Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai drīkst izmantot brīvo joslu, vai tā tomēr ir nekaunība? (+ video) 101

 
iAuto.lv | 20.augusts 2017 11:40

Automašīnu rinda, kas stiepjas pat uz Dienvidu tilta, taču viena josla atstāta brīva. Šāda situācija regulāri novērojama nobraucot no Dienvidu tilta uz Bauskas ielu. Situāciju precīzi raksturo iAuto lasītāja iesūtītais videomateriāls.

Video materiālā redzams, ka autovadītāji pacietīgi stāv garā rindā pirmajā joslā, lai iebrauktu apļveida krustojumā. Tai pat laikā kreisā josla, kas pirms krustojuma piekļaujas pirmajai joslai, ir pilnīgi brīva, ko autovadītāji neizmanto.

Tā vietā, lai sastātos garā rindā un bloķētu vienu joslu uz Dienvidu tilta, iespējams izmantot nobrauktuves abas joslas un pirms krustojuma pārkārtoties pēc rāvējslēdzēja principa. Ikdienā šāda situācija novērojama arī citās vietās, kad autovadītāji jau laicīgi stājas rindā, nevis izmanto visu ieskrējiena u.c. joslu, kas piekļaujas.

Raksti komentāros, vai, tavuprāt, šāda nobrauktuves izmantošana ir loģiska rīcība vai tomēr nekaunība pret autovadītājiem, kuri stāv rindā.

Ja Tev ir video vai fotogrāfijas no mūsu satiksmes, āvārijas situācijām, Ceļu policijas darba vai citām nebūšanām uz mūsu ceļiem, tad sūti tās iAuto.lv redakcijai uz sociālajiem tīkliem FacebookDraugiemTwitter vai uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

 
Visi komentāri
 
jucis 20.augusts 2017 12:33
17 12 Atbildēt

Stāv rindā kā tādas aitiņas uz kaušanu

es 22.augusts 2017 0:07
2 1 Atbildēt

viedās gudrības pistolētājs?!ja pieklājību nav ieaudzinājuši,iela iemācīs...vai iedauzīs

Nu un 20.augusts 2017 13:47
39 8 Atbildēt

Šeit jāievēro rāvējslēdzēja princips- daudzi to nezin

palaiž,es braucu 22.augusts 2017 12:36
0 0 Atbildēt

un negrib,jo ielīst kādam priekšā,tas tāds kaifs

asfaltbetons-bruģis 30.augusts 2017 16:53
0 0 Atbildēt

Tā lidotāji pārāda savu līdēja dabu.

Pievienojos un 20.augusts 2017 13:55
50 2 Atbildēt

Tur ir domāts braukt divās rindās un ievērojot rāvējslēdža principu braukt tālāk. Bet tā kā, tas bieži mulsina, būtu labāk pārtaisīt to apli uz 2 joslām, vieta ir un caurlaidība būtu lielāka, bez mulsinājumiem.

Kaapeec 20.augusts 2017 14:39
9 11 Atbildēt

Un kur tas ir rakstīts, ka šis princips jāievero? Un kā principā var zināt, vai galā būs 2 joslas uz apļa vai tomēr tikai 1?

Bradypus 21.augusts 2017 11:44
5 0 Atbildēt

Kā zināt? Tur jau tā lieta, ka NAV jāzina. Tieši stāšanās vienā rindā balstās kaut kādās priekšzināšanās par to, kas ir priekšā. Pieņemot, ka visi ir vienlīdzīgi un nezina neko, kas ir priekšā un nav norādīts ar zīmēm/CSH, viss sanāk ļoti vienkāši un loģiski.

Vietā, kur ir divas vienlīdzīgas joslas un veidojas satiksmes sablīvējums, no aizmugures braucošie stājas tukšākajā. Nonākot vietā, kur divas joslas apvienojas vienā - ievēro rāvējslēdzēja principu. Godīgi un vienādi visiem - nevis vēlme savlaicīgi ieņemt rindu, kas balstās pieņēmumā par to kas ir priekšā un izveidot to tik garu, ka tā bloķē jau iepriekšējo nobrauktuvi un kavē cilvēkus, kam nav vajadzība braukt virzienā, kurā izveidojies sastrēgums.

Guntis 20.augusts 2017 14:53
8 4 Atbildēt

Tur tak vis kartiba beigas bulta rada ka 2 joslas saiet viena ievero ravejsledzeju un vis kartiba kapec buutu jastav viena rinda ? Janu vieniigais esi mulja nezini likums ka ta var braukt un tev ir daudz laika tad droshi sedi sava labaja malinja

ezis71 20.augusts 2017 15:06
15 28 Atbildēt

Varat kaut izstiepties bet labajā joslā es jūs nelaidīšu un punkts

krunks 20.augusts 2017 19:45
15 2 Atbildēt

Kā transporta līdzekļa vadītājs, kurš tur brauc pirmo reizi, var zināt,ka josla beidzas?

jucis 20.augusts 2017 20:40
10 4 Atbildēt

Koncentrējies labāk, ka kaut ko neielaid savās biksēs ;))

aij 20.augusts 2017 21:19
4 4 Atbildēt

es tieši tāpat.

iAuto 21.augusts 2017 8:17
11 2 Atbildēt

satiksme ir paredzēta 2 joslās un tā arī jābrauc līdz ielas sašaurinājumam, kur otrā joslas autovadītāji saskaņā ar CSN un normālu praksi pārkārtojas pirmajā joslā

ezis71 21.augusts 2017 18:30
0 9 Atbildēt

Tos CSN vari sev pakaļā iebāzt.

martinslusis 21.augusts 2017 23:28
4 0 Atbildēt

Ļoti inteliģents viedoklis. Galvenais, ka absolūti pamatots ar faktiem.

ezis71 22.augusts 2017 22:08
1 1 Atbildēt

To savu viedokli arī vari iebāzt tur pat.

Zemesgramata 20.augusts 2017 15:08
15 0 Atbildēt

Nekad nesapratīšu tos cilvēkus, kuri uz projektēja to ,un arī otru, apli. Nekādus sastregumus neatrisina.

iAuto 21.augusts 2017 8:18
6 0 Atbildēt

Ar satiksmes plānošanu un projektēšanu ir lielas problēmas.

Zemesgramata 21.augusts 2017 11:45
5 0 Atbildēt

Tas pats ar tām 1,5 joslu šosejām. Kur bija problēma uztaisīt vēl 2m uz katru pusi klāt jau 2000to gadu sākumā ,kad visu A7 raka augšā. Vai tiešām pie mums otkati ir tikpat lieli kā Krievijā?

Palaidniex 21.augusts 2017 14:05
6 1 Atbildēt

pat ja otkatu nebūtu nemaz, vai ir nojausma, cik izmaksā katrs ceļa uzbēruma papildus platuma metrs un tad pareizinam ar 4 un šosejas kopgarumu metros. Nav maza summa.

Un vēl droši vien tas prasītu atpirkt visādas zemes strēmeles no zemes īpašumiem šosejai blakus - tā arī ir krietna summa.

Visu jau to var, ja vien ir $$$ par ko to visu atļauties!

Ja jābalso - platāka tranzīta šoseja, vai n-desmit ne tik svarīgu auto ceļu paglābt no pilnīga sabrukšanas, tas es kaut kā balsotu par ceļu tīkla glābšanu...

Zemesgramata 22.augusts 2017 1:21
0 0 Atbildēt

Par tām zemes strēmelēm ir tāda jocīga lieta.

Valsts ir tiesīga atsavināt privāto īpašumu pasakot Tev, ka tas ir vajadzīgs sabiedrības interesēm. Tas,pie nosacijuma,ja nespēj vienoties par cenu.

Zinu šo,jo vienu brīdi bija bažas par to ka topošais Rail Baltica noslaucīs manu viensētu.

Es jau arī atbalstu reģionālo ceļu atjaunošanu. Bet te neviļus rodas jautājums-kāpēc Lietuvā var abus, bet Latvijā tikai vienu no diviem?

Palaidniex 22.augusts 2017 9:10
1 0 Atbildēt

tāpēc, ka tur vēl "vispārpiedrāstprivātīpašumu" laikos tādus izbūvēja!

Tagad es nezinu nevienu cik necik nopietnu izbūvētu 4-joslu jaunu ceļu LT...

Zemesgramata 22.augusts 2017 13:02
0 0 Atbildēt

Bet kā ar ziņu, ka tur asfaltē grants ceļus? Mūsu eksperti to uzskata par ekonomiski pamatoti.

martinslusis 22.augusts 2017 2:21
3 0 Atbildēt

Kaut vai sistēmu, kā kaut kur citur redzēju - ir 3 joslas un periodiski (piemēram, ik pēc 3-5 km) mainās, kuram virzieman ir 2 joslas. Tādā veidā tos posmus var izmantot, lai droši apdzītu un pēc tam zini, ka drīz atkal būs tāds posms. Strādāja ļoti ok.

Šķiet, ka Ukrainā tādā braucu.

Palaidniex 22.augusts 2017 9:11
2 0 Atbildēt

šis varētu būt variants, tā ir arī Zviedrijā

tik mums tās joslas būtu jābeidz ar betoniem un visu laiku pa visu sētu, arī kā Zviedrijā, lai visādi lidoņi neaizraujas!

650 20.augusts 2017 15:09
9 7 Atbildēt

Tas viss ir delfu un apollo gaudotāju un tamlīdzīgu sabiedriskās domas veidotāju žēlabaino viedokļu rezults.Jo taču skaidrs, ka šādu joslu līdz galam jebkur arī citur iznanto tikai nekauņas, līdēji un bandiiti.Godīgie ļaudis paklausīgi stāv rindā un virina katrs savu rāvējslēdzēju jau no pus-tilta.Kādreiz apdomīgiem braucējiem vismaz bija saldējums uz kociņa vai kāds Cukurgailītis ,ko šādā situācijā pasūkāt nervu nomierināšanai.

mōller 20.augusts 2017 16:59
6 4 Atbildēt

pilnīgi piekrītu. Nezinātājs varētu braukt rindai garām, bet cik to ir?

Bils 21.augusts 2017 11:22
5 1 Atbildēt

Es ceru ka tas bija sarkasms?

Pie A7 T/C mani vienmēr redzēsi kreisajā joslā, raiti iekārtojoties labajā un iebraucot RIMI. Nenozogu nevienam ne laiku, ne rindu.

Un pats VIENMĒR palaižu sev priekšā vienu "rāvējslēdzēju" ;)

SEA 20.augusts 2017 15:44
20 0 Atbildēt

Būtu loģiskāk, ja labā josla būtu tiem, kuri grib braukt uz Bauskas ielu, kreisā tiem, kuri grib uz Valdlaučiem vai atpakaļ. Proti, varētu iebraukt aplī pa 2 joslām

iAuto 21.augusts 2017 8:20
3 0 Atbildēt

Tieši tā

Audi 20.augusts 2017 16:55
9 14 Atbildēt

Ko jūs runājat- rāvējslēdža princips. Ja braucat pa šo ielu, tad zināt, ka galā aiziet uz vienu joslu, tad kāds rāvējslēdzējs? Visi tāpat nokļūs uz šo vienu joslu, tad godīgāk stāvēt rindā un neizrādīt savu stulbumu, ka nu es te rāvējslēdzi piekopšu.

;) 20.augusts 2017 17:00
8 1 Atbildēt

Es tur tādu precedentu redzējis esmu vienu reizi, un tā bija pirmā reize.... Iedomājies, kā uz mani skatījies Tu tajā brīdī, kad ieraudzīju, ka 2. josla beidzas...

Ja visi izmantotu 2. joslu, tad arī man nebūtu jājūtas kā noziedziniekam!

650 20.augusts 2017 17:22
5 5 Atbildēt

galu galā (parasti) jau tāpat vakarā tiek atbraukts uz to vietu, no kurienes ir ticis izbraukts, tad varbūt vispār nevajag braukt ??

un iestāties tajā Rindā labāk ir jau kulturāli iepriekšējā vakarā, vēlams arī kaut ko lielāku/garšigāku mutē sev iebāzt- nu tā lai galva negrozās un lai nav tur lieki pa malām to Savu Uzmanību jānovērš

ā, un savu Rāvējslēdzēju vienmēr vajag pārbaudīt, tāpat kā spoguļos skatīties, katras 2-3min vajag to vietu paglaudīt, mazums kas, ja nu tur kādas izmaiņas un taa

krunks 20.augusts 2017 19:43
4 1 Atbildēt

Ja brauc pirmo reizi, kā var zināt, ka josla beidzas?

650 20.augusts 2017 21:05
11 4 Atbildēt

Kas Tev jāzin- brauc nafig tiem āksttiem mierīgi garām, kamēr kādu zīmi vai bultu ieraudzīsi.Tas jau tieši ir to dauņu izdomājums gan braucot gan komentējot par to kkādu tur pseido-nepieklājību, gan par to, ka "viss jāzin", gan arī par to, ka "nevajag laist rindā".

Tur to video pavērojot, reizes desmit pusminūtes laikā ir redzams, ka daudzi āksti nevar pat laicīgi izkustēties un normālu distanci ievērot- daudziem 5sek un 25metrus vajag, lai saprastu, ka "nu var braukt".Kur vispār ir radusies ideja aiz shitāda kontingenta kaut kādā rindā stāvēt un vēl jo vairāk visu to pagastu kavēt ???

;) 20.augusts 2017 16:57
5 0 Atbildēt

Balsoju par 2 joslām iebraukšanai aplī. Varētu laifhaku taisīt, iebraukt aplī pa 2. joslu, aplītis maziņš, fiksi izmīt apli un pa labi

Tiesa, tas sarežģītu pasākumu vēl vairāk.

Bet vispār pareizāk, lai nebūtu jāgaudo, ir jābrauc pa abām joslām un līdz galam. Tam jau tā otrā josla ir domāta!

wes 20.augusts 2017 18:23
2 0 Atbildēt

Atbalstu! Jo ar ko gan atšķiras atļautais manevrs Mūkusalas ielā, uzbraukšanai uz apļa divās joslās pie Panorama Plaza, no šā gadījuma, vai Biķernieku ielas piekļaušanās Juglas ielai, kur arī ir sašaurinājums pirms apļa...

core 20.augusts 2017 19:02
12 13 Atbildēt

Un tagad pasakiet kāpēc te būtu jāievēro rāvējslēdzēja princips? Veikalā pie kases arī ievērot rāvējslēdzēja principu ja pie otras kases rinda garāka?

jucis 20.augusts 2017 20:56
15 4 Atbildēt

Lidostās un citās vietās ir tādas lentas, kas veido kompaktu labirintu, lai nav taisna cilvēku rinda, kas iet cauri visai ēkai.

Iedomājies, ceļu satiksmē ir iespējams kas līdzīgs!!! ;))

Bet, ja tev nepatīk, ka kāds lien garām pa tukšo joslu, tad zini, ka tāda līšana ir iespējama tikai tāpēc, ka tādi lohi kā tu pats nekad principā neizmanto to otro joslu un tikai tāpēc tā stāv tukša. Ja mašīnas normāli sastātos, tad abas rindas būtu vienlīdz garas, savukārt sastrēguma stundās korķis nesāktos vēl uz tilta, kur tagad tevis dēļ ceļa vidū stāv mašīnas, kamēr citi mēģina tur braukt ar 70+. Kamēr kāds tur ielidos kādam pakaļā, ir tikai laika jautājums.

Faktiski, kārtējais superdrošo, pareizo idiotu izfantazētais stulbums, ka tas ko viņi dara - stāv vienā rindā - ir labi.

Nezinu, ceru, ka saprati, par ko ir runa, kaut gan šaubos.

core 20.augusts 2017 22:22
2 5 Atbildēt

Piemērs par lidostu neder, tā tāpat ir viena rinda, nevis divas kur vienam otru jālaiž priekšā.

Tad ja tie kas neizmanto otro joslu ir lohi, tad varbūt visiem tagad braukt pa otro lai nebūtu lohs? nekas ka pirmā paliks tukša.

neredzu problēmu ja rinda sākas uz tilta, tā labā josla tāpat nekur citur neaizved kā uz nobrauktuvi, ja kāds neredz stāvošas mašīnas tad varbūt nevajag braukt 70+, ja neietrieksies mašīnā, tad tāpat ietrieksies saliņā joslas galā.

Lielāko bīstamību tur rada nevis stāvoša rinda uz tilta, bet gan tie, kas pa vidējo lido visiem garām un pēdejā brīdī pirms nobrauktuves met pa bremzēm un mēģina ielīst, un sabremzējas visa satiksme arī kas brauc tālāk uz A7. Tur arī jāievēro rāvējslēdzējs?

Palaidniex 21.augusts 2017 8:33
9 0 Atbildēt

Tad pastāsti - kāda velna pēc tur ir izbūvētas 2 joslas? Pareizi - lai uz apli gribētāji rindu sadalītu 2 daļās un pēc rāvējslēdzēja principa, kā jebkurā vietā, kur 2 joslas pāriet vienā - arī pārkārtotos vienā joslā. Jā - nesaprotu, kas traucēja aplī laist pa divām joslām uzreiz, bet tas nu lai paliek ceļu projektētāju ziņā!

Kā arī kāpēc tik garā rindā jāstāv jau uz tilta, ja gribās iebraukt kādā no divām Rīgas piensaimnieka teritorijām?

core 21.augusts 2017 16:01
0 0 Atbildēt

Tu pats atbildēji kāpēc tur ir divas joslas. Tur pienāk iela, piena kombinātā bieži griež smagie, kuriem kamēr iebrauc aste ir uz ielas, ir autobusa pietura kur apstājoties autobusam ērti var to apbraukt un vēl ir iebrauktuve un izbrauktuve stāvvietai. Kāpēc tad braucot no valdlaučiem uz tiltu arī ir divas joslas? tur tak nav nekad korķis, Tieši tā paša iemesla pēc.

core 21.augusts 2017 16:04
0 0 Atbildēt

Un kā tad ir ar rāvējslēdzēju pirms nobrauktuves?

Palaidniex 21.augusts 2017 17:15
2 0 Atbildēt

lasu un nebeidzu brīnīties...

2 joslas kā reizi tur ir tam, lai nestāvētu līdz tilta vidum, bet 2x īsākā stūķī divās joslās!

Nobrauktuvei rāvējslēdzējs nav vajadzīgs, jo nedz 2. nedz 3. josla nebeidzās, tās brīnišķīgi turpinās tālāk. Un ja visi stāv pirms apļa 2 joslās tad stūķa uz nobrauktuves vienkārši nav!

Tur kur ir divas joslas un beigās viena - ir "mazliet" savādāk - tur patiešām josla beidzas un rāvējslēdza princips, bet vēljoprojām nesaprotu, kāpēc uz apli izlaista viena josla, kaut varēja mierīgi laist divas...

core 21.augusts 2017 19:05
0 0 Atbildēt

Bet es domāju, ka 2 joslas tur ir tāpēc lai apbrauktu autobusu pieturā, nost griezošus smagos utt.

Kāpēc tad divas joslas ir arī no valdlaučiem uz tiltu?

Un kāpēc nav braucot no ziepniekkalna ielas puses augšā uz valdlaučiem?

Palaidniex 21.augusts 2017 20:13
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tā uzbrauktuve izveido jaunu joslu tiltam!

Palaidniex 22.augusts 2017 9:13
1 0 Atbildēt

vienai joslai izveidojot jaunu papildus joslu uz tilta nav šķēršļu, plūsma bez apstājas, 2 joslas veidot nav nepieciešamības

Nobraucot, josla atduras šķērslī - savdabīgi izplānotā aplī - lūk arī vajag 2 joslas, lai būtu kur uzkrāt stūķi veidojošos auto 2x īsākā posmā.

core 22.augusts 2017 9:27
0 0 Atbildēt

Bet tur jau tieši ir divas joslas. Jautājums ir kāpēc, ja tur neveidojas korķi? Es domāju ka dēļ pieturas un iebrauktuvēm/izbrauktuvēm, tieši tāpat kā šeit.

core 21.augusts 2017 20:22
0 0 Atbildēt

Un?

Sarkasms 20.augusts 2017 19:18
11 0 Atbildēt

Normāli palaižu pēc rēvējslēdzēja principa vienu pirms beidzas josla, bet ja mēģina ar varu vai joslai pa vidu, tad droši lai kārtojas aiz manis..

Boriss 20.augusts 2017 19:27
4 0 Atbildēt

Letakais veids, ka atrisinat problemu saja krustojuma - paplasinat apla mazo dalinu - no izbrauktuves no tilta lidz Bauskas ielai. Ar to pilnigi pietiks, un visi vares seit braukt pa divam joslam, nebremzejot kustibu. Piemeram, tiem, kuri grib braukt uz Valdlauciem, pilnigi nav verts aiznemt labo joslu. Bet paslaik viniem ta ir tira lamata, un vini stav garaja rinda, lai tikai nebutu stridas. Kaut likums ne tikai lauj viniem braukt pa kreiso joslu, bet ari rekomende ta rikoties.

he 20.augusts 2017 19:35
0 2 Atbildēt

valstij nav tādu miljonu!!!

kalfonso 20.augusts 2017 20:23
8 0 Atbildēt

1) neesmu tur braucis, tāpēc labprāt redzētu, cik joslu ir aplī

2) nahren tad asfalts ir tērēts, ja tā nedrīkstētu darīt?

3) cik km pirms Alfas , pa Brīvībeni braucot laukā no centra, būtu jāpārkārtojas no trešās uz ptro joslu, lai nebūtu kretīns?

Vikus 20.augusts 2017 22:44
1 0 Atbildēt

Pirms Alfas, ja otrā josla ir brīva, tad pa trešo nav jābrauc. Bet ja aizņemta, tad brauc līdz galam un pēc rāvējslēdzēja principa. Mani kaitina tie kas cenšas iespraukties pirms joslas beigām, "pieklājīgi" laižot vien otru priekšā, pilnībā nobloķējot plūsmu otraja joslā.

650 20.augusts 2017 21:11
5 4 Atbildēt

Jā, lūk te tagd vajag "izdomāt" viskautādu amēriku, bet tikai ne to, ka "sludināt" raitas satiksmes principus.Teorētiski jebkurš ''atrāks" braucējs, kas tur ielīdīs tajā katra otrā pusaizmiguša āksta atstātajā 20m šķirbā, būtu uzskatāms par Varoni vai vismaz par Sanitāru, kurs vismaz kaut kā cenšas to idiotisko procesiju paātrināt.

Intars 20.augusts 2017 21:14
4 3 Atbildēt

Protams, ka ŗāvejslēdzēja princips,diemžēl daudzi šoferi nemaz nezin, kas tas tāds vispār ir

Sarkasms 20.augusts 2017 22:31
5 1 Atbildēt

kamēr rāvējslēdzēju neizmanto bezkaunīgi.. un te nu sākas interpretācijas..

es šodien arī vienu atstāju aiz sevis, ja otrā josla iet taisni, un pirmā smuki gaida uz nogriezšanos un visi raiti brauc uz priekšu tad neredzu pamatojumu līst ārā no pirmās, lai burtiski apdzītu divus auto un censtos ielīst atpakaļ "ņemot uz masu"..

un tagad vieta taisnības cīnītājiem kuri mani apries

AIJA 20.augusts 2017 21:23
2 1 Atbildēt

Laboo joslu tikai sabiedriskajām un cepšanās beigsies visiem!

Aigaro 20.augusts 2017 21:27
8 0 Atbildēt

autovadītājam nav jāzin visi ceļi no galvas un nav jāzin kurā rindā jāstājas lai pēc pāris kvartāliem varētu kaut kur nogriezties - ja ir briva josla, tā ir paredzēta braukšanai.

AIJA 20.augusts 2017 21:30
7 2 Atbildēt

nu pēcdarba tur brauc 99 procenti vieni un tie paši

650 20.augusts 2017 21:45
6 0 Atbildēt

Nu kā tad, tas tak katra indivīda svēts pienākums- nevis raiti braukt, bet gan rubināt ar vienu pirkstu telefonu, ar otru dibenu un izvērtēt, cik tad nu tie % tur katru/dienu brauc un cik % nekaunīgo uttt. Katrs tas tur āzis, kurš tur nespēj 5sek/25m laikā no vietas izkustēties, acīmredzot ar šādu te vērtējuma procesu ir "aizņemts", tieši no šejienes jau arī tā rinda aug

Esss 20.augusts 2017 21:52
9 0 Atbildēt

Un? Es kaut ko pārkāpju, ja braucu pa kreiso rindu līdz attiecīgam ceļu apzīmējumam?

Pats vienu vakaru redzēju kā smagais ar lielo miskastes konteineru lika pa mēmajiem uz tilta. Laikam cits smagais piesedza redzamību un pēkšņi "pareizo aunu bara aste" uz tilta priekšā stāv... Toreiz paveicās par kādām pāris sekundēm, bet reāli šito idiotismu ir jāārstē! Tas aplis ir tik nejēdzīgs, ka ir pilnīgi vienalga vai iebrauc no vienas rindas vai ar rāvēju. Kopējais ātrums nemainīsies jūtami. Toties, izdalot uz abām joslām, nebūs tāda aste uz tilta.

650 20.augusts 2017 23:20
4 0 Atbildēt

Tas "kopējais ātrums" mums palielināsies tad, kad cienījamie kometāru radītāji ieteiks ātrāk spaidīt pedāļus un braukšanas laikā nenodarboties ar blakus lietām.

Tur ir divas joslas ir būvētas priekš tam, lai viņas raiti un pareizi lietotu- nevis lai ģenerētu te debīlkosmiskas atrunas un rakstītu muļķibas.To kreiso joslu tieši tāpēc arī baidās ieņemt- jo labi zin, ka tad, kad būs zīme un bulta uz pārkārtošanos, tad nāksies saskarties ar visvisādiem idiotiem.Paskatieties to pašu kas līdzīgi notiek citās vietās, kur ir piekļaušanās josla uzbrauktuvēs uz tilta.Tur ļoti daudzi nebrauc (kā ir Noteikumos paredzēts..) līdz joslas galam, bet gan lien iekšā rindā pie pirmās iespējas, jaucot citiem galvu.Kāpēc viņi tā dara? Protams- tapc, ka nav pārliecināti par savu kustību koordināciju un baidās ka kārtējais "aizvainotais" idiots viņus neielaidīs uttt.

Tā ka dodiet tik vairāk tos "gudros'' un "pieklājīgos" padomus- drīz te vispār neviens neko nesapratīs un stāvēsim visi uz vietas.Jo pilnīgi jebkuram ieteikumam uz "kustības ātruma veicināšanu" (vienalga vai tur aplis, līnija, rindu maiņa- dajebkam) momentā atrodas desmitiem oponentu, fig viņu zin no kurienes no kāda bezgalīga cauruma viņi visu laiku lien ārā- pilnīgi taka tāda neuzvarama vampīru sērga

Jucis 20.augusts 2017 23:49
3 2 Atbildēt

Karoc es sapratu, ta josla ir speciali uzbuveta lai sliktie huligani varetu pisinat labos un pareizos autovaditajus. Cita izskaidrojuma vinai vienkarsi nav!! ;))

650 21.augusts 2017 0:24
0 0 Atbildēt

Pagapaga, no rīta tu te dabūsi vēl ne to uzdzirdēt ;D Un galvenais ka tā josla tur ir jau vairākus gadus kopš tāa meeslutilta dzimšanas, abet "pareizie" un "aizvainotie" tikai tagd ir sacēlušies. Nu tur kkur labi vel ja uz salinieka mūkusalas nobrauktuves kkur pa maliņu kādureiz jāpabakstās, abet ja man būtu d-tilta vidū jāstāv tādas nesaprotamas pajoliņu rindas astē un drebošām rokām spogulī jāskatās- es kaut lidz ķekavai brauktu un atpakaļ, tik tālāk no Greeka ;)))

Andris 21.augusts 2017 0:52
4 1 Atbildēt

Nevajag rāvējslēdzēja principu. Lai stāv, man brīva josla, ātrāk tieku uz priekšu

es 21.augusts 2017 8:17
3 0 Atbildēt

Civilizētās valstīs tādu murgu nav.ja ir divas joslas tas ir,bet kam vajadzīgs tāds izgājiens no vienas joslas divās un pēc 200 m atkal vienā.Tak domāt vajag,pirms projektē ceļus.Uztaisi vienu joslu,ja zini ka galā ir aplis kur jāsaiet vienā joslā būs,vai arī garāku nobraucamo joslu uz tilta.

dsa 21.augusts 2017 8:28
5 0 Atbildēt

Īpaši stulbiem paskaidroju. Tur tas tā ir izveidots, jo tur atrodas Rīgas piena kombināts. Objekts uz kuru un no kura regulāri pārvietojās smagais transports. Nu tad lai nodrošinātu viņiem drošu iebraukšanu un izbraukšanu no teritorijas, ir šīs divas joslas. Lai visādi nepacietīgie varētu pa otro apbraukt šos ssmagos.

ak 21.augusts 2017 8:20
12 0 Atbildēt

Pats braucu tā:ja esmu labajā joslā, tad galā vienu vienmēr palaižu. Ja kreisajā, tad braucu līdz galam, ieslēdzu pagriezienu un gaidu, kad kāds laidīs. Ja tur joslas ir izbūvētas 2, tad ir jābrauc pa abām. Uzskats, ka pa kreiso joslu braucēji ir līdēji, ir mietpilsoniska, nepamatota maldīšanās. Ir citi gadījumi, kad tas tā ir, bet ne šis.

100 21.augusts 2017 8:27
2 0 Atbildēt

Vienā rindā izbrauc daudz ātrāk,un rāvējslēdzēja princips būtu Ok tikai tad, ja tā josla vienkārši beidzas, bet šajā gadījumā tajā ir speciāli jā iebrauc. Plus vēl idioti kas cērt no Dienvidu tilta no otrās joslas pāri drošības saliņai vispār bez komentāriem. Pareizi būtu labā josla pa labi, kreisā taisni un pa kreisi. Neticu ka satiksmes departamentam nav redzes lokā šis krustojums.

Palaidniex 21.augusts 2017 9:47
2 0 Atbildēt

Un? No tilta nogriežas viena josla (tā drošāk, piemēru daudz - Mūkusalas aplis, Slāvu pārvads utt, utjpr.) un otra izveidota, lai rinda sadalītos divās joslās. Kas te nesaprotams?

Vernons 21.augusts 2017 9:06
7 10 Atbildēt

www.google.lv/maps/@56.9106...7i13312!8i6656

Projektētāji ar galvu nedraudzējas! 1. josla, bez apļa, aiziet pa labi uz Bauskas ielu, bet pa apli visos virzienos. Mums tas ir raksturīgi radīt maksimāli daudz grūtību, lai ar neredzētu enerģiju to pārvarētu.

Palaidniex 21.augusts 2017 9:31
5 0 Atbildēt

Šoreiz, jāatzīst, piekrītu par visiem 100%!

core 21.augusts 2017 16:03
1 0 Atbildēt

Arī piekrītu, ka tas būtu ideāls variants, tad domāju ka korķis tur vispār pazustu.

650 21.augusts 2017 11:02
1 0 Atbildēt

Visi te beidzamie izteikumi ir loģiski un saprotami.Bet taču iedodiet izklāstu un atbildi uz to Galv.jautājumu- KĀPĒC viss tas bars tur vienalga stāv (gan filmā gan dabā) tieši 1 (vienā) rindā?

Kur ir tā robeža,kad beidzas loģika un pieklājība un sākas atklātā textā idiotisms? Kāpēc (parasti) tieši idiotisma un neloģikas sludinātāji viegli iegūst piekrišanu un sapratni? Kāpēc jebkurš loģisks mudinājums uz raitāku satiksmi saņem atrunas un nopēlumu? Ja tā nav- varbūt kāds var te "uzskaitīt" tos vēsturiski svarīgos ieteikumus, kuri ir saņēmuši nedalītu "atbalstu" un "piekrišanu"?

Palaidniex 21.augusts 2017 11:06
0 0 Atbildēt

50 gadi tupuma sludināšanas vēl ilgi līdīs ārā kā īlens no maisa...

milzu daļa cilvēku uzskata, ka viņiem viss pienākās un pašam uzņemties atbildību par sevi ir neiespējami...

Vernons 21.augusts 2017 11:10
0 0 Atbildēt

Vernons 21.augusts 2017 11:14
0 0 Atbildēt

650 21.augusts 2017 14:16
0 0 Atbildēt

Jā, tikai viena šāda te megabūve maksā laikam ka dārgāk nekā viss LV ceļu budžets kādiem 3-4 gadiem....Tas ir iespējams tikai valstīs, kur ceļus būvē cilvēku ērtībām, nevis kādām aizkadra interesēm.Lietuva ir gadus 20 mums priekšā.To Viļņas apvedceļa pat jau šobrīd gatavo fragmentu īsti korekti nerāda pat 2017.g navi karšu versijas (izņemot wāzi) , laikam "pārāk ātri" tas tur viss notiek ;)

kasinsh79 21.augusts 2017 12:02
11 6 Atbildēt

Vaina projektētājos, nevajadzīgs stress - autovadītājiem.

Nudien, kas traucējis taisīt 2 joslas - viena pa labi uz Bauskas ielu, otra - tālāk aplī?...

Cik reizes braukts, tomēr, braucu pa kreiso joslu, ātri ielīzdams labajā vēl pirms tās vietas, kur sākas bruģis (par to paldies lēnajiem sliņķiem, neprotot ātri izkustēties no vietas).

650 21.augusts 2017 14:25
6 1 Atbildēt

Vai kāds var izvērtāk paskaidrot, par ko konkrēti šeit šajā formulējumā tie te 5gab "specian(ā)listi" izrāda masveida "nepiekrišanu" ?? Cilvēks reālu patiesību stāsta- tak noskatieties vēlreiz to te pievienoto video- tur taču ir nezcik tādu reālu iespēju "ielīst".

jaaanis 21.augusts 2017 16:39
3 1 Atbildēt

Kā man besī šādi "ātrie" nevainīgie ielīdēji, kā rezultātā pārējiem ir strauji jābremzē un sačakarē rāvājslēdzēja principu.

Personīgi ir bijis gadījums kad strauji jābremzē dēļ "ātrā" ielīdēja, kā rezultātā aiz manis braucošais nenobremzēja, bet ielīdējs, protams, bez problēmām ātri aizbrauca

Atbalstu un pats izmantoju rāvējslēdzēja principu, ienīstu "ātros" ielīdējus.

P.S. to 650: video redzamās atstarpes, attālumi izskatās lielāki nekā ir faktiski. Lielākā atstarpe ir ~10m starp Lexus un sarkano Toyota, starp pārējām mašīnām 5- 8m.

650 21.augusts 2017 19:19
3 0 Atbildēt

Tu Lūudzu Neuztraucies ;))) es (pagaidām vēl..) esmu pie pilna prāta un par savu viedokli morāli "atbildu".Iespējams, esmu te no Kosmosa ielīdis, jo man Ļoooti reti ir nācies "bremzēt" dēļ tā, ka kāds man pielīdis priekšā.Bet lūk dēļ neskaitāmiem čakermaņiem un pusaizmigušiem telefona bakstītājiem es gan bremzēju pa 100x dienā. To Rāvējslēdzēja principu čakarē tieši šitie te āksti, kuriem ir tas te "aizvainojums" uz visu pasauli un kuri kasās uz līdzenas vietas visur un par visu iespējamo- kā netā, tā dzīvē.Es te nevis kā kaut kāds tur "advokāts" uzstājos, bet vienkārši cenšos visādus pajoliņus "pabīdīt nost" no šīs te publiskās Tribīnes, ko viņi izmanto savu debilo teoriju bīdīšanai.Man pilnīgi pie desas, ko un cik tur kāds mēra un cik līks viņam ir tas video caurums (kad ir negadījums- tas, maita, "pārāk tuvu" rāda, abet kad jābīda teorija, tad, redziet,rāda "pārāk tālu";). Es personīgi tur vienkārši mierīgi braukšu lidz rindas galam un esmu "pārliecināts", ka mani palaidīs- neatkarīgi no šeit sludinātā.Tāpat es tur (vai jebkur citur...)palaidīšu kādu citu, ja būsim mainītās lomās.Bet kareivīgie idiņi lai iebrauc kkur krūmos, kur tiem neviens dibena labsajūtu nemaisa, un tur lai patrenējas tā "sava" rāvējslēdzēja virināšanā.

Bils 21.augusts 2017 12:03
3 0 Atbildēt

Elementāri atrisināma problēma, vajag ATĻAUT labo pagriezienu uzreiz nobraucot na tilta PA LABI uz BUKAIŠU ielu.

Taisni brauks tie, kam vajag Valdlaučus, pa labi tie atsijāsies, kam uz Bauskas ielu utt. Ziepniekkalnu!

lol lauķis laikam 21.augusts 2017 12:16
4 0 Atbildēt

To, ka drīz kreisā josla beigsies, es uzzināju tad, kad priekšā braucošais busiņš no labās joslas pagrieza priekšā un sāka braukt pa līniju starp abām joslām

minka 21.augusts 2017 13:11
3 4 Atbildēt

Rāvējslēdzēja princips palēnina uzbraukšanu uz apļa, mašīnas nekad nebrauks ātri no otrās joslas jo nav garantija, ka labā josla palaidīs un tad ir tāda uzmanīga, lēna uzbraukšana. Un arī labā jsola ja laiž, tad sabemzē un tad ir lēnāk uzsākt no jauna braukt. Dievidutilts nav tik īss, lai tur tā rinda traki traucētu mašīnu kustību uz tilta. Tāpēc esmu par vienu rindu.

650 21.augusts 2017 14:04
5 0 Atbildēt

Tu luuudzu te mums publiski nepljuuti muļķibas !

Tas, ka vismaz 2/3 braucēju ir acīmredzamas problēmas ar kustību koordināciju un orientāciju telpā, tas gan nenozīmē, ka "visi dara tā".Tur skaties ka normāls braucējs aizbrauks garām tai rindai, rindas galā (un bez kādas tur t.s. "aļaujas" lūgšanas..) veiksmīgi ielīdīs kārtējā gulētāja atstātajā 20m šķirbā un izbrauks vispār visu to fragmentu bez apstāšanās.Tupa idiotisma sludināšana- nekas nav bistamāks par tādu uz tilta stāvošu "asti" regulārajā taisnibraucošajā rindā, tas ir beidzamajiem "stāvētājiem" klajš dzīvības apdraudējums un tīrākā loterija.Tikko tur uz tā tilta būs dzīva satiksme pa visām rindām un radīsies kāda saspringta situācija (bremzēšana, izvairīšanās, pārkārtošanās, apsteigšana- dajebkas..), kad uzmanība ir jāpievērš kaut kam citam- ziepes ir garantētas.

Pļurkt 21.augusts 2017 14:14
0 0 Atbildēt

Man kā reiz ieplīsa bamperis. Es tieši šobrīd meklēju labu iespēju, lai kāds mudaks - skrējējs ieplēstu manā bamperī tā drusku spēcīgāk!

Šī konkrētā vieta ir kā radīta šādiem gadījumiem, kad it kā palaiž, bet galā nepalaiž, lai uz apdirsinātāja rēķina saremontētu (vai nomainītu) paša aizplēstu bamperi!!

650 21.augusts 2017 14:30
2 0 Atbildēt

es domāju, ka drīzāk tev būs darīšana ar apdrošinātāju tieši tad, kad "tavus" cēlos nodomus iztraucēs nevis tas šausmīgais skrējējs, bet vnkn kāds kārtējais/regulārais/aizmigušais/Pnimpja/sūkātājs.Iespēja ir vismaz 1:10, tā ka gatavojies rūpīgāk.

minka 21.augusts 2017 13:51
0 3 Atbildēt

Rāvējslēdzēja princips palēnina uzbraukšanu uz apļa, mašīnas nekad nebrauks ātri no otrās joslas jo nav garantija, ka labā josla palaidīs un tad ir tāda uzmanīga, lēna uzbraukšana. Un arī labā jsola ja laiž, tad sabemzē un tad ir lēnāk uzsākt no jauna braukt. Dievidutilts nav tik īss, lai tur tā rinda traki traucētu mašīnu kustību uz tilta. Tāpēc esmu par vienu rindu.

re 21.augusts 2017 13:58
1 0 Atbildēt

jā te ir rāvējslēdzēja kārtība ,bet autovadītāja pieklājība sāk mūsos augt.

khe 21.augusts 2017 14:25
1 1 Atbildēt

Manuprāt te tomēr nepieciešama būtu papildus ceļa zīme par to ka jāievēro rāvējslēdzēja princips. Drošāk, ka tie auto akumulējas divās joslās nekā stiepjas uz tilta. Divas joslas beidzas vienā aplī kuru visiem vajag. Un mūsu cilvēki nav pieraduši domāt - tas nu gan.

Savukārt nedaudz tālāk pie A7 Rimi ir pudeles katls ar 3 joslām saejot uz 2 un tad uz vienu joslu kur nāk klāt auto no Rimi - krustu šķērsu. Vai tur rāvējslēdzējs ir vajadzīgs? Jo ja es braucu ar domu apgriezties - tad jāstāv kopā ar visiem rāvējslēdzēja faniem - kāda jēga?

Bet vispār tas viss atrisināsies ar Ķevavas apvedceļu, pudeles katla pie A7 nebūs un arī apļi pie Valdlaučiem būs stipri tukšāki, jo tagad tos piepilda pa 70% Ķekavas virzienā braukt gribošie...

Ja vien protams nesalaidīs visu dēlī...

jaaanis 21.augusts 2017 16:49
2 0 Atbildēt

Piekrītu vairākumam, ka projektētāji strādā vēl pēc PSRS gostiem.

Konkrētajā vietā ir vairāki labāki risinājumi:

1. Atļaut labo pagriezienu uz bukaišu ielu;

2. Noņemt zīmi "Dot ceļu" pirms apļa, jo satiksmes plūsma ir tomēr no dinvidu tilta;

3. Dārgāks risinājums, jau pieminētās divas joslas uz apļa.

core 21.augusts 2017 19:08
0 0 Atbildēt

Tie kas tik ļoti baidās no apstāšanās uz tilta, ko dara no rītiem uz A7, kur atļautais ir 90 km/h un mašīnas stāv? dzer sirds zāles?

650 21.augusts 2017 19:52
0 0 Atbildēt

Stāvēt ir bīstami dajebkur.Un ir starpība- vai kāds pēkšņi stāv tilta vidū (kur bezjēgā un jūklī kustās vairākas rindas), vai tomēr (kas ir saprotamāk) kaut kur nobrauktuves vai krustojuma tiešā tuvumā.Vai uz a7, kur saprotams, ka ir pamatā viena josla un jau pa gabalu viss ir sajūtams.Ja aizpildīt to garo iecirkni ar tām divām rindām tajā fukajā tilta nobrauktuvē- tātad tā rinda "uz tilta" varētu būt krietni īsāka un saprotamāka.Muļķības, ka rāvējslēdzējs maisa- jo vairāk maisa neprasme izkustēties kopā ar priekšējo auto- kad katram otrajam vajag liekas 5sek kaut ko "pagaidīt".Pie rāvējslēdzēja ir drusku jāčeko situācija un jāpiedomā- bet lūk tajā "garajā rindā stāvot" var mierīgi gulēt un/vai kuli kasīt.

core 21.augusts 2017 20:32
1 0 Atbildēt

Es gan neredzu atšķirību vai tā rinda sākas 50 vai 150 metrus pirms nobrauktuves, manuprāt vienāda bīstamība.

Protams, ka tie "gulētāji" kaitina, bet tas rāvējslēdzējs bremzē satiksmi tikpat ļoti, ja neskaita tos kas ielien lielajās spraugās, bet tos dēļ kuriem ir jāpiebremzē. Neesi nekad pamanījis cik raiti tur aiziet satiksme, ja kāds smagais nobloķē kreiso joslu?

ML 22.augusts 2017 1:04
5 0 Atbildēt

Braukt minētajā posmā sastrēgumstundās sanāk reti, bet ja sanāk - bez mazākajiem sirdsapziņas pārmetumiem braucu kreisajā joslā un galā pārkārtojos. Pat ja gadās kāds spītīgais, kas izstāvējis visu garo rindu un mani priekšā ne par ko nelaidīs, tik un tā katrs trešais tur jau no stāvēšanas rindā ir teju iesnaudies un pat nepamana, ka kāds ielien priekšā.

nomiks 22.augusts 2017 9:26
4 0 Atbildēt

Ja ir divas joslas, tad tās abas ir paredzēts izmantot. Nekaunīgu rīcību šādā braukšanā nesaskatu.

Nekaunība ir tad, ja jau joslā ir skaidri norādīts apzīmējums, ka tā paredzētam, piemēram, lai apgrieztos pretējā virzienā (pie A7 lielveikala), bet tur joslas beigās cenšas pārkārtoties uz labo joslu. Bet konkrētajā krustojumā viss ok, manuprāt!

durex plejs 22.augusts 2017 12:38
0 0 Atbildēt

ezīti,nejaukais,ja tava pakaļa sagatavota,saņem!

andris 24.augusts 2017 9:04
1 0 Atbildēt

Liekat kaut četras joslas,kas nekauņas ,vienalga pamanīsies aizlīst priekšā un nogriezsties no kreisās malējās joslas pa labi.Mums pret nekauņām tikai kā govīm var palīdzēt aploks,jebšu katra josla norobežota ar barjerām un arī tad kāds pamanīsies to sabraukt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas īsti ir UAZ “Buhanka” – automobilis, pašgājējs transportlīdzeklis vai traktors? 5

UAZ furgoniņa “Buhanka” kvalitāte un atpalikušās tehnoloģijas nokaitinājušas pircējus tiktāl, ka tiek piedāvāts to ieskaitīt pašgājēju transportlīdzekļu vai pat traktoru kategorijā. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 10

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti