Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
KSI 08.08.2012 15:09

DekstersFF rakstīja:

Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.

Pat šo šaubu nav.

Diemžēl dzīve ir tāda, kāda nu katram tā ir ...

KSI 08.08.2012 15:08

Palaidniex rakstīja: Klau KSI

ja paskaitīsi pie katras kaut ūbermārketa ieejas ir max 5 stāvvietas, kas kā magnēts pievilina urlas.

5 stāvvietas - nekas daudz. Un kas ka tur viņas ir?

Mežciema sky stāvvietas pabīdīja talāk un tur salika lielus puķpodus?

Puķpodus saprotam, invalīdu parkingu nē???

Vai tiešām tie 20 m no ieejas, kas jāpavelkās tālāk ir dzīvības un nāves jautajums itkā no ārienes veselam cilvēkam?

Un pat ja jānoiet 150m? Nu un? toč auto ta pie irsas pieaudzis, ka vienkārši ģerzi meņa 10 čelovek" ka vajag noparkoties toč pie durvīm?

Moš drive in rimčiku šitādiem debiloīdiem atvērt?

Nekur nevienam nekas nav pieaudzis un nav arī problēmu noiet 50m

Ja pie katras ieejas vajag 5 imvalīdu parkingus - Ok. Ne man spriest par to spriest.

Un es ar abām rokām atbalstītu tāneko ieteiktos risinājumus šo parkingu kontrolei - tie man liekas daudz pareizāki, nekā FR pie katras () zīmes.

Tikai ... slaukt Ls10 no katra lettiņa par +10km/h ir viena lieta.

Noslaukt Ls1000 par parkošanos invalīdu stāvvietā no urlas ar Hummeru - tam mūsu "spēka struktūrām" ir rokas par īsām. Jo IeM & Teilāns biznesa moto ir tāds pats kā Dex: +10 pilsētā ir sodāms noziegums, par kuru jāfotogrāfē katrs pārkāpējs, taču urlas BMW invalīdu stāvvietā - ja sanāks, tad varbūt uzlīmēsim plāksteri. 98% gadījumu nesanāk ...

KSI 08.08.2012 13:34

Palaidniex rakstīja: ...

Vai tiešām dornim jābūt, ka nesaprot - tur parkoties drīkst tikai ar speciālām atļaujām. Ir atļauja - (pamatota!) parkojamies, nav atļaujas - neparkojamies.

jaunākā mode īrēt atļauju no invalīda lai varētu savu kruto lamatu nomest tuvēk pie bodes durvīm. Forši - Pareizais piemērs kā rīkoties, vai ne?

Nedaudz purvā esam iebraukuši

Par stāvvietām pilnīgi piekrītu! Neattaisnoju nevienu šo stāvvietu izmantotāju bez iemesla. Filozofēšana par it kā daudzajām stāvvietām bija vairāk no t.s. prevencijas puses - ja tās tukšās stāvvietas būtu mazākā skaitā, varbūt mazāk kāds idiots gribētu tās nepareizi izmantot. Kaut gan - diez vai, jo šiem izmantotājiem nekas nav svēts, un tie mierīgu sirdi aizņemtu arī vienīgo invalīdu stāvvietu

P.S. par atļauju īrētājiem - kaut kur komentos pavīdēja doma, ka nav jau slikti, ka invalīdam, kam ikdienā šo stāvvietu nevajag, ir iespēja piepelnīties. Noteikti biezie ir gatavi iemaksāt invalīdam summu, kas gandrīz sastāda invalīda mēneša budžetu ... nezinu, kā vidējam invalīdam ir ar finansēm, taču man šāds "bizness" kaut kā šķiet amorāls. + vēl tas, ka tās atļaujas neviens nekontrolē un katrs invalīds var izņemt atļauju, it kā "nozaudēt", izņemt nākošo, atkal "nozaudēt" un tā bezgalīgi.

KSI 08.08.2012 12:37

Palaidniex rakstīja: ...

Karstuma sezona it kā beigusies, bet daži tik un tā uzcepas par neko

Posts par stāvvietām pēc būtības bija atbilde DEX - viņa invalīdi mirst badu, jo baidoties braukt uz veikalu, jo iespējams nebūs kur apstāties.

Un pastāsti man - cik reāli dzīvē esi redzējis invalīdus, kam vajag to paplašināto stāvvietu???? Es varbūt divus pa 10 gadiem. Protams - tām stāvvietām ir jābūt, un tām ir jābūt platākām, taču nevajag te taisīt traģēdiju, ja es kādam badu mirstošam invalīdam ierosinu izmantot parasto stāvvietu.

P.S. Par mežiem - tieši šādas attieksmes dēļ arī visi liek mīksto uz zīmēm, jo ne visiem 1.5km ar 20km/h pa tukšu meža ceļu sagadā orgasmu. Lai arī tās ir dažas minūtes. Un ja zīme ir bezjēdzīga, tā tiek arvien vairāk ignorēta.

KSI 08.08.2012 11:08

GB12 rakstīja:

KSI, kura lielveikala stāvvietā konkrēti ir padsmit invalīdu stāvvietas?

Pie visiem lielajiem Alfām, Moliem, Spicēm var saskaitīt padsmit stāvvietas, ka skaita visas stāvvietas pie katrām durvīm kopā.

Bet stāsts tak nav par 9 vai 11. Stāsts ir par relatīvi tukšo lielo laukumu, kas aicināt aicina mūžīgi steidzīgos urlas - nāc, fiksi pieparkojies šeit, te tak vietas daudz

P.S. kas attiecas uz mani personiski - man arī ir žēl sava auto un es arī parkojos tālākos / brīvākos nostūros.

KSI 08.08.2012 10:57

DekstersFF rakstīja:

KSI rakstīja: 1.5km asfaltēts ceļš bez NEVIENAS mājas un bez NEVIENA objekta, kas varētu radīt kaut nelielu gājēju plūsmu.

Kur tieši,lūdzu parādi !

Nāksies vien šoreiz noticēt, ka ir tāda vieta Rīgas rajonā. Apmēram 2km x 3km lielai teritorijai, kur 2/3 ir meži, pie vienīgās iebraukšanas šajā teritorijā ir zīme "dzīvojamā zona". Otra zīme "zonas beigas" ir tajā pašā vietā pretējā braukšanas virzienā.

No vienas puses - man kā iedzīvotājam ir forši, jo bērnus IT KĀ var droši laist uz ielas spēlēties, jo TEORĒTISKI nevienam ātrāk par 20km/h nevajadzētu braukt, taču kā šoferim ir kaitinoši braukt cauri mežam tos 1.5km pa asfaltētu ceļu uz 20km/h (ko es arī nekad nedaru)

Kādreiz pie katra apdzīvotā pudura bija zona (30), kas, manā skatījumā, disciplinēja labāk.

KSI 08.08.2012 10:41

DekstersFF rakstīja:

Nu un tāpēc uzreiz tajās jāstājas?? Tas ir process - cilvēks (invalīds) redz, ka tās tukšas un uzdrošinās braukt un tur stāvēt.

Kāds tur process. Nenoliedzu, ka stāvēt invalīdu stāvvietās ir slikti. Pats nekad to neesmu darījis. Un galvenokārt ne tāpēc, ka kādam invalīdam nebūs kur nolikties (jo vietas parasti ir dofiga), un ne tāpēc, ka varu norauties plāksteri, bet vairāk māņticīgu apsvērumu dēļ

Bet nevajag palikt smieklīgam un paziņot, ka invalīds dzīvo badā un nebrauc uz veikalu, jo IESPĒJAMS visas stāvvietas būs pilnas

Invalīdu stāvvieta ir PALĪGS invalīdam, un nevis VIENĪGĀ iespēja nokļūt veikalā. Ja invalīds var atbraukt un pārvarēt 20m no invalīdu stāvvietas līdz durvīm, tad viņš var arī pārvarēt 40m no ne-invalīda stāvvietas. Nav taču tā, ka invalīdam ir aizliegts stāvēt parastā stāvvietā. Tā kā šāda vaidēšana ir smieklīga.

DekstersFF rakstīja:

Es gan kaut kā arvien vairāk tajās vietās redzu mašīnas, kurām tur atļauts stāvēt.

Protams. Mēs visi to zinam. Un tie ir invalīdi ar dārgākajām / jaunākajām Porche, BMW, Jaguar utt, kuriem protams ir atļauts tur stāvēt

DekstersFF rakstīja:

Klau,kāpēc tu esi tāds zanuda??

Kurš nu būtu te klepojis. Vai visi, kas cenšas oponēt Tavai demagoģijai, ir zanudas?

KSI 07.08.2012 17:55

Palaidniex rakstīja: postimage.org/...

Tajās valstīs, kur runā tajā valodā, tas varbūt arī strādā.

Pārējās, īpaši LV, tas ir pilnīgs bull shit

KSI 07.08.2012 17:27

DekstersFF rakstīja:

Milzīgi mežu masīvi . Jā, tās ir dz. zonas un nevajag šķidri irst,ka tur bija pirms mirkļa 90 km/h atļauts.

Ja nekur tālāk par saviem Miķelīšiem neesi bijis, tad nevajag šķidri irst par vietām, ko nezini.

Dzīvojamā zona - HA - kā tad - mušām, odiem, varbūt kādam Dexteram...

1.5km asfaltēts ceļš bez NEVIENAS mājas un bez NEVIENA objekta, kas varētu radīt kaut nelielu gājēju plūsmu.

KSI 07.08.2012 17:19

DekstersFF rakstīja:

Par invalīdu stāvvietām, tas taču ir tik vienkārši- ja tās nav tukšas, tad invalīdi nemaz nebrauc. Bija intervija ar tādu cilvēku- ko man braukt, ja es zinu, ka nebūs man vietas pie durvīm??

Un šitā nav škidra iršana?

Neesmu redzējis pārpildītas invalīdu stāvvietas!!!

Un Tev kā īpaši apdalītam - tiešām nesaprati, ka stāsts nav par 50 vai 100m ar kājām ...

KSI 07.08.2012 15:32

DekstersFF rakstīja: Invalīdu stāvvietās arī drīkst stāvēt, vai ne?

Un, ja neviens neredz, pa dzīvojamo zonu arī drīkst maukt...jo neviena jau nav, tā ?

Netaisi te šķidru demagoģiju

Visi zin, ka patiesībā stāsts ir par nepareizu zīmju izvietošanu komplektā ar privāto robotu pie katras zīmes.

Un tikai nesāc atkal bazūnēt, ka vajag iet un likt mainīt zīmes - 99% cilvēku ir skaidrs, ka mūsu valsts nav orientēta uz iedzīvotājiem. Paši viņi neredz bardaku zīmēs, un viņiem vienmēr ir "ekspertu viedoklis", kāpēc zīmei tai zīmei tur būt.

Tajos pašos poļos - pie lielveikaliem 1-2 invalīdu stāvvietas. Pietiek! Un ja tās 1-2 ir tukšas, neviens neliek tur, jo tās ir tikai viena vai divas (cilvēcīgais faktors). Pie mums - padsmit, visas tukšas, un tad visādi lohi nodomā - ja 10 tukšas stāv, davai ka nolikšos - moš sodu neuzliks (ja uzliks - pokui, samaksāšu), galvenais - ja kāds invalīds arī uzradīsies, vēl DEVIŅAS PALIEK BRĪVAS.

"Dzīvojamās zonas" vispār ir VĀJPRĀTS - zinu vietas, kur kvadrātkilometriem plašām teritorijām ar milzīgiem mežu masīviem, visās malās ir saliktas zīmes "dzīvojamā zona" (kas pēc būtības ir paredzēta tikai iekšpagalmiem). Vēl pirms gada bija normāls atļautais (90) un NEVIENA CSNg NEBIJA. Labi, ka Vitronics šīs vietas nezin...

KSI 07.08.2012 14:11

DekstersFF rakstīja: ksi,parādīsi to FR bildi ar 62 km/h ?

PS. Kā zini, ka bija tieši 62?

Mans auto ir aprīkots ar spidometru, kura rādījumi +/- sakrīt ar divu dažādu navigāciju GPS rādīto ātrumu.

Kā arī bija palikusi navigācija uz paneļa, tā kā ar ļoti lielu garantiju varu apgalvot, ka ātrums bija starp 61-63

Ja bilde atnāks - informēšu. Es jau vēl ceru, ka netikšu cauri filtram

KSI 07.08.2012 14:08

DekstersFF rakstīja: Un joprojām dažnedažādi izskaidrojumi,kāpēc drīkstētu pāºkāpt.

- jo Polijā es pārkāpu

-jo Polijā citi pārkāpa

-jo Polijā bija sarūsējis radars

-jo Vācijā es neredzēju radaru

-es esmu baigi labs braucējs

- da te tak toč var ātri maukt

utt

Ak jā, kā man neienāca prātā!!!! - tas onka ar sapuvušo opeli, kas Polijā vienīgais brauca ar 90-2, bija Dexters

Bija aizbraucis pamācīt pajoļiem poļiem ievērot noteikumus

P.S. tāpēc arī viņš zin, cik no PL līdz Baltezeram

KSI 07.08.2012 13:23

Tikko trīs dienas pa PL, kopā 2000km pa PL caur LT.

Neko nekomentēšu pa LV ceļiem, tāpat netracināšu šejienes "patriotus" ar stāstiem, kā būvē ceļus Polijā (un noteikti miljonu skaits uz vienu km ir tie paši, ja ne mazāki)

Par FR - vidējais ātrums visur ~+20 - gan apdzīvotās vietās, gan uz šosejas. Ja brīdinājums par FR - tad nomet apm uz ~+10 +15. Bija pāris policijas ekipāžas ar radariem, kas šo +15 +20 nemazināja. Neviens FR nezibsnīja, liela daļa vispār bija pavisam sarūsējuši

Te nav stāsts par manu individuālo attieksmi pret ātruma ierobežojumiem, bet gan kopējo plūsmas ātrumu. Visus maršrutus izbraucu par 15% ātrāk, nekā navigācija sarēķināja, turoties kopējā plūsmā un NEVIENU NEAPDZENOT (ja neskaita kādus pāris penšus ar sapuvušiem opeļiem). Kopējā plūsma normāla, raita, bez stresa.

Ceļojuma beigās biju jau tā pieradis neblenzt spidometrā un neraustīties pie katras zīmes, ka Baltezera FR ieblieza acī pie 62km/h...

KSI 30.07.2012 19:37

DekstersFF rakstīja:

... tāds Timrota viedoklis ir sūds.

Nu bet protams

Visuvarenā un Visuzinošā vadoņa Dextera pajoļu sarakstā jauns ieraksts...

KSI 30.07.2012 11:12

DekstersFF rakstīja:

Idiotu bars, uz katru pusi +7 cm, augstums norma, svars norma...konvojs viņiem

Tieši par to stāsts - ideāls laiks, taisna sausa šoseja, divas joslas katrā virzienā, normāls cruise ātrums 110km/h, bet zīme 70 un FR bilde ar +15.

Idiotu bars

KSI 27.07.2012 12:22

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: kur ir slavenās mentu mašīnas???? arī netrafarētās? vai tām nebūtu jāpatrulē uz mūsu ceļiem un jāliek mierā visi ar uzlocītajiem numuriem, tonētiem stikliem un pepelaciem bez apskates?

Piezvani prevencijas daļai un pajautā taču.

Vai tad Tu, Dexterāzi, nezini, ka pilnīgi viss, kas kaut nedaudz ir saistīts ar IeM, mūsu supervalstī ir klasificēta informācija, kas parastam mirstīgam nav pieejama?

KSI 25.07.2012 11:02

www.tvnet.lv/...

Acīmredzot avanss no \"paskaidrojuma\" Valsts Policijā jau ir iesniegts. Vakar šis pats Marķitāns ar putām uz lūpām klāstīja, ka 100% lauzīs līgumu (pat ministrs šo kušināja), šodien tiek dziedāta pavisam cita dziesma.

Un izskatās, ka šiem VP ir galvā tikpat grūti, kā Dexteram - līgumu negrib lauzt, jo FR ir vajadzīgi.

Jā, FR ir vajadzīgi, taču Vitronics nav tos monopolizējis, var normāli darbināt FR arī bez privātā Teilāna. Ja nu vienīgi tas nav līgumā, maziem burtiņiem aizliegts ...

KSI 25.07.2012 10:23

DekstersFF rakstīja: Viens man te pārmeta regulāras it kā rupjības un nekorektas atbildes.

Ja es ieraudzīšu pa logu, ka uz manas mājas sētas čurā kaut kāds pajolis...

Kaut kā nezināju, ka šis portāls ir Tavs privātais portāls intīmai saziņai ar citiem garā vājajiem.

Tā kā tā nav, tad nedzen te demagoģiju par čurāšanu uz Tavas sētas.

KSI 24.07.2012 18:24

Palaidniex rakstīja: Bažiks - ja likumā ir 50 un 90, tad 51 un 91 IR PĀRKĀPUMS!

Daudz vai maz - stiepjams jēdziens, bet nemaina faktu - PĀRKĀPUMS IR!

Cilvēciska kļūda ir tiem, kas pārbauda protokolu saturu. Tu NEKAD nekļūdies? NEKAD NEKAD?

Bazhix - esi cilvēks, nesāc lūdzu visu no sākuma.

Esam veiksmīgi topika 184lpp, taču šie Palaidnieka teksti ir copy/paste no kādas 30.lpp. Ja gribi zināt, ar ko šāds dialogs ar Palaidnieku un/vai Dex beidzas, palasi vēsturi. Nekas labs nav, izpelnīsies titulus pajolis, mīzalgalva, piedāvās Tavai beibei divus pirkstus kaut kur un viss

Seene izmocījās, es izmocījos - šis temats dažiem ir pilnīgs bezceris...

KSI 24.07.2012 18:17

Palaidniex rakstīja: KSI

un tagad retorisks jautājums - ka ir labāk - privāta partnerība, kas var nebeigties finansiāli veiksmīgi, ja notiek neticamais - neviens nepārkāpj

vai bez privātās partnerības - valsts nopērk un ar vienu darījumu padara finansiāli veiksmīgu pārdevēja uzņēumu vienā rāvienā!

Ja nepastāv variants valstij pašai nopirkt FR pa godīgu cenu, tad 1).

Taču jāņem vērā - ja ir privāta partnerība, tad privātais vienmēr būs gatavs izmantot jebkurus ieročus, lai pasākums būtu vēl rentablāks. T.sk. "sarunātas" bezjēdzīgas 30 zīmes pusē no pilsētas + FR, viltotas sūdzības no dzīvojamās zonas iemītniekiem un FR ar +1 no 25 utt. Ššāda biznesa realizācija sabiedribai dod minimālu labumu.

KSI 24.07.2012 17:32

DekstersFF rakstīja:

ellnino rakstīja: Labi vai slikti?

www.tvnet.lv/...

Slikti. FR ir vajadzīgi, ir dažādas nianses, bet tas, ka vajag, ir fakts.

Neraudi, pekausi.

FR ir, bija un paliks !!!

Gan jau šo 20 dienu laikā Vitronics sagatavos pietiekoši biezu "paskaidrojumu" un šiem tiks dots nākošais "pēdējais" periods.

Vai arī lauzīs līgumu un atpirks. Tikai neviens nebūs pievērsis uzmanību tekstam ar mazajiem burtiņiem līgumā, kur teikts, ka atpirkšanas gadījumā cena ir 10x lielāka par iegādes cenu un par visiem FR ar uzviju samaksās nodokļu maksātāji - tādi kā Tu, es, Palaidniex ...

Un nesūti mani uz vissirslikti.lv, man patīk cits potāls - reaalaalatvaanija.lv

KSI 24.07.2012 16:10

Palaidniex rakstīja:

Vai tik tā nav lokālā interpretācija?

ir tak arī zīme /! Kas traucē to uzstādīt tā formālā (70) vietā? manuprāt tā ir kārtējā VIETĒJO ceļu būves un plānošanas specialistu pērle...

Diez vai, pārāk standartizētas šīs zīmes izskatās.

Mūsējo pērle viennozīmīgi ir zīme /bedres ar papildplāksni 5km. Un pēc 5km nākošā /bedres ar papildplāksni 12km

KSI 24.07.2012 16:08

DekstersFF rakstīja:

Pajāt.

Ir starpība, brauc +5 vai +60 . Un braukšanu uz +60 attaisnot ar steigu.

Tu, mīzalgalva, spēj to saprast?

Brīžiem man šķiet, ka Tev, Dex, galvā ir nevis domāt un analīzēt spēhīgas cilvēka smadzenes, bet gan Intel procesors, kam ir tikai balts un melns un nekādas atkāpes no noteikumiem.

Vienīgais, ko Tu spēj gana radoši izdomāt, ir apvainojumi pārējiem - pajoļi, mēsli, mīzalgalvas utt.

KSI 24.07.2012 15:56

Palaidniex rakstīja:

tad uzreiz liekam zīmi 60 un sodām no pirmā pārsniegtā km.

ES (Eiropas Savienība) standarts neļauj.

Tāpat uz jaunajām šosejām - pirms krustiem uc nedaudz bīstamās vietās zīme 70. Jēga nekāda, jo reāli tos 150m no 90 un 70 un tad atpakaļ uz 90 neviens neizpilda, FR arī neuzliksi.

Taču - ja tādā krustā nebūs 70 un notiks crash, visi bļaus - ceļu apsaimniekotājs vainīgs, bīstama vieta, bija jābūt 70. Tagad 70 ir, bet tāpat visi brauc 100. Un ceļu apsaimniekotājs čuč mierīgi

Tāda ir mūsu ES formālā ikdiena...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti