Drons palīdz pieķert - Valsts policija Juglā konstatē 13 ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumus 20

 
Valsts Policija | 19.februāris 2024 13:12

Valsts policijas Tehniskā atbalsta vadības nodaļas darbinieki aizvadītajā ceturtdienā, 15. februārī, uzraudzīja ceļu satiksmes drošību, izmantojot bezpilota lidaparātu. Satiksmes uzraudzība ar dronu tika veikta Rīgā, Juglas mikrorajonā, kur neilgā laika posmā kopā fiksēti 13 ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumi.

15. februāra rītā Valsts policijas darbinieki uzraudzīja satiksmes drošību un vispārējo ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu Rīgā, Brīvības ielas krustojumā, kur kopumā fiksēja 13 ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumus. No kuriem desmit autovadītāji brauca agresīvi – ignorējot citu ceļu satiksmes dalībnieku intereses un radot traucējumus vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai, veica labā pagrieziena manevru no joslas, kas paredzēta braukšanai taisni vai pa kreisi.

Fiksētie autovadītāji tika apturēti un saukti pie administratīvās atbildības par agresīvu braukšanu. Atgādinām, ka par agresīvu braukšanu transportlīdzekļa vadītājam paredzēts naudas sods no 70 līdz 280 eiro un seši soda punkti. Tāpat policijas darbinieki fiksēja divus autovadītājus, kuri šķērsoja krustojumu brīdī, kad luksoforā dega sarkanais aizliedzošais gaismas signāls. Arī šie ceļu satiksmes noteikumu pārkāpēji tika apturēti un saukti pie administratīvās atbildības – par braukšanu, ja luksoforā deg aizliedzošais signāls piemēro naudas sodu no sešām līdz divdesmit astoņām naudas soda vienībām, kas ir no 30 līdz 140 eiro.

Savukārt vienam autovadītājam transportlīdzeklī policija konstatēja antiradaru, kas tika izņemts un autovadītājs saukts pie administratīvās atbildības par braukšanu ar transportlīdzekli, kas aprīkots ar ierīci (antiradaru u. tml.), kura var uztvert braukšanas ātruma kontroles mērierīču raidītos signālus vai radīt traucējumus šo mērierīču darbībā, un par šādu pārkāpumu piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam 55 eiro apmērā. Lai autobraucēji neapdraudētu sevi un apkārtējos satiksmes dalībniekus ar bīstamu manevru veikšanu, Valsts policija ceļu satiksmes kontrolei visā valsts teritorijā periodiski izmanto dronus, uzsvaru liekot gan uz agresīvas braukšanas pārkāpumu fiksēšanu, gan ceļa zīmju ievērošanu.

 
Visi komentāri
 
0pis 19.februāris 2024 13:39
0 0 Atbildēt

Piefiksētos vadītājus vajadzētu pārsēdināt uz fiqsy, passažieru lomā 😊

0pis 19.februāris 2024 13:51
9 2 Atbildēt

Noskatoties video, kļūst saprotams ka 99% vadītāju kas pārkāpa, pat nesaprot ka un ko viņi pārkāpj. Viņi tupo brauc - ja ir ceļš, pa to var braukt, ja ir krustojums tad parādi signālu un griez kur vajag.

Tās ir sekas noziedzīgajai autoskolu programmai, kas ražo ekrānu čamdītājus, kas paļaujās uz asistentiem, vāzēm u.c. kruķiem, bet paši viņi tā arī nav iemācīti redzēt ceļu, zīmes un novērtēt situāciju. Un kad satiekās divi šādi uz čuju braucēji, avārija ir nevis izņēmums, bet drīzāk likumsakarība.

Damn 19.februāris 2024 14:27
12 2 Atbildēt

Apzināts pārkāpums, lai apbrauktu rindu, kas gaida labo pagriezienu. Šie "nezinīši" jādrāž pēc pilnas programmas.

coldasice 19.februāris 2024 17:59
5 5 Atbildēt

Šo ''nezinīšu'' būtu mazāk, ja tie muļķīši, kas stāv labajā joslā griestu krustojumā uzreiz abās joslās un tad satiksme raitāk ietu uz priekšu un ''nezinīši'' nevarētu pārējos apbraukt.

Vienmēr tur iegriežu otrajā joslā un nobloķēju ''nezinīšus'', lai brauc taisni.

Freijers 20.februāris 2024 10:01
3 0 Atbildēt

Vārds vietā, daudzi diemžēl nesaprot nekādus raitas braukšanas principus, bet māk tupi rindas taisīt. Pāris reizes ir sanācis braukt tajā Brīvibas gatves paralēlajā ielā - gemorojs un stulba organizācija tur, cenšos izvairīties. Vispār, ja vēlās Brīvibas gatves čikāšananos abraukt, virzienā izbraucot no pilsētas, var lietot ceļus caur Makšķernieku ciematam - Pakalniešu un Salamandras, tālāk pa Mārkalnes ārā, bet piekari tas gan šobrīd bojā diezgan smagi.

Sperm-nons 19.februāris 2024 13:53
0 4 Atbildēt

nu pārbrauca vieglais pie sarkanā, un? - bet, ja nu viņš kādam tajā brīdī garantēja?, saskaņā ar Vernona CSN stāties nedrīkstēja, jo, iespējams, vajadzēja garantēt.

Jobo 19.februāris 2024 14:45
2 1 Atbildēt

Paskaties video vēlreiz. Labā josla drīkst braukt tikai pa labi 

Kreisā taisni un pa kreisi.  Un viena daļa autovadītāji, kas brauc pa kreiso joslu griežās pa labi, ko nedrīkst darīt.

650 19.februāris 2024 15:53
6 4 Atbildēt

Kapc nedrīkst? Ko tie kreizāsjoslas palabigriezēji nodarīja vispārējajai Drošībai? Kurš diez dablOjēbs to tur šhitā te izporjektēja? Lai tur mūždien tā rinda stāvētu, kamēr pa to vienu joslu tie pusaizmigušie āksti izsūksies? 

Tie lohi nevar autobusu vai kādu lielāku auto kulturāli palaist, ja tas nespēj labajā joslā ietrāpīt? Parastā aplī kad iebrauc no kreizās joslas, gadījumā tieši šāds princips nav jāievēro?

Tas pats, kas Ulmaņja lohgatvē uz/centru,kur krietnu puskilometru pirms OjāraV ir plata iela, uz kuras kāds kretīnists sastrīpojis labējo joslu un tāpēc pacietīgie lohi stāv rindā un kūrpina savas trubas.

iJuris 19.februāris 2024 21:03
1 2 Atbildēt

Policija neveica savu darbu kārtīgi, neveica preventīvus pasākumus pārkāpuma novēšanai. Tas ir kā gaidīt kad kāds kādu nošaus un tad sodīt.

Krustojums tiešām slikti taisīts, sodīt vajadzētu projektētāju, jo bīstamības nekādas, tikai kāda tupi uzzīmētas bultas.

0pis 19.februāris 2024 21:27
2 2 Atbildēt

Šī jau ir prevencija - paskatīsies un zinās, kā ir jābrauc šajā krustojumā. Varbūt kāds pat sapratīs šo "tupi uzzīmēto bultu" nozīmi un pielietos šīs zināšanas arī citur.

Freijers 20.februāris 2024 10:03
0 0 Atbildēt

Nekādas zināšanas nekur citur nevar pielietot, jo katrs krustojums sazīmēts pēc "organizētaja" izpratnes un neievēro kādus loģikas vai sistēmas principus.

0pis 20.februāris 2024 12:38
0 1 Atbildēt

Nu redz, tu pat nesaprati par kādām zināšanām es runāju. Esi arī no tiem, kas iemācās izbraukt konkrētu krustojumu instruktora vadībā, bet nākamo vairs nemāki? Nožēlojams apmācību līmenis tev no autoskolas!

iJuris 21.februāris 2024 12:40
1 0 Atbildēt

Nē, tā nav prevencija. Es reiz vienam tādam varonim gaidītājam kad kāds neievēros acīmredzami sliktu zīmju izkārtojumu palūdzu paskaidrot, kādēļ viņš stāv un gaida, ja labi zin, ka kāds iekritīs, un uz lapas uzrakstīt savus skaidrojumus tam kadēļ neatrodas tieši pie zīmes un laicīgi nenovērš. Neko nevarēja paskaidrot. Prevecnija ir pārkapuma novēršana pirms tas ir izdarīts. Ja krusotjumā būtu kāds kurš norāda ka šādi nedrīkt un tad joprojām tiktu veikts manevrs, tad viss godīgi.

Latvietis 20.februāris 2024 6:21
6 4 Atbildēt

Vairāk dronus un 5x pacelt visus sodus, lai drāž ar pilnu programmu tos pamuļķus kuriem nospļauties uz ceļu satiksmes noteikumiem.

anoagask 20.februāris 2024 9:03
2 1 Atbildēt

Sodu samērīgums:

nepareiza joslas izvēle = agresīva braukšana 280eur un 6punkti

Sarkanais signāls = 140eur

Manā galvā sarkanais ir daudzreiz bīstamāks.

Droni, zižļa operatori, video montētāji un preses relīzes rakstītāji - lētāk bija pielikt 200 eur kameru luksofora stabā un ar LMT datorredzes risinājumu sūtīt kvītis līdz pastardienai 24x7

0pis 20.februāris 2024 12:39
0 0 Atbildēt

Domāju, ka ar dronu tikai notestē krustojumu - ja tajā ir daudz pārkāpumu, tad skaidrs ka var likt stacionāro kameru.

jābūt refleksam 20.februāris 2024 13:45
1 1 Atbildēt

Ja domā,tad neraksti.

Vasilijspetrovichs 20.februāris 2024 10:06
3 3 Atbildēt

Man jautājums ir par to vai šis krustojuma/satiksmes organizācijas veids ir pareizākais/optimālākais un kādu lēmumu vadīti šāda organizācija un pēc tam policija soda... Jo glavenokārt katram satiksmes organizācijas pamatuzdevumam sevī ir jāietver kāds ir sabiedrības ieguvums, jo acīmredzami, ka satiksmes apdraudējumu šajos pārkāpumos nav, tikai likumpaklausības ignorēšana, un es tur sakatu tikai satiksmes plūsmas uzlabojumu no šoferu puses.

650 22.februāris 2024 1:55
2 0 Atbildēt

Tavs to Jautājums te (tur) nevienam nneinteresē.Un pats interessantākais, ka neviens tas noderīgais lohs nav nekad no sevis izspiedis kādu kaut cik ticamu izskaidrojumu šiem te "lohu orgānizācijas" šedevriem. Nedrīkst no abām joslām pa labi vienkārši tāpēc, ka vienkārši nedrīkst.Ej d un/vai netraucē Strādāt. 

Lai tie lohi paceļ to dornu armiju virs Ulmaņ Lohgatves pirms OVācieša,- tur nevis ka 13, bet visus 130gab varēs "noķert!"

Kāda ir to vadoši zināātnisko LOHU izstrādātā "orgānizācija" Ulmaņa/Liepājas krustā? Cik tur pa Liepājas no abām pusēm piebraucošo lohu pie ikkatra srakanā signāla paliek ar biksēm pusmasstā?

Kas pa "orgānizāciju" ir Ulmaņ lohgatves un Upesgrīvas krustā? Kurā mārupes lohi 50m iecirknī GADIEM ILGI gluži 1kārši mauc ārā pāri pa visām 3joslām un uzreiz turpat met pa mēmajiem,lai ietrāpītu apgriešanās vietā (pareizāk,pirms tās stāvošajā rindā?)? Cik tur stundas laikā reālu avārijas situāciju reāli veidojas? Kāpēc klusē tas ārtelpas dablaēbs, un kur ir tā treknā reaģētāj pr-nieka komentārs?

ka dziesmā 20.februāris 2024 13:44
1 0 Atbildēt

Tagad atkal mēnesi uzlādēs drona baterijas."Mēs tikāmies martā,mans draugs."

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

6 Ginesa rekordi: Kārlis Bardelis ar laivu un velo apbraucis apkārt pasaulei (+ VIDEO) 3

Kad viņš sāka savu braucienu apkārt pasaulei, viņam bija 31 gads. To beidzot – 39. Kārlis Bardelis airu laivā un ar velosipēdu apceļojis zemeslodi un nu atgriezies Latvijā. Ceļojuma laikā sasniegti seši Ginesa rekordi un vākti līdzekļi labdarībai. Lasīt vairāk

 

No 1. maija atsevišķos valsts ceļu posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 10

No 1. maija atsevišķos valsts galveno autoceļu posmos tiks ieviests palielināts atļautais braukšanas ātrums. Lasīt vairāk

 

Kas ir Cupra Tavascan ? (+VIDEO) 6

Izstādē Auto 2024 notika elektromobiļa Cupra Tavascan Baltijas pirmizrāde. Kā TV Autoziņām uzsvēra K-Auto Seat un Cupra tirdzniecības vadītājs Juha Patama, tā ir pilnībā elektriska SUV kupeja, SUV spēcīgā rakstura un kupejas elegances kombinācija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti