pasaules brīnums jeb praktiskas zināšanas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pasaules brīnums jeb praktiskas zināšanas?
un ko darīsi ja bojājumu izraisītais nav zināms?
Ja tev nopērs bamperu - kura octa tev to segs?
M1A1 rakstīja:
ValdisM rakstīja: zinu ka Volvo740 varēja liet iekša gandrīz da jebko..
A kā ražojuma motors stāvēja tam iekšā?
VW D24
labāk jau Volvo 940... ar D24TIC, vai V70 ar audi r5 dīzeli.
Es vienmēr piesprādzējos...
Par ātrumu - vienīgais likumīgais variants privātiem - ir tahografs. Savukārt no tā, pēc vajadzības var ik pa sekundēm pierādīt tavu ātrumu tajā brīdī, kad pēc cp apgalvojuma notika pārkāpums. Man kādu laiku atpakaļ piešuva svešu ātrumu, labi kā sīka summa, savukārt viens no šejienes dabūja lielo sodu + pešehoda tiesības... pilsētas plūsmā tipo nomērīja...
Savukārt tahografs mans, un pret sevi man ir tiesības neliecināt.
Par video reģistratoru....
ātrumu tas nefiksē... bet var daudz ko atvieglot.
policists ir cilvēks, un cilvēkiem ir raksturīgi kļūdīties... savukārt reti kurš spēj atzīt to, ka viņš ir kļūdījies.
+ no iztikšanas ar vienu algu, ceļu policista organisms tiek pavājināts kā rezultātā var rasties bada halucinācijās.
no citas puses, to kretīnisku likumu sen jau vajadzētu labot, moderno tehnoloģiju laikmetā vajadzētu balstīties uz precīzu fiksāciju, nevis totalitāras pagātnes viegli manipulējamiem likumiem.
jauns šedevrs...
bezjēdzīgi.... viņi takš deva zvērestu....
nesen nobraucu pa ceļu Ventspils- Liepāja... ja būtu BMW īpašnieks, sen jau dabūtu sirdstrieku...
žēl dekša nav... nav kam valsts un sraķiķu aizstāvēt
Aizbrauc tak uz Zilupi - tur katrā sētā ir patīkamā cena degvielai
Auto izvēle ir atkarīga no mērķiem un apstākļiem.
Ja ir pragmatiska izvēle - tad lietots. Jā ikmēneša maksa par jauno auto trīs gadu līzingam ir 1/10 - 1/20 no algas - var sākt skatīties uz jauno auto.
Pats lietoju 1996.g. Volvo 940 dīzeli, ko nopirku 2005.g. Patika tas, ka praktiski ir maksimāli aprīkots (nav tikai sēdekļu ar elektropiedziņu) un trāpījās ļoti adekvāta cena.
Šobrīd noskrējiens ir ap 544000 km, kad ņēmu bija ap 245000km. Auto pilnība atbilst nosaukumam - nekādu lielu problēmu - vienkārši ripo. No piekares, mūsu riebīgie ceļi spēja piebeigt aizmugurē stabilizatorā gala buksi, divas šaras (vienu 4, otru 5 ekspluatācijas gada), amortizatoru pāri ar gultņu un spilvenu komplektu + stūres rejka atvestam auto jau bija sliktā stāvokli, savukārt atjaunotā šogad sāka pilēt.
Pārējie remonti bija atbilstoši noskrējienam un faktiski savlaicīgi prognozējami un laboti: nolietojas priekšējie bremžu diski, samainīju sajūgu, kardana piekārgultnis, ģeneratorā un startera profilaktiskais remonts, salona ventilators, klimatkontroles gaisa plūsmas kontroles motoriņš, sveču releja, vācu autobānu neizturēja stūres pastiprinātāja sūknis (sāka skaļi strādāt), kondicioniera radiators.
Kopuma ir aizdomās ka auto noskrējiens ir stipri lielāks (šobrīd vismaz reāli ap 740000 km - viena no remontiem atklājās spidometra datčika plombas neesamība), taču auto ripo tā it ka nebūtu tik vecs un ar tik lielu noskrējienu. Jebkurā gadījuma the best value for the money.
Pie labākiem ceļiem un mazāku zagšanas ažiotāžu aizdomātos par BMW, taču tas vairs nebūtu tikai ērtas un ekonomiski pamats pārvietošanas transportlīdzeklis.
Pirmais rakstīja:
zhuks rakstīja: Sveiki,
Nepieciešams vidējās klases ekonomisks dīzeļuniversālis.
Šobrīd izskatās, ka viens no labākajiem ir fabia, meriva, arī roomsters, golfs.
Varbūt varat ieteikt kādus citus, kurus esmu piemirsis, kurus būtu vērts pamēģināt.
Budžets 5000,- LVL, paredzamais gada nobraukums virs 50 000 km, braukšana galvenokārt pa maģistrālēm.
kopš kura laika golfs ir vidējā klasē????
k0pš eksistē OKA
no "dienas"
"Abi paraugi līdz ar vācu Shell un krievu Surgutneftegaz uzrādīja līdzīgus patēriņa rezultātus."
Sanāk kā ar 10% bioetanola piemaisījumu, vācu degviela ir tik pat ekonomiskā, kā mūsu ar 5% piedevu? Nez kāpēc man ir pārliecība, kā mūsu degviela ar 10% bioetanola piedevu nespētu turēt līdzi ne vāciešiem, ne krieviem... un tad būtu daudz objektīvāka situācija.
Atliek vien minēt, cik iespējams graujošā starpība varētu būt, ja Vācijā tirgotu degvielu bez bioetanola piemaisījuma... un to saildzinātu ar Krievijā tirgoto... vai nu testus veiktu pie līdzīgiem piemaisījumu %... bet tad, kad tirgoja un kad mūsējiem bija daudz vairāk naudas testiem neviens neveica testus, jo tad būtu viegli prognozējami rezultāti, kuri daudziem nepatiktu.
PS. Baigi ekspertīžu pasūtītāji nav norādījuši kura laika periodā viņi to degvielu iegādājas... un kura laika periodā tika veikti izmēģinājumi.... ar kādu tehniku... kur...
\"Diena\" ir nožēlojamā....
mītu kliedē ar tukšu bazaru un bez testu rezultātu publicēšanas
Un tie naivie, kuri tic Norvēģu bendžai...
citāts:
Vien atklāja, ka šā gada pirmajos mēnešos uzņēmums pārsvarā iegādājies degvielu poļu "PKN Orelan" rūpnīcā Lietuvā, kas ir plašāk pazīstama kā "Mažeiķu naftas" rūpnīca.
Turpiniet vien ticēt
kārtējie eksperti
neviena konkrēta cipara no mērījumiem...
salīdzina praktiski atšķirīgus produktus. Cik dzirdēts ar bioetanolu patēriņš pieaug, līdz ar to būtu interesanti redzēt konkrētus ciparus, ka tik tas lielāks patēriņš nav mērāms ar procentu desmitdaļām...
Jebkura gadījumā pēc tāda raksta publicēšanas tie kas ražo tādus \"informatīvus\" rakstus var droši kvalificēties par lētiem klauniem...
Interesanti, kas rakstīts Dienā...
Crankshaft
tas ARAMCO toreiz laikam savādāk saucās... vēlāk pameklēšu - bija cits nosaukums. Un ne par kādiem 51% nebija ne runas..
In 1950, King Abdul Aziz Ibn Saud threatened to nationalize his country\'s oil facilities, thus pressuring Aramco to agree to share profits 50/50.
tā 51% būšana sākusies tad, kad šie apvienojas 1971, jo lai pieprasīt kontroli, kaut kam jābūt, ne tikai plikai naftai. Un kopš izveidošanas šiem bija saistības pret Lielbritāniju, bez kuras diez vai kāds ar šiem dalītos.
Kā skaistu piemēru jaunākai tehnoloģijai var minēt, ka nesen atklājās, kā tajā Japāņu AES kur šobrīd ir lielās problēmas, baigi izplatīts ir bijis roku darbs. Taja skaitā urāna maisījuma sagatavošanai un iekraušana reaktorā.
Отказавшись от автоматики, заводские рабочие смешивали урановый порошок с азотной кислотой в обычных ведрах из нержавеющей стали, используя ложки с длинными ручками, а затем также вручную, а не при помощи насоса, загружали смесь в бак производственного реактора. 30 сентября они по ошибке залили в реактор в восемь раз больше урановой смеси, чем полагалось, что и привело к неконтролируемой цепной реакции. Остановить ее удалось буквально чудом. Следствие также установило, что допустившие ошибку рабочие практически ничего не знали о свойствах урана и не имели личных дозиметров.
līdz ar to, visa tā modernizācija, pēc būtības ir jauns \"brīvprātīgas\" verdzības paveids, kad tie kuri diktē modi, paši reti kad strādā uz paša modernāka aprīkojuma, savukārt papuasi vienmēr baidās, kā viņu tehnika ātri novecos un šie \"atpaliks no modernas pasaules\".
2 rudens68
Ko tu te lien ar savu Putinu? Vai tad par viņu iet runa?
rudens68 rakstīja: Arī viena otra mīlētajā RUS ar to naftas un gāzes ieguvi tas pats , tik pumpē.Faktiski visi enerģētikas speci norāda uz RUS slikti uzturēto nemodernizēto enerģijas ieguves infrastruktūru , kas jau vistuvākā laikā var traucēt iegūt plānoto ( rietumiem solīto , galvenokārt gāzi ) Un kapēc totolitārās valstīs tā notiek , vismaz viens viens no iemesliem varētu būt tas ,ka ierēdnis kamēr pie amata grābj , jo kuru katru brīdi var tevi nomest , nedomā ilgtermiņā , vienīgais ko domā max savā vadīšanas laikā sagrābt un "nīstajos rietumos" noslēpt naudu un to tur notērēt pašam un bērnus tur izskolot u t t
totalitāra vara takš bija iekš PSRS.... un to ko tu tagad apraksti, tas attiecas uz liberālo valsti... par liberālo efektivitāti protams var daudz ko teikt, bet viens no skaistākiem piemēriem - 2008. gadā liberāla Krievija sasniedza 1972. gada totalitāras PSRS naftas ieguves līmeni.
2 Crankshaft
Kuveita un Apvienoti Arābu Emirāti - bijušās britu protektorāta valsts, līdz ar to briti veidoja to politiku. Kuveita vispār nespēj viena pati pastāvēt, bez britu vai amerikāņu karaspēka. Līdz ar to visas rūpnīcas ja līdz 1991.gadam nebija ārzemju, tad pēc, bija jau ASV sponsorētas un kontrolētas.
AAE ekonomiku vispār no nulles izveidoja ASV, un tikai pēc 70. gadu naftas krīzes šie atpirka no ASV sava galvena uzņēmuma visas daļas un vēlāk pārsauca to pa savām. Izskatās ka tās rūpnīcas joprojām uztur ārzemju speciālisti.
Kopumā visa lielā un modernā attīstība notika pēc 1980- 1985 .gada, līdz ar to viss modernais tika pārdots saviem sabiedrotiem, ar niansēm, par kuram diez vai mēs visu zināsim. Pie tam visi sabiedroti nespēj pastāvēt bez ASV karaspēka klātbūtnes.
Par Huseinu - viņš pie varas tika 1979. gadā un jau 1980. gadā uzsāka karu pret "bīstamo islāma sērgu" - Irānu. Pirms tām Irākā notika revolūcija + vietējo rūpnīcu nacionalizācija - savukārt tādiem jaunās tehnoloģijas nepārdeva.
Līdz ar to, lielākas modernizācijas laikā visi "atpalikušie" bija bez reālām iespējām veikt modernizāciju.
WALA rakstīja:
MOdena -kāds sakars tam visam ar propagandu, tipa AES vietējiem večiem pietika prāta būvēt, bet naftas pārstrādes rūpnīcu ne ?!?!? Kaut kā dīvaini izklausās. Pie kam Huseina situācija būtu pilnīgi uzkakāt uz "modernajām tehnoloģijām", vismaz tik daudz cik pašiem vajag !!!
ja esi tik gudrs - pastāsti, kad viņiem bija iespēja iegūt jaunās tehnoloģijas naftas pārstrādē? it īpaši Huseinam...
Crankshaft rakstīja:
Jā, tāda īpatnība Irānā ir. Patiešām (tiem laikiem) modernu un jaudīgu rafinēriju savulaik uzcēla tie paši
nīstie kolonizatori (BP) vēl šaha Reza Pehlevi laikā. Tā arī palika vienīgā - pie varas ieradušies bārdaiņi šo jautājumu ignorēja. Tad nu tagad Irāna vālē eksportam jēlnaftu, bet lielu daļu benzīna, DD un citu degvielu ir
spiesta importēt. Lūk tev arī ierobežojumi. Identiska situācija ir Irākā, kur Huseins tik būvēja pilis un pirka
ieročus, toties tagad arī tur jāieved degviela, jo pašpatēriņam nespēj saražot, ne tugrika Huseins neieguldīja naftas nozarē, tik pumpēja, pumpēja, pumpēja ... Nu un Lībijā ir tieši tas pats. Vispār tiešs
pretstats Kuveitai vai AbuDabi, jeb Saūda Arābijai...
beidz lētu propogandu stāstīt...
Visas pārstrādes rūpnīcas tika būvētas vecos laikos kā ārvalstu privātie uzņēmumi, un kad vara nomainījās, tad visu svešu nacionalizēja.
Jauno nebūvēja - jo neviens negribēja šiem būvēt politisko apsvērumu dēļ, jo šīs valsts kā lēto izejvielu eksportētāji bija izdevīgi. Un ja Huseins bija tāds lohs - kāpēc tad viņam nedeva iespēju uzbūvēt AES - bet to vnk sabombardēja? varbūt tādēļ kā papuasiem neviens daudz maz modernas tehnoloģijas nepārdod?
PS. Un pumpēt, pumpēt un pumpēt bez ieguldījumiem nav iespējams...
VWfans rakstīja: Kaa Jums shkjiet - vai vasaraa buus benziina cena lats par litru? Man shkjiet, ka buus. Tomeer tas neliks man mazinaat braukshanu ar auto!
jauns darbs?
veido pozitīvu attieksmi pret degvielas cenas kāpumu?
Pirmais rakstīja: joprojām mani mulsina tie 250ls par zelta priekšas bremžu klučiem ar diskiem
ar "lētu" darbu tā sanāk
iekš MM priekš 940 priekšējie diski bija par kādiem 160-180Ls pārī... + 35 Ls kluči.. darbs xz cik... tā kā nemaz tik traka tā cena nav, savukārt ieguvums ir nesalīdzināmi lielāks.