PAPILDINĀTS 24.03 ar policijas atbildi; Netrafarētais policijas auto uzbrauc velosipēdistam (+ FOTO) 162

 

Ceļu satiksmes negadījums ar netrafarēto policijas auto Foto: Aculiecinieka foto

iAuto | 22.marts 2021 17:25

Šodien, 22. martā, Rīgā, Gaujas ielā 15 noticis satiksmes negadījums - netrafarētais policijas auto notriecis velosipēdistu.

Saskaņā ar cietušā velosipēdista sniegto informāciju, šajā policijas iebrauktuvē negadījumi ir bieži.

Citējot: "Braucu te no Čiekurkalna jau 15 gadus. Visas iepriekšējās reizes bija izdevies sabremzēt, kad kāds nobrauca priekšā. Šoreiz, lai gan ātrums bija neliels - ap 5 km/h, nenoreaģēju laikus, kad pēkšņi uz ietves turpinājuma, veicot labo pagriezienu, uzbrauca policijas auto. Uzkritu uz motora pārsega, kas izrādījās mīksts un lielus sasitumus neguvu. Atbrauca cita ekipāža un sastādīja protokolu.

Iepriekš te ir bijuši daudzi negadījumi. Pēdējo atceros pirms gada, kad izbraucošs policijas darbinieka auto noteieca meiteni, kurai asiņoja galva.
 
Uzskatu, ka visa tā vieta bija jāpārbūvē labāk redzama.
 
Turklāt vairums policijas darbinieku vispār nezin CSN - kad ierauga zaļo gaismu, brauc ārā lielā ātrumā, vispār neatceroties par ietvi."

Ceļu satiksmes negadījums ar netrafarēto policijas auto Foto: Aculiecinieka foto

 

PAPILDINĀTS 24.03 ar policijas atbildi, Līna Kaļķe:

"22. martā ap pulksten 15.20 Rīgā, Gaujas ielā, pie iebraukšanas teritorijā notika sadursme starp dienesta automašīnu Škoda un velosipēdu. Ceļu satiksmes negadījumā cietušu personu nav. Par notikušo uzsākts administratīvais process."

 
Ja Tev ir VIDEO (no reģistratora, no mobilā), vai FOTO no avārijas, policijas darba vai citiem atgadījumiem uz mūsu ceļiem, tad sūti tos publikācijai iAuto.lv uz sociālajiem tīkliem Facebook, uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>> 
 
Visi komentāri
 
WALA 22.marts 2021 17:45
1 0 Atbildēt

Skumji, taču reālistiskākais iznākums - tiks uzlikts luksafors ar "sarkanu" gaismiņu gājējiem un vellapēdistiem !

imzz 22.marts 2021 17:52
3 0 Atbildēt

loģiski. neliks taču gājējiem šlagbaumu.

Vernons 22.marts 2021 17:55
50 60 Atbildēt

Vello būtu jāstumj pie rokas pāri ielai! Paldies Viesturam Sileniekam par stulbumu vispārākā pakāpē!

imzz 22.marts 2021 17:59
25 7 Atbildēt

pēc apraksta viņš nešķērsoja ielu, viņš brauca pa trotuāru, un viņam izbrauca policists , kurš veica labo pagriezienu iekšā Gaujas ielas "policijas ligzdā"

imzz 22.marts 2021 18:03
6 0 Atbildēt

Un vispār, tā nav iela, tā ir izbrauktuve:

goo.gl/maps/eRYcTW2yR3FjCQNb8

CSN 23.marts 2021 8:58
5 1 Atbildēt

Vispār jau braucot ar velo der izlasīt CSN 200.3

Braucot pa ietvi vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām, velosipēdu vadītājiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

CSN 23.marts 2021 9:39
3 0 Atbildēt

Iepriekš apzināti maldināju visus, noklusējot punktu 66, kas nosaka ka iebraucot brakusteritorijā, autovadītājam jādod ceļš satiksmes dalībniekiem, kuru ceļu tas gatavojas šķērsot.

CSN 23.marts 2021 10:14
0 0 Atbildēt

200.1 nosaka izņēmumus, kad ar velo var braukt pa ietvi un bildē nav redzama intensīva satiksme, vai tādi metereoloģiskie apstākļi, kas ļautu velosipēdistam braukt pa ietvi! 2:1 policijas labā. Un vispār es jau pārdaugavā dzirdēju sirēnas un zibšņus redzēju, tā kā 3:1 policijas labā.

gunbox 23.marts 2021 9:55
6 0 Atbildēt

...neko tu nemaldināji. CSN nav ideāli un ja tur pat nebūtu kāda punkta, tad cilvēkiem ir dotas smadzenes un pašsaglabāšanās instinkti. CSN ir domāti tikai tam, lai atrastu vainīgo, kurš segs mazāk vainīgā izdevumus.

gunbox 23.marts 2021 9:42
9 4 Atbildēt

Tā teikt, divi antiņi satikās. 99% avārijās ir vainojami divi iesaistītie. Viens nepamanīja, otrs nebija ar tik lielu izglītību, lai paredzētu.

Šajā gadījumā 100% vainīgs arī ir velosipēdists, kurš nepārliecinājās par drošību un te pat nav vajadzīgi CSN. Velosipēdists vienkārši ir muļķis.

Vernons 23.marts 2021 14:25
2 10 Atbildēt

Nedeva ceļu auto mašīnai!

Dienas komentārs 23.marts 2021 10:16
4 2 Atbildēt

Īsi un konkrēti!

Vēl jautājums, vai velosipēdistam ir velo vadītāja apliecība?

J 23.marts 2021 9:58
9 5 Atbildēt

Redzēju džeku uz BMX ričuka, kurš dzīvojamā rajonā kur vadītājiem jābrauc uz 20km/st situācijā kur auto izbrauca ielas vidū, uzlēca uz haubes, uz pakaļējā rata pārbrauca pāri un nolēca, un aizbrauca tālāk.

Vadītājs izlēca bļaudams, pētīja savu auto, bet cerams nākamreiz būs uzmanīgāks dzīvojamās zonās un pagalmos. Labi, ka tas nebija enduro mocis

Stāstnieks 23.marts 2021 10:18
6 6 Atbildēt

Labu pasaku izdomāji!

Reālā dzīvē tev to BMX iebāztu tur, kur saule nekad neiespīd!

Stāstnieks 23.marts 2021 10:23
5 3 Atbildēt

Vispims nāktos to džeķu ķert ar sasvīdušu kuli, kur tu tādu noķersi ja viņš var braukt gandrīz pa stāvu sienu.

gunbox 23.marts 2021 10:12
5 4 Atbildēt

Labi, ka auto vadītājam nebija kameras, citādi tas embrija līmenī atpalikušais urla atbildētu par vandālismu, cita īpašuma bojājumu un savu idiotismu.

J 23.marts 2021 10:20
5 2 Atbildēt

Tur bija tā un tā - džeks ripoja pa ietvi un gatavojās šķērsot bauktuvi, kad strauji piebrauca mamkins gonščiks ar ātrumu, kas pat uz aci bija virs 20. Bmxerim vienā pusē noparkotie auto, otrā māja, atliek zu priekšu - nu tad bija izvēle likties plakaniski un otra iespēja - tā, ko viņš izmantoja.

Jā, nebija pareizi, bet nu lauzt kaulus dēļ dundukiem, kas žēlo naudu trasei un mauc pa pagalmiem, arī nav jēgas. Turklāt gumijas riepa neko nesaskrāpē, ja nav superviegls kapots no sepamās folijas, gan jau neko pat nemanīja.

gunbox 23.marts 2021 10:32
3 1 Atbildēt

Tieši tas pats stāsts. Divi idioti satikās. Viens neievēro ātrumu. Otrs brauc riskanti un neprot paredzēt. Abi vienlīdz vainīgi notikumā, bet velosipēdistam nesanāk kriminālais par aizbēgšanu no notikuma vietas? Tā kā... vēl jautājums, kuram tur pat velo tiesības nedrīkst dot.

hhh 23.marts 2021 10:44
5 1 Atbildēt

krimināllieta pret pusaudzi uz velosipēda, kamēr valstī tiesas netiek galā ar īstām krimināllietām? daudz laimes....tikmēr viņš izaugs liels un uztaisīs 3 bērnus prokurora mazmeitai)

gunbox 23.marts 2021 10:46
2 1 Atbildēt

Kurš tev liek domāt, ka kaut kas tāds varētu notikt valstī, kurā pat amatpersonām par miljoniem pakrata pirkstu? Runāju vienkārši pēc fakta. Tas, kā notiek patiesībā, nav nekādas saistības.

anonimikis 23.marts 2021 11:49
4 3 Atbildēt

Pēc fakta vajadzētu kriminālo tam, kurš dzīvojamā zonā pārsniedz ātrumu un apdraud mierīgos iedzīvotājus.

gunbox 23.marts 2021 17:19
4 2 Atbildēt

Nepiekritīšu. Dzīvojamās zonas ir pārvērtētas un stagnātisms. Dzīvojamā zona vispār jābūt tikai iekšpagalmā un zonās, kur nav trotuāra. Kā trotuārs tiek izbūvēts, tā vairs nav nekāda dzīvojamā, bet pilnvērtīga iela, kur mierīgajiem iedzīvotājiem savas šķībās kājas jāpārceļ nost no brauktuves un vecākiem jāsāk atbildēt beidzot par savu bērnu audzināšanu un pieskatīšanu.

Rr19 23.marts 2021 20:20
2 0 Atbildēt

Un ātrumu palielināt līdz 50?

oho 23.marts 2021 18:31
3 3 Atbildēt

tavuprāt, vajag likvidēt dzīvojamās zonas, visu parvērst par autobāni un gājējus braukt nost kā spaiņus? redzama Vernona skola! nuja, onkas grib ar švunku piebraukt tieši pie namdurvīm un nekādi gājēji atm nedrīkst traucēt. Jā.

gunbox 25.marts 2021 10:53
3 0 Atbildēt

Vispirms paņemam pudeles. Vēlams divas gab. Iegādājies stikla griežamo. Izgriežam dibenus un uzliekam uz acīm. Varbūt caur tiem labāka redze būs, lai sāktu lasīt pareizi. Vismaz ne kā blondīne.

Mums ir daudz pilsētās ielu bez trotuāriem, kur vēl liek auto gar vienu pusi un iekšpagalmi, kur arī jābūt dzīvojamai zonai. Tur arī vajag ierobežot ātrumu. Uz ielām ar trotuāriem dzīvojamā zona ir vienkārši palikusi no tiem laikiem, kad trotuāra tur nebija un dažās vietās uzlikta dzīvojamā zona dēļ bezatbildīgu vecāku lūguma vai attiecīgi dēļ tā laika, kad vēl ceļu infrastruktūra nebija sakārtota. Ir jābrauc ar prātu tik pat daudz, kā jāiet ar kājām. Man nevienā dzīvojamā zonā atrodoties uz trotuāra, neviens ātrs braucējs nav maisījis. Manis pēc kaut lai lido uz 100. Es pa ceļa virsmu neskraidu. Un attiecīgi bērnus nedrīkst mācīt, ka te ir dzīvojamā zona un droši speries zem auto, jo viņš tak paspēs sabremzēt.

msh 24.marts 2021 12:32
0 1 Atbildēt

Jā, tā skola, kurai tu piederi, tiesības bez pienākumiem, un tikai noteiktām grupām, ir labāka.

Piekrītu 22.marts 2021 19:44
6 2 Atbildēt

Viesturam ar galvu ir galīgi švaki, pat Sarkandaugava vairs neņem.

Reinis 25.marts 2021 9:54
0 0 Atbildēt

Pēc noteikumiem vairs nav jāstumj.

viencexperc 22.marts 2021 17:57
23 35 Atbildēt

Atkal iauto kurina naidu publicējot tādus rakstus.

Ka jau komunistiem ierasts - necienīt sliktos miličus, kuri traucē labajiem cilvēkiem dzīvot.

Tādu rakstu publicējot, vajadzēja pierakstīt otras puses viedokli.

Bet par to frāzi, ka vairums nezin CSN, var dabūt kārtīgus sūdus par necieņas izrādīšanu, apmelošanu. Ko es, CP priekšnieka vietā arī izdarītu - gan pret cietušo, gan iauto Māri.

gunbox 23.marts 2021 10:09
1 0 Atbildēt

Kāds sakars Mārim? Tas ir citējums no velosipēdista teiktā. Un nevienam brīvā valstī nav liegts izteikt savu viedokli, ja vien viņš tikai uzsvaru liek uz to, ka tie ir viņa uzskati, nevis publisks paziņojums.

Zomby 23.marts 2021 11:02
0 0 Atbildēt

Es brīnos kā vispār ko tādu mūsu valstī atļauj publicēt un kā cēl šis raksts nav izdzēsts?!

Bradypus 23.marts 2021 11:54
2 0 Atbildēt

"Bet par to frāzi, ka vairums nezin CSN, var dabūt kārtīgus sūdus par necieņas izrādīšanu, apmelošanu." - nevar, elementāra CSN zināšanu pārbaude pierādīs, ka tā ir skarba patiesība, nevis apmelošana.

Nevis "komunistiem ierasts - necienīt sliktos miličus", bet komunistiskā iekārtā policistu vietā ir menti/miliči, kurus cilvēki neciena, jo tie ir komunistiksās iekārtas pakalpiņi, kas kalpo režīmam, nevis tautai.

S.m. 26.marts 2021 17:35
0 0 Atbildēt

Ja tas butu kads parasts auto,butu ari cietushie,naudas sodi utt......tikai muusu polichi (var braukt bez jostaam,utt...kaa grib) atbildibas nekadas...un tam naw nekada sakara ar saitu...

mahadeo 28.marts 2021 10:34
0 0 Atbildēt

Nu, ir jau tādi kā tu vēl palikuši (diemžēl).

anonimikis 22.marts 2021 18:11
11 2 Atbildēt

Kārtējais pierādījums tam, ka vajag beigt sapņot par labo pagriezienu pie luksofora sarkanās gaismas.

Penzonārs 23.marts 2021 9:01
8 4 Atbildēt

Nevajag sapņot pie velosipēda stūres un jāpilda CSN 200.3.

Un kāpēc vispār brauc pa ietvēm, ja jābrauc ir pa brauktuvi? Vai tad cietušais ir bērns līdz 14 gadu vecumam? Ko viņš ar velo dara uz ietves?

Man izskatās, ka speciāli vaktēja policistus, lai uztaisītu inscinētu avāriju. 15 gadus braucot, zinot ka tā ir bīstama vieta un pēkšņi aizmirsa, ka bīstama vieta?Neticu

reku 23.marts 2021 10:26
0 3 Atbildēt

Nemeklē problēmu kur to nav!Lai brauc pa trotuāru.Smadzenes ir vajadzīgas I pa trotuāru I pa ceļu braucot.Ja tu pakļūsti ar velo zem izbrauca auto no teritorijas tu esi lohs pilnīgi un noteikti.Tikai ar tanku braucot pa trotuāru un citur varētu kačāt savas pravas.

gunbox 23.marts 2021 10:27
2 2 Atbildēt

Nevienam velo nav jāatrodas bez izņēmuma uz brauktuves. Tas, ka CSN rakstīšanu ir diktējuši idioti polsterētās triko biksēs, nenozīmē, ka tie ir uzrakstīti pareizi un vienlīdz godīgi pret visiem velo braucējiem. Un uz šo punktu par braukšanu tikai uz brauktuves ir vainojami tieši konkrēti daži šie vējā izpūstie, kurus vajadzēja iesēdināt par to vien, ka lien pie likumu rakstīšanas.

WALA 24.marts 2021 9:37
1 1 Atbildēt

Vecīt pirms stumt bumbas velosportistu virzienā, padomā par cilvēkiem ārpilsētās, kur trotuārus tev nāksies ar "uguni meklēt" !

gunbox 25.marts 2021 11:00
0 0 Atbildēt

Tavuprāt arī ar rallija mašīnām un formulām F1 drīkst braukt pa sabiedrisko ceļu? Uzvilki triko un paņēmi sporta rāmi? - marš uz trasi un nost no ceļa.

Un kāds sakaras vispār likumu rakstīšanai ar topogrāfisko karti? Iepriekš likums bija pareizs. Drīkstēja izmantot gan braucamo daļu, gan trotuāra tuvāk brauktuvei iedomāto joslu. Kāpēc to atcēla tikai vējā izpūstajiem ir saprotams, jo neviens ar galvu domājošs nebūtu atcēlis likuma dažādību un ielicis kaut kādos rāmjos. Tādā gadījumā vajadzēja arī zem tā paša panta noteikt, ja blakus ir veloceliņš, tad nedrīkst izmantot braucamo daļu.

un tad 26.marts 2021 8:45
1 0 Atbildēt

runājam, kas ir veloceliņš - ar krāsu sadalīta ietve, pa kuru krustām šķērsām ir gājēji, esmātes ar bērniem kas šaudās kā zibeņi, suņu saimnieki kas laiž suni saitē šķērsām celiņam, vietām ir sasistas stikla pudeles - tas NAV veloceliņš, tā ir parasta ietve un tāpat kā autovadītāji nevar droši braukt pa brauktuvi, kur ņudz velosipēdisti, skūteeristi un skrituļotāji, tāpat arī velosipēdisti nevar braukt pa šādu pseidoveloceļu.

Tāpēc braucu pa brauktuvi, neskatoties vai blakus ir ietve vai nav. Tā kā visi ceļa sūdi, asumi un stikli skalojas uz apmales pusi, tad gar pašu malu 20cm arī nebraucu, turos metra attālumā. Bet braucu taisni, nelīkumoju, izņemot ja malā kāds noparkojies, bet tad laicīgi skatos atpakaļ, brīdinu ka griezīšu dziļāk joslā.

Mārtiņš 25.marts 2021 10:18
1 0 Atbildēt

Neviens nav liedzis braukt pa ietvi velosipēdiem ar izņēmumu, kur ir velojosla/brauktuve - tur jābrauc pa to. Tādi neskoloti penzionāri ir pārsvarā visa Rīga, saklausījušies ko ļeņins mācīja un vairs nespēj adaptēties jaunajā kārtībā, kur nu vēl notekumus iegaumēt....un saprast.

Penzonārs 23.marts 2021 9:59
1 0 Atbildēt

Vecuma vainas dod sevi manīt. Nepamanīju CSN p. 66. Tur taču viss ir pateikts....

Penzonārs>feikajam Penzonāram 23.marts 2021 10:21
0 0 Atbildēt

CSN 66 ir ar mazāku ciparu kā 200.3, tātd 200.3 ir stiprāks un atceļ CSN 66.

Penzonārs 23.marts 2021 10:29
0 2 Atbildēt

Vispār jau es domāju kā vidējais vaģila - auto ir priekšroka pret gājējiem un velobraucējiem, jo auto ir lielāks un smagāks. Cirvja domāšana protams, bet mūžs tā nodzīvots, kur tu dirsā vairs ko izmainīsi

Penzonārs>feikajam 23.marts 2021 10:37
3 1 Atbildēt

Tikai te cirvis ir velosipēdists, kurš ieskŗēja mašīnai sānā, nevis mašīn ar purnu notrieca velosipēdu. Kārtējo reizi cirvis uz velosipēda!

Ja esi cirvis, saki CSN 66.

Penzonārs 24.marts 2021 9:59
0 0 Atbildēt

Ja esi cirvis, turpini savu monologu ar savu alter ego.

Karls 22.marts 2021 18:49
9 4 Atbildēt

Lisopēdists jau pats atzina, ka brauca ar 5km/h un nenoreaģēja, cerams ar auto viņs nebrauc...

Auto 23.marts 2021 9:03
4 0 Atbildēt

Tāpēc jau arī brauc ar velo, ka auto šim nav brīv!

mūsdienās 23.marts 2021 9:30
1 3 Atbildēt

autovadītāja apliecību dabū pat tie, kas sev nevar kurpes sašņorēt, bet ir pacietīgs un ir nauda.

Auto 23.marts 2021 10:22
4 0 Atbildēt

skaties, ka tev tās šņores ķēdē neierauj!

skaties 23.marts 2021 10:30
2 2 Atbildēt

ka neuztin uz startera

Auto 23.marts 2021 10:53
1 0 Atbildēt

Kāds starteris, ģerevņa, man ir tesla! Piezogas klusi un nemanāmi! Un tu jau zini, ka vainīgs būs autopilots, nevis CSN 66.

huk 23.marts 2021 12:19
3 3 Atbildēt

Uztīs tevi tesla klusi un nemanāmi, un paliks no tevis pāri Maska sarkanie šorti, kurus ar Maska liesmumetēju utilizēs

gunbox 23.marts 2021 10:05
3 0 Atbildēt

Ja viņš būtu braucis tik lēni, tad CP būtu jāatzīst par labāko mednieku pagastā. Tādam ātrumam vajag patiešām pacensties trāpīt.

msh 24.marts 2021 12:34
1 0 Atbildēt

Uz 5 kmph ar bildē redzamo velosipēdu ir diezgan nopietni jācenšas braukt, mazākais braukšanas ātrums tam velosipēdam ir augstāks...

Skabarga 22.marts 2021 18:49
2 4 Atbildēt

Cieņa vispirms ir jānopelna, kas te par Ģirgena troļļiem sasēduši?! Ments paliek ments..

gājējs 22.marts 2021 18:58
13 3 Atbildēt

Velosipēdista vaina nav noliedzama - zaudēja modrību, bet tieša tas pats attiecas uz policistiem, kuri piedevām neizpildīja CSN 66.p.

66. Nobraucot no ceļa uz blakusteritoriju, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kuru ceļu viņš šķērso.

Vernons 22.marts 2021 19:41
3 14 Atbildēt

Velosipēdists "gājēja ātrumā"! Lukturis velosipēdam ir, bet vai tas bija ieslēgts?

Vai atstarojošā veste mugurā bija?

CSL 19. pants "Pienākumi un tiesības"!

gerai 22.marts 2021 19:51
12 2 Atbildēt

- velosipēdista ātrums minēts rakstā, ap 5km/st, tas ir gājēja ātrums

- lukturis un veste velosipēdistiem vajadzīgi diennakts tumšajā laikā (veste arī vadītājiem, izkāpjot no auto neapgaismotos ceļa posmos!!!), negadījums notika diennakts gaišajā laikā

- policija nepildīja pienākumu darīt visu, lai izvairītos no sadursmes

Policis 23.marts 2021 9:08
5 4 Atbildēt

Velosipēdiem jau sen kā nav paredzēts braukt pa ietvi. Uz ietves ir atļauts uzbraukt tikai ārkārtas apstākļos, kad metereoloģiskie apstākļi neļauj braukt pa brauktuvi. Uzbraucot uz ietves vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām, velosipēdu vadītājiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Velosipēdists paskaidrojumos apgalvo, ka jau 15 gadus brauc šajā vietā un esot uzmanīgs, jo šeit bieži notiek avārijas. Vai Jums liekas ka uzmanīgs velosipēdists var iebraukt mašīnai sānos? Nevis mašīna notrieca ar purnu, bet velosipēdists iebrauca mašīnas sānos un uzkrita uz kapota. Vai ar ātrumu 5 km/h var neredzēt mašīnu, kas ir apstājusies?

nemaini tēmu 23.marts 2021 9:31
6 0 Atbildēt

skaties p 66. par blakusteritoriju, tur viss ir uzrakstīts.

Policis 23.marts 2021 10:29
3 1 Atbildēt

Operatīvais transports ir apstājies tā, ka tante ar ratiņiem var mierīgi pabraukt garām. Tātad CSN 66. ir ievērots. Bet tas mūlāps ar Riteni, ir ieskrējis stāvošam operatīvajam transportam sānā un uzkritis uz kapota. Kādam ir jābūt velosipēdistam, lai šitā izpildītos?

tante 23.marts 2021 10:33
2 2 Atbildēt

Es tur pēc tam garām gāju, kad viss jau bija noticis. Poliči čukstējās, ka sūdīgi sanācis, būšot jāmaksā sods no savas kabatas.

reku 23.marts 2021 10:32
0 0 Atbildēt

Par visu teikto piekrītu izņemot to ka nav pareizi aizliegt velosopidēstiem braukt pa trotuāru.Labāk lai viņš brauc pa trotuāru ja tas ir iespējams nekā pa ceļa braucamo daļu pakļaujot sevi un citus daudz lielākām nepatikšanām.

gunbox 23.marts 2021 10:44
1 0 Atbildēt

Un arī šeit izteikšos, ja šis ir tiešām policists. Ja mafija pieķersies pie likumu rakstīšanas un legalizēs kokaīnu, tad mēs visi skriesim durties? Nevajag aicināt cilvēkus uz darbībām, kuras sarakstījuši ir idioti, kuri paši visdrīzāk neievēro sarkano gaismo. Ja reiz velobraucējs uzskata, ka braucama daļa ir par šauru priekš velobraucēja un tādā veidā viņš traucēs satiksmei, vai skaidri saprotams, ka braucamā daļa ir dzīvībai bīstama, tad viņam ir visas tiesības izmantot trotuāru. Un ka mēs visi zinām, tad Rīgas šaurās joslas nav paredzētas velobraucējiem un velo lēnumam.

Policis 23.marts 2021 10:57
0 0 Atbildēt

Ir daudzi, kas uzskata, maskas nēsāt ir stulbi, ķiveres nav vajadzīgas, vakcīnas un 5G nogalina. Bet lielākoties nogalina stulbums, un tāpēc ir likuma rakstītāji, kas cenšas stulbumu ierobežot. Ja visi būtu gudri, likumus vispār nevajadzētu rakstīt.

gunbox 23.marts 2021 11:59
2 1 Atbildēt

Un ja starp tiem likuma rakstītājiem izrādās iemaldījušies idioti, tad likumi sanāk stulbi, n-tos veidu lokāmi un traktējami. Neskatoties uz to, kā tie ir uzrakstīti, ir jādomā ar galvu.

Ka piemērs reversais PVN. Visiem mums zināmais kantoris Capital palaida pīles, traktējot Eiropas likuma pantus pēc Latvijas likumdošanas sapratnes un datortehnikai 90% masa sāka nepareizi piestādīt PVN. Izrādījās, ka Eiropā nestrādā muļķi un likums jāsaprot tā, kā tas ir uzrakstīts vārds vārdā, nevis ar zirga gājienu, kā visa LV likumdošana uzrakstīta.

labs iemesls 22.marts 2021 20:09
0 0 Atbildēt

braukt pa brauktuvi, lai policistiem būtu vieglāk ievērot noteikumus un nebraukt virsū gājējiem un velosipēdistiem.

VW 22.marts 2021 20:34
0 1 Atbildēt

Tur jau ir luksafors

tu taču 22.marts 2021 20:54
7 1 Atbildēt

saproti, kam ir domāts luksofors? lai apturētu ielu, lai poliči var ātri izbraukt no blakusteritorijas.

tas luksofors nekādi neattiecas uz ietves lietotājiem.

luksofors mašīnām 22.marts 2021 21:27
0 0 Atbildēt
Gājēju ietve 23.marts 2021 9:11
0 4 Atbildēt

Ietve ir domāta gājējiem, nevis velosipēdiem!

Google bildē gadījum'nav tas pats velosipēds, kas negadījumā? Tad jau recidīvists.

nu ja 23.marts 2021 9:33
1 1 Atbildēt

ietve noteikti nav domāta tam, lai autovadītājs nepildītu p 66. rakstīto

Gājējs 23.marts 2021 10:34
0 2 Atbildēt

Ietve ir domāta gājējiem, nevis CSN 66.punktam. Sarullē to savu 66.punktu un iespraud biksēs.

Nākamreiz pamēģini ar savu CSN 66 paspēkoties pret vilcienu!

CSN ir daudz punkti, arī tie, kas jāievēro velosipēdistam, tā kā tādi bērni, nesaprotat, ka ir punkti, kas dod tiesības un ir punkti, kas prasa pienākumus. Un tas viss jāskatās kopsakarā. Ja velosipēdists brauc pa ietvi un notriec operatīvo transportu, tad šādam velosipēdistam nav vieta satiksmē, bet palīgskolā.

pļek 23.marts 2021 10:48
3 0 Atbildēt

Redz, kāds durilka tu esi - pat neizproti jēdzienu blakusteritorija, piepinot tur klāt vilcienu. Labi, skaidroju palīgskolas absolventam - CSN attiecas uz ceļu satiksmes dalībniekiem, vilcienu satiksmi regulē pavisam citi normatīvie akti.

Pļecka 23.marts 2021 20:45
0 0 Atbildēt

Ir pilnīgs un neārstējans stub..nis.

Gājējs 23.marts 2021 10:59
1 0 Atbildēt

Jo garāks kāts, jo lielāks cirvis!

ES 22.marts 2021 21:30
5 3 Atbildēt

Cik jābūt stulbam velo driveram, lai uzlidotu virsū šādā vietā automašīnai? Es kad braucu tādās situācijās vienmēr skatos vai griežas kāds, vai nē, un ja jā un jūtu ka vieglais mani neredz, apstājos! Jo lidošu pāri stūrei uz kapota es, un es varu salauzt kādu roku/kāju. Nekāda pašsaglabāšanās instinkta!

darklight 22.marts 2021 22:06
1 1 Atbildēt

Ko tu pie katras vārtrūmes skaties atpakaļ, vai tik netuvojas kāds griezties gribētājs? Kā tad...

dubis 23.marts 2021 0:25
0 0 Atbildēt

Mērfijs saka, ka to vienu reizi kad kaut kādu iemeslu dēļ nepaskatīsies kur vajag, tevi notrieks. Domāju, ka nav iespējams vienmēr un visur visu paredzēt un izvairīties, īpaši, ja tas no kā mēģini izvairīties Tev nepalīdz un brauc taisni virsū.

Baikers 23.marts 2021 9:14
0 0 Atbildēt

Nav jābūt stulbam, vienkārši ar riteni braucot foršāk šādas vietas šķērsot lielā ātrumā, jo tad var nolekt un uzlegt uz apmales. Ja brauc lēni, sanāk lauziens. Pašam ar ir sanācis izpildīties kā raksta autoram, tik man opis ar žiguli izbrauca priekšā, un es viņam trāpīju pa pruiekšējo riteni un uzmetu kūleni pār kapotu. Kamēr opis ar trīcošām rokām vaimanāja, paķēru ričuku un tinos prom, kamēr opis nebija atjēdzies!

ES 23.marts 2021 12:47
1 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu par apmalēm, man arī labāk patīk lielā ātrumā tās "pārlidot" Taču ar acs kaktiņu var redzēt ja auto tuvojas no sāna. Protams ir vietas, kur ir ass mājas vai sētas stūris, kur viens otru pamana pēdējā brīdī, lūk tādās vietās gan labāk nelidot ar ričuku karoč, ja lido un neskaties apkārt, tad šādās avārijās nevar vainot tikai autovadītāju.

6 22.marts 2021 21:44
0 1 Atbildēt

Tas nav krustojums vecais distrofiķi. Pa ietvi velo var vilkt, cik grib.

Shiira banotā atrauga 22.marts 2021 22:10
0 1 Atbildēt

Pirdiens kurš nav redzams saožams un sadzirdams tāpat ir pirdiens. Tas faktu nemaina.

Ar cieņu,

Teslas īpašnieki

Onslow 23.marts 2021 7:34
0 0 Atbildēt

;atri ieradās negadijuma vietā!

Gājējs 23.marts 2021 8:53
0 0 Atbildēt

Man ir tikai viens jautājums, vai policija sastādīja protokolu velosipēdistam, kas lielā ātrumā lido pa ietvi, kur viņš nedrīkst gonkot? Kāpēc velosipēdists nebrauca pa brauktuvi, kā visi citi normāli satiksmes dalībnieki!?

Šī iemesla dēļ jau arī aizliedza velosipēdiem lidot pa ietvēm, jo velosipēdi ir klusi, ātri un nemanāmi.

Velosipēdists 23.marts 2021 9:18
4 3 Atbildēt

Tāpēc, ka velosipēdists nav normāls satiksmes dalībnieks, velosipēdists ir satiksmes dalībnieku krējums, pasaules naba.

Vernons 23.marts 2021 9:21
1 8 Atbildēt

CSL 19. pants "Pienākumi un tiesības"! "Nomira" tiesības paļauties policistam, kad arī velosipēdists pildīs Noteikumu prasības!

sabruka p66 23.marts 2021 9:35
4 1 Atbildēt

Punkts par iebraukšanu un izbraukšanu no blakusteritorijām. Un vadītāju neattaisno tas, ka vajag uz ateju tā ka acīs cērtas.

Pilsēta cilvēkiem 23.marts 2021 9:30
1 0 Atbildēt

Tur pie notikuma vietas jau ir metāla barjera, būtu ieteicams no vēl papildus barjerām uztaisīt tādu kā ātruma slāpētāju, jeb S formas labirintu, līdzīgi kā Latvijas dzelzceļš veido uz gājēju dzelzceļa šķērsošanas vietām.

nav pamata 23.marts 2021 9:37
5 0 Atbildēt

Ja vadītāji ievēro p66 tad nekas tur nav jāslāpē.

Šajā situācijā autovadītājam ir jādod ceļš visiem, kas pārvietojas pa ietves turpinājumu.

Pilsēta cilvēkiem 23.marts 2021 10:48
0 2 Atbildēt

Diemžēl, lielākajai daļai velosipēdistu nav CSL 24 (4) punktā minēto velosipēda vai cita transporta līdzekļa vadītāja apliecības. Velosipēdisti neievēro CSN 200.1. un 200.3. Tāpat CSL 50.pants par velosipēdistu nesodīšanu ir radījis priekšstatu, ka ar velo var satiksmē uzvesties kā idiots un par to nekas nebūs. Tāpēc mums, kā saprātīgām būtnēm, kas apveltītas ar intelektu ir jāparūpējas par mazajiem brāļiem, kam daba nav devusi saporašanu un jārada tādi apstākļi, lai viņi nenodara sev pāri. Protams, būs arī tādi, kas ieskries barjerā un bļaus, ka barjera neievēro CSN 66.

labi 23.marts 2021 10:50
5 0 Atbildēt

labi, turpini duļķot ūdeni cerībā, ka neviens vairs nelasīs p66 un ticēs tam, ka velosipēdistam nekad nav priekšroka, jo auto ir lielāks un smagāks. Turpini, tev labi sanāk vandīt duļķes.

Pilsēta cilvēkiem 23.marts 2021 11:03
1 0 Atbildēt

Ir Jālasa ne tikai CSN 66, bet visus CSN un CSL kopumā.

Tad arī galvā parādīsies skaidra bilde, nevis miglaina vīzija par drošu dalību satiksmē.

Pipari pitoniem 23.marts 2021 18:48
0 0 Atbildēt

Jālasa Atklāsmes grāmata, paskat cik Vernons jau gudrs kļuvis ha ha ha ha

nomiks 23.marts 2021 9:35
3 3 Atbildēt

Piedodiet, bet es šoreiz esmu policista pusē.

1) Ja tiešām velosipēdista ātrums bija 5 km/h, tad no sadursmes izvairīties bija vieglāk kā neizvairīties.

2) Ja velo pa šo maršrutu brauc bieži un redz, ka ir avārijas situācijas, tad kāpēc nepievērsa īpašu uzmanību šoreiz?

3) Kāpēc velo vispār brauca pa ietvi nevis brauktuvi?

tiešām? 23.marts 2021 9:53
2 2 Atbildēt

Ko nozīmē šoreiz būt policista pusē - uzskatīt, ka auto bija priekšroka attiecībā pret velobraucēju?

Operatīvais 23.marts 2021 11:04
1 3 Atbildēt

Tas nav auto, tas ir operatīvais transports, kas tu no Juglas esi?

cik izdzēri? 23.marts 2021 12:25
1 1 Atbildēt

ka parastas škodas vietā ieraudzīji op. tr.līdzekli?

Operatīvais 23.marts 2021 15:50
1 0 Atbildēt

Visi auto vadītāji uz ceļa atšķir operatīvo škodu, no parastas škodas! Operatīvajai ir 3 antenas!

aha 23.marts 2021 18:35
1 0 Atbildēt

es tavu sievu arī uzreiz atpazīstu, viņai no skriešanas pupi uz sāniem skatās!

Operatīvais 24.marts 2021 9:42
0 0 Atbildēt

Sveiks riteņbraucēj! Nākamreiz skaties uz ceļu, nevis manas sievas pupiem, tad nebūs jābrauc mašīnai sānos!

Un tu zināji, ka tev acis šķielē, kad uz pupiem skaties!?

uhu 24.marts 2021 10:03
0 0 Atbildēt

Zinu jau, zinu....tava sieva saka, ka mans daikts arī šķielējot, mazliet uz vienu pusi stumjot....katram sava īpatnība, kā saka, mežā ir gan taisni koki, gan līki....

reku 23.marts 2021 10:39
1 0 Atbildēt

Es arī esmu policistu pusē,bet ne jau braukšana pa trotuāru ir pie vainas.Pie vainas ir stulba braukšana pa trotuāru.

anoagask 23.marts 2021 10:43
4 3 Atbildēt

ments arī pa to maršrutu brauc bieži - kāpēc nevarēja izpildīt CSN prasības un palaist pa ietvi ejošos/braucošos? Pat ja tas būtu krustojums, velosipēdistam priekšroka.

Velosipēdists droši vien ripināja un uzskatīja, ka viņu redz un laidīs, bet mentiem zem sava goda laist velosipēdistus.

Tas džeks ir velorasts, iespējams apzināti gāja uz kontaktu. Būs interesanti, kādu pantu atradīs, lai uzgrūztu vainu riteņbraucējam - kā zināms ments mentam acī neknābs

Aklais 24.marts 2021 9:40
1 2 Atbildēt

Tu bildi apskaties, kur policists ir apstājies! Tas riteņbraucējs speciāli uztesa virsū ar maksimālu bogenu policistu virziemā, lai būtu sensācija! Pārējie gājēji un pat bērnu rati smuki iet garām.

Tagad visi poliči tur brauks ar bākugunīm un viss.

Aizvien 23.marts 2021 9:51
4 0 Atbildēt

Velosipēdu vadītājiem atļauts braukt pa ietvi, ja braukšana pa brauktuvi, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, ceļa un meteoroloģiskos apstākļus, nav iespējama, ir apgrūtināta vai bīstama (200.3). Iespējams, tāpēc.

reku 23.marts 2021 10:16
3 2 Atbildēt

Virsraksts ir klaji meli meli un nepatiess! Pareizi skanētu tā-velosipēdists pabrauca zem policijas netrafarētā auto."Berežonnovo bog berežit".Šķērsojot jebkādas vietas vai tā būtu gājēju pārējā, dzelzceļš,izbrauktuve ir jāpārliecinās par savu drošību ,protams ja tā ir kaut cik vērta.

Zomby 23.marts 2021 11:07
0 0 Atbildēt

Par to ka daudzi nezin CSN tā tas diemžēl ir, bieži ar to saskaros ikdienā uz koplietošanas ceļiem. Problēma ir tur, ka daudzi sen ir ieguvuši vadītāja apliecību un ir piemirsušies CSN un otrs iemesls ir tāds ka ik CSN mainās, tāpēc vajag pašiem ik palaikam atkārtot CSN jo iespējams ir atkal jauni CSN pieņemti. Vēl liela problēma ir tāda ka daudzi vienkārši neievēro CSN it īpaasi ja vadītājs brauc par sev zināmu rajonu. Viņš vie kārši visu dara autopilotā un nepiedomā ko dara.

Bērnudārzs 24.marts 2021 9:38
0 1 Atbildēt

Tev taisnība, lielākā daļa sēžas uz velo bez jebkādas sapratnes par CSN, bez velosipēda vadītāja vai jebkura cita transporta vadītāja apliecības! Galvenais ir skaļi bļaut -man taisnība!

LOLZ 23.marts 2021 11:35
0 2 Atbildēt

Nevis ligzdā, bet midzenī! Policijas pūznī!

Vernons 23.marts 2021 12:00
4 9 Atbildēt

Velosipēdists 100% vainīgs! Par ko vēl diskusija. Kā tur bija, "nobraucams kā spainis"!

reku 23.marts 2021 13:05
1 3 Atbildēt

Jā ļoti patīkams teiciens ir" nobraukt kā spaini"". Ja ir uztaisīts veloceliņš kā piemēram Jūrmalā un velosipēdists liek virsū mīksto autovadītājiem braucot pa ceļu tad tas teiciens ļoti iederas.

imzz 23.marts 2021 13:16
1 0 Atbildēt

Neuzmanība no abām pusēm. Visticamāk, katrs gaidīja, ka apstāsies otrs. Līdzīga vieta šeit, Duntes ielas ātrās palīdzības stacijas izbrauktuve. Tur gan, ja kādu notrieks, tam būs paveicies , jo ātrā palīdzība turpat.

goo.gl/maps/jrBjuJUSmoW7fJcL9

nav ko 23.marts 2021 14:53
1 0 Atbildēt

gaidīt, ja abas puses labi zin p66 par blakusteritorijām.

vai tur būtu papildinājums, ka poličiem, nebraucot operatīvajā transportlīdzeklī, būtu priekšrocības satiksmē? Nē, nekā tāda CSN nav. Tātad poličiem kā katram autovadītājam bija jāpalaiž gājējs, līdējs vai ripotājs, kura ceļu tie grasījās šķērsot. Arī riteņbraucējs bija jāpalaiž. Tieši tik vienkārši.

imzz 23.marts 2021 19:04
0 0 Atbildēt

Nu, braucot operatīvajā, var nedaudz ieslēgt mirgojošās gaismas un sirēnu, kad griež iekšā vai ārā. Tas gājējus un riteņbraucējus izbaidīs pietiekami.

lēnāk lēnāk 23.marts 2021 19:35
0 0 Atbildēt

operatīvos atribūtus poliči nevar izmantot kā ienāk prātā, tad jau viņu DUSā varētu uzpildīt auto, paņemt burgerus ar kafiju un paziņot ka tas vajadzīgs operatīvajām vajadzībām.

Par reizēm, kad policija bez vajadzības un nevadoties pēc dienesta instrukcijām izmanto spec.signālus, cilvēki raksta iesniegumus, kas mentenei ir jāizskata, oficiāli jāatbild un tāpēc tas nav tā, kā tu nupat aprakstīji. Specsignāli nav paredzēti, lai ātrāk iebrauktu pagalmā.

Raibais 23.marts 2021 15:42
2 0 Atbildēt

Otrā pusē ir ērts veloceliņš. Ja nemaldos noteikumos ir teikts, ka jābrauc pa to nevis ietvi vai brauktuvi.

tu maldies... 23.marts 2021 18:38
2 0 Atbildēt

otrā pusē ir tāds pat " veloceliņš" pa kādu brauca velobraucējs šajā pusē...

Raibais 5.aprīlis 2021 8:20
0 0 Atbildēt
650 23.marts 2021 19:48
4 2 Atbildēt

Kultivēsim tik arvien vairāk visvisādus iespējamos pajolinusus.Uzmunderināsim,iedevesmososim.Gan jau pa trotuārusu var braukt arī Čaka,Kaka un Hu-Jaka ielās.Mātes ar ratiem, patēvi ar zīdaiņiem bagažniekā,velamaratonisti ar ppi pierē,skeitboārdisti,skrituļslēpotāji- visi var braukt visur,ar jebko, un jebkurā laikā.Ja nu kass, iA vadošie prokurologi notiesās jebkuru un jebko.Žēl, ka nāvessods nav atjaunots.

Brodyaga 23.marts 2021 21:43
0 1 Atbildēt

Menti vainīgi jo neievēro labo rokas likumu

ggggg 23.marts 2021 21:53
1 0 Atbildēt

Marčiks tagad apdi-sies no priekiem.Ielika štrunta rakstu un tik daudz komentāru, jo visi savā starpā tagad strīdas un komentē. Visi sadalījušies divās frontēs un var nomētāt ar kakučiem viens otru.

Tā vietā varēja snieg skaidrojošu viedokli kā ir pēc noteikumiem, kam un kā bija jārīkojas šajā situācijā. Veicināt šoferu, velosipwēdu un žop-auto lietotāju pozitīvu mijiedarbību. Bet nē - uztaisīja sev reitingu uz strīdu pamata.

jjjjj 24.marts 2021 9:43
1 1 Atbildēt

patiesībā jau interesants eksperiments, kas kā ar rentgenu izgaismo stereotipus un iesīkstējušo domāšanu.

reku, daži pat uzskata ka velosipēdistam ir jādod ceļš auto tikai uz tā pamata, ka ar auto parvietojas policisti. šausmas, nu!

Tims 23.marts 2021 21:59
3 1 Atbildēt

Dot iespēju auto portālā komentēt velo un auto sadursmi ir kā narkomānam priekša aizdegtu kāsīti nolikt. Lai kas būtu noticis, velo braucējs būs lohs un pie visa vainīgs.

as 24.marts 2021 8:42
2 0 Atbildēt

Jāteic, ka tie velo celiņi ielu malās ir tiešām bīstami! Auto iegriežoties pa labo ātri braucošo velosipēdistu redz vāji, jo jāskatās leņķī uz atpakaļu! Normāls cyclists to paredz un ir gatavs atmesties, bet ne visi un tad var sanākt sāpīgi

anoagask 24.marts 2021 9:34
1 0 Atbildēt

tur vispār nav veloceliņa. veloceliņam jābūt uz brauktuves, bet fiziski nodalītam no auto joslas. Velo ātrums ir daudz tuvāk auto, nevis gājēju ātrumam

imzz 24.marts 2021 11:35
0 0 Atbildēt

bet fiziski nodalītam no auto joslas.-

Tieši kā fiziski nodalītam ? Ja tā ir līnija uz asfalta, tad tas ir drīzāk "optiski". Bet, ja domāta zema metāla vai betona barjera, tad tā tieši palielina riteņbraucēju traumu risku. Jo, spaidot telefonu riteņbraucējs var nejauši uzbraukt šādai barjerai un pārkrist tai pāri :-/

procentuāli 24.marts 2021 12:01
1 1 Atbildēt

telefonus vairāk spaida autobraucēji, ja nu gribējās runāt par telefoniem

anoagask 24.marts 2021 12:15
0 1 Atbildēt

gumijotās borģūras ir ok - lai visādiem krāniem nesagribas apbraukt stūķi pa velojoslu + puķupodi stratēģiskās vietās, lai piegādes transports neparkojas uz veloceļa+ietves.

Šosejas stila metāla barjeru protams pilsētā nē

nomiks 24.marts 2021 11:24
2 0 Atbildēt

Raksts papildināts ar policijas komentāru, kurā nav pateikts it nekas

anoagask 24.marts 2021 12:18
0 1 Atbildēt

gaujas ielā ir izveidota augsta līmeņa darba grupa, kas neprotokolētās sanāksmēs breinstormo, kā padarīt velosipēdistu par vainīgo 100% skaidrā situācijā. Citādi mentiem jātaisno škodas kapots par savu aldziņu

Vernons 24.marts 2021 13:29
2 3 Atbildēt

Velosipēda vadītājam 280 Eiro sodu un ja vēl ir citu transporta līdzekļu vadītāja apliecība bonusā 6 soda punktus par agresīvu braukšanu! Tas būtu abilstoši CSL 19. un 51. pantiem! CSN punkti, kas tika pārkāpti ir pietiekami daudz!

anoagask 24.marts 2021 14:02
3 1 Atbildēt

ceru, ka tev nav smagākas kategorijas par salieķi

Vernons 24.marts 2021 14:45
1 0 Atbildēt

Nav, nav!

650 24.marts 2021 14:21
6 0 Atbildēt

Galvenaiss ir indivīda "iekšējajā" iestatījumā.Lai "neko neievērotu" 15g no vietas pa vienu un to pašu maršrutu ar 5km/h braucot (pa trotuāru..),iespējams,dvēselē ir jābūt kādam "īpašam" iestatījumam.Tas ir šodienas modeslieta- katram "savas" tās lohtiesības ir obligāti jāizcīna caur uzspļaušanu visam citam apkārtējajam.Tad ir tas īstais gandarījums un apmierinājums.

Interesanti, ja tas apbižotais veloLOhs uz tā paša trotuāra nebūtu ievērojis kādu tikko staigāt sākušu zīdaini vai objektu ar ierobežotu kustību/rīcībspēju.

Vernons 24.marts 2021 14:51
1 2 Atbildēt
Rr19 24.marts 2021 16:03
1 2 Atbildēt

Čaka iela nākotnē?

Vernons 24.marts 2021 16:51
1 1 Atbildēt

Šaubos!

Sa 24.marts 2021 18:25
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi pateica ka tie šakāļi nezin csn, bet ments paliek ments nekad the izdzimteņi jau nebūs vainīgi.

JanisT 24.marts 2021 18:44
1 1 Atbildēt

ASV būtu nošāvuši. Tagad tikai soda nauda jāmaksā un zilumi jāārstē.

Cits 24.marts 2021 20:08
0 1 Atbildēt

Sen bija laiks aizliegt velosipēdiem braukt pa ietvēm! Fgrāk taču tā jau bija - pa ceļa nomali, 1m no malas.

Artis 25.marts 2021 8:28
0 1 Atbildēt

Tur velosipēdists vispār nevar braukt, jo pretēji otrā pusē atrodas velosipēdistu ceļš.

HVZ 25.marts 2021 8:47
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc tādā aklā vietā nav uz velo celiņā vai gajēju ietves (lai kas tur arī nebūtu) "STOP" apzīmējuma, ja reiz ZIN ka no tā pagalma ir intensīva satiksme. Lai kas arī tur būtu vainīgs, par DORŠĪBU tur nav padomāts.

Te skaidri viss redzams ka NEVIENS NEVIENU NEREDZĒJA, par spīti MILJONS gadu stāžam, tāpēc arī sapisās...

Rr19 25.marts 2021 9:52
2 0 Atbildēt

STOP zīmi arī daudzi neredz.

Mārtiņš 25.marts 2021 10:12
0 0 Atbildēt

Tev ar vajadzētu vismaz reizi izlasīt csn... tādi kā Tu ar pirktām tiesībām ir pilna Latvija.

Vot Pasaki mums 25.marts 2021 10:32
1 1 Atbildēt

HUĻI TU TIRGO TIESĪBAS vai ari NEZIŅO, JA REIZ ZINI PAR TO, MAUKA?

Jo, ja tu apvaino kādu (Pilnu Latviju) nepamatoti, tev nejauši var seju izārdīt. Un lasāmvielu (CSN formātā) līdzi pālātā iedot.

Andrejs 25.marts 2021 10:39
1 0 Atbildēt

CSN - Nogriežoties no galvenā ceļa, jāpalaiž gājēji kuri šķērso brauktuvi, pat ja tur nav gājēju pāreja. Viss.

Gājējs 26.marts 2021 12:17
1 1 Atbildēt

Par gājējiem piekrītu, bet velodandālis jau nav nekāds gājējs!

Labi, ka tā 25.marts 2021 11:53
3 0 Atbildēt

Skatoties pēc bildes, policijas auto ir varonīgi paglābis māti ar bērnu ratiņos, no traka velosipēdista! Var tikai iedomāties, kas notiktu, ja velosipēdists būtu uztriecies gājējam ar to savu "5km/h" ātrumu, pie kura viņš nespēj apstāties.

Ieteikums policijai nākamreiz griezties iekšā ar sirēnu un bākugunīm, jo tad drīkst vispār nebremzēt!

Trotuārs 25.marts 2021 11:58
4 0 Atbildēt

Lūk pie kā noved agresīva trakošana ar velosipēdu pa trotuāru!

Un ja mašīnas vietā būtu gājējs, kurš no blakus teritorijas uziet uz trotuāra! Slimnīca garantēta, jo tie trakie velosipēdisti vispār uz ceļu neskatās!

Alex 25.marts 2021 19:21
1 0 Atbildēt

Kas nebutu noticis, policijai ir ,,taisniba,, vienmer.

Hariss 25.marts 2021 21:21
0 0 Atbildēt

Par to ka nezina ceļu satiksmes noteikumus autoram ir taisnība,aptur neatļautās vietās,kad ar likuma pantiem sāc likt pie vietas ,tad @āk normāli komunicēt,jo kad jautā jūs zināt savas tiesības un pienākumus,atbilde mani šokēja,man nav jāzina es aiziešu uz mašīnu un izlasīšu,to teica virsnieka palīgs.

Lieciniece_ 26.marts 2021 10:06
3 0 Atbildēt

Es šo notikumu redzēju un , ja man kāds jautātu, kurš bija vainīgs , tad es teiktu, ka velosipēdists.Viņš jau bezkaunīgi gar pašiem ratiņiem man pabrauca garām un tad kad iebrauca škodā un uzkrita uz haubes, piecēlās, kāpa uz velosipēda un taisījās braukt prom. Policists ieslēdza bākugunis un ar skaļruni teica lai apstājas un nekur nebrauc. Ja jau esi cietušais, tad kāpēc centies notīties no notikuma vietas? Kā ieraudzīja, ka tas ir netraferētais auto, tā uzreiz bija cietušais un taisa kaut kādus falšos rakstus ar bildēm, lai tikai atkal varētu paķengāt policistus.

Opis 26.marts 2021 12:19
0 0 Atbildēt

Klāt nebiju, sveic neturēju, bet izklausās ļoti ticami.

CSN 26.marts 2021 13:42
1 0 Atbildēt

nav punkta bezkaunīga braukšana...ar pliku dirsu, vai, brauca?

CSN 7.aprīlis 2021 16:15
0 0 Atbildēt

Nesmuki muka no notikumu vietas!

Ieraksts 26.marts 2021 12:21
0 0 Atbildēt

Gribētos redzēt ierakstus no Škodas video un policistu kamerām, kas pie krūtīm piespraustas.

Domāju, ka riteņbraucējam ausis vīstu, skatoties savu braukšanu!

dubis 26.marts 2021 21:09
0 0 Atbildēt

Tak tas čalis jau FB ielika saņemto administratīvo aktu. Te nekā. Varat 3x minēts kurš vienīgais atzīts par vainīgu

Nu tak skaidrs 7.aprīlis 2021 16:13
0 0 Atbildēt

Nu tak skaidrs, ka agresīvai velosipēdists, kas pārsniedza ātrumu uz trotuāra!

Elmars. 28.marts 2021 12:40
0 0 Atbildēt

Tiesibas abiem uz muzu nost.Tadiem nav japiedalas celu satiksme kas iztaisa avarijas.Kad reiz ta dumja valdiba naks pie vesela saprata,ka tads likums butu japienem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi džigiti ar ZILiem nesadala ceļu; liktenis žēlo (+ VIDEO) 1

Divi kirgīzu džigiti ar padomjlaiku ZIL kraviniekiem nesadala ceļu un viens no kraviniekiem ietriecas brauktuves atdalošajās barjerās. No šī ZIL priekšpuses maz kas paliek pāri, taču trieciens šoferi izmet uz ielas un viņš paliek šķietami neskarts. Lasīt vairāk

 

80 500 eiro - elektriskais Cadillac jau Eiropā (+ FOTO) 7

Pilnībā elektriskais Cadillac Lyriq sper pirmos soļus Eiropā. Automašīna jau pieejama dažos tirgos, tostarp Vācijā, kur tās cena būs vismaz 80 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilots, kurš uz Tallinas šosejas veica avārijas nosēšanos, ir pieredzējis instruktors (+ VIDEO) 12

Sestdien uz Tallinas šosejas avārijas nosēšanos veica privātā lidmašīna. Tās pilots ārkārtas situācijā rīkojies pareizi. Lasīt vairāk

 

Seat ar rekordlieliem ienākumiem pirmajā ceturksnī 7

Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti