Interesanti, ka ruksis esot aizskrējis tālāk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aculiecinieka foto Foto: iAuto.lv
Interesanti, ka ruksis esot aizskrējis tālāk.
Tas cūka ir vispār ļoti bīstams radījums- jo kuilis parasti ir Melns un attiecīgi ir grūti viņu laicīgi pamanīt gan tumšā ceļmalā, gan uz tumša asfalta.Turklāt viņš ir smags un stulbs.
Tā kā ziema mūs nav apmeklējusi, tad turpmāk ir sagaidāms vēl jo lielāks visādu mežazvēru uzplaukums.Pie kam, viņus var un varēs satikt pat tur, kur tos agrāk nav bijis pierasts redzēt.Ieskaitot arī apdzīvotās vietās vai māju tiešā tuvumā.
Es šoziem uz jaunceļamās J-šosejas jau 5x esmu redzējis stirnas ganāmies pie pašas jūrmalas robežas, kur lauks beidzas un tuvojas meža stūris.Kā arī, visādi mošķi tagad itin bieži ganās arī meža iecirknī uzreiz aiz Rīgas robežas.Kas interesanti- 2x kāds labs cilvēks bija Wāzē ielicis "bīstamību" un vienureiz es pats paspēju to iebakstīt.Šis varētu būt tāds reāli noderīgs paradums kopējās drošības labad.Protams, ja neuzskatīt, ka Wāzi lieto tikai pārkāpēji.
Vai pie zīmes "Apdzīvota vieta "MĀrupe"" ir papildus plāksnītes,kas brīdina par kustoņu iepejamām aktivitātem?Nu nav,taču.Bagātā pašvaldība,maksā raģā!
Man bija ruksis uz žiguļa . Sākām dīrāt , piepeši poliči . Nācās dalīties .
Labi vien ka ruksis aizskrēja.Paliktu guļam beigts,būtu jāmaksā valstij sāpju nauda par tās meža dzīvnieka nogalēšanu.
Brīnumi, ka neviens nav iedomājies satādīt LV karti ar ieraudzīto mežazvāru punktiem.Ja Wāzē būtu kāds tāds iecirknis,kurš no vienas vietas sazīmēts ar ragiem un ilkņiem- drošība un uzmanība paceltos nekad agrāk nepiedzīvotā līmenī.
Salīdzinot kaut vai ar reālo situāciju 90tajos, šobrīd tas ieraugāmo zvēru ir par krietni lielāks.Ziema ar biezu un ilgu sniegu beidzamoreiz mūs apmeklēja 2010/11g,pēc kuras pāris nākamajos gados redzamo zvēru skaits bija jūtami samazinājies.Bet pēc šīgada "ziemas" būs otrādi.
Senākos laikos daudzi braucēji bija apkarinājuši savus auto ar reāli spīdošiem papildlukturiem.Turklāt, tā laika vecajiem auto vismaz Tālā gaisma bija pienācīgā līmenī.Bet pašlaik daudziem pat 5-6 gadīgiem pienācīgas gaismas nav principā.Un papildlukturu uzstādīšana ir kļuvusi dārga un tehniski sarežģīta, un bieži vien prasa dārgu mašīnas sastāvdaļu caurumošanu vai tml sabojāšanu.
Lukturi neko nedod tas zvērus samulsina vēl vairāk.
Prottams,jā, bravo ! Nav taču itin nekādas nozīmes savlaicīgi ieraudzīt grāvi stāvošu vai ceļa tiešā tuvumā skrejošu! Zviedri piem ir vkn gļēvuļi- paskat, visus savus hlamus ar kādiem luminātoriem apkarinājuši!
Vistrakākais ir ka cilvēkiem vispār zudusi sajēga- kā tai gaismai būtu jāspīd.Viņi vienkārši domā, ka viss ir kārtībā un ka "tā jābūt".
Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk
Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk
Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk
Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk
Identiska situācija uz Baldones šosejas bija man personīgi Decembra sākumā - rukšu bars izskrēja uz ceļa lietainā laikā, raujot uz nomali pēdējo ruksi ar kreiso bampera stūri "paķēru"- rezultātā mašīnai bojājumu tik daudz, ka oficiāli braukt nedrīkst, bet ruksis aizlēkšoja tālāk otrā grāvī.
Es vispār pārbraucu pāri ruksim ar priekšējo riteni.Ne rukša cecepetis un bampers ar bija jāmaina.Tos rukšus grūti ieraudzīt,tumšā krāsā viņi.