Visi komentāri - "Latvijas autoceļu uzturētājs" šogad saremontējis satiksmei bīstamas bedres 7396 kvadrātmetru platībā

"Latvijas autoceļu uzturētājs" šogad saremontējis satiksmei bīstamas bedres 7396 kvadrātmetru platībā

 

Foto: Ekrānšāviņš no Youtube.com

Nozare.lv | 13.marts 2019 14:10

AS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) šogad saremontējis satiksmei bīstamās bedres 7396 kvadrātmetru platībā, aģentūru LETA informēja LAU pārstāve Maija Eglīte.

Masveida bedru remonts sākies, kad iestāsies tehnoloģijai atbilstoši laika apstākļi.

Mainīgo laika apstākļu dēļ un gaisa temperatūras svārstībām ap nulli, satiksmes intensitātes rezultātā veidojas neprognozējams bedru apjoms. Satiksmei bīstamās bedres galvenokārt veidojas uz novecojušiem autoceļu segumiem, kuru segums ir sliktā vai ļoti sliktā tehniskā stāvoklī. Par satiksmei bīstamām, jeb avārijas tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 kvadrātmetru un tās ir dziļākas par pieciem centimetriem. Saņemot informāciju par satiksmei bīstamu bedri, uz A uzturēšanas klases autoceļiem tās tiek labotas 24 stundu laikā, B uzturēšanas klases autoceļiem - piecu diennakšu laikā, C uzturēšanas klases ceļiem - nedēļas laikā un D uzturēšanas klases ceļiem - divu nedēļu laikā.

Autoceļu uzturētājs ziemas sezonā labo tikai satiksmei bīstamās bedres, jo šādos laika apstākļos vienīgā pielietojamā metode bedru remontam ir aukstā asfalta tehnoloģija, kas ir gandrīz trīs reizes dārgāka par šķembu un bitumena emulsijas tehnoloģiju. Bedru remontu visā valsts teritorijā veic 56 ceļu uzturētāju remontbrigādes.

Bedre tiek attīrīta un aizpildīta ar aukstā asfalta maisījumu. Laika apstākļi neietekmē aukstā maisījuma (asfalta) saķeri ar bedres virsmu un malām, un satiksmi pāri saremontētajai vietai var atjaunot uzreiz pēc remontdarbiem. Iestājoties tehnoloģijai atbilstošiem laika apstākļiem, proti, diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs +5 grādiem, ceļu uzturētāji uzsāks masveida bedru remontu ar ierastajām tehnoloģijām uz melnā seguma valsts autoceļiem.

LAU aicina informēt par ceļu stāvokli valsts autoceļu posmos, zvanot uz AS "Latvijas valsts ceļi" Satiksmesinformācijas centra diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000 5555.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti