Visi komentāri - Vicemērs: Šogad remontdarbu Rīgas ielās par 50% vairāk nekā pērn

Vicemērs: Šogad remontdarbu Rīgas ielās par 50% vairāk nekā pērn 6

 

Foto: iAuto

Nozare.lv | 2.augusts 2022 16:37

Šogad asfaltēšanas darbi Rīgā tiks veikti 183 000 kvadrātmetru apjomā, kas ir par 50% vairāk nekā pagājušajā gadā, uzsver Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks satiksmes infrastruktūras un attīstības jautājumos Vilnis Ķirsis.

Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domē, vasaras sezonā iecerēts veikt brauktuvju remontu 53 ielās un to posmos. Darbi tiek īstenoti visas vasaras garumā, paralēli ietvju seguma un grantēto ielu seguma uzlabošanas darbiem.

Apjomīgākie brauktuvju remontdarbi plānoti uz Dienvidu tilta un Pulkveža Brieža ielas posmā no Hanzas līdz Pētersalas ielai. Šonedēļ darbus plānots sākt Kalnciema ielas posmā no Melnsila līdz Dreiliņu ielai, atjaunojot gan brauktuves, gan ietves segumu.

Brauktuves seguma uzlabošanas darbi jau veikti estakādei pār Zundas kanālu, Jūrmalas gatves posmā no pieturvietas "Beberbeķu iela" līdz pilsētas robežai, 13.janvāra ielā, Džutas ielā un citur.

"Galvenokārt izmantojam vienlaidus asfalta ieklāšanas tehnoloģiju, kas paredz nomainīt asfalta virskārtu plašākos posmos un novērš tā bojājumus un nodrošina komfortablu pārvietošanos vairākus gadus pēc tam. Turpmākajos gados jāturpina kāpināt ielu remontdarbu apjoms, lai uzlabotu satiksmes infrastruktūru visā pilsētā," pauda Ķirsis.

Arī gājēju ietves Rīgā šogad remontē ievērojami vairāk - apmēram divreiz lielākā apjomā nekā pērn. Tāpat šogad 36 grantētajās ielās tiek veikta cietā seguma uzklāšana, bet 2021.gadā tas darīts 18 ielās.

 
Visi komentāri
 
Viedoklis 2.augusts 2022 20:39
3 0 Atbildēt

Vicemērs varēja paklusēt. Nekas netiek remontēts. Sarakts un ķep ļep aizdirsts. Rīgas ielas ir tīrākais vājprāts. Visus Rdsd atlaist. Ne satiksmi māk organizēt, ne ielas uzturēt. Miskaste ne pilsēta.

650 2.augusts 2022 21:26
2 0 Atbildēt

-pēc attēla spreižot, izskatās, ka tur ira padarbojies misters Kurmis.Vai nu vienkārši (kāds) ir (garāmejot) kārtīgi pakākājis.

Bet vispār (lohi) stāsta, ka (ja) vienu gadu assfaltēšanās darbi netiktu veikti vispār, nākamā gada (ķiršu/ražas) pieaugums varētu būt (sagaidāms/prognozējams) vismaz kādi aptuveni caurmērā tā kaut kur ap visiem 100%.Jā.

Original Nja 3.augusts 2022 8:32
1 0 Atbildēt

Bildes izvēle ideāla - tieši šādi arī izskatās šie "paveiktie remontdarbi" lielākajā daļā gadījumu... Visvairāk laikam fascinē tas, ka Dienvida tiltam vairākas zonas remontē praktiski katru gadu, tai pat laikā, piemēram, Ludzas iela ir nosēta ar bedrēm un ielāpiem, taču tas nevienam neinteresē. Varbūt ir laiks pie remontiem pieslēgt ārzemju uzņēmumus, ja jau mūsējie nespēj neko izdarīt kvalitatīvi, tikai nokāst milzu piķi par "ievilktu ķeksīti"?

Laaciz 3.augusts 2022 9:11
4 0 Atbildēt

Izklausās pēc daiļas muldēšanas...

Kur uz D-tilta ir nepieciešami citējot "Apjomīgākie brauktuvju remontdarbi..."? D-tilta segums, manuprāt, ir labā stāvoklī. Jā ir šur tur pa bedrei vai plaisai, bet nekas tāds, kas brēktu pēc apjomīgiem brauktuvju darbiem.

Šis vispār smieklu uzdzina "Pulkveža Brieža ielas posmā no Hanzas līdz Pētersalas ielai". Paskatoties kartē tie ir smieklīgi 600m (1200m, ja skatam abus virzienus) brauktuves. 600m skaitās apjomīgi darbi tagad?

Kad beidzot Ulmaņa gatvi labos? Kad labos Kalna/Ludzas ielas kopā ar Lomonosova, Lubānas un Salaspils ielu posmus vismaz līdz Akropolei? Velojoslas tur savilka, bet asfalts palika vienās bedrēs. Protams, velojoslu vilkšanai daudz smadzeņu nevajag. Lubānas ielai posmu no Katlakalna līdz Dreiliņu aplim un vēl daudz kur citur.

Un kad beidzot sāks likvidēt bruģi, piemēram, Vienības gatvē vai to pleķi pie Stockmann, kuru vispār vajadzētu savest kārtībā, lai nav tā, ka braucot, piemēram, tirgus virzienā sabiedriskais transports nereti mēģina tevi kā autovādītāju iespiest sendvičā.

650 3.augusts 2022 13:28
0 0 Atbildēt

Es priecātos, ja Vilnis Hirsis

Šodien būtu mazāk drirsis

Purchiks 5.augusts 2022 11:28
0 0 Atbildēt

Vienu dienu sanāca izbraukt aiz pasta uz Vaidavenes, jeeee....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti