Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
Juze 12.08.2005 9:52

Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ? Pāris buktes parādījušās , sākot ar 80 km/h jūtama vibrācija. Nupat taisīju savirzi, savērsi , tā kā tur viss čikiniekā. Man te teica , ka Biķernieku 16 , ja nepārklausījos , bet tur pat tuvu nekas tāds nava , vismaz neredzēju.

Ieej www.riepa.lv. Serviss Berģos. Pirms pāris gadiem man tur sataisīja, likās, bezcerīgu disku. Labi strādā.

Juze 15.08.2005 11:35

Sveiki!

Radušās aizdomas , ka stūres reikā iestājies dauzonis, uz zemes ceļiem un pagriezienos, bet tpu,tpu,tpu, eļļa netek, viss tīrs. Vai Volvo reikai arī mainās tā saucamie iekšējie stūres stieņi( vai āboli, kā kurš sauc).?

Juze 23.08.2005 19:38

curmis rakstīja:Vai kāds var ieteikt labus migleniekus priekš 850 ?

Kur gribi likt? Uz bampera vai oriģinālo vietā?

Juze 02.09.2005 8:28

curmis rakstīja:

Gnoms rakstīja:Volvo 850 2.5 10v '95 - lampiņa Service un kā ar viņu cīnīties? Tikai MM pie stenda?

Tā lampiņa tev atgādina ka jāveic kārtējā tehniskā apkope, es to lampiņu vinkārši izņēmu ārā.

Man ir arī tāds motors. Paskaties uz rādītāju panelī jābūt diviem caurumiem. Vienā ir poga ar kuru nomet mazo spidometra skaitītāju un nullēm, bet otrs caurums vienkārši aiztaisīts ar gumijas zaglušku. Noņem gumiju, redzēsi, ka dziļāk iekšā arī ir poga. Ar kaut ko tievu nospied to, un service lampa nodzisīs. Šitiem motoriem tikai tā var nodzēst.

Juze 06.09.2005 10:31

Rudais rakstīja:Nebiju paspeejis padaliities priekos, apriilii iegaadaajos 850 wagonu, '95, 2.0 10V. Neba par sho staasts. Peerkot bija tikai 1 probleema, mazi apgriezieni tukshgaitaa un veel mazaaki kad iesleedz AC un auto noslaapshana liidz uzsilshanai. Peec juusu a-la recenzijaam apmekleeju maarupiites Sashu. Paaris stundu darbs, draudziigs izcenojums un auto kaa jauns. Citu probleemu shajos 5 meeneshos vispaar nav bijis, tikai braukshanas prieks. Mekleeju Gates zobsiksnu, taakaa vajadzeetu nomainiit, bet Leynod'i ejot uz grunti, Gates nav dabuujama. Ar kaadaam juus braucat?

Nezinu kā sauc, bet pērku APE Motors.

Juze 06.09.2005 21:26

Rudais rakstīja:Man te veel viens jautaajiens nogatavojies. Klasiskaa 850to wagonu kaite - izbaleejushi(mateeti) aizmugures lukturi. Kaa ar to var ciiniities? Teoreetiski vareetu nopuleet, bet cik ilgi buus spiidiigi? Kaadreiz vechi lukturus lakoja ar dazhaadaam lakaam, tumshajaam(aizliegts CSDD), sarkaniigajaam, tjipa tjuunings, nezinu vai paliidz. Varbuut kaads ir meegjinaajis dariit ko liidziigu? Raadiju paaris meistariem, saka, ka esot mikroplaisas, ka puleet esot nu taa, bez garantijas. Kaa juus esat ciiniijushies ar sho nesmukumu, kur un pa cik?

Es rīkojos, kā tu jau rakstīji augstāk. Vispirms ar smalkāko smilšpapīru (2000) noņēmu kādu milimetra simtdaļu(to trakāk balējušo slāni), tad ņēmu visparastāko autopulieri, el. urbjmašīnu, kurā ielikts filca disks pulēšanai un uz priekšu. Pa stundu ar vienu pusi tiku galā. Izskatās tīri labi. Cik ilgi turēsies nezinu, bet gads ir pagājis un izskatās labi.

Juze 15.09.2005 9:10

Sveiciens!

Jautājums par VOLVO 850 motora hidro"poduškām". Pēdējā laikā parādījusies ta kā pastiprināta motora vibrācija. Runājos ar vienu pazīstamu meistaru, viņš teica, ka jāskatās motora poduškas. Vakar aci uzmetu, it kā neredz, ka kādai būtu defekts, pie tam augšējā un apakšējā labā kādu gadu atpakaļ mainītas. Paliek tikai tās hidro, bet tās ir sausas. Vai tām arī var iestāties nogurums, vai jāmaina tikai tad, kad tā eļļa iet pa gaisu?

Paldies juau iepriekš!

Juze 02.10.2005 22:24

kaspx rakstīja:Jautajums Volvo guru: aizmugurē 850 vagonam ir Novomat amortiņi un abiem ir ieplīsušas putekļu gumijas. MM saka ka tādas gumijas atsevišķi bez dārgajiem amortiņiem dabūt nevar. Varbūt ka tomēr kaut kur var? Ja var tad - kur?

Varbūt, ka APE Motors. Kaut vai piemeklēt kaut ko līdzīgu.

Juze 06.10.2005 22:09

Help!

Volvo 850 2,5l benzīnnieks. Vakar pēc palaišanas sāka nenodzist paneļa kontollampiņas, palika visu laiku degot, bet tā blāvi. Skaidrs kaut kur nav masas. Tikko braucot mājās lēni, lēni izdzisa viss: maģis, gaismas, vārdu sakot viss, ko var ieslēgt no salona. Motors rūca normāli. Iebraucu stāvvietā, noslāpēju un palaist vairs nevar, nenoklikšķ pat startera relejs. Cik saprotu, kaut kur nopietni pazuda masa uz virsbūvi. Varbūt kāds zin, kur meklēt vietas, kur pie virsbūves nāk masas vadi.

Juze 06.10.2005 22:12

Aķa vaina tā nav, jo pieliekot lampiņu pa taisno deg spoži, turpretī visas lampas uz auto blāvi, blāvi. Nesen remontēju ģenģeri, nomainīju gultņus, un regulatoru ar oglītēm.

Juze 07.10.2005 13:37

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:Aķa vaina tā nav, jo pieliekot lampiņu pa taisno deg spoži, turpretī visas lampas uz auto blāvi, blāvi. Nesen remontēju ģenģeri, nomainīju gultņus, un regulatoru ar oglītēm.

Es jau sliecos domaat ka tas ir gjenerators. A bet masas kontakts ar korpusu atrodas netaalu pie akja, pameklee ieraudziisi.

Jā, ģenģeris. Izrādās, ka 2 dienas esmu braucis tikai uz aķa. Tagad ņem nost, tad jau redzēs, kas par šaizi.

Juze 04.11.2005 9:11

Sveiciens piektdienas rītā!

Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.

Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.

Juze 04.11.2005 10:18

Crash rakstīja:

Juze rakstījaveiciens piektdienas rītā!

Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.

Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.

Tā arī ir, ka grab tukšgaitā. Pirms sajūga maiņas domāju, ka tas ir izspiedējgultnis. Nu padilis, jau bija. Bet grab atkal un tie trokšņi nāk no kārbas. Sevišķi labi dzirdama grabēšana, no rītiem, kad ir vēsāks.

Ja grab arii neitraalajaa tad vareetu buut primaaraas vaarpstas gultnji.

Juze 04.11.2005 10:31

Crash rakstīja:

Juze rakstījaveiciens piektdienas rītā!

Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.

Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.

Ja grab arii neitraalajaa tad vareetu buut primaaraas vaarpstas gultnji.

Tā arī ir, ka grab tukšgaitā. Pirms sajūga maiņas domāju, ka tas ir izspiedējgultnis. Nu padilis, jau bija. Bet grab atkal un tie trokšņi nāk no kārbas. Sevišķi labi dzirdama grabēšana, no rītiem, kad ir vēsāks

Juze 21.11.2005 17:57

Labvakar!

Jautājums Volvo spečukiem. Lēnām briestu Volvo 850, 2.5.l 10v, 96.g. ātrumkārbas maiņai ( sāk zvērīgi trokšņot). Vai manuālās kārbas ir vairāki veidi?

Juze 21.11.2005 19:14

Paldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.

Juze 21.11.2005 19:15

Juze rakstījaaldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.

Atšķiras pārnesumi pirmajam un otrajam robam.

Juze 21.11.2005 20:21

Gvido28 rakstīja:Varbūt atšķiras sajūgu diski un kurvji. 760 izrādās ir nevis 2 dažādi bet vēl trešais kaut kāds. Redzēšu, kad atnāks infa.

Varbūt kāds ielicis pirms tam ne to.

Gudrajā krievu grāmatā rādās, ka Turbo mot. sajūga diam. 240, ne turbo 228 mm.

Juze 22.11.2005 10:24

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:Labvakar!

Jautājums Volvo spečukiem. Lēnām briestu Volvo 850, 2.5.l 10v, 96.g. ātrumkārbas maiņai ( sāk zvērīgi trokšņot). Vai manuālās kārbas ir vairāki veidi?

Aa un izskataas ka tafaa variantaa kaarba ir M56H gala paarnesuma skaitlis 4:1

Iepriekšējo reiz es eļļu kārbai ņēmu Ape Motors. Vismaz viņiem vienīgajiem bija speciālā Motul eļļa Volvo kārbām.

Noteikti buus probleema ar elju kaarbai , jo nekur naf uzraadiita specifikaacija - rakstiits ka jaalej Volvo gear oil. Buutiibaa elja ir parastaa motorelja 5w-40, bet labaak ir liet iekshaa pašķidru sinteetisko (tieshi) aatrumkaarbas elju 75w-80

Juze 06.12.2005 21:56

Sveiciens!

Man te tāda probza. Nesen remontēju stūre reiku un tagad parādījusies vibrācija uz stūres un nedaudz uz virsbūves. Motora poduškas skatijos, bet it kā neredz, ka kāda būtu nosēdusies. Vai var vēl būt kaut kas?

Juze 07.12.2005 8:11

Visvairāk jūtama stāvot uz vietas pie tukšgaitas apgr., braucot arī jūt , mazāk.bet

Juze 07.12.2005 11:34

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:Visvairāk jūtama stāvot uz vietas pie tukšgaitas apgr., braucot arī jūt , mazāk.bet

Reiku pacs njeemi nost liki virsu ? Pirmaa doma ir taa ka njemot nost reiku tiek atlaists podramnjiks un liidz ar to motors taa kaa bishku iekaras spilvenos un parasti auksheejai atsaites buksei ir tieksme saveerpties paskaties vai tur kronshteins neskaraas pie metaala. Tad ja nekljuudos viena bukse staav starp stuures reiku un kaarbu, mosh tur kaada shaize atgaduiijusies

Pats neņēmu, dzinu uz servisu Vairoga ielā ""Helms" laikam bija. Man doma arī ir par to hidrospilvenu, kas atrodas starp reiku un motoru, bet tad jau it kā vajadzētu būt kaut kādam slapjumam. Augšējā stāv vietā, viss it kā Ok. Bet vibrē - kā dīzelis tukšgaitā.

Juze 16.12.2005 9:13

draco rakstīja: rakos te pa inetu,rakos - taa arii neatradu degv pateerinju 850 universaalim ar automaatu un 2.5 10vaarstnieku (GLE) -

varbuut kaadam ir?

pavisam labi, ja kaads no iipasniekiem vareetu nosaukt arii apm reaalo pateerinju

Man ir tāds, bet ar manuālo kārbu. šobrīd vidējais patēriņš ir 11l. Ja braukšana tikai pa Rīgu, nu tad apm. 12-13l atkarībā no "korķu" skaita, ko dienā izstāvi. Uz šosejas braucot apm. ap 100km/h patēriņš ir no 7,5-9l/100km, atkarībā cik pasažieru un kravas līdz.

Juze 21.12.2005 9:02

lvrisk rakstīja: atgriezamies pie 850 sajuuga teemas.... dariiju kaa veeleets / pieleeju skidrumu un meeginaaju biski atgaisot to cilindriiti, kas tuvāk pie ventilatora atrodas. Pat ar grūtībām varēja iedarbinatu ātrumos ielikt, it ka ok, turpinaju darboties tā pat, bet tad sazin kā/ pilniigi pazuda spiediens galvenajaa cilindraa. respektivi sajuuga pedaalis pilniigi lengans palika un čušš... lieki teikt, neesmu profs. Nevarēju arī to galveno cilindru atrast, jo caurulīte no plastmasas bačoka aiziet kaut kur dziļi apakšā un nevar redzēt vismaz no augšas kur paliek... Kur var atrast to galveno cilindru? tāda sajūta, ka galvenajā colindra tikai gaiss vien...

Man šitāds variants bija pēc kārbas noņemšanas un uzlikšanas. Nedēļu mocījos ar sliktu sajūgu, tad nolēmu atgaisot. Pie pirmā spuiediena pedālis palika grīdā. Meistari panikā, jo sistēmā vispār nebija eļļas, bet bačokā rādījās starp max un min. Izrādījās, ka tas ir bremžu sistēmas eļļas līmenis, bačokā ir divas daļas ,sajūgam atsevisķa daļa un tā bija tukša. Ideja pareiza, jo ja saplīst sajūgs, lai neizbeidzas bremzes. Nu, tad pielējā bačoku līdz korķim un ļoti ātri atgaisojām . Sajūgs super. Apskaties, vai tev arī nav līdzīgs variants.

Juze 27.12.2005 18:55

lvrisk rakstīja: ir viens letins seit, kam paraadiiju, un kas ir jaucis sajuugus, tiesi saadugan nee, bet gan jau pa 2iem paveiks. par to latviju buus pagruuti, jo no stavangeras ir 1000km liidz Stokholmai, kas i tuvaakais veids, turklaat tagad tikai uz Tallinu var tikt. 1300km ar beigtu sajuugu paari kalniem..... kameer ir ceriiba pasiem tikt galaa. bet par to gaisu - versija ir, ka ieraava gaisu ieksaa gaisojot un ar suukni iepuusot no augsas...tad likaas, ka hidraulikaa proba..

Kāpēc ātrāk neteici, ka esi Stavangerā. Man Sandnesā pagājušonedēļ bija trīs fūres, būtu pavilkuši atpakaļ. Bet vispār man atkal ies mašīnas uz turieni. 2. janvārī no Latvijas uz Tallinu un tad ap 4. janvāra vēlu vakaru būs tur. Ja ko vajag, dod ziņu.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti