Kārtot: Augošā secībā
1 2
ttt 04.03.2011 8:44

Statikā šodien dīzelītis Ls0.899

ttt 22.11.2010 12:54

anonimikis rakstīja: Winter patch nebija uzlikt?

Her viņu zin, kas tur nebija uzlikts, bet tagad viss OK.

ttt 22.11.2010 10:23

Ar auto tagad ir OK, pārprogrammēja vadības bloku.

ttt 12.11.2010 21:36

Sretsked rakstīja: Oi oi oi...ko nu?

Ka tik nebūs kvēlsveču dievs Karstkvēlis pametis dzinēja dzīles.

Visas sveces (siltas) rādija 1,1omu vienādi - tātad, dzīvas vai ne?

ttt 16.06.2010 15:31

Nosapņota mistika.

ttt 16.06.2010 15:30

Neiet runa par taupību, gāja runa par 1,8T un 2,0FSI un hadeni. Visiem paldies par salīdzinājumiem. Secinājums ir: jāņem 2,0FSI.

ttt 03.06.2010 8:00

Alumīnija gan ('97.g. VW). Liec ko gribi, nākošā skatē par kādu šaru 2. Sanāk diezgan daudz vālēt pa grants segumu - un šie ceļi nav tikai asfalts, citreiz pat žēl mašīnas, kad ieraugu kāds ir ceļš.

ttt 02.06.2010 18:28

jugasvilli rakstīja: Patēriņš - kā brauksi, kur brauksi, ar kādām riepām brauksi. ar/bez AC brauksi utt. utjp. Nu, nepateiks tev neviens te neko konkrētu. Katram savs dzīvesveids, braukšanas stils un atbilstoši tam - degvielas patēriņš. Nu, nav tā škoda nekāds autobūves šedevrs, lai patēriņš sevišķi atšķirtos no līdzīgiem auto. Normāla ikdienas mašīna.

Iet runa, cik autobūvētājs ir norādījis vid. patēriņu un cik tas ir praktiski. Pašam ir WV ar 1,8T un vid. ir 9l/100km.

Ārpuspilsētas iekļaujos 7,3l/100km (citreiz pat zem 7l - ar nosacījumu, ja nav jāsteidzas) un pilsētā mazliet virs 10l/100km (atkarīgi no propkām) un hadene mūsu ceļiem nav domāta, tāpēc arī šis topiks radās, gribu mazliet noskaidrot par Š.O.

ttt 01.06.2010 18:37

Bet, kā ar hadeni un patēriņu?

ttt 29.03.2010 19:09

Pilsoni, ja esi slims, zāles prasa citā vietā. To, ja kāds satiksmi bremzē, vēl kaut ko varētu darīt, bet lidoņus, lai ķer CP.

ttt 01.03.2010 14:04

Paldies, atradu un ir OK.

ttt 01.03.2010 10:06

ttt rakstīja: '97.g. un dzinējs: AEB.

1,8l T.

ttt 28.02.2010 14:51

'97.g. un dzinējs: AEB.

ttt 28.01.2010 14:00

????glāpc????? Lūdzu paskaidrojat, kas tas par vārdu 'glāpc'

ttt 21.11.2009 17:50

Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.

Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.

ttt 20.11.2009 14:17

Tikai nevajag

1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija! A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi

2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu

3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela

1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.

2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).

3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.

Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.

ttt 20.11.2009 10:18

1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.

2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.

3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.

ttt 10.08.2009 15:18

msh rakstīja:

modena rakstīja:

un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem

Vārstuļam klāt vēl ir vakuma trubiņa (vismaz manam autiņam tā ir), bez viņa vārstulis nestrādā.

ttt 15.06.2009 15:37

Salauzt nav māksla, atrast nozaudētas mantas - tā ir māksla.

ttt 15.06.2009 15:06

Ļoti smieklīgi, HA, HA.

ttt 27.05.2009 10:53

4,5l pēc 10 000km.

ttt 11.05.2009 10:55

Tagad viss ir OK. Pieslēdza kompi un nokvitēja kļūdas, bet šofera puses loga kļūda palika, bet pēc trešās kvitēšanas reizes kļūda pazuda un logs strādā kā jauns.

ttt 06.05.2009 10:53

jurkins rakstīja: ir visi logu pacēlāji, ja kas ,varu pārdot pa draudzīgu cenu ,atrodas rīgā centrā .vari arī kādu vakaru piebraukt patestēt kā manējie braukā augša lejā . Vēl jau varbūt komforta bloks tev peld ūdenī -šofer pusē zem kovrika platmasa kaste .

tel 22184954

Mazliet ūdens bija. Izņēmu šo bloku ārā, izjaucu, bet tur viss ir OK, nekas nav sarūsējis, izskatās, ka bloks pat ūdeni nav redzējis, saliku visu kopā un tad pazuda arī aizmugurējais logs.

ttt 01.05.2009 14:01

Viss jau būtu labi, ja nenokārtos arī kreisais aizmugurējais logs,

kamēr baudīju kā motoriņš priekšējais strādā (padevu pa taisno elektrību).

Tagad esmu nesaprašanā. Izlobījis tās shēmas krustām šķērsām, bet par tiem trīs liekajiem vadiem poņas nav. Mērot ar testeri (uz motorīņa) uz šiem vadiem, man sanāk, ka motorīņā ir diode - kam viņa tur?

ttt 30.04.2009 13:51

Tātad, sanāk, ka motoriņā ir slēdzīši, kas pārmet polaritāti un ja štekers ir norauts no motoriņa, tad uz spēka vadiem (pret korpusu) nekas nebūs.

Tad labi būtu zināt kā savienot uz īso tos papildus vadus (imitēt), lai uz spēka vadiem parādītos spriegums.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti