Visi komentāri - Parakstīts līgums par Vidzemes šosejas posma pie "Sēnītes" remontdarbu veikšanu

Parakstīts līgums par Vidzemes šosejas posma pie "Sēnītes" remontdarbu veikšanu

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com/maps

Nozare.lv | 4.decembris 2018 15:47

Parakstīts līgums par būvdarbiem Sēnītes posmā, kas būs pēdējais ceļu objekts ar KF līdzfinansējumu šajā plānošanas periodā

r noslēgts līgums par būvdarbu veikšanu Sēnītes posmā uz Vidzemes šosejas (A2). Līgums paredz valsts galvenā autoceļa A2 Rīga–Sigulda–Igaunijas robeža posma 25,50.-39,40. km abu brauktuvju un valsts galvenā autoceļa A3 Inčukalns–Valmiera posma 0,00.-1,65. km segas pārbūvi.

Kā jau ziņojām, par uzvarētājiem atklātā konkursā būvdarbu veikšanai Sēnītes posmā ir atzīta piegādātāju apvienība Binders un ACB, jo tās piedāvājums atbilda visām konkursā izvirzītajām prasībām un tās piedāvātā cena 38 498 327,17 EUR bez PVN bija viszemākā.

Vidzemes šosejas Sēnītes posma kopējais garums ir 13,90 km un vēl 1,65 km uz Valmieras šosejas. Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā un deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projekta ietvaros plānots veikt seguma pārbūvi visā posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trīs kārtās.

Projekta realizācijas ietvaros paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un 6 paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (uz A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.

Aktīvie būvdarbi objektā tiks uzsākti nākamgad, tiklīdz to ļaus laika apstākļi. Būvdarbi tiks finansēti gan no ES Kohēzijas fonda, gan no valsts budžeta apakšprogrammas 23.06.00. Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana un citām valsts budžeta programmām. Šis ir pēdējais līgums ar Kohēzijas fonda (KF) līdzfinansējumu šajā plānošanas periodā (2014.-2020.).

Jau ziņojām, ka šajās dienās ir izsludināts arī šajā plānošanas periodā pēdējais iepirkums ar ERAF līdzfinansējumu – tie ir autoceļa Ventspils–Kuldīga–Saldus (P108) pārbūves darbi posmā no Ventspils līdz pagriezienam uz Zirām (3,93.-24,60. km). Šajā posmā vietām paredz pilnībā nomainīt ceļa segas pamata slāņus, bet vietām tos pastiprinās. Segumu veidos divas kārtas asfalta. Ceļam uzlabos ūdens novades sistēmu un atjaunos sabiedriskā transporta pieturvietas. Paredzamās būvdarbu izmaksas ir ap 10 miljoniem eiro bez PVN. Šo būvdarbu pretendentiem jāpiesakās līdz 2019. gada 9. janvārim.

Kopumā šajā plānošanas periodā Kohēzijas fonda līdzfinansējums valsts autoceļiem ir 256,9 miljoni eiro, bet no ERAF – 277,0 miljoni eiro. Savukārt 2018. gadā kopējais finansējums valsts autoceļiem, ieskaitot ziemas un vasaras uzturēšanas darbus, ir 285 miljoni eiro, no tiem 102 miljoni eiro – Eiropas Savienības fondu finansējums un 183 miljoni eiro – valsts budžeta finansējums.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti