Latvijā pēdējās četrās dienās ceļu satiksmes negadījumos dzīvību zaudējuši seši cilvēki, un daļai negadījumu iemesls ir drošas braukšanas distances neievērošana un atļautā ātruma pārsniegšana, aģentūru LETA informēja Valsts policijā (VP).
Tāpat pēdējās dienās negadījumos cietuši vairāki desmiti cilvēku.
Rīgas reģionā notikuši trīs ceļu satiksmes negadījumi, kuros bojā gāja četri cilvēki. Savukārt Latgales un Zemgales reģionā šo dienu laikā uz ceļiem kopumā gājuši bojā divi cilvēki. Patlaban visos negadījumos norisinās izmeklēšana un tiek skaidroti notikušā apstākļi.
Policijas rīcībā esošā sākotnējā informācija liecina, ka daļai no traģiskajiem notikumiem iemesli ir līdzīgi - automašīnu vadītāji nav izvēlējušies drošu braukšanas distanci, pārsniegts atļautais braukšanas ātrums vai arī automašīnu vadītājs pie stūres ir sēdies noguris vai nav pilnībā koncentrējies.
Tāpat šajās dienās konstatēti vairāki automašīnu vadītāji, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā. Vienā gadījumā šādas bezatbildīgas rīcības dēļ bojā gāja kāda gājēja.
Policija aicina autovadītājus būt atbildīgiem pret savu un apkārtējo cilvēku veselību un dzīvību.
Policija aicina autovadītājus izvērtēt savu pašsajūtu pirms sēsties pie stūres, jo, līdzīgi kā iereibis cilvēks, noguruma stāvoklī autovadītājs reaģē lēnāk un nespēj tik ātri konstatēt bīstamas situācijas uz ceļa.
Vienlaikus policija atgādina, ka transportlīdzekļa vadīšana nav savienojama ar alkohola lietošanu.

























































Bezpilota automobiļi nevienu no šīm avārijām nebūtu pieļāvuši.
Bezpilota auto uz ceļa vel ilgi nebus vienīgie, ta ka tadas situācijas kad avāriju nebūs pat pie visideālistiskāka scenarija ir ļoti tālas nakotnes ne parak reāls sapnis !
Bezpilota auto pilotēts ar "pilotu" paņems no aizmugures! Cik garš, tik plats!
Tieši tā, ja autonomai iekārtai ir jāpieņem lēmums vai sekot teiksim atļautajam atrumam, vai iespiest grīdā lai izvairitis no.poyenciālas problemas aizmugurē - kurš algoritms ņem virsroku ? Ticamak ka tas kurš "ir bremze," jo ražotājs nevar un negrib uzņemties atbildību par to kas notiek nepieciešama CSN pārkāpuma gadījumā ...
Ja bezpilotam nozags distanci, viņš vienmēr to atjaunos...
Jā, atjaunos, bet par "poti" pakaļā, kas atbildēs!?
Tas, kurš nespēs atjaunot.
Un ja Tu pats nokļūsti šādā situācijā?
Es kaut kad sen par to rakstīju. Setra, piemēram, reaģē ātrāk par vadītāju!
Ne visas Setras pašas bremzē, jāpaļaujas pašam uz sevi.
Protams! Pats esi pats, un tādāļ pastāv iespēja ieslēgt, atslēgt!