Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
viktors1961 25.06.2008 17:18

Rolands85 rakstīja: 57 (vai 5 gada mocim tas 98 un 95 benzīns būtu liktenīgs. Esmu pārliecināts! Tur taču viss uz gaisa dzeses.

Par Jawa runājot, tad kvalitāte tur taču visam augstāka. Kā nekā čehu izstrādājums.

Oktānskaitlim un siltumspējai nav kopsakara. Manuprāt augstāku oktānskaitli lietot drīkst bez problēmām. Nepietiekams oktānskaitlis rada detonāciju dzinējam, kas postoši iedarbojas uz kloķa klaņa mehānismu. ne jau velti savulaik tauta žiguļiem likas speciālās galvas blīves, lai ar 76 var braukt

viktors1961 23.06.2008 9:02

dzīvo tak ļautiņi ! Mņe bi vaši proļemi

viktors1961 19.06.2008 14:56

Nesaprotu, kur redaktors skatās. Visādi opelisti, mazdisti, bempisti un citi nozēlojami *isti, kas nesākas ar aud, sovsem obnogleli. Visiem šiem j*baniem banu uz 1 nedēļu, ar tiesībām pēc nedēlas atjaunoties par īsziņu 10 Ls vērtībā.

viktors1961 19.06.2008 13:28

Ja viens liecinieks ir - tad domāju, ka lieta nav bezcerīga. Būtu ļoti labi, ja smagā šoferis arī tāds būtu. Katrā ziņā dāmas rīcība bija par cēloni negadījumam. Protams, ja topika autoram tīra sirdsapziņa un šis neplēsa iekšā un mirgojošo zaļo vai vēl ļaunāk dzelteno

viktors1961 15.06.2008 21:11

tadsjautues rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

tadsjautues rakstīja: da vinsh zadjorganijs, pac nezin grib pardot vaj ne, daudzi taadi

Pac zadjorganijs)) Es skaidri zinu, ka par 700 Ls to mašiņu nevienam neatdošu)) Remonta izmaksas jau piemetu, sanāks ap 1kLs.

nu ja es tevi saprotu, muuzha ieguldijums un taa

Mūža ieguldījums tas nav, bet par 700Ls (no nesavtīgajiem pircējiem labdariem) + 1000Ls (ietaupīšu neremontējot) neko braucamu nopirkt nevar.

viktors1961 14.06.2008 22:43

tadsjautues rakstīja: da vinsh zadjorganijs, pac nezin grib pardot vaj ne, daudzi taadi

Pac zadjorganijs)) Es skaidri zinu, ka par 700 Ls to mašiņu nevienam neatdošu)) Remonta izmaksas jau piemetu, sanāks ap 1kLs.

viktors1961 14.06.2008 22:32

jurkins rakstīja:

viktors1961 rakstīja: par Ls 25 nopirku stūres airbegu, vēl par tik pat paneli ar visu pūsli. Mož kāds var pateikt, vai paneli mainot šos droši var slēgt klāt? Pēc lonžerinu galu iztaisnošanas tad šo dzīšu uz sertificētu kantori, lai saliek datčikus un kompi. Starp citu, cik viņi ir un kur šiem jābūt?

kādi tev tur datčiki ? tur tik jāmaina kastiite kas airbegus ieslēdz ,tā atrodas uz vidējā tuneļa gandrīz pie pečkas ,diezgan liela jaukšana kamēr līdz tai tiek .Pēc airbegu pievienošanas droši kā jāslēdz pie kompja un jānodzēš kļūda, lai viss atkal strādātu.

un nekādu jau kruto sertificēto servisu tur nevajag .ja jau esi bagāts tad vari sertificēta Auto riga veikt šo operāciju

Ja kas man tā kastīte ir!!!varu to tev piespēlēt par kādiem latiem

OK, paldies par piedāvājumu, iespējams, ka izmantošu tavu piedāvājumu. Bet kāds var īsumā pateikt, uz kāda principa notiek airbedu nostrādāšana?

viktors1961 14.06.2008 19:25

par Ls 25 nopirku stūres airbegu, vēl par tik pat paneli ar visu pūsli. Mož kāds var pateikt, vai paneli mainot šos droši var slēgt klāt? Pēc lonžerinu galu iztaisnošanas tad šo dzīšu uz sertificētu kantori, lai saliek datčikus un kompi. Starp citu, cik viņi ir un kur šiem jābūt?

viktors1961 14.06.2008 19:10

veči, beidz cepties, redaktoram arī jādzīvo...

viktors1961 03.06.2008 8:49

jurkins rakstīja: Kaads tad ir risinaajums par audi?

paklau, veči, jūs mani galīgi par idiotu uzskatāt? pajokot vairs nevar? Ko man vajadzēja atbildēt uz piedāvājumu par 700 Ls???

viktors1961 01.06.2008 21:22

jurkins rakstīja:

viktors1961 rakstīja: varbūt kāds aptuveni var pateikt, par cik šrotā šo varētu atdot. Autiņš tikko apskati pa nullēm izgājis, arī tagad ir braucams, kapots dzīvs, lukturi dzīvi ar visām ausīm. Beigts pr. stikls, panelis, bampers un lonžeronu gali paplacināti 2,5 TDi, 140 zs, 6mkārba, ādas beņķi, subis, 97 gads.

dodu 700ls

Tu nopietni? tas tak vecais A6, vēl pēc C4 ģīmja un līdzības

viktors1961 01.06.2008 10:41

andrix rakstīja: Var, var uzlādēt aķīti ar braukāšanu vien, protams, ja ģenerators, pats aķīts(nav sācis jau sadalīties, sairušas plates utt) un starteris ir kārtībā. PROTAMS šādi nevar uzlādēt aķīti PILNĪGi, jāleik uz lādētāja ar mazu strāvu ! Un šādi nepilni uzlādēts aķīts atrāk nobeidzas, tāpēc vien ieteicams ja ir pilnībā bijis nosēdināts dēļ atstātām gaismām vai kā vēl tomēr uzlikt uz lādētāja un pilnībā uzlādēt.

Nejauc terminoloģiju un nepieredzējušiem braucējiem galvas. UZLĀDĒT NEVAR!!!! Tu blīvumu elektolīta tam savam aķim mēºīji? BRAUKT VAR, nestrīdēšos. Un tās pilnīgi atšķirīgas lietas

viktors1961 01.06.2008 9:34

Chankaishi rakstīja: Ar piepiipeeshanu vai ievilkshanu iedarbini, pabraukaa dienu, ja no riita vai peec dazhu dienu pastaaveeshanas probleemu nebuus, liidz rudenim brauc droshi. Laadeet servisaa vecu akji neatmaksaajaas.

Visu cieņu, bet mans svētākais uzskats, ka ar braukāšanu tikai akumulatoru pielādēt nevar. Ir jāveic 11 stundu uzlāde ar strāvu, kas ir 1/10 no ietilpības. Labāk ar mazāku strāvu un proporcionāli ilgāk. Uz uzlādes beigām elekrolīta blīvumam normālam aķim ir jābūt min. 1,26 g/kubcm. Protams dzīve ir dzīve, un visi mēs braucam ar aķiem, kas līdz ideālam tālu

viktors1961 01.06.2008 8:23

Nu tā diena ir klāt!

Saules mūžu iAuto, dzelzs veselību redaktoram, labu ceļavēju jūzeriem un CP lai labs prāts!

viktors1961 01.06.2008 8:17

varbūt kāds aptuveni var pateikt, par cik šrotā šo varētu atdot. Autiņš tikko apskati pa nullēm izgājis, arī tagad ir braucams, kapots dzīvs, lukturi dzīvi ar visām ausīm. Beigts pr. stikls, panelis, bampers un lonžeronu gali paplacināti 2,5 TDi, 140 zs, 6mkārba, ādas beņķi, subis, 97 gads.

viktors1961 01.06.2008 8:00

andzha rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

orion rakstīja:

andzha rakstīja: pag, dabūji logā kko palielāku un jau izšāva airbagus??

Vispār jau parasti airbagi vējstiklu sabojā.

Tieši tā. ja ne nolāpītie airbegi, skāde buūtu tīri paciešama. Stulbākais tas, ka pēc tā airbega nebija nekādas vajadzības.

Hm, diez vai tantiņa ar tirgus somu spēj izsaukt airbagu izšaušanos. Cik nu šeit pat esmu lasījis, tad airbagu aktivizācijas sensori nostrādā pie lonžeru deformācijas..

Lonžeronu gali tiešām ir paplacināti.

viktors1961 01.06.2008 7:59

Gregers rakstīja: A ko tu cepies?

Kasko iesipi un neuztaisiji vienai no zagtākajām mašīnām pasaulē?!

Airbagu var tiešām ielikt no citas, lietotas/sasistas mašīnas.

Pameklē kādu sakarīgu placi un pasūti lai atved no kāda vāģa kuram iznīcināta pakaļa, bet likt ļoti, ļoti iesaku pie dīlere.

Pirmkārt saliks pareizi un kā cilvēks minēja nedabūsi sejā no kļūdaini pieslēgta spilvena otrkārt garantija, ka nesasips elektroniku pieslēdzot(kas nav retums) treškārt ja vajadzības gadījumā nenostrādās tad būs no kā jautāt.

p.s. Nelādi spilvenu, labāk lai lieku reizi nostrādā nekā atstāt sejas nospiedumu stūrē un stiklā.

+Jautājums. Kā tieši viņš sabojāja stiklu? Esmu redzējis simtiem avāriju, nekad nav bijis, ka spilvens sabojā stiklu, parasti tikai atver paneli!

Atbilde. Tieši tā. Uzšķērstais panelis uzblieza pa stiklu. Var būt, ka uz paneļa kaut kas uzlikts bija, jo pats neesmu kraša dalībnieks.

viktors1961 01.06.2008 7:55

Gregers rakstīja: A ko tu cepies?

Kasko iesipi un neuztaisiji vienai no zagtākajām mašīnām pasaulē?!

Airbagu var tiešām ielikt no citas, lietotas/sasistas mašīnas.

Pameklē kādu sakarīgu placi un pasūti lai atved no kāda vāģa kuram iznīcināta pakaļa, bet likt ļoti, ļoti iesaku pie dīlere.

Pirmkārt saliks pareizi un kā cilvēks minēja nedabūsi sejā no kļūdaini pieslēgta spilvena otrkārt garantija, ka nesasips elektroniku pieslēdzot(kas nav retums) treškārt ja vajadzības gadījumā nenostrādās tad būs no kā jautāt.

p.s. Nelādi spilvenu, labāk lai lieku reizi nostrādā nekā atstāt sejas nospiedumu stūrē un stiklā.

+Jautājums. Kā tieši viņš sabojāja stiklu? Esmu redzējis simtiem avāriju, nekad nav bijis, ka spilvens sabojā stiklu, parasti tikai atver paneli!

viktors1961 30.05.2008 23:00

orion rakstīja:

andzha rakstīja: pag, dabūji logā kko palielāku un jau izšāva airbagus??

Vispār jau parasti airbagi vējstiklu sabojā.

Tieši tā. ja ne nolāpītie airbegi, skāde buūtu tīri paciešama. Stulbākais tas, ka pēc tā airbega nebija nekādas vajadzības.

viktors1961 30.05.2008 11:43

Magistrs rakstīja: Viena spilvena atjaunošana velk uz 400 - 500 Ls.

Cik, cik??? laikam jau nepārskatījos((

viktors1961 24.05.2008 21:41

audi80_90 rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

audi80_90 rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.

Stūri grozīju,točna nekas nemainās!!!!

Nu tag pačeko aizmugurējos. ja viss OK (nav aplam liela lufte un viegli griežas), tad tas nemaz nav riteņu gultnis. Piedev;am gultņi neliek līdz 110 gaidīt un pie 120 dakterēties

A kas tad varētu gaudot,ja ne gultnis????Kad pagājušo dad man priekšejai sāka gaudot,tad viņš gaudoja visu laiku,bija tā to lielāks ātrums jo vairāk gaudo!!!

ta kaut vai antena, varbūt kāds tjūninga bleķis...

viktors1961 24.05.2008 21:38

Veiga rakstīja: Šitā vajaga prast braukt!

www.youtube.com/...

Nu laikam lai sasniegtu tādu līmeni, pautu vietā jau sen porolona bumbiņas...

viktors1961 24.05.2008 21:32

audi80_90 rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.

Stūri grozīju,točna nekas nemainās!!!!

Nu tag pačeko aizmugurējos. ja viss OK (nav aplam liela lufte un viegli griežas), tad tas nemaz nav riteņu gultnis. Piedev;am gultņi neliek līdz 110 gaidīt un pie 120 dakterēties

viktors1961 24.05.2008 21:03

Nu aptausti tu tos aizmugures riteņus, kad mašīnas ritenis parauts gaisā. Ja nenormāla lufte nav, nelauzi galvu. ja kāds no priekšējiem, tad grozot stūri rūkšana pastiprināsies vai samazināsies, atkarībā no pagrieziena virziena.

viktors1961 24.05.2008 20:36

Piemēri iz dzīves ne visai 1,4 žigulis (tiesa, manos laikos tāda nebija) aprīkots ar parasto karbūzi. Jaunie motori ir ar elektroniski vadāmu iešprici, un caur to izdodas optimizēt degmaisījumu, līdz ar to dabūt gan ekonomiju, gan jaudu Čipojot turbīnmotoru darbības princips nemainās, mainās darbības parametri. Turbīnas vienīgais mērķis ir iepūst cilindrā pēc iespējas vairāk O2 (skābekļa), lai varētu iesmidzināt vairāk degvielu (un tā sadegtu), līdz ar to izspiest lielāku jaudu. Es ceru, ka ir saprotams, ka nekas no nekā nerodas, arī turbīnas griešanai ir jādedzina enerģija un jo sparīgāk to griež, jo lielāka enerģijas daļa tam jāpatērē, t.i. dzinēja lietderības koeficients krītas. No kurienes te var rasties ekonomija??? No viena litra var izspiest noteiktu siltuma daudzumu. Nu ja pieņemam, ka pirms tjūninga ražotājrūpnīcas iestādījumi degvielas sadedzināšanai ir sliktāki, nekā notjūnējot, tad es padodos. Bet ja godīgi, nu negribas man ticēt, ka manam 2,5 TDi vācu inženieri tādu nepilnību atstājuši.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti