Sūknim ir divas vai trīs eļļas ieejas/izejas ja divas tad viena naak no bačoka otra aiziet uz reiku resna. Pie tās arī ir tas regulācijas vārsts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sūknim ir divas vai trīs eļļas ieejas/izejas ja divas tad viena naak no bačoka otra aiziet uz reiku resna. Pie tās arī ir tas regulācijas vārsts.
Vienreiz njeemos ar tiem suuknjiem. Man probleema bij taada- pie padeves uz reiku ir jaabuut vaarstam, kas regulē spiedienu (ideja vienkārša pie noteikta spiediena sūkni atslēdz, tā jabūt visiem sūkņiem) tur ir atsperīte sietiņš un pats vārsts, tā arī ir tā sāpīgā vieta. Ja vārsts ir izdilis, neliela skrambiņa iedzīta, sūknis nepumpē.
Kādreiz netaa biju atradis programinju, kur ievadot radio id_nr (uz magja ir rekstiiti vissaadi nr ) ir iespēja iegūt kodu
Liekas lielākā daļa šādi atkodē man tas aizņēma 1/2h un nekādu papildus izdevumu. Konkrēti BMW blaupunkt magis
LyNx8 rakstīja:
Pontiak rakstīja: www.vwclub.org.ua/...
Ēm, saprotu, varbūt stulbs jautājums - ko man tai linkā noderīgu iepētīt? Par to gaisa mērītāja pārbaudi sadaļu atradu, bet tādi dati man pašam neko nedod...
forumaa var atrast arii citus risinājumus,
Boch atsevischkji nepiedāvā(jaunu rezistora plāksnīti), Ja atveersi gaisa masas meerītāju, (melno vācinju) tur ir rezistors
Viens no variantiem ir nedaudz plāksnīti pavirzīt uz augšu vai apakshu. Izveidosies jauns ceļš pa ko pārvietosies dakšha.
Pārbaudi un pieregule pēc dotās tabulas (forumā kaut kur ir dota tabula ar datiem, nav laika meklēt).
Kādus 30K vajadzētu kalpot shaadam remontam.
Esmu pats mainījis vw passat, MB 230 regulējis un viss strādā perfekti.
Par tiem rūpnīcas iestatījumiem to visu var uzstādīt ja ir laiks, normāls testeris un vēlēšanās.
Man viens meistars VW 2.0 autinjam uzlika gaisamasas mērītāju no 1.8 motora beidzās ar to ka neviena diagnostika nespēja noteikt kāpēc nevar noregulēt co kapēc slāpst. Dabūju pats izkost sprices darbības principus
Fiziski var uzlikt gan no 1,8 atšķirības izmēros nav. Būtiski ir vai vārsta regulāciju veic vadības bloks vai mehāniski pievelkot/ atlaizhot regulācijas skrūvi
Pameklē krievu vwpassat club lapās tur pat rezistora maiņa aprakstīta un pieregulēšana, nau tas tik sarežģīti ja ir normāls testeris
Ir divu veidu 2.0 passata motoriši 2e un veelviens variants ja nemaldos 2P Ja motora kods ir 2e tad njem jaunu ja vari dabuut par 150Ls( dikti shaubos par cenu) rīgā dabuut normālu nav iespējams
Daudz cilvēku brauc no krievijas un izpeerk shiss detaļjas taapeec mums te ir truukums
gaisa masas meerītājam ir ļoti svarīgi lai sapasētu pilnīgi visi cipariņi, gan BOSCH gan AUDI kodos!!!
Ja uzliksi neiisto motors strādās, bet nekorekti un kompis pārslēgsies avārijas režīmā
Nomaini ellju kaarbaa pie 200k ir jaamaina ielej orginaalo ellju un vaina pazudiis. Izmaksas 7Ls litrā apm 7 litri filtrs un blīves ap 20 Ls
Pērku labas M+S riepas 195/60 vai 65 R15 var uz mersha diskiem w124 varbuut atjaunotas cena ap 70 Ls bet par sho cenu gribu nopirkt M+S nevis vasaras protektors 6+ tar 9662740
Netālu no tēgeles lidostas ir vairākas viesnīcas parasti es pie vīesnīcas atsāju autiņu un ar taksi liidz lidostai (ievēro apstāšanās zīmes) ap 10 eur
Tas pats ar schonfeldi pie bendzīntanka pagriezties un tur ir liela viesnīca atstāju citreiz pat uz mēnesi