Valsts policija aicina atsaukties aculieciniekus ceļu satiksmes negadījumam Jūrmalā 87

 

Foto: VP

VP | 8.jūlijs 2024 19:07

Šā gada 4. jūlijā ap pulksten 12.30 Jūrmalā, Talsu šosejā 29 balta transportlīdzekļa “VW Crafter” vadītājs, braucot pa Mazā Nometņu ielu no Tallinas ielas puses Zemes ielas virzienā, uzbrauca velosipēdistei, kura šķērsoja brauktuvi, un ceļu satiksmes negadījumā guva miesas bojājumus.

 
Visi komentāri
 
0pis 8.jūlijs 2024 19:24
2 4 Atbildēt

Fofāgenists aizpisās prom, kā jau šitie mīzali dara. Gan jau atradīs un tad šim būs jauka diena. Paliks bez tiesībām un visdrīzāk, algots darbinieks - paspers vaļā kā korķi. Varēs lasīt pudeles festivālos.

VW 9.jūlijs 2024 8:30
3 10 Atbildēt

Nav ko šķērsot brauktuvi, kad tuvojas VW šķūnis. Ja neredz šķūni, tad gūst miesas bojājumus un iet pie acu ārsta pēc brillēm! Brauktuve jāšķērso, kad tas ir droši!

... 10.jūlijs 2024 16:47
0 0 Atbildēt

Man nez kāpēc šķiet ka sūda degenerāts ū(o)PIS ar personības dalīšanos atkal dirš. Iesaistītais busiņš stāv un nekur nemūk...

iJuris 9.jūlijs 2024 8:25
0 2 Atbildēt

Kā vadītājs, kurš pārliecinās par drošību, varēja iekļūt CSN?

VW 9.jūlijs 2024 8:32
11 1 Atbildēt

Kur tu esi redzējis velosipēdistu, kas par kaut ko pārliecinās!? Viņiem viss notiek ar dievpalīgu! Šoreiz izbrauca uz brauktuves ātrāk par sargenģeli un noķēra miesas bojājumus! Ja brauktu vēl ātrāk, varbūt arī radi tiktos sestdien divos!

Gudrs velosipēdists mācās no citu velosipēdistu kļūdām, dumjš, no savējām!

ZZZZ 9.jūlijs 2024 9:14
14 0 Atbildēt

VW gandrīz precīzi, un vēl tiem pedalizētājiem, īpaši mātēm pelēki melnos apģērbos ar bērnu uz velo, ārpus apdzīvotām vietām kur mūsu izcilie pusvadītāji brauc ar + LIETOJIET VESTES KOŠAS!

VW 9.jūlijs 2024 9:19
17 1 Atbildēt

"Īsta māte" arī uz gājēju pārejas pirmo izstumj bērnu ratos un tikai tad šķērso pāreju, ja ratus neviens nav nonesis!

Krotow 9.jūlijs 2024 9:46
0 9 Atbildēt

prosta pidars

Sergejs 9.jūlijs 2024 13:03
4 0 Atbildēt

Desmitniekā! Stāsts no dzīves:

Braucu vasaras pievakarē pa skaistu līkumainu ceļu Iecava-Baldone, sevišķi nesteidzos 80-90km/h. Priekšā starp koku ēnām pamanu košu veloplankumu, jau pa gabalu. Pietuvojoties starp to plankumu un savu auto pamanu arī mazāku brūni-pelēku plankumu uz melna divriteņa bez jebkādas gaismiņas toties ar veloķiveri (drošība tas ir mūsu viss, vai ne?) Pats ar velo mēdzu braukt arī pa to ceļu, aprīkots gan ar spoguli gan ar gaismām aizmugurē un priekšā un arī t-krekls ir policaju vestes krāsā, fanabēriju ko sauc pa ķiveri gan nelietoju - galva zem tās kasās bet ne no kā nopietna nelīdzēs, vairāk pieturos pie tā lai esmu pats redzams un skatos kur braucu un kas aiz manis brauc.

 Tad pa tiem plankumiem. Piebremzēju, pajautāju māmuļai kamdēļ viņa tā grib tikt vaļā no savas atvases ka palaiž to uz ceļa tādā ninjas izskatā, atbildes šai nebija īsti. Bet. Pēc nedēļas tomēr jau abi divi bija kā pienākās aprīkoti un apģērbti. Diemžēl tas ir retums un 90% gadijumu bērniem tiek nopirkts ritenis kur tielk ietaupīts 15eur uz gaismu rēķina un apģērbs arī kā likums melni-brūns - lai sūdud tā neredz laikam...

0pis 9.jūlijs 2024 13:41
0 4 Atbildēt

Nu, malacis takai. Riktīgs velo kultūrtrēģeris)

Kā tu domāju gaismu notaupīšanu pērkot riteni? Ja nedomāji dinamo rumbu, tad gaismas pērk atsevišķi un tās jau visu laiku nav vienas un tās pašas - pilsētai ir vienas, mežam citas un tālākiem braucieniem vēl citas.

Sergejs 9.jūlijs 2024 15:24
1 0 Atbildēt

Tā arī domāju ka nopērk riteni bez dinamo rumbas (tas tak ir dārgi un tas kā likums ir tūrer vai pilsētas/omes tipa velo iestrādāts risinājums nevis BMX ).

 Un nopirkt asevišķi gaismas ir vēl dārgāk un čakarīgāk, tur vēl arī jālādē. Un tad ja taupa tad taupa, arī atstarotāju vietā var tak pāris paciņas cigu nopirkt. 

 Nu un tad laiž pa koplietošanas ceļim ninja režīmā...

msh 10.jūlijs 2024 2:57
0 0 Atbildēt

Rumba bišķi vairāk par 15 eirām maksā, bet nu jā...

0pis 9.jūlijs 2024 16:31
0 2 Atbildēt

Velo jau nav auto, ka gaismas bez dinamo (ģeneratora) nav iespējamas.

uupis 9.jūlijs 2024 9:27
2 8 Atbildēt

Izskatās ka VW ir ieslēdzis krievu fašistu un aicina nogalināt gājējus un velosipēdistus, kā arī bērnus un vecus cilvēkus!

VW 9.jūlijs 2024 10:37
20 0 Atbildēt

Pats izdomāji, pats apvainojies! Kurā vietā tu saskati tevis izdomātus aicinājumus? Tev laikam arī vajag brilles, lai izlasītu, kas rakstīts! Skaties divreiz, esi uzmanīgs un CSNG nenotiks, tik vienkārši. Es varbūt izsakos skarbi, bet neuzmanībai uz ceļa ir augsta cena!

uupis 9.jūlijs 2024 11:02
0 5 Atbildēt

Tavs teksts?

"Nav ko šķērsot brauktuvi, kad tuvojas VW šķūnis. Ja neredz šķūni, tad gūst miesas bojājumus un iet pie acu ārsta pēc brillēm! Brauktuve jāšķērso, kad tas ir droši!"

Šajā tekstā tu stāsti ka gējējs drīkst šķērsot brauktuvi tikai tad kad visas mašīnas ir aizbraukušas!

Tātad - sētas noteikumi!!!!

uupis 9.jūlijs 2024 11:04
1 4 Atbildēt

Satiksmes noteikumi ier jāizpilda KATRAM!!!! Nevis katram 50-jam! Ja ir jāpilda prasība DOT CEĻU, tad tā ir jāpilda visiem - arī VW un citiem spaiņiem!

0pis 9.jūlijs 2024 12:48
5 4 Atbildēt

Ko tu ar viņu ņemies, tam kadram smadzenes ir nodzertas un tikpat labi vari mēģināt izskolot ķieģeli - tur lielākas izredzes.

uupis 9.jūlijs 2024 13:07
1 5 Atbildēt

Vārdiņš Proponganda nav tikai ar mīnuss zīmi!

Propogandēt var arī veselīgu dzīvesveidu un CSN ievērošanu!

Es nodarhbojos ar propogandu vistiešākajā nozīmē!

BMW 9.jūlijs 2024 14:22
9 1 Atbildēt

Tu tak pats esi vieglprātīgas braukšanas propogandists, kas vāvuļo par veloderastu tiesībām, bet aizmirst par viņu pienākumiem!

uupis 9.jūlijs 2024 14:23
0 4 Atbildēt

Kāds ir tev kā sofera PIENĀKUMS 25.3! Velosipēdistam tāds ir?

BMW 9.jūlijs 2024 14:29
11 2 Atbildēt

Man tas punkts nepatīk, tāpēc es lasu 15.punktu. Galu galā CSN svarīgākie punkti ir sākumā un mazāk svarīgi uz beigām! 

Un galu galā atceries, ka strīdā ar mehānisko transporta līdzekli vienmēr zaudē velosipēds! 😂

Kad piebrauc pie krustojuma 2 bembisti nez kāpēc visiem ir skaidrs, ka priekšroka ir V8 un tikai tad brauc piena pakas mazmotori.

Sergejs 9.jūlijs 2024 13:11
4 0 Atbildēt

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

 

 Tad papildus tam ko tu visu laiku par vadītāju lietām propogandē pamēģini arī šo punktu savos tekstos ielikt, citādi tā propoganda tev tāda kaitnieciska sanāk.

 P.S. par to ka vadītājam savi pienākumi ir jāpilda neviens nestrīdās

uupis 9.jūlijs 2024 14:22
0 6 Atbildēt

Es novērtēju un pārliecinājos par drošību, bet vadītājs tā vietā lai izpildītu prasību DOT CEĻU nospiež gāzes pedāli! Kurš vainīgs?

Sergejs uzraksta kur te vadītājam atļauts nelaist gājēju???

2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

Pat ja man kā gājējam ir jāsamazina iešanas ātrums automātiski SERGEJS ir VAINĪGS un IR CSN PĀRKĀPĒJS! Vēl jo vairāk ja es pārliecienos, tad es jau samazinu ātrumu un tad DRĪKST sodīt KATRU ŠOFERI kurš mēģina attaisno savu pārkāpumu ar 15. punktu!!!

VW 9.jūlijs 2024 14:25
4 0 Atbildēt

Bet, ja es pie sava VW stūres identificēju sevi ar velobraucēju, tad kāpēc man jādod ceļš citam velosipēdam? Praidisti tak visu laiku skandina, ka es varu būt kas es vēlos, kaut vai bezdzimumu dzimums! Kāpēc es nevaru būt velosipēdists, vai gājējs!?😊

Sergejs 9.jūlijs 2024 13:08
7 0 Atbildēt

Tu par uupi kas visus aicina testies pa gājēju pārbrauktuvi nepildot ne CSN rakstītas prasības gājējiem ne to ko elementāra loģika ar pašsaglabāšanās instinktu saka?

 Ja autopilots kaut kāda rūtka pēc nolažo (kā kārtējo reizi šinī gadijumā ir noticis) tad gājēju no nāves/slimnīcas tikai šīs prasības izpildīšana paglābs:

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

uupis 9.jūlijs 2024 14:25
2 4 Atbildēt

Kur es esmu aicinājis to darīt? Atkal tevī pamodās krievu MELIS!

Bet tu gan esi vairākas reizes stāstījis ka šoferis DRĪKST pārkāpt prasību DOT CEĻU! Un esi stāstījis ka šoferi DRĪKST nelaist GĀJĒJU, kaut kādu sev vien zināmu sētas noteikumu vadīti!

BMW 9.jūlijs 2024 14:32
15 0 Atbildēt

Klau, parādi savu pasi, man ir aizdomas, ka tu esi iefiltrējies Krievu trollis, kas bļauj uz visiem - ķeriet Krievu, lai pats netiktu atmaskots!

uupis 10.jūlijs 2024 13:30
0 1 Atbildēt

Robchix pieteicās apskatīt manu pasi - tā arī neatnāca!

0pis 9.jūlijs 2024 13:44
3 7 Atbildēt

Tu runā no "smagākā vīra" pozīcijām, sak, vadītājs sēž bleķa kastē un var nolažot. Ja būtu kā dažās austrumu valstīs, kur pie nolažojušā automobilista atnāktu notriektā radinieki un nokurinātu viņu paša mājā, ar šaujamajiem sargājot lai nemēģina izlēkt pa logu, tad tie lažotāji pie stūres sēžot būtu daudz, daudz uzmanīgāki.

BMW 9.jūlijs 2024 14:34
40 1 Atbildēt

Kas tās par pāķu paražām? Tas Jums tur kaut kur dziļi krievu sādžā tā pieņemts!? Un kas notiek, kad nodedzinātās ģimenes radi ierodas pie dedzinātājiem? Sēdina visus uz mieta, vai izbaro lāčiem!?

VW 9.jūlijs 2024 14:23
11 0 Atbildēt

Nu tieši tā, arī pedālētājiem ir jāpārliecinās par drošību!

uupis 21.jūlijs 2024 0:20
0 0 Atbildēt

Kā tieši jāpārliecinās?

Vai ūdens ir slapjš vai sauss?

650 9.jūlijs 2024 13:36
2 0 Atbildēt

Jūrassmalas vadošie e-banāti tur "izplānoja" līķuskaita pieaugumam vis izdevīgāko pilsētplānojumu.Kurŗš Lohs bij Autors, ta ujviņtagad zin.Pie tās suudamahimas kādreiz gpārejas nebij vispābē nē (kur pie tam pretim "dzīvojamais massīvs" un nozīmīga a/pietura).

Tāpat tie Lohi nejēdz JŪLIJA beigās uzkrāsot brauktuves un g-pāreju marķējumu Dubultu centrā (pie pieturām, viesnīcas,veikakaliem,policijām stacijas,netālu/no bērnu (jaunlohu) dārza,etc.Jā.

Vakakar vakarrā pēc pl.23 tie debiloīdi (acīmredzami pēc kāda plānota pasākuma Dz-koncert-zālā) veica "intensīvos ielu remontdarbus" tur Lielupes rajonā- koncertu izbaudījušie (rīgas)Lohi tur pusnaktī stāvēja rindā (2rindās) jau no paša Dz-pārvada.Sasskaņot neko nekam laikam nebij iespēju.Nee.Jā.

Folksvāgenkraffteris gan jau vecenei vnk aizķēra somu un dusmīgs aizbrauca.Kā savulaik Štirrlics izšāva uz aklo, Aklā nokrita.Jā.

Jūrmalnieks 9.jūlijs 2024 14:26
25 0 Atbildēt

Zinot jūrmalas velosipēdistus(un te neiet runa par bērniem) nevajag te raudāt!

 Iespēja ir, kā mina tā mina pāri nemaz i neskatoties ne pa labi ne kreisi, nepārleicinoties par drosību.

 Bet nu protams varbūt arī autovadītajs bija neadekvāts. To nevar zināt...

 Vispār šī pareja Jūrmalā-kauguros pie Rimi ir bīstama, jo satiksmes intensitate liela, gājeju arī... Es kā vietējais zinu un atmetu gāzīti uz šo posmu braucot uz ~40 un tā, bet daudzi kā brauc tā brauc uz savu 60..65 standartiņu un tad ko tur var paspēt droši ja pēksņi kāds pagriežas un iet pāri neskatoties ne uz ko, jo domā ka uz pārejas viņam ir 'priekšroka' 

JĀ, esmu vairākas reizes te pa nažiem metis, ka mazak par 10m, pēksni iet pāri un acis zemē(jeb viedtalrunī) 😉

 Normali būtu ja šī un nakama pie parka pāreja lai paliek neregulara, bet uz guļošā, tad no auto puses toč piebremzēs jau ātrāk un viss būs droši jo savu karieti ta negribas lauzt!

Bet nu pēdistu kultūra jūrmalā arī zem pašas kritikas... Sapērkās savus iespīlētos spandex kostīmus un domā ka karaļi!

 Bieži ar šo velo sugu sastopos atverot logu un uzsākot sarunu, ka ir jaatrodas uz velo joslas kura smuki blakus iet un NEDRĪKST atrasties uz brauktuves daļas.

 Diemžēl vairakums ir tādi kur pirmie vārdi ir bļ... suk... ej na... un citi vārdi! 😉 Vienā gadījumā man arī spogulis ir salauzts uz otru pusi, bet vienmēr speciali pagriežu savu registratoru, kā arī man ir kasko...

 Tā kā ja kads no jums lasa - velti. Paši tik sev administratīvos sūdus sataisīsiet.

uupis 9.jūlijs 2024 15:26
2 4 Atbildēt

Arī tev jāiepazīstas ar savu pienākumu 25.3! Pat ja gājējs un velo pārkāpj tavas darbības ir -> tikai aizrādīt!

Tev jāsāk ar sevi un pirms KATRAS GĀJĒJU pārejas jāsamazina ātrums, lai nav jāliek pa nažiem, jo tu uzskati ka auto ir priekšroka uz Gājēju pārejas!

Jūrmalnieks 10.jūlijs 2024 9:12
1 0 Atbildēt

Ja parādīsi likuma pantā kur ir rakstīts, ka autovadītājam pirms katras gājēju pārejas sava spēkrata ātrums obligāti ir jāsamazina zem maksimāli atļautā, parskaitīšu tev 100€! 😉

 Nesāc izdomāt savus likumus!!! Bet kā 'gājējs' sāc ievērot savu likuma PIENĀKUMA daļu, lai es kā autovadītājs varētu droši ieverot savu un nebūtu domstarpības!

Problema rodas, ka viena vai otra puse liek mīksto jo nav iemācītas parastākās drošības un uzvedības normas un tad kad tā teikt nesaiet un ir negadījums, katrs mēģina pārbļaut 'SAVU' taisnību.

Pēdistiem uz ceļa es jau tik aizrādu, neko citu jau nevaru darīt, bet šiem parasti tas nepatīk un uzreiz nekulturāli uzvedas.

 Žēl, ka policijas kapacitate ir tāda kāda viņa ir, tādejādi velosipēdistus  uz ceļa vispār neaiztiek un sodus neraksta pat ja atklāti parkāpj likumu.

uupis 10.jūlijs 2024 9:53
1 2 Atbildēt

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, JĀSAMAZINA braukšanas ātrums vai JĀAPTUR transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai DOTU CEĻU gājējiem...

uupis 10.jūlijs 2024 9:54
1 1 Atbildēt

2.9. DOT CEĻU – PRASĪBA, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks NEDRĪKST sākt braukt (iet), TURPINĀT braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

uupis 10.jūlijs 2024 9:55
1 2 Atbildēt

Kur es varu saņemt savus 100 EUR?

uupis 10.jūlijs 2024 10:02
2 2 Atbildēt

Un kur 145. punktā ir teikts ka DRĪKST NESAMAZINĀT???

Vēlreiz priekš tiem kuri ieguvuši vadītāja apliecību seksuālā vai koruptīvā ceļā: Gājējā pārliecināšanās vai nepārliecināšanās nekādā veidā neatceļ 145. punktu un prasības DOT CEĻU burtisku izpildīšanu no šofera puses!

Gājejam ir jāpārliecinās par to vai šoferis būs LIKUMPAKLAUSĪGS vai būs PĀRKĀPĒJS!!!

Ir bijuši protokolos tavi teksti bet viņi nekad nekalpo kā arguments! Viens no paskaidrojumiem: Bet gājējam arī jāpārliecinās ka es viņu nelaidīšu, tādēļ mani sodīt nedrīkst! Ha- ha- ha! Un sods tika izrakstīts! Šoferis bubināja ka policisti ir slikti un noteikumi nav pareizi!

uupis 10.jūlijs 2024 10:03
1 2 Atbildēt

Bet tu jau esi tukšpļūtis un memmesdēliņš - ne nu pildīsi savu solījumu ne nu atbildēsi par saviem vārdiem! Vatņiks utainais!

uupis 9.jūlijs 2024 14:27
1 4 Atbildēt

Es piedāvāju sergejam un vernonam aprakstīt vadītāja rīcību kad tas tuvojas Gājēju pārejai! Pa punktiem! Kas ir jādara autovadītājam! Un kāpēc tas jādara autovadītājam! Un kādos gadījumos autovadītājs DRĪKST nelaist gājēju!

Edža 9.jūlijs 2024 14:39
0 0 Atbildēt

Nav ko te maisīties pa ceļu, kad VAG lido! Ja viņš lido, tātad viņam kaut kur jālido.

uupis 9.jūlijs 2024 15:22
0 1 Atbildēt

Labi teikts! Es pat teiktu ka argumenti ir neapgāžami!

0pis 9.jūlijs 2024 19:46
0 2 Atbildēt

Sauja uzgriezņu gaisā un lidotājs nožēlo, ka neievēroja gājēju pāreju. Bet vecais uz elektroskūtera jau gabalā, ej ķer vēju.

... 10.jūlijs 2024 16:51
0 0 Atbildēt

Izskatā, ka tev, deģenetāt, jau sen visas skrūves un arī uzgriežņi jau izbiruši...

Sergejs 9.jūlijs 2024 15:49
0 0 Atbildēt

Tas viss ir aprakstīts CSN un mums (ieskaitot tevi) ir labi zināms. 

 Tas ko tu negribi ne dzirdēt ne lasīt ir citu satiksmes dalībnieku pienākumi, vinu no kuriem (Nr 15) priekš tevis esmu šodien divreiz citējies.

 Papūlies, lūdzu, izlasīt tik daudz reizes lai to vienkāršu punktu saprastu, ja tas protams ir lemts.

 Likumus nevar lietot selektīvi, tikai to kas pašam tīk

uupis 9.jūlijs 2024 17:09
0 0 Atbildēt

Uzraksti!

uupis 9.jūlijs 2024 17:15
1 2 Atbildēt

CSN ir aprakstīts sekojošais!

1) Auto ātrums 45 km/h.

2) Šoferis redz Gājēju pāreju.

3) Šoferis samazina ātrumu līdz 25 km/h.

4) Ja ir gājējs vai velosipēdists kurš VARĒTU iziet uz brauktuves - šoferis apstājas!

5) Šoferis NEDRĪKST turpināt ceļu kamēr Gājējs nav šķērsojis ielu!

6) Beigušies visi gājēji, kuri varētu iziet uz ceļa - Šoferis drīkst turpināt ceļu!!!

Kaut kā tā ir rakstīts un nekur tur nav 15. punkta - viņš neattiecas uz šoferi! 15. punktā pat nav minēts šoferis!

uupis 9.jūlijs 2024 17:18
1 2 Atbildēt

Tu nevienu reizi neesi uzrakstījis - kas jādara šōferim redzot Gājēju pāreju!

Tavas valrieksta lieluma smadzenes nav spējušas sagremot 147. punktu!!! Sāc ar to!!!

iJuris 10.jūlijs 2024 9:55
2 0 Atbildēt

Lieliski teikts, skatos un saprotu ka esi perfekts noteikumu un likumu zinātājs.

Vai vari, lūdzams, uzrakstīt pārējos satiksmes dalībnieku pieminētāja gājēju pārējas klātienē rīcību, gan pēc likuma, gan pēc csn?

Ja nevari, lūgums, neraksti riņķī apkārt, bet ja vari, tad šādi skaisti pa punktiem. Paldies.

uupis 10.jūlijs 2024 10:13
1 2 Atbildēt

Gājējam ir jāpārliecinās vai autovadītājs izpildīs prasību DOT CEĻU vai nepildīs! Ja vadītājs NEPILDA prasību DOT CEĻU, tad tad viņš ir PĀRKĀPĒJS policija var viņu sodīt!

Gājēja pienākums pārliecināties attiecas tikai un vienīgi uz GĀJĒJU un šoferis to NEDRĪKST izmantot kā attaisnojumu savam pārkāpumam!

Vēl jo vairāk šoferim arī ir PIENĀKUMS CSN 25.3, kur ir rakstīts ka šoferim ir jādara VISS IESPĒJAMAIS lai NEAPDRAUDĒTU gājēju, tātad braukt virsū gājējam uz pārejas ir šofera PIENĀKUMU nepildīšana! Jeb tu gribi teikt ka pienākums ir tikai gājējam! Šoferis drīkst NEPILDĪT savus pienākumus?

Ja gājējs nepilda savu pienākumu, tad šoferim ir jāpilda savs pienākums vai nav?

Ja gājējam nav vadītāja apliecības, tad varam apgalvot ka šoferim arī nav vadītāja apliecības un viņš nezin CSN?

Pamēģini atbildēt pirms stāsti ka gājēja pienākums ir obligāts bet šoferim pienākumu nav!

iJuris 10.jūlijs 2024 10:26
1 0 Atbildēt

Vēl viena situācija ienāca galvā.

Ja gājējs redz, ka auto nestājas un viņu neredz, vai drīkst iziet uz brauktuves?

uupis 10.jūlijs 2024 10:52
0 2 Atbildēt

Šoferis DRĪKST nelaist gājēju vai NEDRĪKST?

iJuris 10.jūlijs 2024 10:22
1 0 Atbildēt

Oi, es biju cerējis, ka aprakstīsi gājēja rīcību pienākot pie pārejas. Bet nekas.

Tātad sanāk, ka gājējs paliek miris, bet autovadītājs vainīgs. Viss pareizi, likuma ietvaros. Piekrītu. Bet vai tad mēŗķis nav novērst šo negadījumu, neatkarīgi kurš vainīgs? Jeb mērķis ir sekot likuma pantam?

Ja gājējs atrodas uz ielas bez pavadoņa, tad tiek pieņemts, ka viņs prot droši pārvietoties neapdraudot savu veselību. Ja tā nav, viņam nepieciešams pavadonis.

Vai Likuma nezināšana atbrīvo no atbildības tikai gājēju?

Un ja var palūgt un nav parāk grūti, vai var plašāk savas domas par šo "jādara VISS IESPĒJAMAIS lai NEAPDRAUDĒTU", kas būtu viss iespējamais? TAs ir ļoti plašs jēdziens un dīvaini rakstīts. Saprotams, ka viss ko vadītājs var darīt ir skatīties uz ceļu un bremzēt. 

Vai pastāv situācija, kurā vadītājs darīja visu iespējamo taču negadījums tāpat notika?

uupis 10.jūlijs 2024 10:56
0 1 Atbildēt

Varētu palūgt skaidrojumu no tevis par to kā jāpilda 147. punkts?

uupis 10.jūlijs 2024 10:55
0 1 Atbildēt

Visur pie skolām ir 30 zīmes! Kāpēc? Te tev atbilde uz tavu jautājumu! Lai vari izdarīt VISU IESPĒJAMO pat ja bērns ārpus gājēju pārejas izskrien uz ceļa!

VW 10.jūlijs 2024 14:01
1 0 Atbildēt

Arī ar 30km/h var nobraukt bērnu! Tur daudz nevajag! 

Ja izskries no aizsega, arī ar 15 km/h nobrauks! Un ja klausīs uupja glupības, tad 100% agri vai vēlu nobrauks!

uupis 10.jūlijs 2024 17:24
1 0 Atbildēt

Aizej aiznes savas tiesības uz CSDD un pasaki ka cilvēkam ar vēlmi sabraukt bērnus nedrīkst dot tiesības!

0pis 9.jūlijs 2024 16:33
0 2 Atbildēt

Un tad vaģilas ar savu taisnīguma sajūtu brīnās, ka viņiem ar pakavslēgu izglāzē logu vai pierihtē spoguļus....vienkārši pierodiet pie domas, ka neesat ceļa vienīgie lietotāji, tas arī viss.

uupis 9.jūlijs 2024 17:44
0 3 Atbildēt

Ir Kontakts!

Dabraukājās mammas blakus sīkajiem pie stūres!

Tiek bīdīts šofera amatierinstruktora apliecības projekts!!!

Gribi mācīt - aizej maksas kursos un nopērc apliecību!

0pis 9.jūlijs 2024 19:11
0 1 Atbildēt

Tu gan i naivs! Tak pirks to apliecību un "mācīs"! Tāpat kā tagad autoskolas par naudu cep augšā lohus, kas māk iedarbināt auto un kustināt stūri, bet NAV auto vadītāji.

uupis 10.jūlijs 2024 7:08
0 1 Atbildēt

Tu maldies!

Pirmkārt pat plikas maksas apliecības ieviešana atsijās veselu kaudzi ar pseidoskolotājiem! Otrkārt kursi pat ar elementāru atsēdēšanu danesīs līdz statiska pseidoinstruktora ausīm daudzas interesantas lietas!

uupis 10.jūlijs 2024 7:13
0 1 Atbildēt

Ir viena cita lieta pie kuras vainīga sabiedrība, tajā skaitā arī CSDD! Izņēma no eksāmena laukumu un elementus! Viss! Ar to arī beidzās ierobežotie laukumi kur mācībniekam apgūt iemaņas - visas iemaņas no nulles tiek apgūtas intensīvā satiksmē! Te arī pakārtotā sabiedrības vaina! Laukumi izzuda! Tas ir fakts!

650 9.jūlijs 2024 18:38
0 0 Atbildēt

Jāatjauno ir arī "polipolicista Palīga" statuss un (protams, arī) attiecīgā Appliecība. Kad jāāj gar fororadaru- to (tam) varēs uzrādīt augšupvērstā žestā.Un vispār attiecībā uz gājēju pāreju lietotājiem sen jau bija jāievieš abonenta maksu, pie kam gan par ielas šķērsošanu pa/pāreju, gan par pašas pārejas šķēsošanu pa/ielu. Jebkura Pr-nieka (vai Mi-nistra) amatam jātop mantojamam vai vismaz nopērkamam/izsolē.

robchix 10.jūlijs 2024 3:12
1 1 Atbildēt

Palasot opja tekstus man dikti sagribējās parihtēt viņa fizionomiju un zobu vietā saspraust tos uzgriežņus, ko šams taisās mētāt.  Vecuma plānprātiņš. Neadekvāts.

Dēļ tādiem dalbajobiem kā viņš un uupis, nekas satiksmē nemainīsies, rupjība un neiecietība, plika savas taisnības saskatīšana, nerēķināšanās ar citiem, kļūdīšanās neiespejamība.

Man ir taisnība, jo tā ir rakstīts. Jācer, ka tas tiks uz viņu kapakmeņiem uzrakstīts.

uupis 10.jūlijs 2024 7:22
1 2 Atbildēt

Tas dēļ tādiem zābakiem kā tu ir tāds bardaks! Tu necieni citus satiksmes dalībniekus! Tu pieprasi no visiem lai brauc tik ātri cik tu pats! Tu stāsti ka Gājēju pāreja ir tikai dekoratīvs elements smukumam! Tu apgalvo ka drīkst Dzīvojamā zonā sabraukt bērnu! Ar ko tu atšķiries no Dzērājšofera ja tev pajāt uz CSN? Gribi pariktēt man zobus? Nu davai satiekamies pie CSDD šodien 13:25! Man kā reiz pusdienlaiks! Varēsi man un vēl dažiem CSDD darbiniekiem klārēt savus sētas noteikumus!

uupis 10.jūlijs 2024 7:28
1 1 Atbildēt

Dalbajobs robchiks drīkst iebraukt Alfa daudzstāvenē un parādīt Ūpim cik procenti no šoferiem ievēro labo roku! Dikti pārsteigts būsi ka labi ja 5%! Un tad kad notiek krašungs un policija izraksta soda kvīti tam kurš brauca taisni, tad sākās teksti, ka noteikumi ir nepareizi, policija neko nesaprot! Un tādi robchiki sāk draudēt otrai pusei ka atradīs un taisīs liņča tiesu!

0pis 10.jūlijs 2024 9:00
0 1 Atbildēt

Tu pats tuvojoties gājēju pārejai ātrumu samazini un esi uzmanīgs, lai varētu pilnībā apturēt auto?

iJuris 10.jūlijs 2024 10:13
3 0 Atbildēt

Tas pats pienākot pie gājēju pārejas, paskaties un pārliecinies, ka tiksi dzīvs pāri ielai? Jeb tas tiek garantēts?

Vai es drikstu turpmāk iet pāri ielai neskatoties un gadījumā ja kas notiks, Opis ar uupi man atlīdzinās? Jūtos ļoti apjucis. Sanāk ka visu dzīvi darīju nepareizi, skatījos un analizēju situāciju uz ielas, bet izrādās varēju acīm ciet iet pāri un viss būtu ok?

Jūtams, ka abi esat profesionāli daiļdirsēji, kuri vienmēr pavērš cita teikto savādāk un tad kliedz, ka lohi, tam klāt izteikta nespēja atzīt savu kļūdu un uztvert citu cilvēku teikto.

Kad iedzīti stūrī sāk mētāt uzgriežnus (jeb skrūves... Nez no kurienes tās ņēmuši?)

Nemaz nerēķinoties, ka pēc tam uzgriežni var atlekt no auto un trāpīt pašam, kā arī palikt uz braucamās daļas, un kāds citrs transoports tos uzraus gaisā un trāpīs velosipēdistam.... Oi, te taču var riktīgi izvērsties.

Joprojām nepārspēta kārtība pie gājēju/velo un auto ceļu krustošanās ir šāda.

Abi skatās kas notiek un rūpējas par drošību = Visi veseli.

Viens skatās kas notiek un rūpējas par drošību = Visi veseli.

Neviens neskatās kas notiek un nerūpējas par drošību = negadījums.

Pārlieciniet mani savādāk.

Un bez visiem šiem csn punktiem, skaidrs ka tur ir konkrēti teikts, auto skatās un dod ceļu, pārējie skatās un gaida kad būs droši. Jebkādu iemeslu dēļ nav droši, stāv un skatās kad būs.

uupis 10.jūlijs 2024 10:23
0 1 Atbildēt

Ja autovadītājs nepalaiž gājēju, kurš pārliecinās un neiet, tad viņš ir PĀRKĀPĒJS vai NAV?

iJuris 10.jūlijs 2024 10:31
0 0 Atbildēt

viņs=autovadītajs? Jā, ir vainīgs, protams, neviens jau nekur nav teicis ka nav. 

Bet skaties kas tikko notika, gājējs redzēja ka viņu nobrauks, nolēma, ka dzīvot it kā vēl patīk, pielietoja veselo saprātu, pagaidīja un tad tad kad bija droši turpināja kustību.

Rezultāts, gājējs dzīvs (kas ir galvenais mērķis), vadītajs kļūdījās un neievēroja csn.

Izpildījās mans nosacījums Nr2: Viens skatās kas notiek un rūpējas par drošību = Visi veseli.

uupis 10.jūlijs 2024 11:07
1 3 Atbildēt

Ja tu atzīsti ka autovadītājs ir PĀRKĀPĒJS, tad kāpēc tu to sauc par mazu kļūdu, bet gājēja pienākumus par veselo saprātu? Vai nav tā ka LIKUMPĀRKĀPUMS nav kļūda bet ir apzināta rīcība? Tu taču esi apguvis CSN un zini savus šofera pienākumus, zini kas ir prasība DOT CEĻU - kā jārīkojas, bet nedari to, jo redz Gājējam ir jāpārliecinās, ka tu būsi PARKĀPĒJS un neievērosi CSN! Vai tā nav pārkāpuma attaisnošana un ņirgāšanās par savtiksmes noteikumiem?

uupis 10.jūlijs 2024 10:51
0 2 Atbildēt

Šoferim ir jāsaņem sods par pārkāpumu vai NAV?

0pis 10.jūlijs 2024 10:33
1 1 Atbildēt

Piekrītu 100% - visiem uz ielas un krustojumos jābūt uzmanīgiem un spējīgiem uz manevru, ja otra puse tupī (tā teikt, aizdomājusies par mūžīgo).

Un ir jāizskauž attieksme "eju/braucu kā gribu jo man viss pie pakkaļas".

ZZZZ 10.jūlijs 2024 7:54
0 0 Atbildēt

Viss tik vienkārši ...

Meitene vada auto pa ceļu uzmanīgi, attiecīgi kontrolē csn un situāciju - nost viņu no ceļa. Bojā plūsmu, rada avārijas situācijas.

Tad meitene brauc ātri iespaidojusies no masām + un nespēj kontrolēt situāciju, jo tā ir pārāk dinamiska - nost viņu no ceļa.

Tad meitene ir salauzta. Kaut kā tā...Bet pa virsu šitam vienkāršotajam algoritmam vēl mūsu izcilie ceļu aprīkojumi ar nesakarīgiem rēbusiem un apzīmējumiem. 

Piemēra pēc vakar iMārim aizsūtiju video gabaliņu no Jelgavas cirka. Kur sat organizācijas izmaiņas diezgan noslogotā krustojumā no Akadēmijas ielas uzbraucot uz Lielā iela 🙈😡

BMW 10.jūlijs 2024 10:08
2 1 Atbildēt

Nu ko, šodien Jaundubultos viens kvēls "uupis" sekotājs esot nobraukts uz dzelzceļa sliedēm. Šis esot salasījies "uupis" propogandu, ka gājējam vienmēr priekšroka un esot izdomājis pārbaudīt vai vilciens ievēros noteikumu "DOT CEĻU MAZĀK AIZSARGĀTAM CEĻU SATIKSMES DALĪBNMIEKAM". Diemžēl, izrādījās, ka ar vilcieniem tas nestrādā! Tagad apturēta visa vilcienu satiksme, jo kāds gribēja būt kā "uupis".

uupis 10.jūlijs 2024 10:18
1 4 Atbildēt

Kremļa propoganda - aizej iedzer šņabi pirms sāc salīdzināt Vilcienu ar KIA! Tu vēl Lidostu ar skreiceļu aizmirsi pieminēt!

... 10.jūlijs 2024 16:56
1 0 Atbildēt

Tu sūda komuņaga, pievaldi savu smaku, kad smirdi kaurt o par kremli - tu patesi vistīrākais sapuvušas vates gabals...

uupis 10.jūlijs 2024 17:25
0 1 Atbildēt

Kā krievu pakalpiņš tā dibentēmas un sūdu smaka!

uupis 10.jūlijs 2024 10:21
0 4 Atbildēt

Kad nav argumentu tad muļķi un fašisti (gluži kā sukabejeva sļivnoj bačok) ķeras pie fantāzijām un pasakām apgriežot visu kājām gaisā!

BMW 10.jūlijs 2024 13:56
2 0 Atbildēt

Tā ir, kad nav argumentu, tad muļķi un fašisti bļauj - Kremlis, Kremlins, Krievu troillis, Krievs!

uupis 10.jūlijs 2024 17:22
1 2 Atbildēt

Tev tikai iedoti TRĪS argumenti CSN 25.3; 2.9 un  145.

Bet tu MELO ka argumentu nav - tātad kurš te ir trollis? Gadījuma ne tas kurš MELO?

650 10.jūlijs 2024 15:11
1 0 Atbildēt

Gaidām to varonīgo zvaigžņubrīdi, kad kāds x-perds saņemsies drosmi un beidzooot izstāstīs- uz KO tad īsti ir "jāskatās", tuvojoties gājēju pārejai.

Kad diez pienāks tas patiesības moments un Lohi taps aicināti paskatīties uz trotuāru un/vai PIRMS gājēju pārejas atteikties no straujiem manevriem, joslumaiņām un pēkšņi straujas bremzēšanas (cituLohu sassprindzināto uzmanību tīši iefokusējot savā pakakaļā).

Vai kad beidzot tā cietāk "atgādināsim" par (massveidīgi izplatījušos) pārejas tuvumā pēkšņi piebremzējušā Loha strauji proffesiOnālās apbraukšanas nepieļaujamību.

Un CIK diez ir bijis "sodīto" lohu par ētikas neievērošanu g-pārejas tuvumā?

Čapa 13.jūlijs 2024 12:04
0 0 Atbildēt

Tendence braukt pāri zebrai riteņbraucējiem ļoti bieži ir tāda, ka nesamazina ātrumu. Pašam bījis ka esi 2 metrus no zebras, kā vnk pat paskatoties riteņbraucējs vnk pamāj ar rociņu un bliež tik pāri, kgan pašam jādod pa bremzēm. Pamāt atpakaļ nav vēlmes.

uupis 21.jūlijs 2024 0:25
0 0 Atbildēt

Tu SAMSZINĀJI ātrumu pirms gājēju pārejas? Kā tad tā ka nesamazināji? Tur arī ir tava problēma!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ginetta Akula - jauns superauto no Apvienotās Karalistes (+ FOTO) 4

Lielbritānijā izstrādāts jauns superauto Ginetta Akula, kas būs pieejams ierobežotā skaitā un, jā, - par diezgan lielām naudiņām. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāji vēja turbīnu tuvumā saņems kompensāciju (+ VIDEO) 12

Valdības apstiprinātie noteikumi, kas nosaka vēja parku attīstītājiem maksāt vietējai pašvaldībai un apkārtnes iedzīvotājiem ikgadēju kompensāciju, sākotnēji attieksies tikai uz tiem vēja parkiem, kuri pašlaik vēl ir projekta stadijā un nav nodoti ekspluatācijā. Lasīt vairāk

 

Nākamnedēļ Frankfurtē notiks izstāde auto nozares profesionāļiem “Automechanika Frankfurt”

No 10. līdz 14. septembrim norisināsies “Automechanika Frankfurt”, kas ir pasaulē lielākā auto nozares tehnoloģijām un pēcpārdošanas tematikai veltītā izstāde profesionāļiem. Izstādes tēma šogad ir “Braukšanas transformācija”, ņemot vērā pārmaiņas, kas šobrīd skar autobūves nozari. Lasīt vairāk

 

Latvijas auto žurnālistu komanda startēs “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensībās 2

No 20. Līdz 21. septembrim Panevēžas autodromā notiks “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensības. Tajās piedalīsies arī auto žurnālistu komanda no Latvijas, sacenšoties gan kopējā ieskaitē, gan arī atsevišķā - Baltijas mediju pārstāvju ieskaitē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti