Daļai no pēdējo dienu traģiskajām avārijām iemesls ir distances neievērošana un ātruma pārsniegšana 19

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 4.augusts 2020 16:37

Latvijā pēdējās četrās dienās ceļu satiksmes negadījumos dzīvību zaudējuši seši cilvēki, un daļai negadījumu iemesls ir drošas braukšanas distances neievērošana un atļautā ātruma pārsniegšana, aģentūru LETA informēja Valsts policijā (VP).

Tāpat pēdējās dienās negadījumos cietuši vairāki desmiti cilvēku.

Rīgas reģionā notikuši trīs ceļu satiksmes negadījumi, kuros bojā gāja četri cilvēki. Savukārt Latgales un Zemgales reģionā šo dienu laikā uz ceļiem kopumā gājuši bojā divi cilvēki. Patlaban visos negadījumos norisinās izmeklēšana un tiek skaidroti notikušā apstākļi.

Policijas rīcībā esošā sākotnējā informācija liecina, ka daļai no traģiskajiem notikumiem iemesli ir līdzīgi - automašīnu vadītāji nav izvēlējušies drošu braukšanas distanci, pārsniegts atļautais braukšanas ātrums vai arī automašīnu vadītājs pie stūres ir sēdies noguris vai nav pilnībā koncentrējies.

Tāpat šajās dienās konstatēti vairāki automašīnu vadītāji, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā. Vienā gadījumā šādas bezatbildīgas rīcības dēļ bojā gāja kāda gājēja.

Policija aicina autovadītājus būt atbildīgiem pret savu un apkārtējo cilvēku veselību un dzīvību.

Policija aicina autovadītājus izvērtēt savu pašsajūtu pirms sēsties pie stūres, jo, līdzīgi kā iereibis cilvēks, noguruma stāvoklī autovadītājs reaģē lēnāk un nespēj tik ātri konstatēt bīstamas situācijas uz ceļa.

Vienlaikus policija atgādina, ka transportlīdzekļa vadīšana nav savienojama ar alkohola lietošanu.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 4.augusts 2020 18:46
5 3 Atbildēt

Bezpilota automobiļi nevienu no šīm avārijām nebūtu pieļāvuši.

WALA 4.augusts 2020 22:58
2 2 Atbildēt

Bezpilota auto uz ceļa vel ilgi nebus vienīgie, ta ka tadas situācijas kad avāriju nebūs pat pie visideālistiskāka scenarija ir ļoti tālas nakotnes ne parak reāls sapnis !

Vernons 5.augusts 2020 8:41
1 5 Atbildēt

Bezpilota auto pilotēts ar "pilotu" paņems no aizmugures! Cik garš, tik plats!

WALA 5.augusts 2020 12:09
4 0 Atbildēt

Tieši tā, ja autonomai iekārtai ir jāpieņem lēmums vai sekot teiksim atļautajam atrumam, vai iespiest grīdā lai izvairitis no.poyenciālas problemas aizmugurē - kurš algoritms ņem virsroku ? Ticamak ka tas kurš "ir bremze," jo ražotājs nevar un negrib uzņemties atbildību par to kas notiek nepieciešama CSN pārkāpuma gadījumā ...

Rr19 5.augusts 2020 12:37
4 0 Atbildēt

Ja bezpilotam nozags distanci, viņš vienmēr to atjaunos...

Vernons 5.augusts 2020 17:53
0 0 Atbildēt

Jā, atjaunos, bet par "poti" pakaļā, kas atbildēs!?

Rr19 5.augusts 2020 18:06
1 0 Atbildēt

Tas, kurš nespēs atjaunot.

Vernons 5.augusts 2020 18:34
0 0 Atbildēt

Un ja Tu pats nokļūsti šādā situācijā?

Es kaut kad sen par to rakstīju. Setra, piemēram, reaģē ātrāk par vadītāju!

Rr19 5.augusts 2020 19:31
0 0 Atbildēt

Ne visas Setras pašas bremzē, jāpaļaujas pašam uz sevi.

Vernons 5.augusts 2020 19:43
0 0 Atbildēt

Protams! Pats esi pats, un tādāļ pastāv iespēja ieslēgt, atslēgt!

Vernons 4.augusts 2020 19:46
4 11 Atbildēt

"Drošas Distances neievērošana"!?

Varbūt policijai "jānomaina plate"?

CSN 57, punkts: "Savlaicīgs brīdinājuma signāls"!

Kad un kur jāieslēdz? Atbilde nebūs. Nav norma, nav pārkāpuma!

Kad un kur jāieņem atbilstošs stāvoklis joslā, braukšanas virzienā? Atbilde būs vai nebūs?

Spogulī ir jākontrolē stāvoklis aizmugurē, vai nē?

Kā jāsamazina ātrums???

Nu lūk, to pēc CSL 51. panta sac par "Agresīvu braukšanu"!

Uz šiem un vēl līdzīgiem jautājumiem lūgšu atbildēt Iekslietu Ministram, Krapsis un viņam līdzīgie varēs pasvīst!

Likuma "Par policiju" 4. pants neliedz jau sen to tā traktēt, bet ar "Distanci" tam nav nekāda sakara.

Sāciet ar CSL 19. pantu, tas visu pateiks priekšā!

uupis 5.augusts 2020 13:50
9 0 Atbildēt

Ja Vernons nav spējīgs laicīgi pamanīt brīdinājuma signālus, tad laiks ir iet pie acu ārsta. Savlaicīgs brīdinājuma signāls tiek ieslēgts vienmēr. It sevišķi bremžu.

Vernons 5.augusts 2020 17:50
0 1 Atbildēt

Strauji bremzējot, pat krievu Gazikam STOP signāls parādās! Bet Tev prokuroram nav ko uzrādīt, jo STOP signāls nav minēts kā brīdinājuma signāls! Un policijai pietrūkst viens punkts, lai noformētu "Agresīvu braukšanu!"! Tāda ir realitāte! Un arī Tu pie tā esi vainīgs! Noziedznieks pret paša gribu.

uupis 6.augusts 2020 9:54
0 0 Atbildēt

Liec videoreģistratoru – pat ja tas nav reģistrēts, tā videomateriāls var tikt izmantots kā pierādījums straujas un nepamatotas bremzēšanas faktam!

Vernons 6.augusts 2020 10:15
0 0 Atbildēt

Tev tas ir jāzina. Ar Eiropas tiesas lēmumu video registratori nav jāreģistrē!

Un Tu paskaidro visiem, kāpēc "Tiesības paļauties" man un visiem pārējiem nepastāv, ja Tu auto skolā nespēj iemācīt "Ātruma samazināšanu". Kopš kura laika CSN punkti šādā secībā ir pārstājuši darboties: 57., 64., 70. un 104.4.! Kāpēc 105. attiecina un vienu vienīgu ceļu satiksmes dalībnieku? Tur tālāk seko 106.!

Ja CSL 19. pantu "Pienākumi un tiesības" noliek sākumā, tad arī video reģistrators nav vajadzīgs! Jo šodien eksistē CSL 51. pants "Agresīva braukšana". Lai policija sāk pildīt Likuma "Par policiju" 4. pantu! Un tici man visi brauks kā jēri, jo atbildība ir vienlīdz vienāda gan par priekšu gan par pakaļu. Ārpus apdzīvotām vietām vainīgs sadursmē ir "priekšā braucošais bremzējot"! Un pilsētā abi, ja nevar ar video ierakstu parādīt trešo, kas izraisīja un aizbrauca. Gana kultivēt bandītismu uz ceļa.

uupis 7.augusts 2020 9:47
0 0 Atbildēt

Tātad ja ārpus pilsētas es vēlos uztaisīt kreiso pagriezienu, tad es nedrīkstu bremzēt, bet man jāmēģina iedabūt sānu ceļā mašīna ar tādu pašu ātrumu kā aiz manis braucošs Vernons, kurs guļ pie stūres?

Es pareizi sapratu?

Vernons 5.augusts 2020 12:33
0 5 Atbildēt

Selçuk Bayraktar

Šis vīrs jau ir leģenda! Viņš ir radījis bezpilotu lidojamos aparātus, kas kopā spēj darboties kā Spiets!

Ar tiem ir bruņota Turcijas armija. Sīrijā un Lībijā patreiz turki karo ar krieviem un tiem ko krievi atbalsta.

Bairaktārs ir Turcijas prezidenta znots!

WALA 6.augusts 2020 11:06
0 0 Atbildēt

Vernon visiem tiem modernajiem štruntiem ir viena butiska problēma - tie paļaujas uz bezvadu sakaru tehnoloģijām, kur vien no tām bieži ir GPS. Un nav nekā vienkāršāka, ka radit traucējumus šāda tipa sakariem, vai vēl labak "nobīdīt" teiksim GPS koordinātes, padarot GPS signālu "lēnāku" .

Vernons 6.augusts 2020 12:43
0 0 Atbildēt

Par bezvadu tehnoloģijām. 500. Setrā slēdži uz pults ir bez vadiem! Salikti gan viņi ir noteiktās vietās visiem vienādi, bet pastāv iespēja pārlikt savādāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Velosipēda vadītāja apliecība – bērniem jau 10 gadu vecuma. Kā to iegūt? (+ VIDEO) 4

Bērniem, kas pārvietojas ar velosipēdu, nepieciešams nokārtot velosipēda vadītāja apliecību. Šāda apliecība vai augstākas kategorijas apliecība, piemēram, autovadītāja tiesības, nepieciešama arī pilngadīgām personām, kas pārvietojas ar elektroskrejriteni. Kā iegūt velosipēdista apliecību, un kā sagatavoties eksāmenam? Lasīt vairāk

 

Vidzemes šosejas un Ķekavas apvedceļa posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 8

No šodienas atsevišķos Vidzemes šosejas (A2) un Bauskas šosejas Ķekavas apvedceļa (A7) posmos tiks palielināts maksimālais atļautais ātrums, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Ķīnas autotirgus – 2024. gada marta rezultāti un ražīgāko zīmolu TOP-10 2

2024.gada martā Ķīnā pārdoti 1,690 miljoni automobiļu, ar lielu atrāvienu dominējot vienam pašmāju zīmolam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti