva iespēja mainīt ātrumkārbu 2 mēnešus pēc garantijas laika beigām vai ķēdi reizi divos gados???

kādu ķēdi, kādos reizi divos gados

Ja Tu neesi pirms ikgadējās T.A. nomainījis savam Saabam ķēdi un komplektējošos......

tad...

TAD Tevis nav Vispār!!!

nu jau daļu pirks ķīnieši....

9-5 detaļas kļūs lētāk... auto.lenta.ru/...

modena 03.12.2009 21:24

WALA rakstīja:

modena rakstīja:

par to "līdz pēdējam latam" ieguldīšanu - uzreiz var redzēt pa valsts ceļiem tu praktiski maz pārvietojies... jo ar tādu principu var tikai bedrītes lāpīt... spilgts piemērs ir vecais Kalnciema ceļš... bedres lāpīja katru pavasari - vizuāli 85% no visa seguma... 3 gadus pēc kārtas.... atjaunoja fondu - 2 gadu laikā tur beidzot normāli saremontēja, jo no ikdienas uzturēšanas tur tas bedrītes tikai vairotos....

pieņemsim ka pārvietojos maz, bet nu 20 kkm pēdējā gada laikā būs.

Bedrītes var lāpīt pa CCCP stilam - iesviežam bituma maisījumu bedºītē un labākajā gadījumā to pieblietējam, bet var arī darīt tā kā to normāli cilvēki dara - izzāģē "bedres" vietu + to asfaltu bedres apkārtnē kas tehniski ir uz sabrukšanas robežas, un tad ieklāj pa jaunu, nereti arī atjaunojot izlīdzinošo kārtu utml.

Viss ir atkarīgs no tā cik nolietojies ir konkrētais segums konkrētā vietā, tāpat arī cik nolietojies ir šķembu, grants utml. apakšējās kārtas.

Lāpīt asfaltu sen nenozīmē to ko tu iedomājies, lai arī ir vietas kur to joprojām piekopj !!!

bedres jau arī nozīme ka ir psc apakšai....

bet tu tā arī izvairījies no atbildes par uzkrājumiem...

tāpat arī nepateici, cik reāli ir kad tu pamazam sakrāj - vai kad tev sola kā nākamgad tev iedos uzreiz visu mega summu... kā piemēram iedeva Jūrmalas apvedceļam.. (protams ja valstij nebūs kaut kas svarīgāks par to ceļu - iz dzīves - Jūrmalas apvedceļā to brīnišķīgi var redzēt)

modena 03.12.2009 15:23

WALA rakstīja:

modena rakstīja:

pirmkārt - ja tev tiešam būtu gali - tad tu zinātu kā vajadzīga apjoma ir stiepjams jēdziens un neviens tolkom nezin cik liels tas apjoms ir... kopš neatkarības- viss ir pa maz... jo vairāk dod - jo lielākā apetīte...

par to demagoģiju ka visa nenonāk.... pašam nav smieklīgi? tu lielas lietas arī tikai no gada algas plāno? vai tomēr arī kādu laiciņu kaut ko krāj?

vai tu gribi varbūt izstāstīt ka tev nav bankas konta ar naudu katram gadījumam? Pastāsti vel ka tu visu ko saņem uzreiz arī notērē... citādi sieva vai mamma atņems savam vajadzībām...

par to kā cilvēki dzīvo - tā ir viņu darīšana... katrs kruķī kā māk... vieniem sanāk - otriem sanāk tikai beigas galvu cilpā...

Paklau - tu vispar LV pārvietojies ar auto !!! Kurā vietā ir tie ceļi kur tev šķiet ka neviens lats vairs nav jāiegulda un ka var "ietaupīt" un atstāt k-kādā fondā ???

Un vispār, vai tiešām "fondu" ir grūti nomenedžēt ar tiem grāmatvežiem kas sēž Sat. Min., un "liekā" naudiņa tiek vienkārši iebaxtīta depozītā ?!?!?

Un ja kādam nav slinkums parok - apstās cik ierēdņu tupēja uz tā fonda pirms JL "izsita benķi".

Finansiāli ap 2003 gadu tas izskatījās šādi:

VACF un valsts autoceļu tīkla pārvalde - ~ 2,7 mio Ls no visa budžeta ( protams nav gluži sīkāk izklāstīts pa veicamajām funkcijām, no kurām iespējams ir savi 50 % lietderīgu) bet nu tomēr gana paliels "budžets" pārvaldes iestādei !!! Parējais fiannsējums utml. dažādas dotācijas pasvaldību utml ceļu uzturēšanai ....

tu tēmu pārzini? šaubos....

ko tu par to pārvaldi zini? to ka tev TIKAI LIEKAS ka budžets palielu? nihuja tu nezini - toties baigi gudri spriedelē....

par to benķa izsišanu - gan nolohojies... tie paši cilvēki tagad nodarbojas ar to ko piešķir budžets....

par to "līdz pēdējam latam" ieguldīšanu - uzreiz var redzēt pa valsts ceļiem tu praktiski maz pārvietojies... jo ar tādu principu var tikai bedrītes lāpīt... spilgts piemērs ir vecais Kalnciema ceļš... bedres lāpīja katru pavasari - vizuāli 85% no visa seguma... 3 gadus pēc kārtas.... atjaunoja fondu - 2 gadu laikā tur beidzot normāli saremontēja, jo no ikdienas uzturēšanas tur tas bedrītes tikai vairotos....

Starp citu par to pārvaldi... esi iedomājies ka tajā ietilpa visi reģionālie LVC biroji un darbinieki ar visiem auto? atkal šaubos...

modena 03.12.2009 13:37

WALA rakstīja: modena nevajag pašam tirst tiršanas pēc, es nesaku ka JL izdarīja kaut ko labu, jo pietiekoši daudz lietas aizklapēja ciet bez domāšanas - tikai klapēšanas dēļ. Bet ceļu fonds gan bija , gan joprojām ir *******a, neba nu tava naudiņa nonāk tiem ceļiem vajadzīgajām apjomā ne nu kā - parāk esi sasapņojies !!! Un ir man labi gali ceļu nozarē ... es zinu kā viņi dzīvo !!!

pirmkārt - ja tev tiešam būtu gali - tad tu zinātu kā vajadzīga apjoma ir stiepjams jēdziens un neviens tolkom nezin cik liels tas apjoms ir... kopš neatkarības- viss ir pa maz... jo vairāk dod - jo lielākā apetīte...

par to demagoģiju ka visa nenonāk.... pašam nav smieklīgi? tu lielas lietas arī tikai no gada algas plāno? vai tomēr arī kādu laiciņu kaut ko krāj?

vai tu gribi varbūt izstāstīt ka tev nav bankas konta ar naudu katram gadījumam? Pastāsti vel ka tu visu ko saņem uzreiz arī notērē... citādi sieva vai mamma atņems savam vajadzībām...

par to kā cilvēki dzīvo - tā ir viņu darīšana... katrs kruķī kā māk... vieniem sanāk - otriem sanāk tikai beigas galvu cilpā...

modena 02.12.2009 11:02

nja... WALA paspīdēja.... cik vajag būt, atvainojos, aprobežotam, lai uzskatīt uzkrājumu veidošanu par sūdīgu lietu?

neesi padomājis, ka šajos laikos būtu vismaz kaut kādi uzkrājumi?

par to sadārdzinājumu - Dienvidu tilts pilnībā apgāž tavu sadārdzinājuma teoriju.... ja būvnieks jūt- tad viņš to arī dabū.

un kā rada prakse - ja vienu reizi objektu atceļ dēl tā ka pietrūkst nauda - tas nozīme ka rīt atnāks ar vel lielākām prasībām. Kamēr valsts no savas puses nenozīmēs max cenu, ka to dažas pašvaldības itin plaši dara, tikmēr nav ko raudāt ka būvnieki nāk ar lielām cenām.

un vel tīri no prakses.... iznīcinot ceļu fondu, nebija iespējas piemest kādus 150 000 latus ( ja pareizi atceros ) lai sākt izbūvēt 4 joslu Jūrmalas apvedceļu.... tirs* tika iestumti 55000 lati par iepriekšējo projektu.... projektu vajadzēja pārstrādāt... tas maksāja vel kādus 60 000 vismaz.... pārstrādes rezultātā vajadzēja dakuja paredzēt papildus dārgo mantiņu uz perspektīviem mega-sapņu ciemiem... kas projektu nevajadzīgi tā sadārdzināja, ka tevis izslavēts s*da budžets to pat treknos laikos nespēja pavilkt... un kas REZULTĀTĀ? Ciemi nah tur nebūs... toties projektā jau papilnam visādas nevajadzīgas figņas... un joprojām tā normāla ceļa tur nav....

starp citu ceļa fonda mērķis nebija tikai segt sadārdzinājumu.... toties ja tagad uz kāda no galveniem objektiem notiks žopa, kur tu rausi naudu tā labošanai? no mūsu nožēlojama budžeta? laikam vārdi stratēģiska plānošana mūsdienu sabiedrībai ir galīgi sveši,....

modena 02.12.2009 10:03

Известная шведская автостроительная компания СААБ может быть ликвидирована, а часть ее производственных мощностей продана китайской группе "Бэйцзин отомотив индастри" /Beijing Automotive Industry Holding Co/.

Как сообщают представители европейских деловых кругов, данный вариант вынесен в качестве основного на заседание административного совета американской корпорации "Дженерал моторс" /"Джи-Эм"/, которая сейчас владеет СААБом. Оно состоится позднее сегодня в штаб-квартире "Джи-Эм" в Детройте.

В первую очередь будут проданы производственные линии и станки. Руководство "Бэйцзин отомотив индастри" уже заявило, что группа заинтересована в приобретении производственных мощностей СААБа, однако сама марка не представляет для нее ценности.

modena 01.12.2009 19:12

Pirmais rakstīja:

Ear rakstīja:

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Pirmais rakstīja: motors 2.8l, smuks, melns, lūka, lietie diski ar ziemas riepām, elektriskie spoguli un logi. krīzes cena

150Ls?

Nebija taču teikts- 'galvas krīzes'

daudz kas nebija teikts...

piemērām cena....

ceņņiks iauto tradīcijās 1200

RUR ?

kāds rur? zvērs ne auto.... pat jauni lukturi salikti

lukturus iekš Reno saliki?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti