Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
GangBoy 23.10.2007 20:03

Aivitis rakstīja: Situācija šāda-ar mašīnīti garantijas laikā gadījās šaize. Bojāts kreisais priekšējais spārns(jāmaina), buferis, kreisais lukturis, mazliet haube+ vēl šādi tādi sīkumi. Apdrošinātāji atteica. Oficiālais dīlerserviss nosauca tādu ciparu, ka āda sabozās. Remontēts tika citā dīlerservisā. Viss godam. Bet kas notiek ar garantiju? Tā vairs neattiecas uz visu auto, vai tikai uz remontētajām detaļam? Vai kādam ir bijis līdzigs gadījums?

Domāju, ka garantija ir kukū. Tev kasko nebija? Man ir dienesta C4, viņam max ko var darīt pašrocīgi - liet benzīnu un logu šķidrumu. Par tādām izvirtībām kā citas mūzikas instalācija, vai remonti neautorizētā servisā var aizmirst - uzreiz zūd garantija.

GangBoy 04.10.2007 17:48

Te ir viens diezgan reālistisks raksts:

www.iauto.lv/...

Otru var nelasīt, tas ir par 2006 gada dzelzi.

GangBoy 04.10.2007 17:39

Jā, piemirsu, runa iet par Berlingo. Principā tas pats, kas Partner. Par caddy neko nezinu, bet stipri šaubos, ka kaut kas diži labāks - vienā plauktā liekami.

GangBoy rakstīja: Darbā ir tādi vairāki. Varu pateikt to, ka priekš šitādas dzenāšanas viņi īsti neder. Principā jau pie 150 tkst km nobraukuma sāk palēnam viss birt nost no visām pusēm, viens bija smags gadījums - ar 290 tkst noskrējienu, nepārspīlēšu, autoservisā viņš dzīvojās vismaz reizi nedēļā - pārsvarā dēļ elektronikas. Ņemot vērā to, cik esi plānojis braukt ar viņu Tu viņu nodzīsi gada laikā, tāpēc nerekomendētu to autiņu pirkt, tad labāk paņemt transporentā, tiesa gan nezinu, kā būs ar tarifu ja plāno tik daudz braukt, bet katrā ziņā tas būs izdevīgāks risinājums - nokausi pāris gadu laikā un paņemsi nākamo.

GangBoy 04.10.2007 17:38

Darbā ir tādi vairāki. Varu pateikt to, ka priekš šitādas dzenāšanas viņi īsti neder. Principā jau pie 150 tkst km nobraukuma sāk palēnam viss birt nost no visām pusēm, viens bija smags gadījums - ar 290 tkst noskrējienu, nepārspīlēšu, autoservisā viņš dzīvojās vismaz reizi nedēļā - pārsvarā dēļ elektronikas. Ņemot vērā to, cik esi plānojis braukt ar viņu Tu viņu nodzīsi gada laikā, tāpēc nerekomendētu to autiņu pirkt, tad labāk paņemt transporentā, tiesa gan nezinu, kā būs ar tarifu ja plāno tik daudz braukt, bet katrā ziņā tas būs izdevīgāks risinājums - nokausi pāris gadu laikā un paņemsi nākamo.

GangBoy 24.09.2007 15:15

Par Skoda Octavia piekrītu, pēdējā laikā kaut kā esmu pievērsis uzmanību, un tomēr - nav nekas pretī ja palido garām agresīvs bmw uz krastenes nerādot pagriezienus pazūdot tālajās zilajās, tracina vairāk tie, kas sastrēgumā 15 reizes mēģina nomainīt joslu (izteikti uz salu tilta, kuru šķērsoju katru dienu), un galvenokārt tie ir jaunie budžeta klases auto - visādas Škodas, Kia, un citi vidusāzijas brīnumi - agresīvi spraucās iekšā, ne par ko nelaiž nevienu savā joslā u.t.t. Tai pašā laikā daudz civilizētāk jaunie luksus klases auto, 4x4 un tamlīdzīgi. Protams, gan pirmajā, gan otrajā gadījumā ir izņēmumi.

Bzzz rakstīja:

phenom rakstīja: Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW

btw personīgie novērojami pēdējā laika liecina, ka lielākie brīnumdari pārvietojas nevis ar BMW, Audi vai subarčikiem, bet kā reizi ar Skoda Octavia.

GangBoy 10.08.2007 15:18

nomiks rakstīja: Lauris Pusiāns (Rīga)

Andriz Z..... (Jūrmala)

Gudnars Kūlups (Babīte)

Kurš vēl grib kļūt slavens???

Es!

15.16

GangBoy 07.08.2007 14:05

vizuāli bija līdzīgs, vismaz tas modelis, kas nāca paralēli cigāram, paziņam tāds īslaicīgi bija, cik no viņa sapratu, tad no 100 tur maz ko varēja pilikt, viņam durvis bija jāmaina un nederēja - vai nu pa īsu, vai rokas līkas nezinu.

ibio rakstīja: ex 200 jau tas pats 100 audis vien bija

GangBoy 07.08.2007 13:43

Prasīja 115 Ls ja nemaldos, prasīju savam pastāvīgajam meistaram, viņš teica, ka īpaši lētāk citur nebūs. Auto - MB W124 2.3 i.

artislan rakstīja: Tur kondisskas radiators arii baigi daargi maksaa.To labaak nopirkt autoplazaa gandriiz 2 reizes leetaak.

art

GangBoy 07.08.2007 13:34

Valmieras ielā biju iebraucis pildīties - 50 Ls jau maksā, tiesa gan tiku cauri ar 5 Ls nepildīts un diagnozi ka jāmaina kondiškas radiators, pats aizdomīgākais likās tas, ka pirms tam tādu pašu mašīnu arī nošuva, un piedāvāja nomainīt radiatoru - viņiem esot uz vietas noliktavā tādi pāris. Var jau būt, ka arī jāmaina, neesmu citur bijis - vasara tāpat cauri, un jautājums tuvāko pus gadu nebūs tik aktuāls.

Uggga rakstīja:

Bumbarashs rakstīja: Senču ielā ar ir kondišku pildīšana un (vai) remonts - jābrauc pagalmā, ja no Brīvības puses ir tikts garām Neste benzīnštellei.

Par cenām neko nezinu teikt, bet maršrutā var iekļaut un noskaidrot ...

PS

Varbūt kādam (-ai) ir pieredze ar šo kantori, kura nosaukumu gan nevaru pateikt, jo tagad neesmu tajā pagalmā bijis kādu laiku.

Vecis, pie kā pildīja, teica, ka tur arī, tāpat kā Valmieras ielā, 40ls.

GangBoy 07.08.2007 13:29

Vēl ir mazie širpotrebi:

Audi A2, BMW 1xx, MB A klase

GangBoy 07.08.2007 13:27

Klases pēc izmēriem:

Mazā klase: Audi A4 (ex 80), BMW 3xx, MB C-klase.

Vidējā klase: Audi A6 (ex 100), BMW 5xx, MB E-klase.

Lielā klase: Audi A8 (ex 200), BMW 7xx, MB S-klase.

Vāciešiem viss vienkārši salikts pa plauktiem

EgilsF rakstīja: sveiki,

vēlējos uzzināt kāda ir atšķirība starp A4,A6,A8 utt

tās ir k-kāds auto klases vai kas??

GangBoy 07.08.2007 11:49

Kāds slāvu tautības pārstāvis rakstījis

uudza rakstīja: To vajag mācēt uzrakstīt

www.mebex.lv/...

www.mebex.lv/...

www.mebex.lv/...

www.mebex.lv/...

GangBoy 04.08.2007 20:39

Vāciešiem un citiem eiropiešiem arī kaut kas līdzīgs ir? Vai tas tikai amīšu auto?

GangBoy 31.07.2007 0:34

Pēc Tevis uzrakstītā to varētu izpildīt tikai prasmīgi notriecot mocistu ar auto stūri un pēc tam līķi transportējot bagāžniekā līdz tuvējam mežam.

S70 rakstīja: Un kā tādus ārstēt - bliezt pretī ar tālajiem, vai tomēr labāk tālie + miklas lukturi?

_____________________________________________________

Autor, labāk ir "iespiest" acīs ar gabarītiem+bagažnieka apgaismojumu! )

GangBoy 29.07.2007 15:45

i_edgars rakstīja:

batka rakstīja: Kas Tev tas par moci ir???Labs noskrejiens

Vari slēgt savus tālos - man pie pakaļas!!! Neaizmirsti ka uz moča sēdošais ir krietni augstāk par auto sēdošo! Tā ka auto tālie mocim nekaitēs...

Par šo vēl varētu pastrīdēties, neaizmirsti, ka arī mikroautobusa un fūru vadītāji atrodas krietni augstāk gan par vieglā automobīļa vadītāju, gan motocikla vadītāju, un kaut kā neesmu ievērojis to, ka viņiem ir pofig, ka nepārslēdzās uz tuvajiem, tieši otrādi - viņi par to ir ļoti neapmierināti, un no smagajiem var ļoti labi atrauties šādos gadījumos.

GangBoy 19.07.2007 17:42

Cik sapratu, tad tas būs konkurss.

Atklāts, vai slēgts?

Ja atklāts, tad kad tas tiks palaists varētu iemest te linku, vai uz @

WALA rakstīja:

GangBoy rakstīja: Vai gadījumā tā nav šī cenu aptaujiņa?

www.riga.lv/... ājums_33_gala_versija.doc

Maz ticams ka jamaa jau ir uztapusi, un tai nabuus sakara ar pashvaldiibaam vai tamliidziigi, taa kaa noteikti ne shaja portaalaa.

Tam buus sakars ar Gaismas tiiklu.

GangBoy 19.07.2007 15:41

Vai gadījumā tā nav šī cenu aptaujiņa?

www.riga.lv/... ājums_33_gala_versija.doc

WALA rakstīja: Eekas ir ...

Principaa jau nebuus tas nekaads nosleepums tuvaakaa meenesha laikaa vai 2 tiks sludinaats shis valsts iestaades/agjentuuras konkurss - sorry, nemineeshu iestaades nosaukumu publiski - neesmu ruupigi izlasiijis savas konfidencialitaates saistiibas.

GangBoy 17.07.2007 11:28

Viss ir atkarīgs no tā, cik Tev tas ir steidzīgi. LTK visu var uztaisīt, bet kā jau minēju - projektēšanas stadija būs vismaz 6-9 mēneši. Ja ir tā, ka Tev to vajag "vakar", tad tā pati aģentūra, vai kāda Telia Tev 2 nedēļu laikā var uzraut pieslēgumus (ja būs tāda iespēja, un nebūs tie objekti tālāk par kādu pus kilometru no maģistrālēm). A par to, vai optika ja ir ievilkta, vai būs gar Tevīm - tas Tavā gadījumā neko nemaina, jo neesmu dzirdējis, ka kāds no operatoriem liktu segt izdevumus par maģistrāļu ievilkšanu. Abonents visur maksā tikai par "pēdējo jūdzi".

WALA rakstīja: Velns vinju zina par to VNDPT - neviens liidz shim nav pat iepiiksteejies par shiis agjentuuuras iesaistiishanas nepiecieshamiibu, bet ceru ka nee, jo tad ta man liekas ir veel lielaakaa D nekaa TELECOM.

Tas gan feini ka ir veel kaads kas ir speejigs TELCO sastaadiit "kompaaniju", bet TELCO es gribeetu lai arii piedalaas ( vinji pashreiz tam taalajam objektam garaam itkaa velkot optiku - mosh var ceret uz zemaakaam izmaksaam, bet nu shis objekts nav prioritaate ( bet bija doma veidot tur rezerves kopiju glabaatuvi utml.). NU redzees kaa mums ies, mosh buus kaadam jaaiesper lai piedalaas konkursaa.

GangBoy 16.07.2007 18:44

Ak, jā - par cik tā ir valsts iestāde, gadījumā tam nav jābūt sajūgtam arī ar VNDPT? Tad jau tikai viens uzņēmums Tev var līdzēt.

WALA rakstīja: Eekas ir dajzaadas fiziski attalinaataas vietas un ataalums sniedzas no 50 metriem tasinaa liinijaa liidz 1-2 km, un tad viens saits ir apmeeram 10 km aarpus RIigas ( kaadeelj mineeju ka vieniigais iespeejamais kandidaats kas uz sho vareetu paraxtiits ir TELCO).

Principaa shis tikls nebuus pashu vilkts, un ir vajadziigs pilniigi leegaals un saliidzinoshi advanceeti provaidera monitoreets ( Piem. kaa to dara TELCO - tobish tur es pats pirms paaris meneshiem stradaaju un zinu kaa tas izskatiijaas, par citiem kantoriem nau man infas).

Principaa jau nebuus tas nekaads nosleepums tuvaakaa meenesha laikaa vai 2 tiks sludinaats shis valsts iestaades/agjentuuras konkurss - sorry, nemineeshu iestaades nosaukumu publiski - neesmu ruupigi izlasiijis savas konfidencialitaates saistiibas.

GangBoy 16.07.2007 18:44

Precīzāk - aģentūra

GangBoy rakstīja: Ak, jā - par cik tā ir valsts iestāde, gadījumā tam nav jābūt sajūgtam arī ar VNDPT? Tad jau tikai viens uzņēmums Tev var līdzēt.

GangBoy 16.07.2007 18:38

Ahaa - nu tā ir cita lieta Principā vienīgie kandidāti - Lattelecom, un Optron, ja gribi viņu legāli: Ltk var arī palaist šo gar degunu - pats ja esi strādājis, tad zini, kā tur viss notiek, un kāda attieksmīte ir pret konkursiem. Optronam ir liels tīkls - un to, kas ir ārpus varētu arī piedāvāt izrokot jaunu kanalizāciju (ja nu tādas Tev nav). Vēl var pie LdZ vērsties. Pārējo kas piedāvāsies projekti būs daļēji vai pilnībā nelikumīgi, toties tas būs ātrāk un lētāk - par To vari nešaubīties. Tam pašam LTK kāmēr projekts būs gatavas paies 9-12 mēneši.

GangBoy 16.07.2007 18:17

Tāks, pirmām kārtām to 1 GB optiku var ļoti daudzi operatori uztaisīt. Uzreiz pateikšu - tas būs dārgs pasākums, un par tādu lietu, ka tas tīkls piederēs Tev vari i nemaz necerēt, maksāsi par kanāliem, vai šķiedru nomu Cipars būs smuks, principā uz šķiedru pāri būs vismaz 200 Ls. Labi, var arī 1 šķiedru katrā līnijā nomāt, Latnetam pus tīkls pa vienu šķiedru strādā, ir attiecīgi pārveidotāji. A ar snmp varēsi "pingot" jau pakārtoti novietotos dzelžus. Vēl pastāv iespēja šo tīklu daļēji legāli, respektīvi daļēji nelegāli uzbūvet pašam, kā to dara vairums Latvijas gan mazo, gan lielo operatoru (vārdos nesaukšu) - tad tas būs Tavs, un tālākā viņa dzīvotspēja būs atkarīga no tā, kā un kur tas būs ierīkots. Bet ir jāzin to 5 punktu izvietojums - kur viņi ir: vienā ēkā, vai tās ir vairākas ēkas, un kādi ir starp viņām attālumi.

WALA rakstīja: Ak jaa shiis zinaashanas nenaaktu par sliktu uz priekshdienaam, jo briest apratuuras mainja uz ko sakariigaaku + sakabeljoshana, jo vajag 1 GB (optiku) piesleegumus kas savienotu 4 vai pat 5 eekas ( ko gan laikam tikai Lattelecom speej nodroshinaat, un tad laikam bonusaa naaks - gribi,negribi - Cisco. NU jaa un veel arii pa iekshu shur tur vajadzetu 1000-TX (tipa copperu).

GangBoy 16.07.2007 18:03

'Tātad atbildu uz visu pēc kārtas.

1) Snmp V3 - pirmo reizi par tādu dzirdu, bet tas mani nemaz nepārsteidz, ka tāds jau ir, (mani pēdējā laikā vispār nekas nepārsteidz) līdz šim esmu dzirdējis un strādājis tikai ar dzelžiem, kas strādā snmp v1 un v2 režīmā. Bet tā arī neesmu sapratis, kāda starpība ir starp v1, v2, domāju, ka google varētu atbildēt uz to jautājumu, bet galvenais, šeit ir manuprāt lai savstarpēji sajūgtie dzelži atbalstītu vienādas snmp versijas, bet arī par to nav īpaši jāsatraucas, jo v3 režīma dzelzis visdrīzāk var strādāt arī v1 un v2 režīmā.

2) Savulaik, pirms kāda gada vienam operatoram uzbūvēju optikas tīkla monitoringa sistēmu - precīzāk: salāgoju esošo monitoringa programmatūru ar rīcībā esošajiem dzelžiem. Tie bija iMcV un CTC Union optisko pārveidotāju šasijas. Jāsaka, ka otrās par spīti made in China un 3x zemākai cenai bija parocīgākas un advancētākas monitoringa ziņā. Katrā ziņā tur diezgan daudz materiālus lasīju par to, un vispār ļoti interesants pasākums tas snmp, jo tur pat var lokālā tīklā bez maz vai uz ausīm stāvēt - pat printeru toneru kartridžu tinšu daudzumus monitorēt, nemaz nerunājot par advancētākām lietām.

3) Tā dokumentācija nāk līdzi softu diskos dzelžiem, kā arī ir pieejama ražotāju lapās, vienīgi tur var palūgt piereģistrēties, bet tāpat nav jau maksas pasākums

WALA rakstīja: 2 GangBoy

NU kamer neesi pazaudeejis topicu jautaajumi:

1) vai tas ko visa vai lielaaka dalja tiikla aparatuuras ir SNMPv3 (vai varbuut ir kas modernaaks)

2) ar kaadas tieshi firmas dzelzjiem ir bijusi dariishana ( man ar tiikla iekaartaam vispaar pagaidaam nekaada, ja neskaita ka esmu Latnetam pasuutiiijis konkreeta izskata ACLus.) Tas vienkaarshi taa lai netiishaam nepanjemtu kaut kaadu idiotisku razjojumu kas kaut atbalsta tikai pa pusei.

3) cik laba dokumentaacija ir pieejama konkreetajiem produktiem ( pieljauju ka piem. Cisco taa ir diezgan pamatiiga, bet mosh ir arii kas cits labs).

Gan jau veel buus jautaajumi.

GangBoy 13.07.2007 16:50

To, vai var izmantot SNMP to ražotājs jau ir ierakstījis specenē, un līdzi vajadzētu softu diskā nākt .mib failam, kurā ir dati par visiem iekārtas paremetriem.

Tālāk jau vienkārši - nokonfigurē dzelzim IP, pārējos tīkla iestatījumus, un tad ar tā mib faila palīdzību pievienojot viņu attiecīgām kaut kādām monitoringa, vai hvz kādām Tev tur vajag programmām var operēt.

Ko tieši tam switch'am gribi darīt ar snmp palīdzību - konfigurēt, monitorēt, vai arī lasīt no viņa trap'us?

Ja nu tomēr pazaudēju topiku no redzes loka, vari rakstīt uz mix-master@inbox.lv , esmu diezgan daudz ar snmp strādājis, tiesa gan nopietnāka līmeņa dzelžiem.

GangBoy 25.06.2007 13:51

Pats ar šitādiem strādāju, līdzīga veida projektiem. Visas šitās siltumnīcas un citas tamlīdzīgas būves tiek definētas kā mazbūves, t.i. īslaicīgās ekspluatācijas ēkas un viņu būvniecībai atļauja būvvaldē nav nepieciešama. Tomēr, ja taisies likt betona pamatus tam šķūnim, tad viņu novietojums gan ir jāsaskaņo būvvaldē, un tur ir šādi tādi papīri nepieciešami, respektīvi: zemesgrāmatu apliecības kopija, topogrāfija zemes dienestā ir pieejamas (~300 Ls/ha), mazāk par 1 ha nepārdod, tajā jāiezīmē siltumnīcas atrašanās vieta, kā arī jāsaskaņo izstrādāts detalizēts plāns par pamatu novietojumu attiecībā pret apkārtējiem objektiem - būvēm ar piesaistēm. Principā jāsazinās ar vietējo būvvaldi, un iespējams, ka viņi paprasīs vēl kaut ko, vai arī otrādi. Mans ieteikums - būvēt to šķūni bez pamatiem, izvēloties citu, alternatīvu risinājumu betona pamatiem, un tad vari vispār neko nesaskaņot.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti