sen nebiju te apgrozījies, bet nu tādu idiotu pieplūdumu nebiju pat agrāk redzējis. galvenais tak ir kaut ko iedirst mazās smadzenītes nepiepūlot, vai ne ?
Kas par jautājumu?! Normālos servisos ļitakiem atsvariņus līmē pie diska. Neko par to nebiji dzirdējis? Dzīvo dziļos laukos vai ļitaki nekad nav bijuši?
Tu nevis dzīvo laukos, bet esi lauķis,ka neredzi,ka pie oksīda nelips ? Aiznes un pielipini
Smukā glazūra uzmet pumpas, tad sāls ielavās un var ar špakteli
to smuki ņemt nost. Pārdevēji to, ka šie ir, pareizāk sakot bija, vasaras diski noklusēja. Tagad tos var lietot jebkurā temperatūrā, jo viss kam bija jānonāk ir nonācis.
kasete viennozīmīgi bija kvalitatīvākais un ērtākais motāžas formāts. vai tas ir vēl tagad ? iespējams, ka vairs nē.
kasetēs ieraksta HDV formātu, bet pārējos datu nesējos
ACHDV formātu. Tā tad arī ir tā galvenā atšķirība, nevis simpātijas/antipātijas pret pašu datu nesēju.
Tie abi ir HD formāta kodeki-veidi kā HD dati tiek ierakstīti un saspiesti.
Līdz šim ACHDV datu plūsma bija zemāka (12-15mb/s) par HDV (25Mb/s), tādēļ ACHDV bija ar sliktāku attēla kvalitāti.
Bet kā jau teicu, ir beidzot sasniegta praksē ACHDV teorētiskā augšējā robeža - 24mb/s.
Tā kā ir izvēle starp DVD (bieži jāmaina, trausls), HDD (ierobežota kapacitāte + triecienneizturīgs/viss materiāls pa kāju) un daudz sakarīgākais variants - atmiņas karte.
Atmiņas kartei nekas mehāniski (ja neskaita elektronus)
nekustās, ir izmantojama arī citur, mobilajā, fočikā.
Bet beigās jau visu atkal izšķirs cena.
Vēl svarīgs faktors ir gaismas jūtība. Liela daļa kameras ir baigie sūdi. Pat telpās gaišā dienas laikā attēls kļūst pelēcīgs un tumšs.
mansotraises rakstīja: Alpi jau sākas tepat aiz lielās pļavas (LT un PL) kāda tur pasaules mala Bet lielā cenu starpība škiet zudusi jau kādus gadus četrus atpakaļ noteikti.
Nu jau cenu starpība atkal ir RADUSIES. Un pretējā virzienā.
sakarā ar šo cenšos vismaz 1-x gadā aizbraukt arī līdz Livigno. Šogad sanāca jau 3-x
jau 2 sezonas Latvijā "neslēpoju" (ja to var nosaukt par slēpošanu... jo tās izmaksas, kas savācas par 1 sezonu (pacēlājs, benzīns, laiks), ir līdzvērtīgas 1 lidojumam uz AT vai IT ar visu inventāra īri... bet ja brauc labā kompānijā un ar auto, tad var arī 3-x sezonā aizšaut līdz turienei, nekā čakarēties te pa LV, sponsorējot visus pēc kārtas - beņas torgotājus, ēdinātājus, kalnu īpašniekus...
Ja aktīvi slēpo, par pacēlāju vien iekš LV var atstāt ap 200 Ls sezonā... un tas ir par ko ? par 100-200m nošļūcienu, inventāra čakarēšanu un stāvēšanu rindā ? Vizbiezākajā Alpu resortā pacēlājs 6-7 dienām maksā vidēji 170-180 EUR...
nu bez Latvijas trasītēm tomēr nav iespējams uzturēt vajadzīgo fizisko formu. trenažieru zāle pirms sezonas un sezonas laikā, protams, ir absolūtais minimums, bet ja izvēlas darba dienas pēcpusdienu kad tikko veras vaļā trase, tad var nonstopā nomizot ar slalomenēm kādas 2-3 stundas efekts ir ne vājāks, kā "alpos".
ar nosacījumu, ka SL tiek ņemts maximāli horizontāli uz kantēm, nevis tiek šļukāts.
par GS, protams, šeit ir jāaizmirst.
man jaunatklājums pagājušajā sezonā bija Mežezers.
manuprāt sportiskākā trase Latvijā stāvuma ziņā. kautkas līdzīgs Kordes trasei, tikai bik garāka. serviss gan kā jau mazsipānos, bet uz to var pievērt acis. kafejnīca arī par smieklīgi zemām cenām, bet bija garšīgi.
vissūdīgākais ir tas, ka mūsu valdiņš reāli astūkāja tiem krievu urļikiem. nekur nevienā valstī PREZIDENTS nepieņem vizītē kaut kāda tusa haļavščikus. un par to himnu nejauši redzēju. nu, tā bija konkrēta ņirgāšanās - tas lubraks speciāli tādā mērkaķa balsī noākstījās.
problēma ir tā, ka vidusmēra "latvietītis" ir liels tirsā līdējs.
acimredzot pārkrievošana ir pārsniegusi kritisko masu un tie kam ir nacionālais pašlepnums ir jau mazākumā.
salīdzinājumam, igauņi nekad nav tirsā līduši, bet vislaik ir priekšā mums. tādi "mākoņtēvi" un šloserīši jau vislaik potē to, ka vajag līst uz vēdera krievu priekšā. tāpat "jevrosojuz" dara to pašu.
sliktākais ir tas, ka tad kad kāds paceļ galvu, tad lielākie tirsēji ir tieši paši mīkstie latvietīši. tādiem tā vien gribas zobus pašķaidīt.
būtu vismaz asti turējuši kājstarpē un izmantojuši lielisko iespēju paklusēt.
esmu izbraukājis pasauli un Eiropu krustu šķērsu un secinājumi ir tādi, ka obligāti ņem skaidro piķi. jebkura karte var neiet jebkurā brīdī. un nav tur daudz nekādas loģikas, jo tajā pašā veikalā pie vienas kases iet, pie otras neiet utt.
visumā noteikti priekšrocība ir kredītkatēm un jo biezāka, jo labāk. to man pazīstama karšu speciāliste apstiprināja.
Piem. VISA/MC Business būs ar augstāku varbūtību veikt tranzakciju nekā VISA/MC Standard. Bet attiecīgi Gold būs vēl labāk
Mashiic rakstīja: savukārt, ja pūķotāji grib diezgan profīgas bildes, tad var padot man ziņu tad kad Vidzemes jūrmalā ir kāds ekšen paredzēts.
samaksu neprasīšu, jo man vajag patrenēties uz lidojošiem objektiem pieredze jau ir.
ar ko bildee ? kaadi stikli klaastaa ?
Canon 40D un stikli 300mm F2.8, 400m F2.8 un gaidāms 500mm F4.0. Tā kā komplektācija jau manuprāt rullē nejēgā. Vajag tikai momentus ķert.
a tie ir FIX stikli ? pljeeee... a jebkuraa gadiiumaa tieshaam labi
eLjkas protams ? droshi vien ne-eLjkas taadi nemaz nemeedz buut
es gan pagaidaam no garaa gala iztieku ar 70-300 is usm, saulainaa laikaa - tutto perfetto ! Vot ekstreemaakos apstaakljos gan prasaas gaishaaku un plataaku to stiklu....
protams, ka L un fix un vēl balti ar sarkano strīpiņu
70-300 ir forša cenas/kvalitātes attiecība. pie 300mm ir mīkstāka asums.
vispār jau tie 2.8 nav galvenais. augstākās klases stikliem ir labāka izšķirtspēja, kontrasts un krāsas. pie 2.8 ir diezgan šaurs asuma dziļums tādēļ to labāk izmatot, ja galīgi nav citi varianti.
Tajā krustojumā ir jānogriežas no savas joslas, jo tur tramvaja sliedes nav ielas vidū. Kā zināms, no sliedēm pēc CSN ir jānogriežas, ja tās ir ielas vidū.
Savukārt, ja sliedes ir ieliktas ielai pa malu kā tur, vai Slokas ielā Dzegužkalna raj., vai Pētersalas ielā tad uzbraukt uz tām nedrīkst!
Tieši tie koki-zaļā josla gar sliedēm tur Aspazijas bulvārī tiek uzskatīti par ielas malu. Kas to tur tā izdomājis -nezinu, bet poliči tā arī uzskata.
neviens CP neko nav izdomājis.
Ir divas dažādas lietas BRAUKTUVE un CEĻŠ. un nav nekāda tur "iela". sliedes atrodas brauktuves malā un alles.
nē, nedrīkst griezties no sliedēm, jo sliedes neatrodas brauktuves vidū, bet gan kreisajā malā ! nejaukt brauktuvi ar ceļu. ceļa vidū +/- tās sliedes arī atrodas, bet tam nav nozīmes.
par to sen AutoBildā bija. no sākuma tie auni bija ielikuši ka ir jāgriežas no sliedēm, tad nākamā numurā izlaboja, ka tomēr nedrīkst griezties no sliedēm. vobšem zinot, to ka 95% autovadītāju tā pat nezin kas ir sliedes, arī turpmāk katrs īblis griezīsies kā māk.
principā mani tas apmierina, jo varu pa Baronštrāsi, Matīsa un Miera ielu braukt tā kā man ērtāk protams saskaņā ar CSN.
pirms kādiem 5 gadiem man viens frukts no Uno X teica tādu tekstu, ka 98 ir jēga liet tikai ja ir vecs motors, jo tur ir kaut kādas piedevas, kas labāk atsaucas uz motora darbību.
tā kā man bija pajauna mašīna, tad nolēmām, ka pārmaksāt par 98-to nav nozīmes un 95-tais ir ok.
tas bija apkopes ietvaros un laikam būs tikai pielējuši, jo nekādas problēmas nav bijušas. vispār būs vien uz Autohalli jāaizdzen lai piekari pārbauda un pie viena to zaļo. ar bremzēm riskēt tā kā negribas. anyway, paldies par info !
sen nebiju te apgrozījies, bet nu tādu idiotu pieplūdumu nebiju pat agrāk redzējis. galvenais tak ir kaut ko iedirst mazās smadzenītes nepiepūlot, vai ne ?
lūk arī var redzēt visus Alessio diskus:
www.alessiowheels.com/...
agrāk ražotājs izmantoja nosaukumu Brimetal šim pārklājumam,
ar norādi ka tie ir summer wheels.
virsma izskatījās kā svaigi pārgriezts svins- tumsnējs spīdums.
izskatās, ka vairs šis pārklājums netiek izmantots.
diskiem pārklājums sāka vietām atdalīties pēc 4 gadu lietošanas ziemā, tā kā katrs pats var izdarīt secinājumus kurš te gudrs, kurš lohs utt.
vispār gribēju teikt, ka ir pārdoti.
bet jautrās diskusijas turpinās !!! īpaši tiem kas neko vairāk par tērauda diskiem nav redzējuši