Šogad asfaltēšanas darbi Rīgā tiks veikti 183 000 kvadrātmetru apjomā, kas ir par 50% vairāk nekā pagājušajā gadā, uzsver Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks satiksmes infrastruktūras un attīstības jautājumos Vilnis Ķirsis.
Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domē, vasaras sezonā iecerēts veikt brauktuvju remontu 53 ielās un to posmos. Darbi tiek īstenoti visas vasaras garumā, paralēli ietvju seguma un grantēto ielu seguma uzlabošanas darbiem.
Apjomīgākie brauktuvju remontdarbi plānoti uz Dienvidu tilta un Pulkveža Brieža ielas posmā no Hanzas līdz Pētersalas ielai. Šonedēļ darbus plānots sākt Kalnciema ielas posmā no Melnsila līdz Dreiliņu ielai, atjaunojot gan brauktuves, gan ietves segumu.
Brauktuves seguma uzlabošanas darbi jau veikti estakādei pār Zundas kanālu, Jūrmalas gatves posmā no pieturvietas "Beberbeķu iela" līdz pilsētas robežai, 13.janvāra ielā, Džutas ielā un citur.
"Galvenokārt izmantojam vienlaidus asfalta ieklāšanas tehnoloģiju, kas paredz nomainīt asfalta virskārtu plašākos posmos un novērš tā bojājumus un nodrošina komfortablu pārvietošanos vairākus gadus pēc tam. Turpmākajos gados jāturpina kāpināt ielu remontdarbu apjoms, lai uzlabotu satiksmes infrastruktūru visā pilsētā," pauda Ķirsis.
Arī gājēju ietves Rīgā šogad remontē ievērojami vairāk - apmēram divreiz lielākā apjomā nekā pērn. Tāpat šogad 36 grantētajās ielās tiek veikta cietā seguma uzklāšana, bet 2021.gadā tas darīts 18 ielās.
Izklausās pēc daiļas muldēšanas...
Kur uz D-tilta ir nepieciešami citējot "Apjomīgākie brauktuvju remontdarbi..."? D-tilta segums, manuprāt, ir labā stāvoklī. Jā ir šur tur pa bedrei vai plaisai, bet nekas tāds, kas brēktu pēc apjomīgiem brauktuvju darbiem.
Šis vispār smieklu uzdzina "Pulkveža Brieža ielas posmā no Hanzas līdz Pētersalas ielai". Paskatoties kartē tie ir smieklīgi 600m (1200m, ja skatam abus virzienus) brauktuves. 600m skaitās apjomīgi darbi tagad?
Kad beidzot Ulmaņa gatvi labos? Kad labos Kalna/Ludzas ielas kopā ar Lomonosova, Lubānas un Salaspils ielu posmus vismaz līdz Akropolei? Velojoslas tur savilka, bet asfalts palika vienās bedrēs. Protams, velojoslu vilkšanai daudz smadzeņu nevajag. Lubānas ielai posmu no Katlakalna līdz Dreiliņu aplim un vēl daudz kur citur.
Un kad beidzot sāks likvidēt bruģi, piemēram, Vienības gatvē vai to pleķi pie Stockmann, kuru vispār vajadzētu savest kārtībā, lai nav tā, ka braucot, piemēram, tirgus virzienā sabiedriskais transports nereti mēģina tevi kā autovādītāju iespiest sendvičā.