LyNx8 rakstīja: Labi, necepies. Pameklē tepat - ir info iekš topikiem!!!
Uggga jau pašā sākumā pateica, kur meklēt.
LyNx8 rakstīja: Labi, necepies. Pameklē tepat - ir info iekš topikiem!!!
Uggga jau pašā sākumā pateica, kur meklēt.
bizenajs rakstīja: mjaa, un visiem citiem te buutu jaaseed un jaagaida, lai izstaastiitu kur pa visleetaako un kur vislabaako.... eek
Vai tad tāpēc, lai izklāstītu, ir visu laiku jāsēž formumā?
Tādiem retiem apmeklētājiem, kā man, pirms ienākšanas jāapbruņojas ar pacietību. Galvenais neuzrakstīt kaut ko tādu, kas kādam citam škiet neprofesionāli. Ja jūs man prasītu par Ethernet latency vai throughput muļķības, es nesmietos, bet pastāstītu, kur to vari palasīt. Bet nu po, dabīju, ko vajadzēja un paldies par to. Lai jums labi apliekas!
LyNx8 rakstīja: Use Google or 1188 un gudri ned*** te...
Būsi jau iemācījies aplikt visus. Iesākumā pašu visi, kam nebija slinkums tevi aplika. Ilgi bija jaamaacaas, kaameer sanaaca. Iesaakumaa pat zheel palika
LyNx8 rakstīja: Use Google or 1188 un gudri ned*** te...
Atradies gudrais.
Uggga rakstīja: Šodien takš visu dienu topiks augšā bija, ja neredzi, tad lūdzu www.iauto.lv/...
Ievadi meklētājā 'Kondicioniera uzpildiishana'. Tev kaut ko atrod? Man nē. Kā jau minēju, nav man laika regulāriieskatīties, vēl jo vairāk visos folderos. Jebkurā gadījumā paldies par linku.
LyNx8 rakstīja: Bļin, te regulāri par šito ir jautājumi, pameklēt vajag. BET - nez, man ar gribētos uzzināt, kur tad to KLIMATU iekš tās konotroles iepilda?!?!?!
Labi, nebūšu tik ļauns un pateikšu priekšā - Tev vajag uzpildīt kondicionieri ne jau klimata kontroli... Bzzz..
Tā vietā, lai iemestu linku, kur var palasīties, tik garu tekstu sadzejoji. Malacis
LyNx8 rakstīja: Bļin, te regulāri par šito ir jautājumi, pameklēt vajag. BET - nez, man ar gribētos uzzināt, kur tad to KLIMATU iekš tās konotroles iepilda?!?!?!
Labi, nebūšu tik ļauns un pateikšu priekšā - Tev vajag uzpildīt kondicionieri ne jau klimata kontroli... Bzzz..
Voi cik gudrs. Zinu, ka kondicionieris jāuzpilda. Pietiek nokļūdīties vienā vārdā, lai uzreiz bez sāls apēstu. D mazāk vajag. Es taviem tekstiem par 02 Passat arī varu atrast n-tās vietas, kur piesieties. Jums varbūt ir daudz laika meklēties pa forumiem, man nav.
Archijs2 rakstīja: Nepieciešams Audi A4 2001.gada 2.5 dīzeļa multitronic kārbas remonts! Dzīvoju Jelgavā. Kāds zina, kur var salabot kārbu, nebraucot uz Rīgu? Un cik apmēram tas prieks maksā? Ir tā, ka ielieku D vai R, kompis izmet kļūdu, nobloķē ātrumus, tb ieliek neitrālajā un iepūt, vai raustās vai dažas reizes, kamēr tiku līdz mājām, arī noslāpst.
Nesen bračkam Golf IV nojuka kārba. Aizbrauca uz Kemi. Tiem bija gali kaut kādam kārbu kantorim. Saremontēja un uzlika par 180Ls gaidīto 300Ls vietā. Dod arī gadu garantiju. Nezinu, vai tik sarežģītas kārbas kā tevējo arī labo, bet varbūt ir vērts painteresēties.
Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
Jā, šitais kapota marasms manai ocatvia 1 arī ir. IV golfam ir uz cilindriem. Otrajai tad arī nav izlabojuši. Kaut kā jau tā mašīna lētāka jāuztaisa. Pa sīkumam, pa sīkumam un savācās.
taxman rakstīja: Nu vismaz peec TOP GEARa GTI I > GTI IV...
Pieljauju gan, ka peedeejais bija 150Zs aparaac, nevis tas jubilejas izlaidums ar 180Zs... bet to ar 180Zs, taapat Latvijaa nedabuus... Vaacijaa tie ar nemaksaa leeti... praktiski jau jubilejais golps ar 180 lopiem = 2xParastie peec cenas.
Bračka atdzina no Fāterlandes GTI golpu. Nejēgā dārgs - 8200EUR kopā. NU rekaro salons un 17 collu jani ripuļi ar OZ kaltajiem diskiem jau ir OK, bet nu Gops paliek golps. Manuprāt pārmaksa konkrēta. Iet jau labi, bet 150lopi par maz tādam.
LyNx8 rakstīja: Sveiki!
Ir dzirdēts, ka VW turbodīzelīšiem (man konkrēti Passāts '03) ir pieejama īpaša eļļa - iespējams, nosaukumā ir LongLife vārds - kuru vajag mainīt ik pa 25-30 tk km. Vai kāds par tādu ir dzirdējis? Kur tādu var dabūt? Standarta eļļu dīzeļiem laikam jāmaina ik pa 10 tk km. Lūdzams, ja kāds turbodīzelists te no iAuto ir par šādu eļļu ko dzirdējis - uzsit kādu ziņu! Paldies!
Bračka bija MB seminārā Vācijā. Tur gan gāja runa par lielajiem MB vilcējiem, bet motors jau paliek motors. Tie garie eļļas maiņas intervāli tomēr vairāk ir reklāmas triks, lai pārvilinātu klientus no citu marku piekritējiem. MB silti iesaka pēc garantijas mainīt tā kā tas ir darīts autiņiem pirms desmit gadiem. Nu nežēlo uz eļļas maiņu, gāz iekšā parastu sintētiku, kādu nu tev tas ražotājs ir uzrādījis un maini pa 10k km. Pie viena mazāks risks turbīnu nokaut.
LyNx8 rakstīja:
batka rakstīja: Vis ticamak kad cilindra kompresija bus pazudusi,medz gadiities ka varstam nodrup mala.Tas tads izplatitakais defekts.Pa sprauslam ari varetu but bet mazak ticams variants
Okei, bet ka var noteikt, vai varetu but shi problema? un cik sarezhgjiti ir sho problemu risinat?
Respektivi, jamaina pats nodrupushais varsts... Hm, ta ari varetu but, jo raustisanas paradijas brauciena laika..
Vecīt, ielien audi-style un sameklē tur INC. Viņš mīt netālu no Jelgavas. Ātri tev pateiks, kas un kā. Viņš ir specs uz TDI motoriem. Pie viena vēl uzčipos tev to, ja ir kādi 140Ls lieki. Kolēģis pie viņa bija. ātri vainu atrada. Audi-styles pilns ar viņa faniem Domāju, ka būs lētāk un kvalitatīvāk kā servisos.
laiva rakstīja: Vai kāds var apskaidrot ar ko un kā atšķirās Opel dīzeļdzinēji, gan Astrai, gan Vectrai (abiem izlaiduma gads ap 97-00, tas laikam vectra B skaitās par Astram nezinu). Zinu ka ir 1.7 un 2.0 dīzeļi, bet tur ir kautkādi kurus ražo Isuzu un visādi D, TD, TDS, u.t.t.
Vairāk jau intersē Vectras dīzeļmotori, un to +/-
Varu padalīties vienā šaizē, kas manas sievas opel astrai nesen notikās. Man radās aizdomas, ka autiņš pārāk švaks palicis. no sākuma mierināju sevi, ka pieradis pie savas škodas, kurai 110hp. Opelim 68hp. trešdien aizvedu uz iglit. Bija aizdomas uz gaisa mērītāju. Izrādījās, ka turbīna uz sprāgšanas pusi. Tipa spiediens 4x mazāks, kā vajadzētu. Autiņš pārmērīgi daudz dūmo, jo lej zupu iekšā, bet skābekļa par maz tiek pievadīts, jo turbīna kūtra. Vot i tagad domāju, ko darīt. Tipa remonts sākot no 200Ls. Var jau turpināt tāpat braukt, jo patēriņš uz šīs šaizes rēķina par 1.5 - 2l/100km pieaudzis, kas 200ls vēl ilgi nepārsitīs, bet nekust tas sprāgonis normāli. Moš ir kāda infa par turbīnām, kur remontēt un vai šāda probza ir raksturīga. ļoti iespējams, ka eļļa vainīga - nenomainīju laicīgi, jo 10k vēl nebija norullēti, bet 2 gadi apkārt. iesaka jau vismaz reizi gadā nomainīt.
Dzonijs_007 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
5K par puslimonu noskreejussu audi??? Ak sausmass un tu tiesaam ceri ietaupiit???
Tas ir kossmoss vienkaarsi es varu apbriinot sos veco diizelu pirceejus naher jaapeerk tie vecie nobrauktie un potenciaali remontdaargie dīzeļi??? Tur tak probleemu buus vairaak kaa vajag. Nu nezinu es pielauju ka noteikti vareetu arii palaaimeeties un kaut ko normaali atrast BET daudzreiz lielaaka iespeeja +/- normaalu eksemplaaru veel buutu iespeeja atrast ja tas buutu benziinieks tad pielauju ka tas buus vismaz 2X mazaak noskreejis videeji ņemot.Tad es nesaprotu kaapeec maksaat 1000-1500EUR vairaak par masiinu kura ir 2X vairaak jaata??? Da ja gribaas tik loti taupiit var nopirkt audiku ar 2.3 benziinieku uzlikt gaazi un braukt beedu nezinadams. Starp citu gaazei cena pazeminaas kameer benziinam un dīzelim taa pieaug un visticamaak veel pieaugs.
2.3 ar gāzi neiet tik labi, kā 2.5TDI. Vairākiem draugiem un paziņām ir 2.5TDI. Visi baigi apmierināti. Vienīgais, kuru zinu, kam nācās ielikt daudz naudas remontos, ir te pat autonetā pie Lasītāju pieredzes.
kolumbs rakstīja:
ibio rakstīja:
kolumbs rakstīja: Nevajag pārspīlēt Fana raksturojumu.
Man piemēram arī mašīnā ir blociņš, kur tiek pierakstīts, cik katrā reizē ir ieliets degvielas un cik liels vidējais patēriņš ir no iepriekšējās tankošanās reizes....
Vienkārši šāda tradīcija sākās, kad nopirku citu auto un gribējās zināt ,cik tad viņš patērē....
Tik precīzi aprēķini un tik zems patēriņš, kā Fanam, man gan nav, bet varu konstatēt, ka kopš iestājies pavasaris, patēriņš ir nokrities vismaz par 0.5 l uz 100 km.
vēlviens kapeikjājējs
vai tad nepietiek ka pielej bāku līdz lūpai, tad nobrauc noteiktu km skaitu un atkal pielej pilnu bāku un izrēķina patēriņu. pofig ka citreiz atšīras par 0.5l, galvenais ka nepārsniedz ražotāja noteikto.
man auto ražotāja noteiktais ir 12,4l uz 100km pa pilsētu, bet ar smagu kāju tik un tā ir ap 11-11,5l
Kāpēc "vēlviens kapeikjājējs"? Es izrēķinu to pašu ko Tu, izrēķinot savus 11-11,5l un viss. Sākot braukt ar auto, kam ir automātiskās ātrumkārba, no sākuma likās, ka baigais patēriņš atšķirībā no iepriekšējā auto, jo bāka mazāka laikam, tāpēc sāku rēķinā. Izrādās - nav tik traki- apmēram 1.5-2.0 litri uz 100 km.
Es arī leju līdz lūpai un parasti piemetu, cik tad ir bijis patēriņs uz vienu bāku. Ziemā 6.5l/100km īpaši nepiedomājot, cik spiežu pedāli. Var jau mazāk, bet turbīnu vajag pakustināt regulāri, citādi ieklemēs Nedomāju, ka tāpēc mani var par kapeikpi.sēju saukt. Vienkārši interesē un viss. Tāpēc, ka tērēs par vienu litru vairāk mazāk nebraukšu. Kāds 100ls mēnesī sanāk norullēt.
VWfans rakstīja: Es ņemtu 1,8T, jo 2 litru motora lielākā jauda nav vajadzīga. Uz 100 km ietaupīsi 0,3-0,4 litrus benzīna. Ja Tu brauc 1500 km mēnesī, tad ietaupījums būs kādi 4,5 - 6 litri mēnesī, kas maksā 2,70 - 3,60 latus.
Tev laikam hobijs ir ietaupīt
VWfans rakstīja: Jāatzīst gan, ka Opel-Astra Classic 1,7 DTI ir ekonomiskāka par manu Merivu. Laikam tāpēc, ka zemāka un vieglāka. 2005.gada pavasarī sanāca ar tādu vienā diennaktī nobraukt ap 500 km, un patēriņš arī bija 3,9 litri uz 100 km, taču pie ātruma 80-90 km/h.
VWfan, varu tevi apbēdināt, es ar 1.9TDI 110hp oktavia to pašu rezultātu varu dabūt braucot 100km/h. Vidējais ātrums gan nesanāk vairāk par 80km/h, jo apdzīvotas vietas pa vidu parasti sanāk. Uz Saulkrastiem no Rīgas robežas var ierakstīties zem taviem 3.9l/100km ar kruīzu turot uz 100km. Iesaku nomainīt autiņu, lai ekonomiskāk sanāk. Un vispār uzraksti toyotai, lai taču beidzot uztaisa hibrīdu uz dīzeļa, varēsi braukt ar 1.5 l/100km un jūsmināties.
P.S. Ja redzēšu pa šoseju velkamies Merivu, tad beidzot redzēšu tevi sejā. Noteikti esi ļoti līdzīgs vāciešiem, vismaz pēc uzskatiem, ja ne izskata
laiva rakstīja: Vai kāds var apskaidrot ar ko un kā atšķirās Opel dīzeļdzinēji, gan Astrai, gan Vectrai (abiem izlaiduma gads ap 97-00, tas laikam vectra B skaitās par Astram nezinu). Zinu ka ir 1.7 un 2.0 dīzeļi, bet tur ir kautkādi kurus ražo Isuzu un visādi D, TD, TDS, u.t.t.
Vairāk jau intersē Vectras dīzeļmotori, un to +/-
Man ir bijušas 2 astras ar 68hp 1.7 DTL motoru. Šito neiesaku - vecais motora bloks, jaunais elektroniskais sūknis. Autiņš nevella neiet un tērē par 1.5 l/100km vairāk kā 1.9 TDI skodai. 2.0 ir ar 82hp un laikam 101hp. Tas otrais ir ņiprs, bet kā jau deksters minēja, vājā vieta sūkņi, kas neremontējas, bet mainās par 800Ls Neesmu gan vēl redzējis kādu to nosprāgušu. Tie sūkņi noklājoties, jo opelim neveiksmīgs degvielas filtra risinājums - gaisu sūc gar blīvēm. 1.7 DTI ir labs un sūkņi arī klājoties retāk. Laikam šis ir isuzu. Nafig vispār to opeli, labāk ņemt vw, skodu vai seat ar 1.9TDI. Pēdējie divi risinājumi sanāk lētāk kasko maksājumos, bet sanāk zaudēt uz skaņas izolāciju.
Palaidniex rakstīja:
smonG rakstīja:
Palaidniex rakstīja: ....Kur garantija, ka Lukoil soļķa sūkņi nomēra precīzu degvielas daudzumu, ja Lukoila gāzi var sapildīt balonā vairāk kā balona ražotājs noteicis...
...
degvielas sūkņus var dafiga institūcijas pārbaudīt... gāzes nē... tāpēc ar gāzi var lielākus figļimigļi taisīt....
Es reiz ierēcu par faktu ka zupas precizitāte sākoties ar 3. litru. Sanāk, ka katrs 3. litrs var būt precīzs.
Nezkāpēc rietumos pielietās bākas litri izdalīti ar nobraukto kilometru skaitu PERFEKTI sakrīt ar auto vid. patēriņa rādījumu Šeit uz bāku ~50 litri ir kļūda ~0,5-0,8 litri (atkarībā, no pilsēta/šoseja).
Veicot eksperimentālo matemātiku - sanāk tā, ka ja bākā ielietos pa 2 litri mazāk, nekā uzrāda tankštelles skaitītājs, viss sakristu mats matā. ~2 litri uz ~50 liktriem ir gana liels errors, lai uzvārītos ne pa jokam...
Bet tad jau labi, ka ielien mazāk. Ja rādītu vairāk, nekā ielej, tad gan sūdīgi
orion rakstīja: Iesakiet kāda veida auto iespējams iegādāties un noformēt līzingu tā ka maksājums būs apmēram līdz 99Ls mēnesī. Līzinga veids nav būtisks, arī līzinga termiņš nav svarīgs. Tikai ir runa par līzingu bez pirmās iemaksas ja vien tas ir iespējams.
Kas būtu izdevīgāks ja vērtē līzinga maksājuma lielumu?
1) Kautkāds pilnīgi jauns auto (Getz, Aveo vai kas tāds), šajā gadījumā izmaksas ir tikai apdrošināšana, apkopes un degviela.
2) Kautkāds lēts auto 95.-98.gada kura cena ap 3500Eur. Šajā gadījumā līzinga termiņš maksimālais varētu būt tikai kādi 3gadi? Kādai jābūt auto cenai un gadam, lai iegūtu izdevīgāku līzinga maksājumu? Kur ir tā robeža?
3) Kāds līzinga maksājums varētu būt ja auto ir pāris gadus vecs, piemēram 2002. gada un tā cena ap 10000Eur.
Saīsinot tēma varētu būt par to kādu auto labāk izvēlēties no šiem variantiem ja galvenais kritērijs ir izmaksas, bet nedrīkst aizmirst arī par pārējām būtiskajām lietām.
Tā starpcitu vai reāli dzīvē ir iespējams ļoti mazs līzinga maksājums, teiksim, 40Ls?
P.S Interesē reāli piemēri nevis dažādu kantoru informācija kas iegūta no bukletiem
Man par 2000.gada Octavia sanāk ar visiem kasko, octa un līzingu 90Ls mēnesī. Vienīgi pirmo iemaksu iemaksāju kaut kādus 2000EUR
mundinsh rakstīja: kur var dabut atjaunotas aluminija sviras????
shis ir citats no atrastaja forumaa
...Var likt arii restaureetaas sviras, augseejaas maksaa ap 10, apaksejaas ap 20 - vispaar djosaars.
paldies par INFO
Es nezinu precīzi, bet ja nemaldos Cēsis Cepļa šrotā varēja dabūt. Tas ir braucot arā no Cēsīm Stalbes virzienā tur kur kalns sāk iet uz leju kreisajā pusē ir ceļš, kas ved uz Cepļa šrotu. Ja arī es kļūdos, viņiem vajadzētu zināt, kur var dabūt tās sviras. Iemet audi style jautājumu Norbertam, viņam vajadzētu zināt.
vilko rakstīja:
mundinsh rakstīja: kur var dabut atjaunotas aluminija sviras????
shis ir citats no atrastaja forumaa
...Var likt arii restaureetaas sviras, augseejaas maksaa ap 10, apaksejaas ap 20 - vispaar djosaars.
paldies par INFO
Es nezinu precīzi, bet ja nemaldos Cēsis Cepļa šrotā varēja dabūt. Tas ir braucot arā no Cēsīm Stalbes virzienā tur kur kalns sāk iet uz leju kreisajā pusē ir ceļš, kas ved uz Cepļa šrotu. Ja arī es kļūdos, viņiem vajadzētu zināt, kur var dabūt tās sviras. Iemet audi style jautājumu Norbertam, viņam vajadzētu zināt.
es domāju Private message Norbertam
TDIOTS rakstīja:
vilko rakstīja:
urzuls rakstīja: Sveiki,
Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.
Man tas pats 110hp motors Octaviai. Iglitā ar 4 ruļļu, siksnas un ūdens sūkņa nomaiņu kaut kas ap 220Ls. Kaut kam līdzīgam vajadzētu sanākt arī tavam eksemplāram.
ew vaarstu mainiitaajs , kur tu redzi 110zs ??a , paraadi citiem ar , mosh kautko pa gjeelu pasaka tam amplim , biomaateaizkaajas . tipa man ir zaljsh golps kaadus remontizmeerus izveeleeties virzuljiem
tājā gadā a6 tikai 110hp 1.9 motors naaca. catalog.auto.ru/...
paldies par kljichku, vaarstus nekad neesmu mainiijjis
vilko rakstīja:
urzuls rakstīja: Sveiki,
Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.
Vārstu grabēšanai vislabāk palīdzēs kompensātoru nomaiņa
shmurger rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Use Google or 1188 un gudri ned*** te...
tu jau labāk būtu paklusējis gôgle viņam, biomaķ
nu 1188 nesanāca, bet googlee tiešām uzreiz atrada. Tā kā padoms labs. Turpmāk netaisīšu liekus topikus