anonimikis rakstīja: Winter patch nebija uzlikt?
Her viņu zin, kas tur nebija uzlikts, bet tagad viss OK.
anonimikis rakstīja: Winter patch nebija uzlikt?
Her viņu zin, kas tur nebija uzlikts, bet tagad viss OK.
Ar auto tagad ir OK, pārprogrammēja vadības bloku.
Sretsked rakstīja: Oi oi oi...ko nu?
Ka tik nebūs kvēlsveču dievs Karstkvēlis pametis dzinēja dzīles.
Visas sveces (siltas) rādija 1,1omu vienādi - tātad, dzīvas vai ne?
Nosapņota mistika.
Neiet runa par taupību, gāja runa par 1,8T un 2,0FSI un hadeni. Visiem paldies par salīdzinājumiem. Secinājums ir: jāņem 2,0FSI.
Alumīnija gan ('97.g. VW). Liec ko gribi, nākošā skatē par kādu šaru 2. Sanāk diezgan daudz vālēt pa grants segumu - un šie ceļi nav tikai asfalts, citreiz pat žēl mašīnas, kad ieraugu kāds ir ceļš.
jugasvilli rakstīja: Patēriņš - kā brauksi, kur brauksi, ar kādām riepām brauksi. ar/bez AC brauksi utt. utjp. Nu, nepateiks tev neviens te neko konkrētu. Katram savs dzīvesveids, braukšanas stils un atbilstoši tam - degvielas patēriņš. Nu, nav tā škoda nekāds autobūves šedevrs, lai patēriņš sevišķi atšķirtos no līdzīgiem auto. Normāla ikdienas mašīna.
Iet runa, cik autobūvētājs ir norādījis vid. patēriņu un cik tas ir praktiski. Pašam ir WV ar 1,8T un vid. ir 9l/100km.
Ārpuspilsētas iekļaujos 7,3l/100km (citreiz pat zem 7l - ar nosacījumu, ja nav jāsteidzas) un pilsētā mazliet virs 10l/100km (atkarīgi no propkām) un hadene mūsu ceļiem nav domāta, tāpēc arī šis topiks radās, gribu mazliet noskaidrot par Š.O.
Bet, kā ar hadeni un patēriņu?
Pilsoni, ja esi slims, zāles prasa citā vietā. To, ja kāds satiksmi bremzē, vēl kaut ko varētu darīt, bet lidoņus, lai ķer CP.
Paldies, atradu un ir OK.
ttt rakstīja: '97.g. un dzinējs: AEB.
1,8l T.
'97.g. un dzinējs: AEB.
????glāpc????? Lūdzu paskaidrojat, kas tas par vārdu 'glāpc'
Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.
Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.
Tikai nevajag
1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija! A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi
2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu
3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela
1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.
2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).
3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.
Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.
1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.
2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.
3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.
msh rakstīja:
modena rakstīja:
un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?
Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem
Vārstuļam klāt vēl ir vakuma trubiņa (vismaz manam autiņam tā ir), bez viņa vārstulis nestrādā.
Salauzt nav māksla, atrast nozaudētas mantas - tā ir māksla.
Ļoti smieklīgi, HA, HA.
4,5l pēc 10 000km.
Tagad viss ir OK. Pieslēdza kompi un nokvitēja kļūdas, bet šofera puses loga kļūda palika, bet pēc trešās kvitēšanas reizes kļūda pazuda un logs strādā kā jauns.
jurkins rakstīja: ir visi logu pacēlāji, ja kas ,varu pārdot pa draudzīgu cenu ,atrodas rīgā centrā .vari arī kādu vakaru piebraukt patestēt kā manējie braukā augša lejā . Vēl jau varbūt komforta bloks tev peld ūdenī -šofer pusē zem kovrika platmasa kaste .
tel 22184954
Mazliet ūdens bija. Izņēmu šo bloku ārā, izjaucu, bet tur viss ir OK, nekas nav sarūsējis, izskatās, ka bloks pat ūdeni nav redzējis, saliku visu kopā un tad pazuda arī aizmugurējais logs.
Viss jau būtu labi, ja nenokārtos arī kreisais aizmugurējais logs,
kamēr baudīju kā motoriņš priekšējais strādā (padevu pa taisno elektrību).
Tagad esmu nesaprašanā. Izlobījis tās shēmas krustām šķērsām, bet par tiem trīs liekajiem vadiem poņas nav. Mērot ar testeri (uz motorīņa) uz šiem vadiem, man sanāk, ka motorīņā ir diode - kam viņa tur?
Tātad, sanāk, ka motoriņā ir slēdzīši, kas pārmet polaritāti un ja štekers ir norauts no motoriņa, tad uz spēka vadiem (pret korpusu) nekas nebūs.
Tad labi būtu zināt kā savienot uz īso tos papildus vadus (imitēt), lai uz spēka vadiem parādītos spriegums.
Statikā šodien dīzelītis Ls0.899