Šovakar 22:00 lidostā Rīga pie VIP vārtiem. Gribu paskatīties acīs tam nelietim...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šovakar 22:00 lidostā Rīga pie VIP vārtiem. Gribu paskatīties acīs tam nelietim...
O! Jauki. Šķiet ka rītdien satikšu daudzus šejieniešus. Vismaz šinī jautājumā iAuto forumos ir vienotība.
Pase, jā, veuns, gandrīz nolažojos. Būs jāpaņem. Ka tik parakstīties gribētāji nenobradā tos notārus - tad tāds čiks vien sanāks.
Un par vepra noņemšanu un cita zvēra likšanu vietā - nu, iesim balss saites vingrināt atkal. Treniņš jau būs bijis tā kā 2 špičkas. Un nezinu vai nākamie zvēri tik atklāti atļausies likt mīksto uz visu. Mācību būs dabūjuši - ka kūtrais latvietis var arī izlīzt no savas migas un sākt kauko vāvuļot tiešā zvēra tuvumā.
Brīvbiļete uz Oblominsku...
kolumbs rakstīja: Padomju laikos ja nemaldos kravas mašīnām aizmugurē uz borta bija Nr. uzkrāsots. Varbūt vajag atgriezties pie šīs prakses???
Un ieviest arī vieglajiem uz pakaļējā loga, un velosipēdiem - velosipēdistam uz muguras.
Master_D ir taisnība par pasātiem. B4 (94.-97.g.) bija daļēji cinkoti. Cinkotas ir detaļas kas visvairāk pakļautas korozijai - sliekšņi, durvju apakšas, arkas etc. Viss pārējais ir tā pati skābā grunts kas B3 pasātam (88.-94.g.).
Šai gruntij ir ļoti laba pretkorozijas aizsardzība. Bet grunts ir līdzīga keramiskam slānim kurš saplaisā bleķa locīšanas gadījumā (crash vai stingrāk dabūjot ar akmeni). Vēl viens faktors kas spēj izsaukt vispārēju rūsu B3 pasātam - ja tas netiek braukts. Tie kas reti tiek braukti ļoti bieži pāris gadu laikā pārvēršas duršlakā.
Tādēļ oriģinālie bleķi no šrota maksā dārgāk nekā jauni bleķi bodē - šrotā ir ar pretkorozijas apstrādi, bet bodē nē. Un tik kvalitatīvu apstrādi var nodrošināt tikai rūpnīcā. Pie mums remontējot autiņus visbiežāk pretkorosijas apstrāde vispār netiek veikta.
Rezumējot: Ja B3 un B4 pasātiem nav bojāts prekorozijas slānis tad viņi vēl pārdzīvos dažus-labus šodien salonos esošos modeļus. Bet ar autiņu ir jāapietas ar cieņu. Daudzus B3 esmu redzējis kas sākuši rūsēt pateicoties tam ka saimnieks to vienkārši ir sačakarējis (piemēram ar samoreziem moldingus un sliekšņus pieskrūvējis pie kuzova).
B4 joprojām nav problēmu atrast labā stāvoklī. Un tiem arī cena turas diezgan pieklājīga.
kalfonso rakstīja:
sleepnis rakstīja: Baidos sameloties, bet vai cigārus jau no to pirmsākumiem necinkoja?
3 golpi ir katastrofa no rūsēšanas viedokļa.
Jep. Bagazhnjika vaaks puust, taapat kaa sliekshnji.
Tādi nu tie 3. golfi ir. Visai neveiksmīgs eksperimants ar cinkošanu.
Tieši 3. golfi bija pirmie kurus VW rūpnīcā mēģināja daļēji cinkot. Acīmredzot priekš VW jaunu tehnoloģiju ne pārāk veiksmīgi izdevās ieviest. Savukārt B4 pasāts jau ir nākamais kuru sāka cinkot, pie kam ražoja viņus citā rūpnīcā. B4 jau bija daudz veiksmīgāki.
kliks rakstīja: par III golfa rūsēšanu tas gan - norūsējis 90% golfu ir viss pakaļējais vāks, arkas, kapots, pie antenas u.t.t. bija tas gods vasarā mēģināt noparkot šādu spēkratu Talsos uz ielas, kas uz ezeru iet. ielai neliels slīpums - značit noraušu roķeni. tiešām norāvu roķeni, jo trosīte bija nopuvusi. čuč ne ieliku prikšējam aizmugurē...
Tas vēl ir štrunc. Ir vietas kurām klāt nevar tikt neizjaucot daļu mašīnas. Par to kas darās tur īpašnieks parasti pat nenojauš. Tas ka līkumos virsbūve arvien vairāk sāk šķiebties parasti paliek nepamanīts, jo nenotiek pēkšņi...
Bet ir manīti arī tādi 3. golfi kas ir tiešām IDEĀLĀ stāvoklī. Lai arī cik tas būtu dīvaini šie izņēmumi parasti ir sliktā komplektācijā ar švaku motoru un ne pārāk pieprasītā/izplatītā krāsā. Kādēļ tieši tā - viena no pasaules mīklām.
Nosprādzis reostats strādā uz MAX stāvokļa.
Jauns (ķīnīzeru ražojums) ap 9Ls iekš Volksauto (Tagad "Markus") ir pieejams. Der arī no 3. pasāta, tik bikuc savādāka dizaina pogas.
Shiirs rakstīja: ps. nakotne ir aluminija sakausejumi un kniedeshanas/limeshanas tehnologjijas. visos normalos auto tagad jau tiek izmantota shi tehnologjija un ar rusu neviens musdienas neciinaas. nevajag dzivot pagatne, adios sarusejushie shroti un visu metinat un shpaktelet griboshie nahumauceeji.
Viss jau būtu jauki, bet kā rāda alumīnija piekaru ekspluatācijas pieredze mūsu apstākļos tad alumīnijs nav gluži tas pareizākais materiāls kuru atdot sālij apēšanai un mūsu bedrēm deformēšanai. Starpcitu mūsu mīļā sāls ar alumīniju tiek galā itin jestri...
ibio rakstīja:
msh rakstīja:
ibio rakstīja:
WELLCOME TO LATVIA
Nepareizi - Welcome to my country
Nē viss bija pareizi - kļūdas ir visur
Vai vienkāršāk - laipni lūdzam Eiropas pēcpusē...
shmurger rakstīja: tramvaja sliedes automashiinaa skjeersot var tikia ar dzeeshgumiju starp zobiem...un tas trakais brugjis starp sliedeem- laikam tomeer speciaali, lai mazaak pa taam brauc auto(ne jau visi pieshaavushies pa sliedeem nobraukt)...
Šādu nonsensu man gan ir gadījies manīt tikai LV. Citur visur sliedzes uz betona pamata ir uzliktas, vai uz špalām kuras ir paslēptas zem jaukas zaļas zālītes. Nav ne putekļu ne tramplīnu. Nu un protams ka vēl viena absolūti nepārvarama stihija - tramvaju līnijām notekūdeņu kanalizācija ir normāla jāuztaisa, lai līnija nepārvēršas par lielu dubļu pančku kurā neviens zaļš zāles stiebriņš nespēj izaugt.
Bet tie supadupa modernie tramvaji visi strādā uz datora vadības. Bija jancīgi konstatēt ka datoram sagādā problēmas apstādināt tramvaju (raustās un lēkā pa sliedēm it kā vecā tipa ABS strādātu) ja uz sliedēm uzpūstas pāris sakaltušas kastaņkoka lapas. Mūsu tramvaji tādā ziņā ir visurgājēji - galvenais lai dubļu žampas dziļums nesasniedz elektrodzinējus...
Bļāviens, bet tas tak ir absolūti pretēji pamatidejai napig vispār OCTU sāka ieviest! Gribēja cietušos atbrīvot no reketiera statusa bet vainīgo pasargāt no reketa. Tb maksā par apdrošitāšanu un apdrošinātājs sedz zaudējumus ja kas gadās. Tagad atkal viss kājām gaisā! Atgādina vecos bandītu laikus kad maksāji jumtam kas tevi centās pasargāt no mēsliem, bet ja uztaisi ziepes tad tā pat pie tevis atbrauc baņģugas un uzsēdina uz skaitītāja. Tas tak ir sviests kautkāds...
Ja nu vienīgi šie klienti ir pacentušies lai apdrošinātājam būtu pastiprināta interese par viņiem.
Gan Degpunktā gan Panorāmā bija sižeti par šito trādrīdi. To gan jau ka nebūs izcenzējuši ārā. Kautgan nesaprotu kādēļ tik ļoti būtu jāslēpj šī informācija, vai tad tur bija kautkāda liela kļūda policijas darbā?
Graberis rakstīja: Jo, ja tāda cisterna aiziet pa gaisu, neko tur lāgā vairs glābt nevar - man šķiet, ka vienīgā iespēja ir sekunžu laikā visu to teritoriju norobežot un nodedzināt visu gāzi pa tīro. Citādi var sanākt, ka lielā teritorijā piepeši atbrīvojas dzīvojamā platība.
Degpunktā onka stāstīja ka kravas papīros esot noteikta bīstamības gadījumā drošības zona 100-500 metri. Tātad teorētiski 500 metru apkārtnē pēc bāziena būtu tuksnesis, bet kravas mašīnas riepas pēc kāda laika nokrišņu veidā piezemētos dažus kilometrus tālāk.
Chankaishi rakstīja: Tad ta briesmas - minerālmēsli pārkarsuši!
ASV viens no pirmajiem un smagākajiem terora aktiem bija viena valsts kantora uzsperšana gaisā. Teroristi pie ēkas uzspridzināja smago mašīnu piekrautu ar minerālmēsliem. No daudzstāvu ēkas palika pāri tikai gruvešu un līķu kaudze...
Tādi lūk pīrāgi ar tiem s..da minerālmēsliem. :/
P.S. - Šitā cisterna bija paredzēta igaunijas karjeram spridzināšanas darbiem. Labi ka tas vēl nebija nitroglicerīns...
WALA rakstīja: Mja pazīstama sajūta šajā valstī, ka tev vienmēr un visur ir jācenšas pierādit ka neesi "ēzelis", nevis ka kompetentās iestādes spētu sakomunicēt un uzvilkt raspisdjajus pēc pilnas programmas, kamēr tevi pašu liek svētā mierā.
Neraudi. Īrijā ir vēl traģiskāk. Čomam māju aptīrīja viens poļu šmurgulis tieši pirms ziemassvētkiem, ar visiem lieciniekiem kas centās šo noķert līdz šis ieskrēja savā kāpņutelpā. Policija pie tā šmurguļa aizbrauca tikai janvāra pirmajās darba dienās. Pat ne aizbrauca, piezvanīja telefoniski un uzprasīja vai viņš gadījumā nav apsadzis tādu un tādu māju!
Čoms ir bijušais kriminālpolicijas izmeklētājs. Šis absolūtā šokā par šādu policijas rīcību. Beigās izrādījās ka viņiem nav tiesību aizdomās turamo traucēt oficiālajās brīvdienās, jo tas ir cilvēktiesību pārkāpums. Aiz kam kratīšana netika veikta laicīgi un nekādu lietisko pierādījumu vairs nebija. Kā arī policijai (Īrijā tas saucas "Garda" laikam) nav tiesību neticēt aizdomās turamajam un līdz ar to ja viņš pasaka ka nav vainīgs (pat bez alibi) tad tālākās procesuālās darbības pret viņu tiek pārtrauktas.
Rezultātā čoms ar visu ģimeni mēnesi bija bez naudas un 2 mēnešus bez jebkādiem dokumentiem. Jo nozagtas bija kredītkartes (LV izdotas), nauda un dokumenti (LV pases). Konsulāts arī protams ka pa brīvdienām nestrādāja.
Tas jau vēl nekas, tas pats šmurgulis mēnesi vēlāk vēlreiz centās apzagt to pašu māju...
matanz rakstīja:
osiss rakstīja: Kompetenta atbilde: transporta llīdzekļa tehniskā apliecība būs tā lapa!
precizēju: web lapa, kurā var iegūt atšifrējumu konkrētajam VIN kodam!!!
Tem kas tankā: KĀDAS MARKAS AUTIŅAM? Katrs ražotājs savādāk kodē savus VIN, un pat atšķiras tas kas ASV un tas kas EU. Universālās zāles ir tikai purgens, ja nepatīk tad klāj vaļā kas īsti sāp.
Ronalds_ rakstīja: ...Ja tajā mucā nebija ielikti vismaz pāris Kg dinamīta vai citas sprāgstvielas - iespēja ka tā muca uzprāgtu ir vienāda ar 0 !!!!
A vaitad bīstamās kravas pārvadā bez dinamīta tajās?
Šoferis jau nu točno nevienu nesauca. Šis intervijā teica ka nesaprot vispār kas par ņemtni, jo X reizes tā jau ir darīts un nekā bīstama tur nau, piedevām ka tā zapte ar ūdeni atšķaidīta.
Master_D rakstīja: Šorīt atkal ķēra uz A7. Fotoradaram ir K-band un dzirdams viņš ir pa kilometru.
Biezi! Nevaig pat nekādus ūberdetektorus ar ultramodernajām radaru tehnoloģijām kas cenšas "slēpties" no detektoriem. Tb jaunākie radari nāk ārā "neredzami" detektoriem. Lietuvieši tādus esmot iepirkuši. A mūsējie... laikam uz X-band neviens vairāk neražoja, vot i paņēma K.
Īsāk sakot uz ceļiem bez izmaiņām. Tagad krūmos sēdošas ekipāžas vietā reizēm būs figņa ceļa malā, kura ir pat labāk "saožama" par ekipāžu.
Šādā skatījumā man nav itnekādu pretenziju pret fotoradariem - viņi man absolūti netraucē. Manispēc tos droši var izvietot arī bez brīdinājuma zīmēm.
P.S. - Lielākais traucējumu devējs ir "X". "K" ir krietni mazāk. Bet ja "Ka" sāk ņerkstēt ir vērts pavērot apkārtni vai nav kāda mobilo telefonu torņu tuvumā.
Rīga-Klaipēda, Klaipēda-Sassnitz ar prāmi, a tālāk līdz Berlīnei 1 pūtiens. Priekšpusdienā izripinies no prāmja izgulējies, atpūties un pa taisno uz bāņa. Ap 14:00 Berlīnē.
Pavasarī šito pārbaudīju abos virzienos. Lielais kravas prāmis pat vētras laikā ne pārāk tika šūpots. Cilvēku ļoti maz. Sakarīgs barčiks, cenas ļoti pieņemamas, baro superīgi.
Izmaksu ziņā ja 4 cilvēki autiņā tad sanāk pa pārdesmit Ls dārgāk kā pucēt pa šoseju caur Poliju.
Izurb grīdā caurumu lai tek ārā un uzliec lielāku tosola bačoku lai ilgāku laiku var nobraukt bez pieliešanas.
Vai arī vienkārši saved kārtībā autiņu kamēr tas vēl ir iespējams. :\
Dzirdēju ka šorīt dēļ Slāvu apļa svetofora uz Krasta un Maskavas esot bijis tusiņš?
Vispār jau tas ir mūsu gaumē. Uzbliezt satiksmes pārvadu pa miljardu, lai novērstu sastrēgumus, un pēc tam ieļepīt svetoforu lai atkal būtu sastrēgumi ar kuriem cīnīties...
Uggga rakstīja:
Ozz rakstīja: Taa ir:
ar zilajiem nr nez kaapeec nevejag, bet ar srakanajiem-vajag...
Tāpēc, ka zilie ir pēc ES standartiem un katram čaiņikam vajadzētu atšķirt, no kuras valsts iebraucējs ir. ES laikam uz balta fona LV simboliku neatšķir?
Tā nu tas ir. EU ir pilns ar zilajiem. Uz bāņa nevar atšķirt kas no LV kas no LT vai pofig kurienes. Tur tas visiem arī ir pie D. Par cik ar vecajiem Nr braucu tad drošības labad biju uzlīmējis nakļeiku. Un neskatoties uz to Luksemburgā poļicaji sarīkoja dokumentu pārbaudi pēc pilnas programmas jo nebija zilā Nr.
Pie kājas. Es labāk uzlīmēju nakļeiku (piemeklēju tādu kas labāk der/piestāv), nekā šķiros no LV karoga uz Nr.