Jūrmalā pagājušā naktī traģiski avarējušais auto varētu būt traucies ar vismaz 120 kilometru stundā lielu ātrumu, turklāt šoferis jau nesen sodīts par lielu ātruma pārsniegšanu, aģentūrai LETA pastāstīja Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieks Artis Velšs.
Jau ziņots, ka ap plkst.1.20 Jūrmalā, Asaru prospektā, automašīna "BMW 740" nobrauca no ceļa, sadūrās ar diviem apgaismes stabiem un ietriecās kokā. Pēc sadursmes automašīna sadalījās vairākās daļās. No gūtajām traumām gāja bojā 1991., 1992., 1993. un 1994. gadā dzimuši puiši.
"Pēc notikuma vietas apskates un automašīnas bojājumiem viennozīmīgi tā bija ātruma pārsniegšana. Eksperti uzskata, ka minimāli tas varēja būt 120 ja ne pat līdz 200 kilometriem stundā liels ātrums, lai rastos šādi bojājumi. Tā ir šobrīd galvenā versija, ko izskatām, taču precīzu ātrumu skaidrosim izmeklēšanā," uzsvēra Velšs.
Vai automašīnas vadītājs bijis reibumā, skaidros ekspertīzē, taču noskaidrojies, ka šoferis februārī Jūrmalā bija sodīts par būtisku ātruma pārsniegšanu. 120 eiro naudas sods tika piemērots par to, ka viņš brauca ar 95 kilometru stundā lielu ātrumu vietā, kur atļautais ātrums ir 50 kilometri stundā.
Jau ziņots, ka minētā automašīna BMW uz viena bojāgājušā jaunieša vārda reģistrēta tikai 23.martā.
Jau ziņots, ka martā notikušas vairākas traģiskas avārijas, kurās gājuši bojā jaunieši. Talsu novada Stendē pagājušās sestdienas rītā uz dzelzceļa pārbrauktuves notika vilciena un vieglās automašīnas sadursme. Negadījumā gāja bojā 1996.gadā dzimusi jauniete un 1995.gadā dzimis jaunietis, bet slimnīcā nogādāta automašīnas vadītāja, 1996.gadā dzimusi meitene un 1990.gadā dzimis vīrietis.
Savukārt 11.martā uz ceļa Taurupe-Zaube automašīnas "Audi 100" vadītājs, iebraucot līkumā, netika galā ar automašīnas vadību un, nobraucot no ceļa, ietriecās kokā. Negadījumā gāja bojā visi seši automašīnā sēdošie cilvēki - 1990., 1986., 1974., 1996. un 1995.gadā dzimuši vīrieši un 1995.gadā dzimusi jauniete.
Šogad līdz 25.martam ceļu satiksmes negadījumos gājuši bojā 44 cilvēki. Tas ir par 20 vairāk nekā pērn šādā pašā laika posmā.
Ievainoti negadījumos šogad ir 705 cilvēki, kas ir par 13 cilvēkiem vairāk nekā 2013.gadā. Īpaši traģisks šogad ir bijis marts, kad bojā gājuši jau 20 cilvēki.
Vairāk avārijas foto šeit
Diskusija par marta traģiskajām avārijām šeit >>>
Varētu ieviest arī pasažieru atbildību, piemēram, jau autovadītājs ir dzēris un viņi ļauj viņam braukt - 500 EUR naudas sods katram.
un - kā pasažieris var noteikt, vai vadītājs ir dzēris? jo dzēris sākas no 0,5 promilēm, ko "uz aci" grūti noteikt.
pilnīgas muļķības iesakat...
Nav jau jānosaka no 0,5, var no 1, vai 1,5 promiles, kad ir skaidrs, ka ir pāli, lai cilvēki sāk domāt līdz un ir līdzatbildīgi.
Un kā noteiksi robežu, pie kuras līdzbraucējs kļūst līdzvainīgs, ka uz aci nav spējis noteikt dzēris vai nē?
Zinu cilvēku, kurš vispār nelieto, bet svešs domātu, kacilvis regulārā pālī. Un tāpat ir cilvēki, kuriem pēc 0,7 ribās nevienā acī nepateiksi, ka šis konkrēti paņēmis. Un svešs vispār neiedomāsies, ka džekam jau drīz filma trūks...
tad jau obligāto alkometru automašīnā, kas neļauj piešķilt, ja vadītājs dzēris, un miers (ok, var jau sarunāt, lai kāds skaidrais iepūš, bet tas tomēr reālāk, nekā pasažierim noteikt, vai ir vadītājam reibums, vai nav :) )
Varbuut beidzot policijai jaasaak straadaat kaa pienaakas?
Piekritu tev uz visiem 1000%!!!!
Zinas ka nakam reiz braukt pie stures!