Škoda-Fabia, 1,2 bezturbo, 70 zirgi. Nobraukums 132 tūkst.km, 2013.gada septembra pirkums. Pēdējie 83 tūkst.km ar gāzi. Šonedēļ izveicu gan parasto apkopi (daru ik pēc 15 tūkst.km), gan gāzes iekārtas apkopi (daru ik pēc 20 tūkst.km). Viss ideāli, pēdējā tehniskā apskate pa nullēm. Ķēde negrab, eļļu neēd nemaz. It kā parasts modelis bez kāda prestiža, bet braukšanas baudu sniedz tāpat kā Audi...
Tā kā manai jaunajai Honda-Jazz pat par piemaksu nebija pieejams rezerves ritenis, tad tādu speciāli piemeklēju un iegādājos riepu servisā. Stulbi būtu, ja ar kolēģiem braucot uz Viļņu komandējumā, paliktu atkarīgs no evakuatora kaut kur 20 km no Panevežys bāņa malā.
Labprāt iegādātos pamata komplektācijas Volkswagen-T-Roc, pie pamatcenas 18765 eiro piemaksājot par košu krāsu un dažām ekstrām, rezultātā iekļaujoties 20 tūkst.eiro summā.
Škoda-Fabia 1,2 benzīns/gāze. 2013.gada septembrī iegādāta, tātad 5 gadus un 2 mēnešus veca. Nobraukums 129 tūkst.km. Šonedēļ veicu tehnisko apskati. Vērtējums ,,0,, - teicamā tehniskā stāvoklī. Pirms apskates pārbaudīju tikai lampiņas, neko citu nebaudīju. Pieslēdzoties ar diagnostikas datoru, gan tika atrasta viena kļūda: ,,Stūres iekārtā (EPS) konstatētas kļūdas, kas tieši neietekmē sistēmas darbību.,, Tomēr nekad braucot nekādus traucējumus stūres darbībā neizjutu.
Interesanti, kā ceļas autogāzes cena... Dažviet uz tablo jau virs 60 centiem... Pēdējo reizi pirku Lukoil/Viada Astras ielā: uz tablo 59,5, man ar atlaidi 56,0...
Škoda-Fabia, 1,2 benzīns/gāze. 5 gadi un 1 mēnesis, 128 tūkst.km. Remonti maz un lēti, pēdējo reizi sīkumi bija martā pie 110 tūkst.km nobraukuma. Lielās lietas (dzinējs, sajūgs) kalpo nevainojami. Sajūgs neuzrāda diluma pazīmes, lai gan bieži velku smagu piekabi. Jā, no roku gredzeniem ir gan padilusi stūre, jo komplektācija ir ar maz ekstrām un stūres materiāls ir lēts. Trijos gados, kamēr ir gāzes iekārta, esmu ,,atpelnījis,, tās cenu un papildus ietaupījis 1100 eiro.
Honda-Jazz, 1 gads un 9 mēneši, 38 tūkst.km. Tehniski viss nevainojami. Veiktas divas apkopes. Trūkumi, kā jau minēts iepriekš: paskaļš, paciets. Pozitīvais arī saglabājas: benzīna vidējais patēriņš tikai 5,7 litri uz 100 km, kā arī priekš savas klases izcils salona plašums.
Škoda-Fabia, 1,2 bezturbo, 70 zirgi. Nobraukums 132 tūkst.km, 2013.gada septembra pirkums. Pēdējie 83 tūkst.km ar gāzi. Šonedēļ izveicu gan parasto apkopi (daru ik pēc 15 tūkst.km), gan gāzes iekārtas apkopi (daru ik pēc 20 tūkst.km). Viss ideāli, pēdējā tehniskā apskate pa nullēm. Ķēde negrab, eļļu neēd nemaz. It kā parasts modelis bez kāda prestiža, bet braukšanas baudu sniedz tāpat kā Audi...