Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
GangBoy 16.07.2007 18:44

Ak, jā - par cik tā ir valsts iestāde, gadījumā tam nav jābūt sajūgtam arī ar VNDPT? Tad jau tikai viens uzņēmums Tev var līdzēt.

WALA rakstīja: Eekas ir dajzaadas fiziski attalinaataas vietas un ataalums sniedzas no 50 metriem tasinaa liinijaa liidz 1-2 km, un tad viens saits ir apmeeram 10 km aarpus RIigas ( kaadeelj mineeju ka vieniigais iespeejamais kandidaats kas uz sho vareetu paraxtiits ir TELCO).

Principaa shis tikls nebuus pashu vilkts, un ir vajadziigs pilniigi leegaals un saliidzinoshi advanceeti provaidera monitoreets ( Piem. kaa to dara TELCO - tobish tur es pats pirms paaris meneshiem stradaaju un zinu kaa tas izskatiijaas, par citiem kantoriem nau man infas).

Principaa jau nebuus tas nekaads nosleepums tuvaakaa meenesha laikaa vai 2 tiks sludinaats shis valsts iestaades/agjentuuras konkurss - sorry, nemineeshu iestaades nosaukumu publiski - neesmu ruupigi izlasiijis savas konfidencialitaates saistiibas.

GangBoy 16.07.2007 18:44

Precīzāk - aģentūra

GangBoy rakstīja: Ak, jā - par cik tā ir valsts iestāde, gadījumā tam nav jābūt sajūgtam arī ar VNDPT? Tad jau tikai viens uzņēmums Tev var līdzēt.

GangBoy 17.07.2007 11:28

Viss ir atkarīgs no tā, cik Tev tas ir steidzīgi. LTK visu var uztaisīt, bet kā jau minēju - projektēšanas stadija būs vismaz 6-9 mēneši. Ja ir tā, ka Tev to vajag "vakar", tad tā pati aģentūra, vai kāda Telia Tev 2 nedēļu laikā var uzraut pieslēgumus (ja būs tāda iespēja, un nebūs tie objekti tālāk par kādu pus kilometru no maģistrālēm). A par to, vai optika ja ir ievilkta, vai būs gar Tevīm - tas Tavā gadījumā neko nemaina, jo neesmu dzirdējis, ka kāds no operatoriem liktu segt izdevumus par maģistrāļu ievilkšanu. Abonents visur maksā tikai par "pēdējo jūdzi".

WALA rakstīja: Velns vinju zina par to VNDPT - neviens liidz shim nav pat iepiiksteejies par shiis agjentuuuras iesaistiishanas nepiecieshamiibu, bet ceru ka nee, jo tad ta man liekas ir veel lielaakaa D nekaa TELECOM.

Tas gan feini ka ir veel kaads kas ir speejigs TELCO sastaadiit "kompaaniju", bet TELCO es gribeetu lai arii piedalaas ( vinji pashreiz tam taalajam objektam garaam itkaa velkot optiku - mosh var ceret uz zemaakaam izmaksaam, bet nu shis objekts nav prioritaate ( bet bija doma veidot tur rezerves kopiju glabaatuvi utml.). NU redzees kaa mums ies, mosh buus kaadam jaaiesper lai piedalaas konkursaa.

GangBoy 19.07.2007 15:41

Vai gadījumā tā nav šī cenu aptaujiņa?

www.riga.lv/... ājums_33_gala_versija.doc

WALA rakstīja: Eekas ir ...

Principaa jau nebuus tas nekaads nosleepums tuvaakaa meenesha laikaa vai 2 tiks sludinaats shis valsts iestaades/agjentuuras konkurss - sorry, nemineeshu iestaades nosaukumu publiski - neesmu ruupigi izlasiijis savas konfidencialitaates saistiibas.

GangBoy 19.07.2007 17:42

Cik sapratu, tad tas būs konkurss.

Atklāts, vai slēgts?

Ja atklāts, tad kad tas tiks palaists varētu iemest te linku, vai uz @

WALA rakstīja:

GangBoy rakstīja: Vai gadījumā tā nav šī cenu aptaujiņa?

www.riga.lv/... ājums_33_gala_versija.doc

Maz ticams ka jamaa jau ir uztapusi, un tai nabuus sakara ar pashvaldiibaam vai tamliidziigi, taa kaa noteikti ne shaja portaalaa.

Tam buus sakars ar Gaismas tiiklu.

GangBoy 29.07.2007 15:45

i_edgars rakstīja:

batka rakstīja: Kas Tev tas par moci ir???Labs noskrejiens

Vari slēgt savus tālos - man pie pakaļas!!! Neaizmirsti ka uz moča sēdošais ir krietni augstāk par auto sēdošo! Tā ka auto tālie mocim nekaitēs...

Par šo vēl varētu pastrīdēties, neaizmirsti, ka arī mikroautobusa un fūru vadītāji atrodas krietni augstāk gan par vieglā automobīļa vadītāju, gan motocikla vadītāju, un kaut kā neesmu ievērojis to, ka viņiem ir pofig, ka nepārslēdzās uz tuvajiem, tieši otrādi - viņi par to ir ļoti neapmierināti, un no smagajiem var ļoti labi atrauties šādos gadījumos.

GangBoy 31.07.2007 0:34

Pēc Tevis uzrakstītā to varētu izpildīt tikai prasmīgi notriecot mocistu ar auto stūri un pēc tam līķi transportējot bagāžniekā līdz tuvējam mežam.

S70 rakstīja: Un kā tādus ārstēt - bliezt pretī ar tālajiem, vai tomēr labāk tālie + miklas lukturi?

_____________________________________________________

Autor, labāk ir "iespiest" acīs ar gabarītiem+bagažnieka apgaismojumu! )

GangBoy 04.08.2007 20:39

Vāciešiem un citiem eiropiešiem arī kaut kas līdzīgs ir? Vai tas tikai amīšu auto?

GangBoy 07.08.2007 11:49

Kāds slāvu tautības pārstāvis rakstījis

uudza rakstīja: To vajag mācēt uzrakstīt

www.mebex.lv/...

www.mebex.lv/...

www.mebex.lv/...

www.mebex.lv/...

GangBoy 07.08.2007 13:27

Klases pēc izmēriem:

Mazā klase: Audi A4 (ex 80), BMW 3xx, MB C-klase.

Vidējā klase: Audi A6 (ex 100), BMW 5xx, MB E-klase.

Lielā klase: Audi A8 (ex 200), BMW 7xx, MB S-klase.

Vāciešiem viss vienkārši salikts pa plauktiem

EgilsF rakstīja: sveiki,

vēlējos uzzināt kāda ir atšķirība starp A4,A6,A8 utt

tās ir k-kāds auto klases vai kas??

GangBoy 07.08.2007 13:29

Vēl ir mazie širpotrebi:

Audi A2, BMW 1xx, MB A klase

GangBoy 07.08.2007 13:34

Valmieras ielā biju iebraucis pildīties - 50 Ls jau maksā, tiesa gan tiku cauri ar 5 Ls nepildīts un diagnozi ka jāmaina kondiškas radiators, pats aizdomīgākais likās tas, ka pirms tam tādu pašu mašīnu arī nošuva, un piedāvāja nomainīt radiatoru - viņiem esot uz vietas noliktavā tādi pāris. Var jau būt, ka arī jāmaina, neesmu citur bijis - vasara tāpat cauri, un jautājums tuvāko pus gadu nebūs tik aktuāls.

Uggga rakstīja:

Bumbarashs rakstīja: Senču ielā ar ir kondišku pildīšana un (vai) remonts - jābrauc pagalmā, ja no Brīvības puses ir tikts garām Neste benzīnštellei.

Par cenām neko nezinu teikt, bet maršrutā var iekļaut un noskaidrot ...

PS

Varbūt kādam (-ai) ir pieredze ar šo kantori, kura nosaukumu gan nevaru pateikt, jo tagad neesmu tajā pagalmā bijis kādu laiku.

Vecis, pie kā pildīja, teica, ka tur arī, tāpat kā Valmieras ielā, 40ls.

GangBoy 07.08.2007 13:43

Prasīja 115 Ls ja nemaldos, prasīju savam pastāvīgajam meistaram, viņš teica, ka īpaši lētāk citur nebūs. Auto - MB W124 2.3 i.

artislan rakstīja: Tur kondisskas radiators arii baigi daargi maksaa.To labaak nopirkt autoplazaa gandriiz 2 reizes leetaak.

art

GangBoy 07.08.2007 14:05

vizuāli bija līdzīgs, vismaz tas modelis, kas nāca paralēli cigāram, paziņam tāds īslaicīgi bija, cik no viņa sapratu, tad no 100 tur maz ko varēja pilikt, viņam durvis bija jāmaina un nederēja - vai nu pa īsu, vai rokas līkas nezinu.

ibio rakstīja: ex 200 jau tas pats 100 audis vien bija

GangBoy 10.08.2007 15:18

nomiks rakstīja: Lauris Pusiāns (Rīga)

Andriz Z..... (Jūrmala)

Gudnars Kūlups (Babīte)

Kurš vēl grib kļūt slavens???

Es!

15.16

GangBoy 24.09.2007 15:15

Par Skoda Octavia piekrītu, pēdējā laikā kaut kā esmu pievērsis uzmanību, un tomēr - nav nekas pretī ja palido garām agresīvs bmw uz krastenes nerādot pagriezienus pazūdot tālajās zilajās, tracina vairāk tie, kas sastrēgumā 15 reizes mēģina nomainīt joslu (izteikti uz salu tilta, kuru šķērsoju katru dienu), un galvenokārt tie ir jaunie budžeta klases auto - visādas Škodas, Kia, un citi vidusāzijas brīnumi - agresīvi spraucās iekšā, ne par ko nelaiž nevienu savā joslā u.t.t. Tai pašā laikā daudz civilizētāk jaunie luksus klases auto, 4x4 un tamlīdzīgi. Protams, gan pirmajā, gan otrajā gadījumā ir izņēmumi.

Bzzz rakstīja:

phenom rakstīja: Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW

btw personīgie novērojami pēdējā laika liecina, ka lielākie brīnumdari pārvietojas nevis ar BMW, Audi vai subarčikiem, bet kā reizi ar Skoda Octavia.

GangBoy 04.10.2007 17:38

Darbā ir tādi vairāki. Varu pateikt to, ka priekš šitādas dzenāšanas viņi īsti neder. Principā jau pie 150 tkst km nobraukuma sāk palēnam viss birt nost no visām pusēm, viens bija smags gadījums - ar 290 tkst noskrējienu, nepārspīlēšu, autoservisā viņš dzīvojās vismaz reizi nedēļā - pārsvarā dēļ elektronikas. Ņemot vērā to, cik esi plānojis braukt ar viņu Tu viņu nodzīsi gada laikā, tāpēc nerekomendētu to autiņu pirkt, tad labāk paņemt transporentā, tiesa gan nezinu, kā būs ar tarifu ja plāno tik daudz braukt, bet katrā ziņā tas būs izdevīgāks risinājums - nokausi pāris gadu laikā un paņemsi nākamo.

GangBoy 04.10.2007 17:39

Jā, piemirsu, runa iet par Berlingo. Principā tas pats, kas Partner. Par caddy neko nezinu, bet stipri šaubos, ka kaut kas diži labāks - vienā plauktā liekami.

GangBoy rakstīja: Darbā ir tādi vairāki. Varu pateikt to, ka priekš šitādas dzenāšanas viņi īsti neder. Principā jau pie 150 tkst km nobraukuma sāk palēnam viss birt nost no visām pusēm, viens bija smags gadījums - ar 290 tkst noskrējienu, nepārspīlēšu, autoservisā viņš dzīvojās vismaz reizi nedēļā - pārsvarā dēļ elektronikas. Ņemot vērā to, cik esi plānojis braukt ar viņu Tu viņu nodzīsi gada laikā, tāpēc nerekomendētu to autiņu pirkt, tad labāk paņemt transporentā, tiesa gan nezinu, kā būs ar tarifu ja plāno tik daudz braukt, bet katrā ziņā tas būs izdevīgāks risinājums - nokausi pāris gadu laikā un paņemsi nākamo.

GangBoy 04.10.2007 17:48

Te ir viens diezgan reālistisks raksts:

www.iauto.lv/...

Otru var nelasīt, tas ir par 2006 gada dzelzi.

GangBoy 23.10.2007 20:03

Aivitis rakstīja: Situācija šāda-ar mašīnīti garantijas laikā gadījās šaize. Bojāts kreisais priekšējais spārns(jāmaina), buferis, kreisais lukturis, mazliet haube+ vēl šādi tādi sīkumi. Apdrošinātāji atteica. Oficiālais dīlerserviss nosauca tādu ciparu, ka āda sabozās. Remontēts tika citā dīlerservisā. Viss godam. Bet kas notiek ar garantiju? Tā vairs neattiecas uz visu auto, vai tikai uz remontētajām detaļam? Vai kādam ir bijis līdzigs gadījums?

Domāju, ka garantija ir kukū. Tev kasko nebija? Man ir dienesta C4, viņam max ko var darīt pašrocīgi - liet benzīnu un logu šķidrumu. Par tādām izvirtībām kā citas mūzikas instalācija, vai remonti neautorizētā servisā var aizmirst - uzreiz zūd garantija.

GangBoy 07.11.2007 13:00

Pirms pāris nedēļām biju Lietuvā. Īsti nezinu, bet manuprāt viņiem sodi sākās no +10 km/h, un brauc viņi tieši uz tik, cik ir atļauts - pilsētā 48-50, ārpus - 88-90 km/h, laiž gājējus, visi kulturāli, arī uz trases nevelkas uz 70. Lidotājus diezgan maz redzēju, visvairāk šitajā ziņā izcēlās mašīna tieši ar LV numuriem. Uz lielās trases (Kauņa - Klaipēda) gan bija daži lidotāji - puse no tiem ar tranzīta numuriem, otra - "izredzētie", un arī vienu tādu Q7 noņēma no trases CP acu priekšā.

GangBoy 07.11.2007 13:26

Kā reizi uz tiem ~140 brauca Q7, kuru aprakstīju augstāk, tā kā manuprāt nav gluži 140 tur atļautais, vai tikai nebija 120. Tiesa gan braucot iekšā LT neredzēju lielo zīmi ar atļautajiem ātrumiem, tā kā varbūt kļūdos.

gonzalless rakstīja: Mees ar vienreiz jauniibas dullumaa braucaam pa Vilnjas shoseju uz 240km/h, bet tagad esmu liels un praatiigs vairs nedaru taa, braucu uz atlautajiem 140km/h

GangBoy 15.11.2007 18:19

Manuprāt tie braucieni ir stipri individuāli. Pats pirms ~8 mēnešiem regulāri braukāju ar taksi kādu mēnesi, jo bija sasista mašīna. Tad nu izčekoju lētākos - vienubrīd braucu ar SOS - pēc izsaukuma bija 40 s iekāpšana un 30 s km. Pēc tam šie pacēla uz 80/40. Pārgāju uz tādu Avois, kas brauca 40/30. Tagad braucu reti - pēc pasākumiem un ceļot nost viņus no ielas, un tad jau ir vienalga ko apstādini.

Bet nu - reizes 3 ir gadījies pamest savu drapaku pilsētā braukt no pasākuma ar taxi (tas kad labi pasākumi izdodas) ņemot līdzi nelielu skaņas komplektu pastiprinātājs + divas PRO kastes (drusku lielākas par S90), šajos gadījumos gan izsaucot pa telefonu. Man tie dzelži MB QP bagažniekā salien un vēl vietas paliek. Divas reizes bija ok - palīdzēja pat iekraut/izkraut. Vienu reizi - atbrauca ar UNIVERSĀLI, un paziņoja, ka viņam nav vietas, un viņš nevedīs!!! Tā nu jau sāku gatavoties palikt ar tiem dzelžiem uz ielas. Tomēr pēc desmit minūšu sarunas un uz viņa apgalvojumiem ka nelīdīs paziņoju, ka man tas jebkura SEDANA bagažniekā lien tomēr piekrita braukt.

GangBoy 21.12.2007 14:01

Uggga rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Imka rakstīja:

krishus rakstīja: DC++

Nokačāšana neder ...vajag jau gatavu un līdz Ziemassvētkiem .....dāvanai

rakstītājs ar DL un labs lāzernieks - dāvana gatava

Ja pašam nav vai nemāki, zvani kadam no ss un uztaisīs, piemeram ss.ss.lv/...

Divas reizes izmantoju ss.lv šādu veidu piedāvājumus. Pirmo reiz vajadzēja softus un steidzīgi, divi džeki atsaucās, līdz ar to no viena daļu un otru daļu paņēmu no otra, bija ok.

Te pirms mēneša interesējos pie diviem šādiem - rakstīju meilus, vajadzēja vienu filmu, dc+ bija tikai vienam userim un tam pašam liela šāre un visi sloti aizņemti, torentos neatradu, toties bija par maksu kaut kādā krievijas saitā. Tā arī neviens no viņiem neatsaucās. Beigu beigās nedēļu paturēju ieslēgtu darba kompi un tomēr tas vidaks no tā usera novilkās.

Offtopic: vispār jau tas ss.lv tāds baigi nenopietnais pasāciens. Varbūt mašīnas un mobīlie vēl kaut kā tirgojas, bet esmu šo to licis no audio - aktuālas lietas par labām cenām, un tā, ka pa mēnesi vispār neviena zvana, neviena meila.

GangBoy 28.12.2007 9:06

Pats pirms apmēram gada meklēju SAAB 9000 CSE. Nosacījumi bija: ar turbīnu un klimu (tādu ir no kopskaita ap 1/3), un ka auto ir Latvijā ne ilgāk par 2 gadiem, uz automātiem ar mazāku interesi skatījos. Tavā gadījumā tās prasības mazākas, meklēšana varētu būt vieglāka. Gribēju iekļauties kaut kādos 2500-3000 EUR, līdz ar to rušināju lēto un vidējo galu no sarakstiem. Jāsaka, ka mēnešus 2 ķemmēju visus iespējamos portālus, braucu skatīties, zvanījos, tieši šādā kombinācijā atradu pāris mašīnas, un neko prātīgu neatradu, negribējās arī nopirkt sajātu un mocīties pa servisiem (ir pieredze ar japāņu auto), pārsvarā piedāvājumā: parūsējoši, ar uzkrātu veselu bagāžu sīku defektu, ar lieliem nobraukumiem - pat 400 tkst. priekš turbo mašīnas tas ir daudz, kā arī ilgi dzīti pa Latviju - pat bija viens kas dievojās, ka mašīna ir gadu iekš LV, numurs jaunais, bet csdd sms parādīja, ka dzelzis te ir no 97 gada un pa LV vien nodzīti 170 tkst. Tika pieslēgts arī tēva kolēģis Zviedrijā, kurš apzvanīja apmēram 15 sludekļus no blocket.se, un arī tur brīnumi - lieli nobraukumi (virs 300tkst.), puvekļi, un vesela kaudze ar "lielajiem" defektiem. Ar blocket.se uzmanīgi - ziemeļu daļā uz duru labāk nepirkt mašīnas, tur viņi tāpat kā pie mums kaisa sāli uz ceļiem, līdz ar to daudz puvekļu, bet bildītes portālā jau var salikt kādas grib. Vēl tāda lieta, ka skandināvi šitos jaunus defaultā lielāko daļu izmantojuši kā darba mašīnas, līdz ar to vēlreiz - noskrējieni. Tomēr var izmantot nianses - bija teiksim viens labs eksemplārs ar nočakarētu manuālo kārbu. Nu neremontēs viņi tur viņu vairs, cena bija pievilcīga - 17000 Skr (apm 1700 EUR), domāju, ka varēja kaulēties + atvest, reģistrācija, un kārbas maiņa. Bet beigās apnika mocīties un pus gadu arī negribēju sēdēt bez riteņiem - paņēmu MB QP. Nav jau to esktru kā saabam, un nav skrējējs, bet toties pārliecinājos, ļoti izturīgs un uzticams un ērts dzelzis par spīti palielajam patēriņam.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti