kasinsh79 rakstīja: Vien dīvaini, ka vairs nav piedāvājumā 1,8Tsi 180zs benzīns? Kā tad tā, manuprāt, ideāls dzinējs VW.
Varbūt kļūdos, bet kaut kur manīju info, ka saistībā ar izmaiņām izmešu testēšanā VW uzbrīdī ierobežo dažu dzinēju piegādes.
kasinsh79 rakstīja: Vien dīvaini, ka vairs nav piedāvājumā 1,8Tsi 180zs benzīns? Kā tad tā, manuprāt, ideāls dzinējs VW.
Varbūt kļūdos, bet kaut kur manīju info, ka saistībā ar izmaiņām izmešu testēšanā VW uzbrīdī ierobežo dažu dzinēju piegādes.
Bija iespēja salīdzināt kā slēdzas VW 8pkp 42tkm vs 112tkm. Nolēmu tomēr mainīt kārbai eļļu (112t km), lai gan eļļa paredzēta "visam auto mūžam"
Pēc nomaiņas ir jūtams uzlabojums.
manuprāt, TPMS sistēmai nav tādas iespējas nodzēst spiediena kļūdu, bez pieslēgšanās pie OBD2. Tas restarts ir tikai netiešajam mērījumam.
kasinsh79 rakstīja: Nupat pie 24tkm Passat taisīju pirmo apkopi. Tiesa, burtiski pāris dienu pirms apkopes izmeta elektronikas kļūdu (Check tyre pressure).
Interesanti. 42t km touareg arī jāņu rītā parādījās check tyre pressure. :|
Spiediens nav nokrities, vnk nerāda vispār priekšējam, kreisajam -/-
Reizēm šķiet, ka auto labāk ripo arī pēc nomazgāšanas
Kafija no aparatā ir stipri, kā teiktu vwfans, baudāmāka, nekā no filtra pilināmierīces. Protams, ļoti daudz atkarīgs arī no pupiņām.
Ja nav noslēpums, ko nozīmē lēts uzturēšanā? Piemēram, 3-5 gadu griezumā, cik mēnesī maksā uzturēšana (riepas, apkopes, octa, CSDD, kasko). Izņemot degvielu, ja tādi aprēķini ir veikti.
Cik dzirdēts, tad visvairāk var nopelnīt par kafiju
Pateicoties šiem ,Ādažu Nestē, jau vairākus mēnešus degviela ir ~8 centus lētākā nekā Neste Teika
+ Vēl diezgan regulāri ir akcija privātpersonām - 4 centu atlaide, sanāk daudz maz patīkama cena
Domāju varēsi sarunāt, ka izmanto Tavu plēvi, bet visticamāk cena no tā nemainīsies un uz garantiju darbam arī vari necerēt
:hvz: 3.0 VW dīzelis ziemā uzsilst ļoti ātri, jo strādā papildus sildītājs. Nelielos plusos gan sākas lēnāka silšana.
Tam piekrītu - tas ir tikai normāli, ja pie piešķirtas atlaides piemēro šādu punktu. Vnk uzrakstīts divdomīgi - aizliegts mainīt
Ir kaut kur atsauce par aizliegumu 10 gadus pāriet uz citu degvielas veidu?
Īsti neticās, ka var aizliegt pirkt auto ar iekšdedzes dzinēju.
Cik būs ekonomija, ja gribēs aizlaist uz Vāciju, Austriju un atļautais ātrums +20 km/h
Uzraksti jautājumu Bez tabu, lai uztaisa sižetu
Kā vienmēr - daļa cenšas otru mācīt, ka jādzīvo pēc tāda principa kā "mācītājs" pieradis un atzinis par pareizāko. Citi varianti ir nepareizi, izšķērdīgi, pārcenoti, utt.
Nauda jātērē nevis kā pats vēlas, bet kā citi ir atzinuši par pareizu esam
Par ātrumu pārslēgšanu nav jādomā, tam jānotiek instinktīvi.
Nepārspīlē, dušu nevar salīdzināt ar mitrajām salvetēm. OK gariem matiem, protams, grūtāk., bet viss ir pieradumos.
Ja grib stāvēt 10 minūtes dušā, tad ieziepēties, 10 minūtes skaloties + matu proceduras, tad ar 120 litriem būs par īsu.
Vienam atvaļinājums skaitās divas nedēļas viesnīcā pie baseina, citam aktīva atpūta. Kādam vispār nepatīk braukt ceļojumos.
Ar 50 litru bāku var mierīgi nomazgāties 4 cilvēki. Nomazgāties, nevis mērcēties un tvaicēties.
Jāpērk jaudīgāks auto, kuram ir DQ500
:hvz: 3.0 ar 8 pakāpju automātu nav nekāda vaina. Labs cēliens, samērā mazs patēriņš.
Auto jumtiem parasti nebija 75-100 kg slodze paredzēta?
Es ar varu dabūt zem oficiālā cipara, ja no aizmugures vējš pūš