Policija sākusi kriminālprocesu par zēna nāvi zem autobusa riteņiem Iecavā 13

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 24.februāris 2020 12:47

Valsts policija sākusi kriminālprocesu par pagājušajā sestdienā notikušo negadījumu, kad Iecavā zem satiksmes autobusa riteņiem gājis bojā zēns.

Kriminālprocesa ierosināšanu aģentūrai LETA apliecināja Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldē, taču pirmstiesas izmeklēšanas interesēs, kā arī respektējot traģiskajā negadījumā iesaistītās personas un viņu tuviniekus, citu papildinošu informāciju policija patlaban nesniegs.

Valsts policija pagājušās nedēļas nogalē paziņoja, ka negadījums notika plkst.16.53, kad autobusa vadītājs uzbrauca mazgadīgam bērnam, kurš, šķērsojot ielu, iespējams, paklupa un paslīdēja zem autobusa.

Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā bērns no gūtajām traumām notikuma vietā gāja bojā.

Valsts policijas informācija liecina, ka pēdējos trīs gados satiksmes negadījumos dzīvību zaudējis 21 bērns. Pērn gāja bojā pieci bērni, 2018.gadā - deviņi, bet 2017.gadā - septiņi.

Ievainojumus pērn guva 705 bērni.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 24.februāris 2020 14:13
6 10 Atbildēt

Uz gājēju pārejas paslīdēja zem autobusa. Kādas vēl pasaciņas deģenerāti neizdomās.

124. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, bet, ja pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas atdala sadalošā josla, – arī apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas.

130. Kad luksoforā iedegas atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas iebraukuši krustojumā, kad viņiem to atļāva luksofora signāls, kā arī gājējiem, kas nav paguvuši šķērsot brauktuvi.

148. Uz regulējamas gājēju pārejas un krustojumos, kad ir iedegts atļaujošais luksofora signāls vai tiek parādīts satiksmes regulētāja atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod iespēja gājējiem un velosipēdu vadītājiem pabeigt brauktuves šķērsošanu.

uupis 24.februāris 2020 21:33
2 0 Atbildēt

Gaidam izmeklēšanas rezultātus un NORDEKA komentārus! Cerams ka ne ciniskus!

650 25.februāris 2020 1:19
1 1 Atbildēt

televīziju paskaties, proktokuror!

Kanibaals 25.februāris 2020 21:30
1 0 Atbildēt
Vernons 26.februāris 2020 9:12
1 0 Atbildēt

Vēl ciniskāk ir nelaimes gadījumu formēt kā satiksmes negadījumu! Praktiski starpība nekāda, bet "Kriminālprocesa Likuma 377. panta 1. un 2. punkti ir par topašu.

Mani izbrīna pasažieres reakcija! Viņa redz, kad puika sāk skriet, un nebļauj -STOP!

Draugs jau redzēja kā tas notika.

Demo 26.februāris 2020 21:08
1 0 Atbildēt

Es saprastu,ja bērns būtu atsities pret busa labo malu,vai dabūjis sitienu ar busa labo stūri,bet ja busa vadītājs pārbrauc pāri viņam ar KREISO riteni,riteni uz kura viņš burtiski sēž,un tad tikai apstājās un kāpa ārā skatīties kam pārbraucis,tad man būtu jautājums - uz ko tu slepkava skatījies ka veici kreiso pagriezienu..? Esmu vietējais un redzēju kādā vietā buss palika pēc apstāšanās - busa kreisais stūris bija pretējā pusē,tad vēl viens jautājums - ar kādu ātrumu tu griezies,un kādas bija bērna izredzes pie tāda ātruma un trajektorijas izvairīties no nāves..brīnums,ka nebija divi līķi..

Demi 26.februāris 2020 21:18
2 0 Atbildēt

Esmu uz busiem strādājis pat tai pašā Notedekā,tākā visi tie teksti par aklajām zonām ir stripri pārspīlēti..nav šie busi tik augsti lai neredzētu gājējus..un tā .iršana par itkā mirgojošu zaļo bērnam..ziniet bija,vai nebija mirgojošs,bērnam bija tiesības tobrīd šķērsot pāreju..atmuguriski,rāpojot vai metot salto,jo bija ZAĻAIS!! A vadītājam bija pienākums gaidīt un palaist viņu nevis nonāvēt. Tikai tas Kungs ir liecinieks un palīgs viņu ģimenes traģēdījā ,kur vēl nesen nomira bērna tēvs..

Vernons 27.februāris 2020 11:01
0 0 Atbildēt

Jautājums! Vai gājējs drīkst skriet, klupt un ienirt zem autobusa? Sanāca trīs vienā!

Un kurā brīdī nomira autobusa vadītājam tiesības paļauties, kad gājējs "Tā" nerīkosies?

Nolieciet sev priekšā "Ceļu satiksmes Likuma 19. pantu "Pienākumi un tiesības", kur 1., 3. un 4. punkti noteic kārtību un secību, kā katrs uz ceļa rīkosies. Punkti noteic kārtību un secību kā darbosies "Ceļu satiksmes Noteikumi! Kāds ir gājēja ātrums?

uupis 28.februāris 2020 6:52
0 0 Atbildēt

Cinisms pārākajā pakāpē!

Autobusa vadītājam ir tiesības bet gājējam NAV! Gājējam arī ir tiesības paļauties ka ejot pa zaļo NORDEKA šoferis izpildīs savu PIENĀKUMU darīt visu iespējamo lai neapdraudētu mazāk aizsargātos satiksmes dalībniekus un nebrauks pāri pārejai kad tajā deg zaļais!

Vernon - pietiks ņirgāties par gājēju sabraukšanu, jo tikai komunistam nav svarīga cilvēka dzīvība. Rietumu pasaules vērtība ir cilvēka dzīvība, davukārt tu aizstāvi bleķus autošoseju Dzīvojamā teritorijā! Un no šejienes arī traģēdijas.

Vernons 28.februāris 2020 9:37
0 0 Atbildēt

Ejot gājēja ātrumā, vai srienot?

Skrienot un krītot?

Nokrītot un paliekot guļot?

Pasažiere itkā redzēja, bet neko neteica!

Es ceru, ka video ierasti nebūs pazuduši!

Tu savā bezpalīdzības agonijā vari stāstīt ko vien vēlies! Bet ko Tu vari teikt par lietu šo?

Demo 27.februāris 2020 13:31
0 0 Atbildēt

Es savu iepriekš rskstīto tekstu neatkārtošu..sanāk ja pār gājēju pāreju nevelkās kā pensionārs ir jātriec nost..klaja autobusa vadītāja nevērība un neuzmanība,kura novērota gandrīz katru dienu..par citu gadījumu,kad uz tā paša krustojuma arī Nordekas buss gandrīz identiskā situācijā atstāja mani bez bērna,jo izdomāja,ka var takš griezties arī ja bultiņa vairs nedeg,jo vajag takš..rakstīju uz Aipu - reakcijas nekādas..un vai varat nosaukt to kurš/kura teica,ka bērns paslīdēja,jeb tas tik no pirksta izzīsts pieņēmums lai glābtu ādu..

Rr19 27.februāris 2020 14:48
1 0 Atbildēt

Kā tu domā, ar kādu ātrumu buss varētu veikt pagriezienu,kādu pagriezienu viņš veica, kreiso vai labo, kāds buss tevi gandrīz notrieca, Nordekas vai Aipsa. Izklausās, ka esi saklausījies vietējo tantuku klačas.

Demo 27.februāris 2020 15:38
1 0 Atbildēt

Izskaidrošu situācīju - agrāk Rīgas un Virzas ielu krustojuma luksaforiem nebija piekarināti kustības sensori un tie darbojās citā secībā nekā tas ir šobrīd.Agrāk pēc zaļās bultiņas kas deva atļauju nogriezties pa kreisi nodzišanas iedegās zaļā gaisma gājējiem..un bija tā,ka tas resnais burgers ar brillēm un pliko pauri kas vēl joprojām strādā,neņēma vērā to,ka bultiņa bija nodzisusi un uz gājēju pārejas bija jau gājēji,ignorējot viņus veica kreiso pagriezienu no Bauskas puses uz Virzas ielu.Labi,ka paspēju parautatpakaļ metu un viņas draudzeni,kuras gāja pa priekšu..Gribēju aiziet un uzšaut pa brillēm,bet viņam par laimi bija kas atrunā.Pieejot un runājot ar viņu nesaņēmu nekādu atbildi..agrāk viņi lai arī brauca ar Nordekas busiem,skaitījās Aipa šoferi,tākā rakstīju viņu šefam..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti