Kārtot: Augošā secībā
1 2
GangBoy 04.03.2011 11:05

Pa priekšu Tev jāizlemj, cik lielu busu gribi un ko ar viņu gribi vest. Pamatā Sprinteri un LT dalās 3 kategorijās:

1) īsais (2.4m kravas nodalījuma garums)

2) pusgarais (3.3 m kravas nodalījuma garums)

3) garais (~4 m kravas nodalījuma garums)

Tāpat ir zemie, pusaugstie (+10 cm), augstie (+40 cm). Augstais izskatās pēc galīga ugorišča un tādi ir maz.

Kravas ietilpība - visiem 3.5 tonnas pilna masa, pašmasa - 2 t. Iespējami varianti virs 4 tonnām, bet tad ir C kategorija vajadzīga, aizmugurē ir dubultā ass.

Tas pats garais ar 3.5 t pilnu masu ir derīgs tikai gultas piederumu vazāšanai - ja piebērs viņu pilnu ar normālu materiālu - koks, metāls, tad būs perebors.

Kas attiecas uz markām, tad šeit ir tā, ka tie, kas brauc ar Sprinter - slavē sprinter, tie, kas brauc ar LT - slavē LT, tie, kas Renault - slavē Renault. Esmu redzējis visu 3 busu laimīgus īpašniekus. Pēc cenas, noteikti, ka Ford transit būs lētāks, tomēr iesaku izvairīties - diezgan nedroši aparāti.

LT ar Sprinter var noteikti mest vienā kastē - abi busi labi un stipri līdzīgi konstrukciju ziņā un arī cenas līdzīgas. Jaunajiem Sprinter (pēc 2000 gada) esot daudz bēdu ar remontiem un stipri augstākas izmaksas, tādā ziņā ja skaties pēc 2000 g, tad labāka izvēle būtu LT. Esot neveiksmīgs mehānisms ar ātruma pārslēgšanu un iebūvēto kloķi panelī, kas plīstot biežāk, kā vecajiem lielais ātrumkloķis, kas grīdā un remonts tur vismaz 200 Ls.

Kas attiecas uz dzinējiem, tad noteikti ieteiktu pirkt vismaz 2.4 d un noteikti ar turbīnu. Visi bezturbīnas 2.3 un 2.5 ir pilnīgi vārguļi un uzkrauts trasē nevienu neapdzīsi.

Pirms iegādājies noteikti pārliecinies, ka nav nočakarēts dzinējs un nav galīgi sapujis. Visu pārējo var piepravīt.

Pats braucu ar 2.9 td zemo pusgaro sprinteri 99 gada. Esmu apmierināts. Tukšs iet tāpat kā 1.4, 1.6 vieglie, uzkrauts paliek gurdenāks, bet normāli var apdzīt. Remonti nav pārāk dārgi, skatei sagatavoja pa 300 Ls pēc tam, kad pa gadu bija nobraukti ap 200 t km. Protams, rūsē, kā jau visi.

GangBoy 14.07.2010 16:34

Pašā Rimi Saldū. Kādu līkumu gan bija jāizšloderē pa veikalu, kāmēr to stendu atradu - starp konfektēm un laikrakstiem.

Vispār šis besī lielveikalos. Zinu ieejot, ka man vajag piemēram: maizi, sviestu, pienu un alu. Tas izvietojums katrā veikalā ir savādāks un lai šo vienkāršo produktu grozu salasītu ir jāapskraida viss veikals. Tādā ziņā ierullē mans piemājas veikals, kura telpu kvadratūra ir mazāka par manu guļamistabas kvadratūru, un galvenais - tur gandrīz vienmēr ir pieejams užavnieks

Bucefals rakstīja: Ivo, pašā Rimi, jeb kādā specializētajā, kas vienkārši blakus Rimi?

GangBoy 13.07.2010 9:10

Aizvakar braucot kārtējo gaisa gabalu pa Latviju sapratu, ka bez saules brillēm nav aršana. Nopirku pa 1,75 Ls Rimčikā saulenes. Atceros, ka pirms pāris gadiem tādas pirku pa 5 Ls un prognozēju, ka tik viņas maksās arī tagad. Tā kā iesipu sev vēl uz pusdienām maķītī. Pie saules brillēm atgriežoties, parasti pirms tam man bija problēmas ar viņām - pēc kādas pusstundas acis sāka sāpēt, a ar šīm normāli - 1,5h nobraucu un ir ok.

GangBoy 01.05.2010 11:25

Ir tikai pieredze: braukājam regulāri ar mašīnām uz kaimiņu zemēm, vienai ir vecais numurs ar karodziņu, problēmas nav bijušas, pat pie robežsargu pārbaudēm. Tad te zviedri braukā ciemos - tiem tie numuri vispār tādi, ka tur nav zilās strīpas, arī nekādu problēmu.

GangBoy 15.01.2010 23:13

Man šitāda laža sanāca pagājušo vasar ar W124. Saliku muzīku un jaudu īsti neparēķināju, ģenerators bija ne pie labas veselības, un kalnciema mežā pirms iebraukšanas Rīgā tikai vienu brīdi jutu, ka autos slēdz ārā maģi, ABS un visu pārējo, sapratu, ka aķis tukšs, visu izslēdzu - pat gaismas, bet tāpat pēc brīža auto sāka raustīties līdz noģība pa visam. Nonīka ģenerators, aķis nosēdās un vis - var vai nu visu ieslēgt, vai izslēgt - nekur netiekam. Sakratījās ogles un tad jau arī tiku līdz Rīgai. Vienīgā reize, kad ar savu W124 esmu pa 3 gadiem palicis uz ceļa. Tukš aķis pirms nedēļas neskaitās, darbu nokavēju tikai par pusstundu

viktors1961 rakstīja:

RX-7 rakstīja: KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

Atvaino, ka maisos, bet tikai pie nestrādājoša ģeneratora ar normālu aķi slāpt nevajadzēja... Varbūt piemērs nevietā, bet kādreiz žigulim tā bija, ka aķis absolūti beigts (iekšā pazuda kontakts starp platēm), tad uz buksera pielaist varēja un braukt arī, bet tikko slēdza kādu gaismu, signālu vai citu patērētrāju, tā uzreiz ģība nost. Iespējams ka priekš A8 piemērs nevietā

GangBoy 11.12.2009 9:31

Neesmu lasījis likumus, kas ir kā, tomēr pastāstīšu par incidentu, kas sanāca 2 nedēļas atpakaļ, kad apciemoju draugu iekš UK.

Situācija - 5 LV laimes meklētāji uz turieni ir aizdzinuši jau veselas 3 mašīnas ar LV numuriem un vizinās. Tomēr līdz brīdim, kad mani mans korišs lepni mēģināja izlaist pie Londonas Stanstedas lidostas apstājoties neatļautā vietā (pie viņiem aptur tikai, kad pārkāp).

Tika smalki paskaidrots par braukšanu pa UK ar auto, kas nav reģistrēta UK, un par kuru nodokļi netiek maksāti UK.

1) Tu esi iebraucējs - vari braukt ar LV numuriem, vai kādiem citiem, nav svarīgi;

2) Tu esi vietējais pilntiesīgs iedzīvotājs ar deklarētu dzīvesvietu, darbavietu uz līguma pamata un kontu bankā (tas viss var pastāvēt kopā un bez tā strādāt tu nevari) - Tu vairs nedrīksti braukt ar UK nereģistrētu mašīnu. Ja Tu pārkāp šo punktu, Tev var konfiscēt auto uzreiz, pirmo reizi apturot Tavu mašīnu. Šajā gadījumā gan viņš iztika cauri ar brīdinājumu un norādi mēneša laikā auto iziet vietējo TA un pārreģistrēt kā UK mašīnu.

Pateica arī konkrēti - mums te daudz ir Latviešu, Poļu un Lietuviešu, pie Jums, noteikti ir lētāki nodokļi, un ar šīm mašīnām Jūs strādājot šeit nedrīkstat braukt pa mūsu ielām, jo Jūs mums nemaksājat nodokļus. Un tie viņiem patiešām nav mazi, tā apdrošināšana ir ap 1000 GBP gadā, tāpēc jau visi meklē alternatīvas, tomēr - veltīgi, tā sistēma viņiem pārāk labi sakārtota, lai viņu apietu, tāpēc arī visi bāleliņi pērk tur mašīnas un reģistrē viņas tur un maksā nodokļus Anglijai.

Kameras tur ir uz katra stūra, kas nosūta datus uz inteliģentiem softiem ar iespaidīgām datubāzēm ar personu un transportlīdzekļu datiem, kas atkodē gan auto numurus, gan arī, manuprāt spēj sazīmēt sejas, līdz ar to pēc šāda brīdinājuma ignorējot ieteikumus ātri vien izķers Tevi uz ielas.

GangBoy 12.10.2009 9:47

Pats neesmu bijis, tomēr - mans sievišķis piepelnās tirgojot apģērbus, pārsvarā bērnu. Iepērkas pārsvarā Īrijā, vai Londonā, uz kurieni veic lidojumu vidēji reizi pāris mēnešos. Lidojumu ietvaros mēdz sapirkt arī apģērbus mums pašiem, kas sanāk apmēram 3x lētāki nekā šeit, un arī kvalitāte ir labāka.

Tomēr - pēdējā mēneša laikā viņa ir aizbraukusi gan uz Lietuvas tirgu, par kuru braucienu viņa bija puslīdz apmierināta, un - šajās brīvdienās ar autobusu bija aizbraukusi uz Poliju. Kas attiecas uz Polijas braucienu, tad viņa bija galīgi neapmierināta. Kas attiecas uz drēbēm, tad no tām viņa vispār neko nenopirka, jo nevarēja nedz ko sakarīgu atrast, arī cenas bija līdzīgas kā Latvijā. Tomēr ir lietas, kas bija par 30-50% lētākas, kā LV, pārsvarā - paikai un sadzīves precēm. Tad nu tur atveda kaut kādas higiēnas preces, šo to mājai no sadzīves precēm, sapirka padaudz visādas paikas. Tomēr visā visumā atzina, ka brauciens dēļ tā, ko nopirka nebija tā vērts kā brauciens ar mērķi iepirkties.

GangBoy 02.10.2009 9:30

Ja jau aizsākāt tēmu, tad arī man ir viens jautājums sakarā ar W124 kupeju dzinēju maiņām. Pašam ir W124 2,3 ar mehānisko kārbu. Dzinējs nav pie labas veselības, bet ir piedāvājums par lētām naudām nopirkt tā paša gada 3,0 dzinēju (nezinu gan, no automāta vai mehānikas). Interesē - vai ir iespējams 3.0 ielikt 2.3 vietā bez īpašiem sarežģījumiem? Interesē zinātāja viedoklis: vai tas ir viegli izdarāms, vai arī sarežģīti un jāmaina vēl kaudze visādu sīkumu un lētāk sanāk šo pašu dzinēju sataisīt (tāme ir ap 250 Ls) .

GangBoy 27.06.2009 10:41

Starp citu, runājot par pāris ierīcēm, kas izvietotas ielās:

1) Tie radari, kas ir Jūrmalā, ja nemaldos tad 2 gab un kuriem braucot garām rādās uz tablo tavs ātrums - vai viņi fiksē pārkāpumus, vai tie ir tikai informatīvi?

2) Braucot pa lielajām šosejām vairākās vietās esmu novērojis konteinera tipa mājiņas uz kātiem ar videokamerām uz brauktuves pusi. Viena ir uz A9 kaut kur pirms Kaķeniekiem ja brauc no Rīgas puses kreisajā pusē. Kas tie tādi ir?

GangBoy 03.06.2009 11:13

Tagad reti kad prasa tehnisko, apdrošināšanas un tādas lietas, man bieži vien prasa tikai tiesības. Pārējo pārbauda pa rāciju no otras mašīnas cits biedris un ja kaut kas nav kārtībā tad pa rāciju bļauj tam, kas pārbauda tiesības un %%% Tavā izelpā ka ar šo var izdarīt netiklas darbības.

GangBoy 30.04.2009 16:03
GangBoy 19.02.2009 15:24

Reku vēl jaunums:

www.delfi.lv/...

Jāpieliekot vēl akcīze naftas produktiem.

GangBoy 06.02.2009 11:11

Patiesībā, ja kāds brauc kaut kur pa Bauskas šoseju nav jau tik grūti paskatīties pa labi braucot garām CSDD un tur var skaisti redzēt - ir rindas vai nav.

Pašam arī 19.02 beidzās skate, tad nu pēc pāris nedēļām arī braukšu lūzni atrādīt.

GangBoy 04.02.2009 9:01

Alllo!!! Nolaidies no debesīm. Kā jau te teica - tā mašīna to nemaksā. Par to naudu var aci nepamirkšķinot nopirkt pirmo C klases modeli, kas aizvietoja 190, un komforts/aprīkojums ir kā diena pret nakti. Auto, protams, ja ir kopts, tad varbūt arī nokalpotu ilgāk par kādu apkautu C klases eksemplāru, bet tomēr - par tādu vairāk par 700-800 Ls nedabūsi. Šo pat ar ar W124 nevar salīdzināt, bet ja apskatās ss.lv, tad tur w124 sākās jaun no 400 latiem bet par Tavu summu jau var nopirkt sakarīgu universāldīzeļpurkšķi.

GangBoy 13.01.2009 10:39

P.s. Ievedmuita nav, tāda bija kādreiz.

Tagad viņš saucās vieglo automobiļu un motociklu nodoklis, patiesībā tas pats, tikai ar citu nosaukumu, mūsu valstsvīri viņu veikli pārsauca iestājoties ES, jo acīmredzot negribēja zaudēt ienākumus par ievestajām mašīnām sakarā ar muitas nodokļa atcelšanu. Patiesībā www.likumi.lv viņu var atrast un tur arī ir tas sadalījums cik ir jāmaksā par konkrēta vecuma automašīnas pirmreizējo reģistrāciju LV, kā arī taagad tur ir tie dzinēju tilpumi piešūti virs, kas tika ieviests pirms pāris gadiem un ir arī izņēmumi - tie, kas tiek atbrīvoti no šī nodokļa. Atbrīvoti tiek >25.g. veci drapaki, spectehnika, tad tur vēl kaut kas bija. Bet nu īsumā tā likuma pamatbūtību esmu notraktējis.

GangBoy 13.01.2009 10:32

cap rakstīja:

GangBoy rakstīja: Lai arī cik smieklīti nebūtu, bet pašam bija funktieris vasarā paņemt vienu W123 katafalkveidīgo, tikai ātrās palīdzības versiju

Beigās gan vī vil bī taupīgi lika atmest šo domu.

Kā otrs lūznis ģimenē superīgs lai vadātu visādu drazu - atrauj vaļā aizmuguri un var sabērt iekšā ievērojami lielāku apjomu kā universālī. Bez tam nav ar sēdēkļiem jāčakarējas, un universālis nav diez ko ietilpīgāks par to pašu sedanu, tas ieguvums manuprāt ir ap 200 Litriem.

katafalkiem, mans domāt, bij arī kkādas nodokļu atlaides? ievedmuitai točna...

un vēl - pērkot no DE, šiem, manuprāt, būs reāls neliels noskrējiens un apgalvojums, ka braukts uz baznīcu (ar mācītāju vai tml.) ar' būs patiess

Tieši tā, jo viņš skaitās kā spectransports. Ātros, ugunsdzēsēju un vēl dažādu līdzīgu spectehniku neapliek ar nodokļiem, bez tam viņš bija kaut kāda 81, vai 83 gada izlaidums, līdz ar to vecāks par 25 gadiem un tādiem jau defaultā nav tas vieglo automobīļu un motociklu nodoklis. Un nieka kaut kādi 700 Ls ir tā vērts lai tādu paņemtu, ja ir akūta nepieciešamība vadāt visādus krāmus - nav jāuztraucas par piesmērētu salonu un arī detaļas viņam maksā 5 Ls spainī. Atradās viņš Zviedrijā un no turienes man ir diezgan viekli kaut ko dabūt šurp.

GangBoy 13.01.2009 9:12

Lai arī cik smieklīti nebūtu, bet pašam bija funktieris vasarā paņemt vienu W123 katafalkveidīgo, tikai ātrās palīdzības versiju

Beigās gan vī vil bī taupīgi lika atmest šo domu.

Kā otrs lūznis ģimenē superīgs lai vadātu visādu drazu - atrauj vaļā aizmuguri un var sabērt iekšā ievērojami lielāku apjomu kā universālī. Bez tam nav ar sēdēkļiem jāčakarējas, un universālis nav diez ko ietilpīgāks par to pašu sedanu, tas ieguvums manuprāt ir ap 200 Litriem.

GangBoy 07.01.2009 10:41

Kļūda kļūda kļūda, šeit būs:

i.gizmodo.com/...

GangBoy 07.01.2009 10:40

Lai nebūtu spams, te pilotu cienīgi triki no kaskadieru puses:

www.youtube.com/... ://i.gizmodo.com/5124311/the-evolution-of-technology-ends-in-steaming-hot-androids?autoplay=true

GangBoy 07.01.2009 10:38

DC++ ir pilns ar sargiem, ir jau novilkts Tur varētu kādus 135 userus pakratīt, manuprāt jau tāds daudzums izplata viņus

modena rakstīja: šorīt menti ieradās pie viena frukta ar kratīšanas orderi...... mērķis- izņemt datoru un visu ar to saistīto tehniku.....

iemesls........

Rīgas sargu dvd izplatīšana Krievijas torrentu portālos.....

vot ko nozīme patriotisms....

GangBoy 23.12.2008 14:08

drags rakstīja: Savā laikā es to figņu pilnībā izjaucu,, iztīrīju, visas plāksnītes, ieeļļoju (bija zaļais iekšā) un aizmirsu par to līdz pārdevu autosu...

Mēģināts, arī visu izlaizīju, nelīdz, iespējams, pati slēdzene ir padilusi

GangBoy 10.12.2008 9:23

SPARTAKS84 rakstīja: Nu tad mana pieredze ar tiem leta gala DVD ir sekojosa - parus gadus atpakal nopirku rimi kartejo Kiniesu izgudrojumu zem nosaukuma Eiron-xxxx vinam bija gan karsu lasitajs gan usb,4gb flesku vins lasa bez problemam tikai nelasa visus video kodekus.Ir laba proga laikam saucas video inspector ,vai kaut kas tamlidzids un ar vinu vareja noteikt kadus vinam kodekus vajag

Patiesībā viņiem visiem vajadzētu varēt uzlabot firmwari Vēl pirms gadiem 3 runāju ar draugu, kas strādāja kādā no veikalu tīkliem: Rimi, vai Maxima, nebūtu tik svarīgi, bet jau tad viņiem tika pieņemts lēmums, ka vairs netirgos DVD aparātus, kam nav paredzēti firmware updeiti .

GangBoy 10.12.2008 9:22

anonimikis rakstīja: USB HDD (ārējos cietos) var izmantot. Bet:

1) failu sistēmai jābūt FAT32, ne kādi NTFS nederēs

2) 90% gadījumu diskam vajag ārējo barošanu, jo to ierīču ports nevelk tik daudz strāvas, lai disku inicializētu.

3) ir failu apjoma ierobežojums. tiem pašiem philipsiem kaut kur ap 600 failu bija daļai. jāskatās vai nav ļoti daudz bilžu

Iespējams, ka šis aizietu, bet nu - uz FAT32 tas disks lēnāk strādās.

Bet baigā ķīmija - tad tā ārējā barošana, ja viņa ir paredzēta baroties no vēl viena flash porta jāliek klāt citam dzelzim, piemēram notebook.

Par ierobežojumiem: arī, nesen iepirku tādu prastu, bet jaunu sony magnetolu ar flash ieeju, kas bija galvenā prasība, lai nemocītos ar cd. Instrukcijā bija rakstīts: ne vairāk par 125 folderiem, un ne vairāk par 500 failiem iekš tiem. Tādam vecākam dvd pleijerim šie dati varētu būt mazāki, un jāņem vērā, ka tad tiešām uz tā hdd ir jāstāv tikai filmām, bet, man jauprotams kā ierindas jūzerim tur ir arī mūzika, tonnas ar dokumentiem un visāda cita šņaga.

GangBoy 09.12.2008 17:02

Fiška ērta, tomēr sapratu, ka vieglāk ir ierakstīt uz DVD un pēc tam iegrūst plauktā, lai nākamreiz nebūtu jāčakarējas. Bez tam - flashā labākajā salikumā var ierakstīt 1-2 filmas.

Te ienāca prātā doma piespraust pārnēsājamo usb hdd, un, protams, ar to draudzēties tā kinozāle negribēja, acīmredzot nav paredzēts.

GangBoy 06.12.2008 2:55

P.s. iedod kontaktus uz [email protected]

P.p.s. benžu pa lēto netirgoju

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti