- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domāju, ka šis varētu būt baudāms:
Es pats sveces neizvēlējos: kādas serviss uzlika, tādas ir.
Rēķinā rakstīts ,,Bremžu loki,, 200 x 40, 1 gab. ,,
Pareizi - trīscilindru motoram trīs sveces, katra pa 6 eiro. Pirmo reizi tās mainīju pie 60 tūkst.km apkopes, tad pie 105, un trešo reizi tagad.
Mainīja vienu bremžu loku jeb disku (maksā 19 EUR) un divus bremžu cilindrus (katrs maksā 9 EUR).
Papildināšu šeit par jaunāko savas Fabijas sakarā. Nobraukums tagad 145.823 km. Šodien biju uz desmito apkopi. Nomainīja eļļu, eļļas filtru, salona un gaisa filtrus, trīs jeb visas aizdedzes sveces.
Vēl man bija sūdzības par tādu kā izļurkātību gaitā, bremzēs, piekarē - sajūtas vairs nebija kā jaunā auto. Rokas bremze arī īsti vairs neturēja. Nebija jau arī nekas remontēts (ārpus apkopēm) kopš 2018.gada marta. Nomainīja bremžu lokus, bremžu cilindrus, stāvbremzes troses, stūres stieni. Nomainīja arī atslēgas bateriju.
Tagad auto vadāmība un bremzes atgriezušās tuvu jauna auto stāvoklim.
Secinājums par Fabiju līdz 145 tūkst.km nobraukumam. Biežāk jāremontē bremžu sistēma, tas salīdzinoši vājāks punkts. Bet nekas nemaksā dārgi.
Motors ideāls, piekare laba.
Šobrīd Jelgavas virzienā braukt sastrēgumstundās kļūst grūtāk. Pie Ozolniekiem tagad sastrēgumā stāvu jau 18 minūtes, un vēl neesmu ticis cauri.
Tikko izbraucu ar Hyundai-Kona sākuma komplektāciju. 6 pakāpju mehānika, 1 litrs, turbo, benzīns, 120 zirgspēki. Esmu sajūsmā!!! Šim auto netrūkst nekas: ērta sēdpozīcija pie stūres, brīnišķīga pārskatāmība, ir kondicionieris, nav pārslogots ar ekstrām, teicama skaņas izolācija, žilbinoši stilīgs dizains.
Nepilni 17 tūkst.eiro - tāda ir šī lieliskā auto cena.
Iegāju KIA salonā. Žilbinošo ProCeed te neredzu...
Tāpēc ērtāk ir nopirkt jaunu Volkswagen T-Cross par 17 tūkst.EUR vai Škoda-Scala par 16 tūkst.EUR un braukt ar to desmit skaistus gadus! Un desmit gadus nenodarboties ar auto pirkšanu/pārdošanu.
Tikko Volkswagen salonā salīdzināju T-Roc un T-Cross. Ja rūpīgi ieskatās, tad T-Roc pārsvars ir tikai bagāžnieka izmēros, un arī ne milzīgs. Salons pat šķiet drusku, drusku plašāks T-Crosam. To efektu dod augstāks jumts nekā T-Roc.
Katrā ziņā mans uzskats: nav vajadzīgs T-Roc, ja T-Cross jau ir tik lielisks.
Es saku to, ka šis ir tieši tas brīdis, pēc kura šim skaistajam Peugeot mazdžipiņam sāksies regulāri remonti. 6 gadi, 180 tūkst.km - tā ir jaunlaiku auto kritiskā robeža.
Domāju, ka konkrētajiem X5, GLE un Macan eksemplāriem, kas tiks vērtēti, cena pārsniegs 100 tūkst.EUR atzīmi. Nu Macanam varbūt nedaudz pietrūks līdz tam...
Dārgajā galā būs interesants duelis: X5 pret GLE, bet lētajā galā Scala pret T-Cross...
Šorīt pie Jelgavas stacijas stāv jauns Volkswagen T-Cross ar jaunās ME sērijas numurzīmēm. Svaigumiņš! Sajūsmina mani!
KIA Proceed, manuprāt, ir iekārojamākais jaunais auto cenu grupā līdz 25 tūkst.EUR. Vakar tas mani savaldzināja!
Jā, vajag ieskrieties žiperīgi, piekrītu. Un to var paveikt arī ar 95 zirgspēku benzīna T-Cross, jo ieskrējiens līdz 100 km/h notiek 11,5 sekundēs. Nav obligāti vajadzīgs, lai tas būtu 7-10 sekundes ātrs!
Tikko sarēķināju, cik maksātu man vēlama Škoda-Scala. Tie būtu 16330 eiro par auto ar 95 zirgspēku benzīna turbomotoru, piecpakāpju mehānisko ātrumkārbu, ar kondicionieri un smukā zilā Race Blue krāsā.
Gar RAFu nevar, jo ir slēgts gaisa pārvads pār dzelzceļu. To visu vasaru remontē.