Vai tad es saku,ka slikts-saku,ka saskarē ar pretinieku(nosacīti bezpersonisko "valsti") optimisms strauji mazinās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai tad es saku,ka slikts-saku,ka saskarē ar pretinieku(nosacīti bezpersonisko "valsti") optimisms strauji mazinās.
Sretsked rakstīja: Šajā gadījumā pensiki ārpus interešu loka. Ir tā,ka tikai mūsu spēkos ir ko mainīt. Grūti, ļoti...bet ne bezcerīgi.
Optimismu zaudējis neesmu, domāju, nezaudēšu arī.
Kad kādreiz(nedod,Dievs) saskarsies ar tiesu kā cietušais,optimisms pazudīs kā nebijis...
Reku viens sarosījies cgi.ebay.de/...
Garo Caravellu ir pietiekoši daudz,bet Multivani gan tikai īsie,laikam arī T5 tāpat.
Kuras detaļas tad ir japāņu?
VWfans rakstīja:
UUSA rakstīja: Braucot ar šādu ātrumu, Tu,cienījamais,BAUDĪTU savā joslā(t.i.-pirmajā) fūres gan priekšā gan pakaļā gan kreisajā kad tās Tevi apdzītu.
Vai tad fūrēm nav ierobežotāji, kas neļauj braukt virs 90 km/h ?
Labi, atzīstu, ka jumta bagāžnieku vajadzētu. Tas ātrumos virs 100 km/h palielinātu degvielas patēriņu par apmēram 1 litru uz 100 km.
Bet Meriva 1,3 CDTI pie 157 km/h noteikti tērē virs 10 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km.
Skatos, ka no Rīgas līdz Splitai ir 2149 km:
www.viamichelin.com/...
Te www.autobild.de/... vari palasīt par cīņu ar fūriniekiem Vācijā
Laikam Horvātija neskaitās "kruta" valsts šiem...
Foley rakstīja: Krīze sit augstu vilni, dažus gadu atpakaļ to ciparu samaksāju par lietotu S60!!
Tagad 2007. gada bobiks maksā jau no 7,5k lvl, liels vairums ap 20k lvl, kosmos liekas ap 30-40k lvl, bet ko jūs sakat pa šo:
volvo.lv/...
Ņemot vērā,ka jauns tāds maksāja ~120K Eiro,cena ir ļoti laba.
VWfans rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja: Es uz Horvātiju aizbrauktu, sasniedzot vidējo degvielas patēriņu 4,8 litri uz 100 km...
Nefig neaizbrauktu. Jo tavai kastei vajadzētu jumta bagāžnieku, lai ietilpinātu četrus cilvēkus ar visām mantām. Un ari vilkšanās uz 90 pa bāņiem lai paliek tavam un citu santīmjājēju priekam. Painteresējies labāk par sava auto patēriņu pie 130-150km/h - ir cilvēki, kas to ir pamēģinājuši.
1.9 renaults spēj braukt uz 160 tērējot nieka 8 litrus uz simta
man domāt, ka 1.3 merivas patēriņš būtu lielāks
Mana Meriva uz 160 nemaz neiet... Maksimālais ātrums ir 157 km/h... Bet jumta bagāžnieks nebūtu nepieciešams, un pa bāni varētu braukt ar baudu un 100-105 km/h...
Braucot ar šādu ātrumu Tu,cienījamais,BAUDĪTU savā joslā(t.i.-pirmajā) fūres gan priekšā gan pakaļā gan kreisajā kad tās Tevi apdzītu.
Reku var pameklēt cgi.ebay.de/...
Tavs 200-tais ir joprojām ierindā ,bet šis jau acīmredzot(spriežot pēc motora) ir 850-tais.
VWfans rakstīja:
nomiks rakstīja: Jāpiebilst, ka jēkabpilī šobrīd noris ievērojami ceļu remontdarbi, ilgāka stāvēšana tur ir neizbēgama
Bet, ja Jēkabpils ir maršruta sākuma punkts, tad no ceļu remonta neizvairīties...
Var apbraukt-gan daļēji pa granti un divreiz šķērsojot dzelzceļu
Ozz rakstīja: Un ventilatoram ir termomufte,griežas ar elektrību.
"Termomufte" darbojas bez elektrības-sasilstot palielinās viskozitāte,līdz ar to ventilators griežas ātrāk.
Ja gribas pa asfaltu,tad Madona-Bērzkrogs-Augšlīgatne-Nītaure.
Esmu ar abiem minētajiem vizinājies-Audi krietni cietāks(bez pneimobalstiekārtas).
sleepnis rakstīja: Uznāca mendele paeksperimentēt ar dažādu alterenatīvo degvielu dīzelim. Bet ir vajadzība pēc elektromagnētiska degvielas vārsta. Nu tāda štrunta, kuram plūst degviela cauri tikai tad, kad padoti 12v. Kāds nav manījis, kur tādu var meklēt? Iegriezos pāris tuvīnās autobodēs, bet bez rezultātiem.
Jebkuram no vecajam LT vai Volvo dīzeļiem tāds vārstiņš ir sūknī ieskrūvēts.
O,tad,lūdzu,pastāsti,kāda ir vispārējā situācija ceļu projektēšanā.Cik man ir iznācis saskarties,tad problēma klasiska-90-to gadu tukšais periods aizdzina nozares profesionāļus citos peļņas laukos,bet pēc tam saradās "vienkārši projektētāji".
Jā,bet to konkrēto gabalu remontēja C&T.Un,ValdiM-Latvijā ir tikai dolomīta šķembas,kuras smagāk slogotiem ceļiem neder.Par korupciju un projektētāju/projektu akceptētāju/"letākā piedāvājuma" uzvaras problēmu piekrītu-rezultātā dabonam sūdainas kvalitātes ceļus.
modena rakstīja:
Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.
kur es īdu?
Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...
ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...
bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....
Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...
C&T darbojies?
Te www.novacarhire.com/... vari jau uzreiz pieteikties.
Te drusku ir info autoreview.ru/...
Ir manāma starpība,ar kuru parketnieku gāzties uz jumta www.auto-motor-und-sport.de/...
ZR5 ir vēl krutāka.
Kāda ievedmuita no ES valsts?