Pašā Rimi Saldū. Kādu līkumu gan bija jāizšloderē pa veikalu, kāmēr to stendu atradu - starp konfektēm un laikrakstiem.
Vispār šis besī lielveikalos. Zinu ieejot, ka man vajag piemēram: maizi, sviestu, pienu un alu. Tas izvietojums katrā veikalā ir savādāks un lai šo vienkāršo produktu grozu salasītu ir jāapskraida viss veikals. Tādā ziņā ierullē mans piemājas veikals, kura telpu kvadratūra ir mazāka par manu guļamistabas kvadratūru, un galvenais - tur gandrīz vienmēr ir pieejams užavnieks
Bucefals rakstīja: Ivo, pašā Rimi, jeb kādā specializētajā, kas vienkārši blakus Rimi?
Pa priekšu Tev jāizlemj, cik lielu busu gribi un ko ar viņu gribi vest. Pamatā Sprinteri un LT dalās 3 kategorijās:
1) īsais (2.4m kravas nodalījuma garums)
2) pusgarais (3.3 m kravas nodalījuma garums)
3) garais (~4 m kravas nodalījuma garums)
Tāpat ir zemie, pusaugstie (+10 cm), augstie (+40 cm). Augstais izskatās pēc galīga ugorišča un tādi ir maz.
Kravas ietilpība - visiem 3.5 tonnas pilna masa, pašmasa - 2 t. Iespējami varianti virs 4 tonnām, bet tad ir C kategorija vajadzīga, aizmugurē ir dubultā ass.
Tas pats garais ar 3.5 t pilnu masu ir derīgs tikai gultas piederumu vazāšanai - ja piebērs viņu pilnu ar normālu materiālu - koks, metāls, tad būs perebors.
Kas attiecas uz markām, tad šeit ir tā, ka tie, kas brauc ar Sprinter - slavē sprinter, tie, kas brauc ar LT - slavē LT, tie, kas Renault - slavē Renault. Esmu redzējis visu 3 busu laimīgus īpašniekus. Pēc cenas, noteikti, ka Ford transit būs lētāks, tomēr iesaku izvairīties - diezgan nedroši aparāti.
LT ar Sprinter var noteikti mest vienā kastē - abi busi labi un stipri līdzīgi konstrukciju ziņā un arī cenas līdzīgas. Jaunajiem Sprinter (pēc 2000 gada) esot daudz bēdu ar remontiem un stipri augstākas izmaksas, tādā ziņā ja skaties pēc 2000 g, tad labāka izvēle būtu LT. Esot neveiksmīgs mehānisms ar ātruma pārslēgšanu un iebūvēto kloķi panelī, kas plīstot biežāk, kā vecajiem lielais ātrumkloķis, kas grīdā un remonts tur vismaz 200 Ls.
Kas attiecas uz dzinējiem, tad noteikti ieteiktu pirkt vismaz 2.4 d un noteikti ar turbīnu. Visi bezturbīnas 2.3 un 2.5 ir pilnīgi vārguļi un uzkrauts trasē nevienu neapdzīsi.
Pirms iegādājies noteikti pārliecinies, ka nav nočakarēts dzinējs un nav galīgi sapujis. Visu pārējo var piepravīt.
Pats braucu ar 2.9 td zemo pusgaro sprinteri 99 gada. Esmu apmierināts. Tukšs iet tāpat kā 1.4, 1.6 vieglie, uzkrauts paliek gurdenāks, bet normāli var apdzīt. Remonti nav pārāk dārgi, skatei sagatavoja pa 300 Ls pēc tam, kad pa gadu bija nobraukti ap 200 t km. Protams, rūsē, kā jau visi.