Vācijā aizliedz vidējā ātruma kontroles kameras, bet Latvijā uzstāda pirmo un būs vēl 134

 
iAuto | 14.aprīlis 2019 11:40

Dažās Eiropas Savienības valstīs tās darbojas, Vācijā pastāv bažas par ietekmi uz privātumu.

No šā gada 1.aprīļa vidējā ātruma kontroles sistēma darbojas uz šosejas Tīnūži – Koknese 7 km garā ceļa posmā. Ja pilotprojekts būs veiksmīgs, tad šādas sistēmas tiks ieviestas arī citos ceļu posmos, kur bieži notiek ceļu satiksmes negadījumi. Jūrmalas šoseja! Foto: CSDD

Valsts mēroga pirmais radars darbojās nelikumīgi un nekavējoties jāslēdz, tā nolēmusi Hanoveres Administratīvā tiesa, uzsverot, ka nav juridiska pamata radara sistēmas darbībai, kas fiksē visu garāmbraucošo automašīnu numura zīmes. Iekšlietu ministrija Hanoverē paziņojusi, ka nekavējoties pārtrauks iekārtu darbību uz automaģistrāles B6, netālu no Lācenas. Galīgais lēmums gan vēl tikai priekšā, jo Ministrija plāno nodrošināt skaidru juridisko pamatu jaunajam policijas likumam, kas paredzēts pieņemšanai maijā.

Iekārtas strādāja divus mēnešus.

Vidējā ātruma kontroles sistēma fiksē transportlīdzekļu vidējo braukšanas ātrumu konkrētā ceļa posmā. Pirmā kamera nofotografē transportlīdzekļa numurzīmi un fiksē šīs robežas šķērsošanas laiku, savukārt otra kamera posma beigās atkārtoti nofotografē transportlīdzekli, lai pēc tam ar atbilstošu metodoloģiju aprēķinātu, ar kādu vidējo ātrumu transportlīdzeklis pārvietojies konkrētajā ceļā posmā. 

Šāda sistēma jau gadiem ilgi tiek izmantota ceļu satiksmes drošības uzlabošanai tādās valstīs kā Austrijā, Beļģijā vai Nīderlandē (un tagad arī pie mums).

Kopš izmēģinājuma fāzes uzsākšanas B6 Lācenā, netālu no Hannoveres, divu mēnešu laikā tika pieķerti 141 ātruma pārkāpēji. Šajā posmā atļautais ātrums ir 100 km/h, taču lielākais grēkāzis pa to bija traucies ar ātrumu 189 km/h.

Neraugoties uz pieņemto lēmumu, sodītajiem autobraucējiem, kas par savu pārkāpumu nebija iesnieguši pretenzijas un sodu jau samaksājuši, uz naudas atgriešanu nav pamata cerēt.

Lūk, CSDD veidots video, lai izskaidrota, kā Latvijā strādā vidējā ātruma kontroles sistēma.

Aicinu apskatīt un sekot mūsu  YouTube kanālam!

 
Visi komentāri
 
Vernons 14.aprīlis 2019 12:02
3 19 Atbildēt

Tā ir laba ziņa!

iAuto 14.aprīlis 2019 15:16
3 1 Atbildēt

Tu uzzināji par to iAuto!

650 14.aprīlis 2019 12:59
28 7 Atbildēt

Ir taču vesela rinda valstu, kur vara atklātā textā ienīst savus pavalstniekus.Un Vis-nožēlojamāk ir, ka EU vienlaicīgi ar to pastāv vēl arī "atsevišķas" teritorijas, kur viss ir citādi.Priekš mums eiropas noteikumi ir "vienādi" tikai viņu pašās zemiskākajās izpausmēs.Tas būtu ļoti labs precedents,ja Vācijas gadījumā ne tikai ka atceltu, bet arī sauktu pie atbildības tos, kuri to tur anticilvēktiesību aktu vispār palaida uz tiem 2 mēnešiem darboties.Tā būtu mācība "citiem" tamlīdzīgu meeslu konstruētājiem un bīdītājiem un piekritējiem.

ps- gar šo ePisko vietu garāmbraucot, vienmēr ir gribējies tur to trešo Garumzīmi pievienot.Kā redzams, pat nejauši kadrā iekļuvuša transportlīdzekļa stāvoklis uz brauktuves izsaka mūsu pamat-būtību..

Mnde 14.aprīlis 2019 14:57
7 7 Atbildēt

Tad varbūt CSN vispār ir jāatceļ?

Neienāk prātā, ka CSN varētu būt nepieciešami mūsu pašu labumam? Lai būtu vismaz kautkādām paredzama rīcība.

Bet tiklīdz kāds uzskata, ka tie CSN uz viņu neattiecas, tā šis “kopējais ieguvums” sāk sabrukt.

Labprātīga kopīgu noteikumu ievērošana ir paredzamas satiksmes pamats...

Mnde 14.aprīlis 2019 14:59
6 6 Atbildēt

Bet tā kā labprātīga noteikumu ievērošana ir neiespējama pēc definīcijas - ir idejas kā bez represīvām metodēm tos likt ievērot?

Tas ir gluži kā futbola spēle, kurā 18 spēlētāji ievēro noteikumus, bet četri - nē! Un tiesneši nedrīkstētu tos sodīt...

Bradypus 14.aprīlis 2019 16:33
9 2 Atbildēt

"labprātīga noteikumu ievērošana ir neiespējama pēc definīcijas" - kaut kā neesmu pamanījis, ka cilvēki masveidā pārkāptu saprātīgus likumus un ierobežojumus. Varbūt tev ir kaut kas ļoti savā dzīvē jāpārdomā, ja visu dienu to vien domā, kā tik pārkāpt kādu noteikumu.

Varbūt esi dzirdējis tādu "rāvējslēdzēja principu" - tas nav rakstīts nevienos noteikumos un tam netiek piemērotas nekādas represīvas metodes... bet ievēro taču, vai ne?

Mnde 14.aprīlis 2019 17:02
6 6 Atbildēt

Kāds sakars rāvējslēdzēja principam, kuru ar prieku un labprāt ievēroju ar vidējā ātruma pārkāpumiem?

Vēlreiz atkārtoju - bez represīvām metodēm CSN ievēros ne tuvu ne visi. Visi CSN ir gana saprātīgi un rakstīti ar asinīm. Tik daudzi neizprot katra atsevišķā noteikuma jēgu vai tā svarīgumu kopsakarībā ar citiem noteikumu punktiem.

CSN lielākoties neļauj ievērot pašlepnums vai vēlme būt “gudrākam”, steidzīgākās par pārejiem.

Gluži kā tas ir sportā - kamēr tiesnesis neredz un to dara Tava komanda - viss ir labi, kā pamana un soda tā - maita! Glužinpretējs vērtējums ir, ja tās pašas tiesneša darbības skar pretī ielu komandu...

Bradypus 14.aprīlis 2019 17:15
10 7 Atbildēt

CSN ir neizpildāms murgs, kas rakstīts siltā piepirstā kabineta krēslā, nevis ar asinīm.

Vīnes konvencija ir puslīdz ievērojams oriģināls, kuru mūsējie ir safisuši līdz nepazīšanai, lai arī tā daudzos punktos ir novecojusi un neatbilst reālajai dzīvei.

Mnde 14.aprīlis 2019 17:22
8 5 Atbildēt

Pagaidām tie ir tikai tavinpieņēmumi, fantāzija un apgalvojumi.

Tā kā spējas mums katram ir dažādas tad noteikumi piemēroti tuvāk vājāko spējām. Bet, šķiet, nu jau ir zudusi nojausma kur demokrātija robežojas ar anarhiju...

Man kaut kā nesagādā problēmas tos ievērot, kā arī es lieliski zinu, kad tos pārkāpju un neīdu, ja mani tad pieķer. Līdz ar to neuzskatu sevi par paraugu vai etalonu, bet netēloju pamuļki un nebļauju par nepamatotiem sodiem vai neizpildāmiem noteikumiem. Bet cik esmu lasījis Tavus spriedelējumus - tāpat mani nesapratīsi. Bikses vari neplēst mani par kaut ko citu pārliecināt.

Bradypus 14.aprīlis 2019 17:28
10 7 Atbildēt

Tev nesagādā problēmas melot, ka ievēro, vai arī nesaprast, ko pārkāp - neviens no variantiem nerada lielu cieņu pret tevi. Tas arī viss. Latvijas CSN ievērot nav iespējams pat burta kalpiem.

Mnde 14.aprīlis 2019 17:32
6 6 Atbildēt

Kā jau rakstīju - ja Tu nevari vai Tu pieņem, ka nav iespējams, tā ir tikai Tava personiskā darīšana.

Droši paliec pie šī pieņēmuma, tikai izbeidz ar to bezjēdzīgi man un citiem uzbāzties.

Bradypus 14.aprīlis 2019 17:34
6 6 Atbildēt

Tas nav pieņēmums, bet ikdienā novērojams fakts. Pārstāj varbūt tu bezjēdzīgi uzbāzties ar savu personisko darīšanu.

Mnde 14.aprīlis 2019 17:41
5 5 Atbildēt

Ber es tak Tev personīgi neaizliedza tā uzskatīt.

Toties netraucē man uzskatīt savādāk. Nekad neesmu sastapies ar nespēju ievērot vai neziņu, kad pārkāpju. Pat negribu zināt, ko es “nepareizi daru”, ja man nekad nav pretrunu ar CSN...

Bradypus 14.aprīlis 2019 17:58
5 3 Atbildēt

Un tagad jau droši varu teikt, ka esi melis - jo nupat izslēdzi iespēju pārkāpt nezinot. Vai esi gatavs apgalvot, ka NEKAD neesi apbraucis 908. vai 910.ceļa apzīmējumu pa nepareizo pusi?

Mnde 14.aprīlis 2019 18:05
3 5 Atbildēt

Tev viss labi? Kāpēc Tu neatšķir jēdzienus?

Kas Tev teica ka nezinot? Es neesmu akls!

Vēlreiz atkārtoju nepārkāpt vispār, pārkāpt labi apzinoties ko daru un nezināt ka pārkāp nav viens un tas pats.

Bet Tev nesaprast.

Neceri šis nav strīds kurā būsi uzvarētājs.

Es te nesaskatu vispār strīdu.

Palika labāk?

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:09
5 3 Atbildēt

"Nekad neesmu sastapies ar nespēju ievērot vai neziņu, kad pārkāpju. "

Nekad neesi bijis vienīgajā joslā, ceļa remontā, kur apbraukt apzīmējumu pa pareizo pusi nav iespējams, jeb arī esi rūpīgi apstājies, bloķējot satiksmi, līdz atbildīgās amatpersonas nav novērsušas problēmu, kas liedz tev turpināt ceļu?

Mnde 14.aprīlis 2019 18:13
3 5 Atbildēt

Atbilde - es apzināti tad pārkāpju, Tev galvā nespēj rasties?

Drīzāk jautājums - kad esi bijis sodīts par šādu zīmju neievērošanu?

Vēlreiz saku - šajā strīdā uzvarētāja, vēl jo vairāk Tevis kā uzvarētāja nebūs! Jo? Es te vispār nesaskatu strīdu!

Tas tevi gadījumā tieši visvairāk nebesī?

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:17
5 3 Atbildēt

Tu rakstīji, ka "Nekad neesmu sastapies ar nespēju ievērot". Tātad pastāsti kā šajā situācijā esi saskatījis iespēju ievērot?

Tikko acīmredzot aprakstīji, kas besī tevi... Labi saproti, ka ar savu viedokli esi strupceļā, tādēļ mēģini pāriet uz personīgu uzbrukumu, nevis argumentēt pēc būtības.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:22
4 5 Atbildēt

Dumja ceļu remontu ļoļika nepareizi uzstādīts vertikālais ceļa apzīmējums nav pasaules gals. Bet to ka esi līdz tupumam sīkumains pret citiem, bet pilnīgi nekritisks pret sevi - esi pamanījis? Ķipa pats gudrākais un nekad nekļūdies? Nekad nekad? Bet Tev jau drīkst, bet tiem citiem...

Vārdu sakot - Tu esi DIŽENS ORĀKULS! Palika labāk?

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:28
5 3 Atbildēt

Ko tur piebilst - tavs ad hominem diskusijas veids progresē... Tas arī izsaka visu.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:30
3 5 Atbildēt

Svešvalodas ar māki!

Jāsāk tevi apbrīnot!

vgy7 14.aprīlis 2019 21:57
6 3 Atbildēt

mnde, kāpēc tev kā ļoļikam, kurš nepareizi zīmes remonta laikā uzstāda, publiski jālielās ar savu tupumu?

un no kura dupša cauruma tu parasti izvelc to robežu, vai doto zīmi vajag ievērot vai ignorēt?

es ceru ka pie nākamajiem nopietnajiem remontdarbiem tu neievērosi loļika uzlikto zīmi par noārdītu tiltu un tādējādi atbrīvosi sabiedrību no kārtējā debilā spammera...

Bradypus 14.aprīlis 2019 22:45
2 2 Atbildēt

Tas ko ļoļiki absolūti izvairās nosaukt īstajā vārdā ir šīs situācijas patiesais raksturojums - t.i. viņi uzskata, ka viņiem ir tiesības pieņemt subjektīvu lēmumu par attaisnotu CSN pārkāpumu, ja uzskata, ka satiksme konkrētajā situācijā ir nepareizi organizēta. Un ir gatavi noliegt citu tiesības darīt to pašu situācijās, kurās viņu personīgais vērtējums atšķiras.

topinamburs 14.aprīlis 2019 15:51
55 5 Atbildēt

Lai juriskie argumneti paliek juristiem. Vidējā ātruma kameras vislabāki būtu pilsētiņās, caur kurām iet lielās šosejas, Iecavā, Siguldā, Bauskā, utml.

Nevis tukšā, taisnā šosejas posmā.

Bradypus 14.aprīlis 2019 16:34
6 10 Atbildēt

Domāju, ka ņemot vērā pieaugošo vardarbību ģimenē, derētu uzstādīt policijas novērošanas kameru tavā guļamistabā.

... 14.aprīlis 2019 17:02
5 3 Atbildēt

Katrs runā par to, kas tam sāp...

Bradypus 14.aprīlis 2019 17:33
7 4 Atbildēt

Nešaubīgi - man sāp totalitāras kontroles mehānismu ieviešana. Lielākā daļa ir gatava atdot milzu naudu un brīvību par drošības ilūzijas kripatiņu viņu šaurās komfortablās pasaulītes ietvaros. Un viņiem pie vienas vietas, ka par to naudu varētu glābt tūkstošus dzīvību citās jomās.

Mnde 14.aprīlis 2019 17:42
3 5 Atbildēt

Pastāstīsi, kā CSN tevi totalitāri ierobežo?

Un vai nav tā, ka ja pret tevi rupji pārkāps CSN, būsi pirmais, kurš cerēs uz “totalitāro” taisnīgumu?

Bradypus 14.aprīlis 2019 17:56
4 2 Atbildēt

CSN nē - represīvās metodes, kas iekļauj totālas novērošanas sistēmu - ne velti raksts ir par aizliegumu tādas izmantot. Vāciešiem, acīmredzot, ir lielāka bijība pret totalitārismu, nekā tev.

Un nē - es nekādā gadījumā necerēšu uz "totalitāro taisnīgumu" - esmu absolūts šādas ideoloģijas pretinieks.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:10
4 4 Atbildēt

Aa - uz tevi neviens nedrīkst skatīties?

Da man pie vienas vietas kur tiek piefiksēts man piederošs auto.

Ja tiek piefiksēts pārkāpējs, pat ja tas esmu es pats, mani īpaši nekrata kā tas tehniski veikts.

Tāds kā bērnudārzs - pārkāpt gribas, bet būt pieķertam esot nelietīgi... nunkāda starpība - tevi noķers milicis,fotoradars, netrafarēta auto vai vidējā ātruma radars... par ātrumu, dubultās šķērsošanu, braukšanu pie sarkanā vai braukšanu bez OCTA...

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:11
4 4 Atbildēt

Tev pie vienas vietas... tie simti miljoni upuru, pie kā noved totalitātrisms. "Lepojos" ar tādiem tautiešiem un prieks, ka vismaz vācieši ir guvuši mācību no savas vēstures.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:14
4 2 Atbildēt

Simt miljoni upuru ceļa remontu apzīmējumu vai CSN (ne)ievērošanas dēļ.

Eju pēc popkorna!

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:18
5 4 Atbildēt

Ej droši - ja nespēj atšķirt novērošanas kameras, par ko šeit runājam, no ceļa apzīmējumiem.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:24
4 4 Atbildēt

Tici man, par tevi kam vajag jau tāpat ir gana informācijas, kur dzīvo, ko pērc, cik saņem oficiāli, cik konvertā, ir Tavu telefonsarunu ieraksti, lai nopietni uztrauktos par pāris kamerām, ka fiksē Tava auto atrašanos vietā un laikā...

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:32
1 3 Atbildēt

Nepārliecināji, ka gana - tādas kamera neuzstādītu, ja nevajadzētu.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:46
4 2 Atbildēt

Par šo esi ka nu rāms... zina gan par tevi, gan mani vairāk kā spēj iedomāties savos visvētrainākajos pieņēmumos.

Bet salikt kopā sodu īpašniekam par ar viņam piederoša auto veiktu ātruma pārkāpumu ar totalitārismu, jābūt vētrainai fantāzijai.

Bet kā jau teicu - domā kā vēlies.

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:48
3 4 Atbildēt

"salikt kopā sodu īpašniekam par ar viņam piederoša auto veiktu ātruma pārkāpumu" - ko tu te muldi tagad? Šī diskusija ir par vidējā ātruma kamerām, kas fiksē VISUS braucējus, nevis tikai pārkāpējus.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:56
6 3 Atbildēt

Tas fiksē visus braucekļus nevis braucējus! Un tad - lai fiksē! To var jau esošie FR, kuri tiek pārslēgti režīmā pārbaudīt vai ir OCTA. Palika labāk?

Manis pēc - lai tak fiksē! Un? Ko tālāk darīs ar tiem datiem? Afigennā info - mana mašīna ar vvz ko pie stūres un cik un kuriem salonā atradās uz Tīnūžu šosejas. Nu atradās. Tak pajāt!

raimondsm 16.aprīlis 2019 18:58
0 0 Atbildēt

Nu, tukšā, taisnā, pārredzamā ceļa posmā kā reizi atvilks uz 110-120 un vairāk maksimums braucēju.

650 14.aprīlis 2019 18:30
21 6 Atbildēt

Tu vecais demagog Mnde tak aizbrauc tam Kņazam roku nolaizi. Kopā ar visu to pārējo darboņu brandžu, vairākas dienas pec kārtas būs ko darīt. Tas viss ir tai klasiskā LOHA definīcijai piekrītošs un piekritīgs. Sākotnēji ar savu BEZdarbību (iespējams, smalki plānotu) pieļaut to, ka Lohi aizmirst vispār par jebkuru pieklājību un milicijas uzraudzību, bet pēc tam pēkšņi pkēst matus uz dsas un bļaut ka jebkura kontrole īstenojama vien iepērkot, iestāstot un izmahinējot, tikai miljardus ieguldot un jaunākos represīvos suudus ieviešot. Pilnībā bez jabkādas pers ieinteresētības, mērķtiecīgi apvārdojot LOHUS, par kuru naudu tos suudus pirks un apkalpos. Vnk pzc, tālāk nav kur.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:41
5 5 Atbildēt

Lohi ir arī autobraucēju pusē un ne mazāk sitami. Ceru, ka to saproti?

Itālijā vidējā ātruma radari ir baisi sen. Nekāda holokausta tur nav.

Tu visu spried naudā? Ko teiktu, ja Tu vinnētu to vai citu tehnisko līdzekļu piegādes konkursā? Nepiegādātu? Atteiktos?

Rācijas, automašīnas, formas tērpi, parasti radari, ceļa zīmes, asfalts... tas viss tiek darīts par nodokļu naudu.

Gribi teikt ka bez miličiem uz ceļa iestātos kārtībā un samazinātos CSNg?

Man ļoti labi acu priekšā ir pēdējo gadu izmaiņas kādas kaimiņvalsts ceļu kultūrā. Spilgtas un nepozitīvas, kad samazina kontroli uz ceļiem...

Es prasu vēlreiz - ir idejas kā panākt, lai cilvēki ievēro CSN?

Kā likt izprast ka notikumi jāievēro bez sodiem? Vari nosaukt piemēru?

Bradypus 14.aprīlis 2019 18:46
6 5 Atbildēt

"ir idejas kā panākt, lai cilvēki ievēro CSN?" - radīt tādus CSN, kas ir ievērojami saprātīgiem cilvēkiem.

"Gribi teikt ka bez miličiem uz ceļa iestātos kārtībā un samazinātos CSNg?" - nē, iespējams, būtu mazliet mazāk kārtības, bet par ietaupīto naudu, piemēram, mediķiem būtu iespējams glābt daudz vairāk dzīvības - miliču izmaksas ir nesamērīgas pret ieguvumu.

Mnde 14.aprīlis 2019 18:58
5 5 Atbildēt

Nepamatoti celtnieku ieņēmumi no VM budžeta, manuprāt, ir lielāki kā ceļu policijas gada budžets...

Bradypus 14.aprīlis 2019 19:08
6 4 Atbildēt

Attaisnot zagli, pasakot, ka citi zog vairāk... Malacis, tā turpināt! Esi uz pareizā ceļa.

Mnde 14.aprīlis 2019 19:21
5 4 Atbildēt

Kā tieši vidējā ātruma kontroles sistēmas uzstādīšana saucama par zagšanu? Ko un kā tā apzog?

Izmantojot Tavu loģiku varētu izsecināt apgalvojumu - labāk zagt VM budžetā, nevis IeM budžetā.

Vēljoprojām nesaprotu kā tieši vidējā ātruma radaru sistēma uz Tīnūžu ceļa apzog nodokļu maksātājus?

Lietuvā visos 4 posmos kur strādā šī sistēma braukšana ir mierīgākā kā jebkur citur. Pirms un aiz nekādu baisu lidošanu neesmu novērojis.

Problēmas būs laikam cilvēku galvās Latvijā...

Bradypus 14.aprīlis 2019 19:26
6 4 Atbildēt

Mierīgāka braukšana ir tavās iedomās. Satiksmes situācija ir pasliktinājusies gan Itālijā, gan Lietuvā - ir pieredze pirms un pēc šādas sistēmas ieviešanas abās valstīs. "Uzlabojusies" ir tikai pareizā izpušķotā statistika, ar ko šie pasākumi tiek attaisnoti. Un zagšana ir minēto iekārtu uzstādīšana par nodokļu maksātāju naudu apšaubāmu motīvu dēļ. Kā jau teicu - šie projekti ne vien ir kādam izdevīgi, bet papildus ievieš totalās kontroles sistēmas, kamēr celtniecības otkati (ko neattaisnoju nekādā gadījumā) tomēr ir tikai materiālu interešu vadīti.

Mnde 14.aprīlis 2019 22:15
3 3 Atbildēt

Kad pēdējo reizi un cik bieži iesi braucis šādā ātruma kontroles zonā?

Kā tas korelē ar pārkāpumiem un CSNg tur?

Kā korelē ar auto vadītāju un tr.līdzekļu skaitu?

Utt, utjpr.

Bradypus 14.aprīlis 2019 22:27
3 2 Atbildēt

Pēdējo reizi apmēram pirms mēneša. Par CSNg datus nezinu, bet bīstami manevri (šajos posmos tagad jebkurā diennakts laikā fūres apdzen vieglos (Lietuvā)) ir pieauguši. Itāļu situācija ir mazliet savādāka - pirms Tutor bija normāls sadalījums pa joslām pa ātrumiem. Tagad visas joslas ir pilnas ar paralēlajiem lenbraucējiem (drošības pēc Zem atļautā). Pa starpu slalomā brauc tie, kam aplikācijas sarēķina precīzo atļauto. Un visam šim haosam pa vidu vēl agresīvākā slalomā - lidotāji, kas plāno pirms izejas kameras piestāt iedzert aliņu. Izklausās labi un droši?

Mnde 14.aprīlis 2019 23:10
2 2 Atbildēt

Es tādās ātruma zonās braucu ~ 1-3 reizes mēnesī. Un?

Kaut kā neesmu pamanījis ka kāds tur stātos kafiju lakt.

Bet lidotāji ir bijuši vienmēr un daudzi uzraujas. Nu jau lidotāju ir krietni mazāk. Bieži tos paņem netrafaretienpa burzmu.

Personiskā pieredze. Un? Ko man secināt?

Bet sacepies, šķiet, esi ne pa jokam.

Bradypus 15.aprīlis 2019 11:19
1 2 Atbildēt

Esmu gan - līdz šīs sistēmas ieviešanai Lietuvā biju jau aizmirsis, kā ir tad, kad fūres apdzen pa pretējo joslu krustojumā ar saliņām. Tādus pārkāpumus pirms šo kameru ieviešanas biju redzējis tikai pagājušajā gadsimtā. Tagad ir atpakaļ... Ko secināt no tā, ka tev šāds rezultāts patīk?

650 15.aprīlis 2019 13:28
2 0 Atbildēt

Šito cik var bezgalīgi malt- jo Itālijā ir reāli,diametrāli un pat filozofiski absolūti cita situācija.Latvijas vid/ Loham tur daudzkur būtu nr.1 uzdevums spēt/ieturēt to atļauto, nevis diži nodarbināt sevi ar domu ko tur kurš vietējais savureiz dara.Itāļi pēc dabas ir lielākoties miizēji, sākotnēji ir daudz vārdu un plaša plātīšanās, bet,ja viņam ja būs reāls apdraudējums vai konflikts, tad momentā aste kājstarpē.136km/h ir reāls normāls ātrums, lai jebkurš to varētu aptuveni pieciest.Diametrāli cita situācija ir, kad "pieciest" nākas tos, kuri nespēj ne 70 ne 89 normāli ieturēt, kuri miiž paši no savas ēnas un nesaprot pilnīgi neko no pasaules uzbūves.

Itālijā uz 2joslu autostrādes tu vari būt daudzmaz drošs, ka neviena fūre nelīdīs otrajā joslā.Toties, ja pa 4-5joslu iecirkni kāds vieglais uzdrošinātos "lietot" otro joslu un ar tiem saviem 136 sipt tām fūrēm uz +50 pusotru metru viņām lepni gar bortu- vo tas tiešām IR lohs.un tādi tur ir, un viņi nonstopā "brīnās", nu kā tā, kapc scukas tie smagie viņiem brauc virsū.Lohs viņš i āfrikā tāds ir, tas ir grūti ārstējams.

Janeks90 14.aprīlis 2019 18:59
8 6 Atbildēt

Lai dzīvo vidējā ātruma kontroles. Ceru, ka tādas būs vēl ļoti daudz Latvijā.

Vernons 14.aprīlis 2019 19:35
5 19 Atbildēt

Par kādiem CSN Jūs te runājat? Par tiem kuros STOP signāls nav brīdinājuma signāls? Par tiem kuros nav sadaļa "Ātruma samazināšana"? Par tiem kuros nav sadaļa "Brīdinājuma signāli un to lietošana"? Par tiem CSN kuri nevienam nav vajadzīgi, jo visu manis iepriekš minēto atceļ ""Distances" vērošana un ievērošana"? Par tiem CSN kuri jāpilda katram otram?

Par infrastruktūru uz ceļiem, kuras nav? Nav ātruma samazināšanas joslu, nav ieskrējiena joslu! Jūs par šo diskutējat? Jūs esat sistēmas ķīlnieki! Un cik ilgi?

Bradypus 14.aprīlis 2019 19:43
4 4 Atbildēt

Cik ilgi? Līdz sistēmas pilnīgai uzvarai - tādai, kādu aprakstīja Orvels. Pagaidām vēl nav pietiekami noderīgo idiotu, lai varētu jebko ieviest bez bažām. Tomēr, redzot tādas idejas, kā Lukstiņam par mobilajiem, un vidējā ātruma kameras, ir skaidrs signāls, ka sistēmu ir gatavi paplašināt.

650 14.aprīlis 2019 20:50
5 3 Atbildēt

Savureiz var piekrist/nepiekrist kādam viedoklim.Reku piem Vernons ar Bradypus-u strīdās nonstopā.Bet galvenā nianse taj strīdā ir tā, ka neviens no tiem diviem NAV Lohs.Atšķirībā no vairākiem citiem.

Mūsu Kņazs, tas aizvakar pamatīgās auzās iebrauca, normālā valstī no viņa pēc tāda izteikuma "uzprasītu",bet te jau nav kam.Tās tiesības ir cieti rezervētas tikai viņam vienīgajam.

Johaidii, neviens nespēj amata un līdera pienākumos uzņemties nodrošināt kaut cik cilvēcisku sab.kārtību un Valsts Kontroles 17tā gada ziņojumā dokumentāli fiksēto policijas klātbūtnes neesamību pavērst uz labo pusi ,aabet tikko kā tik tikko kaut mazākā iespēja kaut ko globāli/noteikt un ja vel ar tālāko iespēju "ieviest/apgūt", vo, jā to mēs varam, tam mēs piekrītam. Miljonus/miljardus, jā, tagad visi uz cīņu ar mobīlajiem debiliķiem.

Norīko nafig zirgu milicijas patruļu ar fotoaparātu, nekāds vairs pzdbluezobs nebūs globāli jākontrolē.Izbīdi likumu, ka dokumentāli fiksēts foto ir jāapamaksā bez ierunām.Nevis ka miljardus vērtā netrafaretā autoparka līdzstrādnieki stundām sēž ceļmalā un ar kazas kāju trešklasnieka rokrakstā pusstundu katru to protokolu skricelē.

Infrastruktūras NAV, drošības un kultūras NAV,braucēji savstarpējās attiecības nesodīti izkārto ar kulakiem un ielas vidū,izejas un glābiņa vairs nav itin nekur.Tam nekam mums pat komentāru nav.Bet miljardi priekš suudiem izdot, jā, tas IR.

Jūrmalas šosejas caurā drošības sēta ar visām barjeru pārkāpšanas paletēm un ar visiem gadu gaitā sen vairs nesaiskaitāmajiem tajā rajonā bojāgājušajiem- lūk patiesā realitātes šova seja un patiesais ilggadējās pārdomāti nesavtīgās darbības rezultāts.Būtu es amatpersona, ja es gar to suudasētu brauktu un tur to visu redzētu- personīgi aiz kauna laikam savas personīgās bikses piedristu.

taaneko 14.aprīlis 2019 21:35
0 0 Atbildēt

Bradypus.

Neaizmirsti, ka totālā kontrolē labi ierakstās arī bezskaidras naudas norēķini. Izmantojot karti izstādājas lieliski tavu ieradumu algoritmi, RS transports aprīkots ar kamerām un sejas atpazīšanas programmatūru, palīdz pārbaudīt, vai tavs šodienas maršruts sakrīt ar vakardienas maršrutu? 4G+ telefoni, kam pietiek ar 10 sek. dienā, lai saspiestā veidā pastāstītu, kas tavā dzīvē šodien jauns....

Bradypus 14.aprīlis 2019 21:39
1 2 Atbildēt

Un? Tas tā kā ir arguments atbalstīt vēl papildus kontroļu ieviešanu?

imzz 14.aprīlis 2019 22:00
1 1 Atbildēt

Pēc loģikas ,ar to vidējā ātruma kontroli tātad var ātrumu "trasē" mierīgi pārsniegt, bet pirms otrā kontrolpunkta izkāpt uzpīpēt vai iedzert kādu kafiju pēc tam lēnā garā šķērsot 2. kontrolpunktu tā , lai kopīgais patērētais laiks atbilstu atļautajam ātrumam.

Mnde 14.aprīlis 2019 22:17
4 3 Atbildēt

Tīnūžu posmā nav tādu iespēju un zūd ātrumampārkāpšanas jēga - nonākt galapunktā dažas minūtes ātrāk...

Bradypus 14.aprīlis 2019 22:21
2 5 Atbildēt

Iespēja ir vienmēr. Un reti kura pārkāpēja motivācija ir ātrāka nonākšana galā - jo īpaši to, kam patīk uzstādīt rekordus.

Un lai šādu braukšana stilu būtu ērtāk piekopt, eksistē aplikācijas, kas precīzi sarēķina, cik var atvilkt atlikušajā posmā vai cik ilgi jāpīpē ceļmalā.

Mnde 14.aprīlis 2019 23:18
2 2 Atbildēt

Skatos esi reāli iesprindzis. Tad kas īsti nepatīk, ka nevarēsi lidot vai par Tava auto pārvietošanos vāc baigos datus...

Jo vairāk tādu radaru būs, jo vairāk ātras baukšanas cienītāju dosies uz trasi, nevis koplietošanas ceļiem.

Mana

Pieredze, ka pašus dullākos nomierina fotoradari. Esi kādreiz braucis pa Tallinā-Tartu? Esi skaitījis radarus? Pat paši trakāk ir ir sapraruši, ka vilkt un bremzēt pie katra ir reāli bēšīgi...

Bradypus 15.aprīlis 2019 0:07
5 5 Atbildēt

Praktiski visvairāk traucēs mudaki un sačakarēta, bīstamāka satiksme - tā kā tas ir tagad Lietuvā - negribētos bēgt grāvī, kad kāda mudaka izprovocēta fūre nāks uz frontālo sadursmi apdzenot. Par laimi man tas ceļš ir ļoti reti braucams - Lietuviešu kameras turpināšu apciemot daudz biežāk. Lidotājs neesmu - tieši paša ātruma ierobežojuma ziņā attiecībā uz mani tās mani satrauc vismazāk. Procesi, kas ievieš totālas kontroles mehānismus nepatīk konceptuāli - jo īpaši ja to dara pie varas esošie par manu naudu. Tallina - Tartu laikam ir viens no retajiem lielajiem maršrutiem Baltijā, ko neatceros, ka jebkad būtu braucis. Tur ir kas īpašs salīdzinājumā ar pārējo Igauniju? Citos maršrutos esmu novērojis, ka patiesība ir ne tuvu tāda, ka mums te stāsta - nav paniskas bailes no FR un striktu 90 tāpat neievēro praktiski neviens - tādus plūsma, kas brauc ~100 apdzen.

Visu atbildēju, ko gribēji zināt?

viens 14.aprīlis 2019 22:24
3 2 Atbildēt

Raksta virsraksts ir aplams, jo šo aizliegumu tiesa noteikusi vienā no 16 Vācijas federālajām zemēm. Manuprāt, ja autobraucējs ievēro satiksmes zīmes noteikto braukšanas kārtību, tad satraukumam par kaut kādiem radariem vispār nevajadzētu būt. Esmu autovadītājs ar 28 gadu stāžu, taču neesmu nekad sodīts par satiksmes noteikumu neievērošanu.

Bradypus 14.aprīlis 2019 22:34
1 4 Atbildēt

Vēl viens, kurš vispār nav sapratis par ko ir runa. Šie nav radari, bet videokameras - tādas, kas reģistrē VISUS, nevis tikai pārkāpējus. Tiesa ir atzinusi, ka tas ir nesamērīgs privātuma aizskārums, kuru neattaisno mērķis noķert pāris pārkāpējus.

Mnde 14.aprīlis 2019 23:13
2 2 Atbildēt

Kā tieši tiek aizskārts mans personīgais privātums, kāja manu auto, kurā iespējams manis nemaz nav, nofiksē kauktkāda kamera uz kaut kāda ceļa?

Lai mani atrastu vai izsekotu, kur es biju, ~ kā pārvietojos jau jau tagad gan google, gan ābols, gan mobilie operatori sen ir daudz informētāki...

Vari protams neticēt. Bet kaut kādas sūda kameras ir pēdējais no kā jābaidās sava privātuma apdraudējumā.

Bradypus 15.aprīlis 2019 0:10
2 4 Atbildēt

Kā tieši - paprasi Vācijas tiesai - būs tev izvērsts juridisks skaidrojums. Ja negribi prasīt - pamēģini noformulēt, ka tev traucētu kamera guļamistabā - tu taču tur neko aizliegtu nedari, vai ne?

Mnde 15.aprīlis 2019 10:02
2 1 Atbildēt

Tak tā kamera nav guļamistabā!

Ja manu palagu nofilmē publiskā veļas mazgātuvē - kā tas aizskar manu privātumu?

650 14.aprīlis 2019 23:11
2 2 Atbildēt

Ej tak tu kakkaat, nesodītais.Mauzolejā piesakies.Atver googlemapā streetviewu,paskaties vācijas un austrijas teritoriju,pastāsti, kas īsti tur ir redzams.Protams, ka satraukumam nav pamata un ne par ko,viss līdzeni.

taaneko 14.aprīlis 2019 22:45
1 1 Atbildēt

Mūsu vidusmēra tautietis diemžēl nav apveltīts ar vērā ņemamu intelektu, tapēc ļoti senais teiciens ^ar labiem nodomiem i bruģēts ceļš uz elli™ viņam neko neizsaka,, tāpat kā sakarībaa starp vienu miljonāru un noteiktu daudzumu paradto fermas iemītnieku

Bradypus 14.aprīlis 2019 22:50
0 1 Atbildēt

Jāatzīst gan, ka pasaulē kopumā vimaz šī situācija ir mainījusies. Nodokļu fermu turētāji ir zaudējuši vietu topā - tur tomēr mūsdienās līderos ir tie, kas ir mūsu pasauli padarījusi tādu, kādu to pazīstam radot lietas brīvā tirgū. Kopš Karloss Slims zaudēja pasaules bagātākā cilvēka statusu, tur vairs nav atgriezies neviens, kas savu bagātību sapelnījis izmantojot varas pozīcijas.

650 15.aprīlis 2019 0:14
7 2 Atbildēt

Jābaidās nav par ātruma kontroli, bet gan par lietu secību un jēgu.Piekakaatā ateja (ceļš) visupirms būtu jāsatīra un jāsalabo, nevis par braucēju/maksātāju naudu steidzīgi un bez apspriešanas jāiepērk cisterna gucci smaržas milānas biržā,ko tam nesmukumam pa virsu uzliet.Ir vismaz jāizrāda labā griba un klajo alkatību jānomaina ar kaut ko loģiskāku un mazāk kaitinošu.Te ir otrādi- ceļa infrastruktūrai un pasīvās drošības pirm-elementiem vienkārši tiek spļauts virsū, kamēr ar astronomisku dedzību raujas iztērēt beidzamās atlikušās kapeikas un apgūt dažādu demagoģiski izbazūnētu fufeli.Lai pēc tam gadiem ilgi krietna daļa no iekasētās summas ietu caurajā trubā pašas tās sistēmas uzturēšanai un uzlabošanai.Mēs esam ideāls mērķis šo sitēmu izplatītājiem un ieviesējiem- tāds tādu atrod.Atpakaļceļa un variantu jau praktiski vairs nav.Un kur gan pasaulē vēl atrast tikdaudz lētticīgu bezmugurkaula lohu, kā pie mums.

(c)..Главное для лоха (чтобы лох стал лохом) – доверие. Лох должен принимать условия игры такими, какими ему предлагают... Он никогда не знает всех обстоятельств случившегося с ним потому, что вынужден хотя бы чему-то доверять. Без доверия жизнь для него невозможна. Научить лоха доверять – забота разводящего... Классический пример законченного лоха – позитивист. Он нацелен на чувственные данные и их комбинацию по определенным законам и знать не хочет принципиально невидимого или неслышимого по крайней мере на протяжении собственной жизни...

Проблема заключается в том, что от лоха скрывают нечто существенное для события, в которое он включён. Он вынужден действовать в условиях господства скрытого знака – на поверхности все обстоит гладко, но на уровне означаемого проявляется судьба семиотического пролетария – лишенность представления о целостности события. В этом проявляется близкое родство лоха и капиталистического рабочего – от обоих скрывают интерес разводящего. А он заключается в том, чтобы под видом законности (именно под видом) присваивать продукт человеческой жизни...(c)

Mnde 15.aprīlis 2019 6:24
1 4 Atbildēt

Pirms te slavini piektā numurā šineli uz mēsliem, pastāsti kas slikts ir vai sliktāks par citurieni, izņemot, safārējušos wanabī goņščegus ir?

Kā vajadzētu to ceļu pārbūvēt, lai nelektu tur idiņi frontālajām avārijās, tupa un uz aklo veicot bezjēdzīgas apdzīšanas, jo nu jau ceļš ir tik labs, ka var vilkt nemaņā?

Kas tieši tam ceļam ir izdarāms, par to naudu, cik izmaksāja FR un ātruma kontrole, lai tam kaut cik melns aiz nags uzlabotu drošību?

Bradypus 15.aprīlis 2019 8:03
3 2 Atbildēt

Kas tieši izdarāms? Pabeidzama tā ceļa būve atbilstoši projektam. Pašlaik braucam pa pusgatavu, kas arī ir īstais iemesls daudzajām avārijām - ceļa profils nav piemērots patreizējai satiksmes organizācijai. Neviens un nevienā autoskolā nav mācījis šo bāņa lēzeno likumu maldīgumu, veicot apdzīšanu - tas no tautas tiek noklusēts. Bet sacerētas pasaciņas par ātrumu, ka iemeslu, izgāžot naudu risinājumos, kas neko neglābs.

Freijers 15.aprīlis 2019 8:24
4 3 Atbildēt

Man liekas Bradypus, ir veltīgi kkādiem noderīgiem demagogiem (gribētu lietot i vārdu) kko skaidrot, šiem ir jātaisa noderīgs sabiedriskais fōns - sovoku laikos bija visādi mietpilsoņi un biedru tiesas, tagad arī savi urrā paklausīgie - dodiet mums vēl....a ļa ūpji, utt.

Raksts ir par to, ka tiesa Vācijā ir secinājusi, ka šādas ietaises pārkāpj fundamentālas cilvēktiesības...bet noderīgajiem i.../ieinteresētiem bulšita malējiem vajag visu reducēt uz to, ka redz mums cilvēki vainīgi, neapdomīgi, utt. tāpēc viņiem tā vajag.

Jau gadiem tiek runāts, ka ir jāiegulda arī satiksmes infrastruktūrā, no drošības skatu punkta un runās tas arī paliek, bet jau ir kura FR kārta, pirksim vēl kādas tur kameras, netrafarētie, utt. - reizēm liekas, ka kāds TUR ir slims (pēc klukstiņa bazara domāju, ka tā arī ir) vai arī 650 versija.

P.S. mnde var droši neatbildēt ar savām klišejām - visticamāk agree to disagree - citād šādas diskusijas šeit nebeidzas, bet ir labi, ka kāds tur arī cilvēcisko - kas tik ļoti trūkst mūsu valstij visos līmeņos - fronti.

Vernons 15.aprīlis 2019 9:23
0 14 Atbildēt

www.google.com/maps/@56.8324...7i13312!8i6656

To sauc par ceļa infrastruktūru! Nepietika vietas, vai nepietika prāta?

Bradypus 15.aprīlis 2019 10:49
5 2 Atbildēt

Tev nepietiek prāta aptvert patieso motivāciju. Ķēdīte ir apzināta un vienkārša - radīt infrastruktūru, kas provocē avārijas -> vainot ātrumu -> ieviest kontroles un iekasēšanas rīkus (te lieti noder uz infrastuktūras rēķina ietaupītā nauda). Rezultātā situācija faktiski tiek mērķtiecīgi pasliktināta, vienlaikus lohos (atbilstoši 650 skaistajai definīcijai) nostiprinot pārliecību, ka viss tiek darīts viņu drošības labā.

Mnde 15.aprīlis 2019 9:59
2 1 Atbildēt

Tātad, kas jādara ar to ceļu?

Jāizbūvē kas? Cik tas reāli maksās?

Naudas nav? Tad slēdzam to ceļu?

Nu ko reāli iesākt ar to Tīnūžu ceļu?

Bradypus 15.aprīlis 2019 10:36
4 3 Atbildēt

Atzīt patieso problēmu. Izglītot autovadītājus. Nevis radīt apstākļus, kas PASTIPRINA apdzīšanu uz ceļa, kur tā jau tā ir apgrūtināta un bīstama.

Mnde 15.aprīlis 2019 12:39
2 2 Atbildēt

Kā tieši izglītosi tos vadītājus?

Jaunos - vēl ir cerība, bet kā tos vecos, kam savi CSN?

Bradypus 15.aprīlis 2019 12:59
4 1 Atbildēt

Kā tieši? Pārstāt melot publiskajā telpā un piesakt ātrumu, bet ar tādu pat regularitāti informēt sabiedrība par problēmas īsto cēloni. Vismaz to ir iespeājams izdarīt nemainot NEKO esošajā komunikācijā - tik vien, kā pārstāt tās ietvaros MELOT!

650 15.aprīlis 2019 12:59
7 1 Atbildēt

Ko tu te muldi, it kā te visi būtu kāreiz tie Lohi un TU viens tas visugudrais? Nafu-jam tu te bāz to demagoģiju mums acīs? Te tev nav nekādi pacani bikses apmiizušie, visiem te ir gan tie 30 vai pat 50 gadi uz ceļa, gan katram sava veida reāls "redzējums".Tas ceļš nav ceļšs- tas ir PAR TAVU NAUDU eiropas vidū steigā uzbūvēts satiksmei un cilvēkiem reāli bīstams suuds. Ar 60km bez kabatām, bez apstāšanās iespējām- pat vieglajam ir problēma, kur nu vel smagajam un kur nu vel tam., kas tur nebrauc ikdienā.Tas ir likumsakarīgs rezultāts, un nevajag tur piesaukt ka "citur" kāds šajā nolūkā kājas izstaipīt no autostrādes nobrauc kilometru nost (kur??), vai ka te tajā mūžameža vidū ir iespēja iebraukt stigā padrirst un atpakaļgaitā itin "droši" izstumties atpakaļ. Fufelis un meesls, demagogu inspirēts un žuļiku izveidots, bez iespējas atrast "atbildīgo" un no viņa "uzprasīt".Tāteikt, teicams "komandas darbs", gali ūdenī un lohi maksā.Par visu.Tāpat kā par pārējo krievulaika mantojumu- steigā pa pusei "apgūto" un sākotnējo projektu noklusēto un apzināti (!)podā nolaisto- Jelgavas šoseja, Jūrmallas apvedceļš utt, utjpp.Man būt pie drirsas, ka te kādam "naudas nav"- jo es maksāju par visu, ko no manis prasa, gadiem ilgi un pilnā apmērā- es neko un neparko neesmu/nejūtos šai Valstij parādā.Nafigam man jāklausās kāda "gudrāka" loha izdrirstā acīmredzamā demagoģija??

Mnde 15.aprīlis 2019 20:41
1 2 Atbildēt

Tātad, ceļu ir jāslēdz?

Jo pat precīzi neizklāstot to, kas ceļam jāizdara, kas jāpārbūvē, apjaušu, ka izmaksas būs ~ 1/4 daļa no esošā ceļa kopējām izbūvēs izmaksām...

Bradypus 15.aprīlis 2019 23:02
2 1 Atbildēt

Jāizolē no tā ceļa tev līdzīgos. Par izmaksām švaki apjaut - laikam neesi vēl sapratis, kas tur nav līdz galam izdarīts - uzbūvēta ir puse no bāņa - tas joslas, pa kurām šobrīd notiek divvirzienu satiksme, ir konstruētas viena virzienā ātrgaitas joslām, kas ir fiziski nodalītas no pretim braucošajiem. Diez vai otras puses izbūve iekļausies 1/4 daļa no līdzšinējām izmaksām, pat rēķinot, ka satiksmes pārvadi ir izbūvēti jau pilnā platumā.

Bet to ko jādara - jau teicu. Publiski jāatzīst, kas tas ir par ceļu un jāizstāsta cilvēkiem kur slēpjas tā bīstamība, pārstājot muldēt par ātrumu kā vainīgo.

iciks 15.aprīlis 2019 10:57
2 0 Atbildēt

Zini, nepiekritīšu. Sākumā, jā, bija problēmas, bet tagad tauta tomēr ir pieradusi, manuprāt.

Palasi ziņas. Avārijas visur kur, bet uz šī ceļa īpaši nav.

Bradypus 15.aprīlis 2019 11:11
2 2 Atbildēt

Nu redz - ja jau tauta pieradusi un spējusi tikt galā ar šādu "pārsteigumu" bez palīdzības no atbildīgajām personām, tad vēl jo vairāk - tas pierāda, ka atbildīgo personu shēmas un "risinājumi" ir veltīga nodokļu maksātāju naudas izšķiešana. Tas labākajā gadījumā... Sliktākajā? Amatpersonas redz, ka tauta ir iemācījusies braukt bīstamajā ceļā, tādēļ apzināti ievieš risinājumu, kas situāciju pasliktina, lai lohi "nezaudētu modrību" un ticētu nebeidzamajām rūpēm par viņu drošību.

iciks 15.aprīlis 2019 11:20
4 0 Atbildēt

Par to pārsteigumu - nu tā. No vienas puses šis stadiālais risinājums ir ar saviem mīnusiem un tamdēļ sākotnēji bija nepatīkami gadījumi. No otras - esot pierādīts, ka autovadītāji sākotnēji nav gatavi jauniem ceļi, mezgliem u.tml. pasākumiem, tāpēc kādus ~2 gadus ir paaugstināts avāriju skaits. Pēcāk viss normalizējas.

Piekrītu par to risinājumu bezjēdzīgumu vai kaitīgumu. Skaisti dīvlīmeņu mezgli ar brīnišķīgu redzamību, garām ieskriešanās/bremzēšanas joslām. Nekad neesmu redzējis problēmsituācijas. 3 radari salikti.

Pie tam stāstīt, ka pēc radaru izvietošanas krasi samazinājās negadījumu skaits šajā posmā ir klaja diršana. Vismaz vienu radaru uzstādīja relatīvi neilgi pēc ceļa atklāšanas. Kāda tur ticama statistika vispār varēja būt?

Bradypus 15.aprīlis 2019 16:01
3 1 Atbildēt

"esot pierādīts, ka autovadītāji sākotnēji nav gatavi jauniem ceļi, mezgliem u.tml. pasākumiem, tāpēc kādus ~2 gadus ir paaugstināts avāriju skaits"

Tātad secinājums - Lukstiņš nepilda savus tiešos pienākumus - autovadītāju kvalifikāciju, bet naski lien sodīšanas lauciņā, lai ķertu tos, ko pats palaidis satiksmē nesagatavotus.

Freijers 15.aprīlis 2019 11:38
2 3 Atbildēt

"Statistika" aizķērās vēl no laikiem, kad tur vienlīmeņu krusts ar STOPeni bija un tā manipulē ar infu, lai krāmētu tos mēslus FR visur iekšā - visticamāk, ka doma likt tur totālās kontroles iekārtu bija jau ieprogrammēta kad iekrāmēja pirmo stacionāro...tā teikt, lai tautu pieradinātu.

Tā cēpistu un cēesdēdē tiršana jau ir leģendāra - kad bija iesniegts priekšlikums par skati reizi 2 gados - kāds skaists galma ekspertu koris skanēja...tai iestādei pofig, pievilks jebkādus skaitļus un argumentus...

Vernons 15.aprīlis 2019 9:20
0 0 Atbildēt
Vernons 15.aprīlis 2019 8:17
1 23 Atbildēt

No Hronometra apmēram 1960 gados, kad kontrolēja virzienrādītāja esamību 5 sekunžu garumā Rīgā un sodīja ar caurumu brīdinājuma talonā esam evolūcijas ceļā nonākuši līdz totālai ātruma kontrolei, kas pēc būtības nekādu dižo pienesumu nedod. Jo totāli ir aizmirsts par tiem pašiem virzienrādītājiem, STOP signālu, ātruma samazināšanu un atbilstoša stāvokļa ieņemšanu uz ceļa pirms manevra!

Tik pat labi varētu cīnīties par obligātu mandeļu operēšanu caur anālo atveri! Tehnoloģijas to atļauj. Kāpēc ne?

Vernons 15.aprīlis 2019 9:28
2 5 Atbildēt

Nebūs Jums ātruma samazināšanai josla! Pat neceriet! Mēs Jūs par to sodīsim, sodīsim, un vēlreiz sodīsim! Kā sodīsim! Izdomāsim kā!

www.google.com/maps/@56.8954...7i13312!8i6656

Bradypus 15.aprīlis 2019 10:59
0 0 Atbildēt

Un te ir piemērs, kur tev pašam varu paskaidrot tavus maldus kategoriskajā nostājā, ka CSN ir rakstīti ar asinīm un baltās nepārtrauktās līnijas šķērsošanai sekas ir nāvessods. Es - ja braukšu intensīvā satiksmē, šādā situācijā pārkāpšu CSN, šķērsojot nepārtraukto līniju, un veikšu nogriešanos tā, kā to būtu jādara, ja tur būtu uzzīmēta ātruma samazināšanas josla. Manā skatījumā - šī "kļūda" satiksmes organizācijā ir tikpat tupa, kā nepareizā virzienā uzlikta remontdarbu apbraukšanas zīme. Protams, šis jau ir smalkāks gadījums - un esmu drošs, ka šajā ne tu vienīgais jau mani sauksi par pārkāpēju. Bet princips joprojām nav mainījies - tas ir subjektīvs lēmumu par attaisnotu CSN pārkāpumu, uzskatot, ka satiksme konkrētajā situācijā ir nepareizi organizēta.

Vernons 15.aprīlis 2019 11:11
0 12 Atbildēt

Izveidoja speciālu bezizeju! Un kādam taču labāk palika!

No Kalnciema puses taisot kreiso pagriezienu uz "Lāču maizi" ir notikušas vairākas smagas avārijas. Viens pēdējā brīdī atjēdzas, ka gribas ēst, šeit un tagad, bet nākamam nav kur palikt! Traktējums Jums visiem zināms! Vai tas ir taisnīgi?

Bradypus 15.aprīlis 2019 11:15
2 0 Atbildēt

Uz Lāčiem arī esmu griezies, pārkāpjot nepārtraukto balto līniju (kas saskaņā ar tavu apgalvojumu ir sodāms ar nāvessodu) - nobraucu labajā nomalē un veicu kreiso pagriezienu, kad tas nevienam netraucē. No Rīgas puses - atkal tā pati superkabata, kur jāveic iepriekš aprakstīto pārkāpumu.

Vernons 15.aprīlis 2019 11:46
0 14 Atbildēt

Es arī tā daru, lai izdzīvotu blīvajā satiksmē! Varēja būt kaut kas līdzīgs kā Slokā pagrieziens pa kreisi uz Kauguriem.

www.google.com/maps/@56.9421...7i13312!8i6656

Bradypus 15.aprīlis 2019 12:00
0 0 Atbildēt

Bet kā tas īsti sanāk tagad? Esam abi par to pelnījuši nāvessodu? Vai tomēr nē? Neiet kopā ar tavu iepriekš pausto viedokli.

Vernons 15.aprīlis 2019 12:38
0 12 Atbildēt

Labi ir tas ka mēs abi to labi saprotam. Brauksi pa zāli, ja to prasīs situācija. Nekas īpašs tas nav, atbilst CSL 19. p. 3. punktam, rīkoties TĀ, ka pat CSN nezin KĀ. Viedoklis, lai pārējie sāk domāt!

650 15.aprīlis 2019 13:14
0 1 Atbildēt

Nogriežoties pa kreisi ja savureiz nobraukt uz labās apmales un nogaidīt- tas nav pārkāpums, bet gan loģisks uz pašsaglabāšanoas vērsts domugājiens.Kurš krietnai 2/3 braucēju nav un nebūs saprotams.

Vernon, abet kā Tu domā- vai tur no tās Slokas pārbrauktuves ja veikt kreiso izpagriezienu atpakaļ uz centru- vai tur busa vai fūres vadītājs "redz", kas viņam no Kūdras/Ventspils puses pāri pa to tiltiņu reāli jau sānos tuvojas? Pa kurieni viņam jāskatās, smagajiem kaut kāda spec-ambrazūra priekš tam ir ,vai ko jādara??

Bradypus 15.aprīlis 2019 13:30
1 1 Atbildēt

Tas ir pārkāpums, ja (kā minētajā gadījumā) ceļa mala ir apzīmēta ar nepārtrauktu baltu līniju - to šķērsot CNS aizliedz! Un Vernons vēl saka, ka par šādu pārkāpumu pienākas nāvessods!

Vernons 15.aprīlis 2019 15:13
0 10 Atbildēt

Jā! Un pie tā paliksim!

650 15.aprīlis 2019 13:51
1 1 Atbildēt

Viss iet 1:1 saskaņā ar Definīciju.Jo indivīds vairs nesaprot dzīves notiektos uzstādījumus.Figuzin, kas svarīgāk- saglabāt savu aizmuguri, vai izmantot savas "tiesības", vai riskēt tapt sodītam (fig zin kur un kad un īsti par ko- galvenais lai tā doma kā Zobens virs viņa galvas karājas vienmēr un visur).Kas būs, ja viņš teiks, ka "kāds" nav izpildījis sava amata un pisloņa pienākumu un nav iekonstruējis ne drošības saliņu, ne nogriešanās joslu.

Pa piemēram, reku Liepājas šos gadiem ilgi re-konstruēja, przdami drzdami centās, ceļos rāpoja, naudu apguva- abet tur uz to slaveno apjomos un izmēros plaukstošo Lapsu ciematu nogriežoties, Tu vari pats priekš sevis brīvprātīgi izdomāt- vai tur tev svarigāk nokļūt, vai labāk kādā baltā iestādē vai uzreiz koka kastē vai vel sazin ko.

Vernons 15.aprīlis 2019 14:38
2 17 Atbildēt

To pagriezienu 100 punkti zīmēja kāds no mūsu oponentiem! Ar smago, veicot kreiso jāapstājas TĀ, lai abus virzienus var redzēt. Var arī kādu gabalu vilkt pa pretējo joslu, ja tā ir un būs brīva pietiekamā attālumā.

Par šīm niansēm Ūpis klusē!

Šī vieta akurāt tāda pati:

www.google.com/maps/@56.9337...7i13312!8i6656

650 15.aprīlis 2019 14:52
1 0 Atbildēt

Loģiski, ka par REĀLU piemēru vienmēr būs pretim doma, ka tas ir "izņēmums", ka spec-piemeklēts un no-nekā-izpūsts.Loģiski, ka vid/stat Lohs nespēj ievērot visas vietas, kam viņš garām un pāri brauc.Lai tur tas konsturktors reāli pasaka- ko darīt tam nabaga smagā vai komerc transp braucējam, kam NAV aizmugure vai sānu logu.KĀ un kādā zjū-pozīcijā viņam tur piestāt pirms tās līnijas, lai vismaz kaut ko (neizkājot) redzētt.Gribēsi uzzināt, kas personīgi to projektējis,kā sauc- figu, varu derēt,itin neviens to nenoskaidros.Sistēma to piedzemdēeja, Kolektīvs, tāteikt.

Krotow 17.aprīlis 2019 20:09
0 0 Atbildēt

Pagrieziens uz Lāču ceptuvi tiešām ir unikāls. Sanāk tur iebraukt +/- vairākas reizes gadā un vienmēr brīnos, kam tāds stulbums bija jātaisa. Ja negribēja lai tie, kuriem jāgriežas, brauc gar autobusu pieturu, varēja taču pieturu pārcelt aiz pagrieziena.

iciks 15.aprīlis 2019 10:55
1 1 Atbildēt

Pirms nedēļas vai divām iznāca pabraukt pa Tīnūžu ceļa posmu, kur IT KĀ sistēma darbojoties. Pirms vietas uzlikta oranža zīme, ka sākas vidējā ātruma kontroles zona un uz asfalta sazīmēti 90nieki 2-3 vietās. Zonas beigas gan nebija norādītas. Nebūtu lasījis ziņas, varētu minēt, kas, ko un kā. Arī tā pati zīme nezinošam cilvēkam būtībā neizteica neko.

Tauta kā robotiņi - var redzēt, ka ātrums visiem vienāds un atšķirīgs no posma pirms/pēc (nevarētu gan teikt, ka tauta bija lidojusi, bet brauca mazliet ātrāk un ne tik vienādiem ātrumiem). Viens audis mani nikni apdzina un ātri vien zonā biju spiests apdzīt viņu

Vispār jau man pie stūres parasti miegs nenāk, bet šoreiz konstatēju, ka šeit ir zināms risks. Ja vēl tādu sistēmu ieliek, teiksim, visā ceļa garumā, tad diez kas varētu nebūt gan.

Bet nu krāsotā galva saka, ka tas ir kruti un tā vajag. Ja sistēma attaisnošoties, likšot vēl. Nav vien skaidrs, kā attaisnošanās izpaudīsies.

Bradypus 15.aprīlis 2019 11:03
2 4 Atbildēt

"Viens audis mani nikni apdzina un ātri vien zonā biju spiests apdzīt viņu"

Nu re - arī esi pamanījis šī risinājuma "pienesumu". Uz ceļa, kur notiek avārijas apdzenot, tiek ieviests risinājums, kas palielina apdzīšanu skaitu...

iciks 15.aprīlis 2019 11:09
2 1 Atbildēt

Nevienā brīdī neesmu slavējis šī risinājuma brīnišķīgumu.

Analogs pienesums uz šī ceļa ir no stacionārajiem radariem. Pirms radara viens entuziasts atmetas līdz 70 un pēc radara sākas stihiska dzīšana.

Tas viss drošības labad, saprotams.

650 15.aprīlis 2019 15:03
1 0 Atbildēt

Tāteikt, divi vienā.Vaipat visi trīs.Jo- Loham ir Jābaidās visu to ceļagabalu.

Sistēma attaisnojas tā- ja ir maksātāji.Tas ir pierādījums, ka "sen jau vajadzēja"Ja to nav- tātad (it kā) nekas nettaisnojas.DDM ir.Ja panākts ideoloģiskais Mērķis- pārkāpēj/maksātāju skaitam būtu jāsarūk.Ja neviens (vairs) nemaksā- atkal kāda jēga no sistēmas? Sistēmu uzstāda lai maksātu, vai lai novērstu pārkāpumus? Ja nav maksātāju, bet vienalga pastāv nedrošība un gaisā virmo konflikts? Ja maksātāju nav (nebūs) ,Kāpēc par drošības nodrošināšanu tik īsā ceļagabalā bija jāmaksā tik dārga cena? Tas ir vienīgais līdzeklis? Vai varbūt (kādam) ir IZDEVĪGI to tā pasniegt- lai būtu precedents ieviest citur/visur? Ja es ieviešu/apgūstu, ja man (kāds) dod (lohu) naudu un mani nodrošina ar šo iespēju- vai man vispār interesē REZULTĀTS ? Ja es apstrīdēšu pašu sistēmu un tās idejisko pamatojumu, ja sākšu visur publiski izteikt "savu" cilvēsiski/personīgo viedokli- vai būšu vairs noderīgs ieviešanas iniciatoriem?

Vernons 15.aprīlis 2019 11:16
0 8 Atbildēt

Par "Vertikālo" apzīmējumu Ulmaņa gatvē, centra virzienā. Tur uz tām margām esmu 600 Mersi redzējis uzbraucam!

www.google.com/maps/@56.9220...7i13312!8i6656

Bradypus 15.aprīlis 2019 11:30
1 1 Atbildēt

Lūk viens no izcilākajiem piemēriem satiksmes organizācijā, ko esmu redzējis. Vismaz ir nešaubīgi skaidrs, kurp jādodas tiem, kas grib ievērot CSN. imgur.com/XPInTYX

Pļurkt 15.aprīlis 2019 13:04
0 2 Atbildēt

Es piedāvāju VISIEM cilvēkiem zem ādas saspraust čipus ar datu pārraidi ik pa kādām 2 minūtēm.

Djošego i serdito!!

Domāju ka tas būs krietni lētāk kā loikt bezjēgā fotradarus un fotokameras uz katra stūra un ik katrā taisnajā ceļa posmā.

Pie kam UZLIKT PAR PIENĀKUMU pašiem nopirkt un pašiem salikt - nu gluži kā suņu saimniekiem!!!

650 15.aprīlis 2019 13:37
0 1 Atbildēt

Kas, KURŠ to mums var/spēj izdarīt? Pa manu ielu tie scukas kaimiņi ātrumu pārsniedz, zb jau,es grib uz savas sētas uzskrūvēt personīgo radaru- vai DRĪKSTU ? Katra piznesmeņa kvēlākais sapnis- piedāvāt pakalpojumu, kuru lietotu visi.Vai spēt PIESPIEST/UZTIEPT tādu, ja kādam to atļauj viņa amatam piemītošās administratīvās iespējas.Katrs tas suuds nes izdevīgumu, izdomā dajebko- sākot no apakšzemes televīzijas un beidzot ar infra-sarkano strīpu pie luksofora- par kuru Lohi maksās jau par 2,5cm pārkāpumu.Jo ir un būs cilvēki, kuri nespēs ieturēt attālumus un ātrumus un savās laika un telpas izjūtās konkurēt ar datortehniku.

Vernons 15.aprīlis 2019 14:39
0 9 Atbildēt

Monopola uzraudzība klusē!

WALA 15.aprīlis 2019 15:15
0 1 Atbildēt

Uhh, palapoju sakomentēto, man jau sen ir gribējeis teikt, ka CSN un Ceļu satiksmes likums nav "absolūtas patiesības" iemiesojums un kur no vēl LAPK. To mērķis ir pārādīt cilvēkiem virzienu kā labāk dzīvot, sadzīvot utml. satiksmē lai nebūtu viss pilnīgā "tūplī". Tiek mēģinātas sabalansēt to cilvēku kas grib un var braukt ātri pret tiem kuri nespēj (auto vai pašu spēju līmenis) braukt tik ātri utt.

Nevajag uz tiem ieciklēties, ja vien mērķis nav iegūt galavassāpes un apdrošinātāju izmaksātas kompensācijas par bojājumiem tavam transportam.

=====

Bija te viens gadījums uz Jelgavas štrāses, kad nesapratu - raudāt vai smieties - brauc pa 2. joslo Volvo no Rīgas puses (ārpus apdzīvotām vietām, pirms vai pēc Olaines tas bija), pastāvīgi brauc ar ~ 105km/h pa to otro joslu, pirmā jau kādu labu laiciņu tukša (un uz priekšu ar vismaz kādus 500m tukša), piebraucu pie Volvo tuvāk - nu moš ielīdīs 1-jā, palaidīs apsteigt, nekā pagaidu drusku, iebraucu pirmajā un aizvelku garām ( protams uzbēru kārtīgāk, lai ja nu tomēr cilvēks pēkšņi pamostas - man vairs netrāpītu). Āizskrienu tos savus vismaz 500 m uz priekšu skatos, Audi kurš iepriekš ar diezgan labi vilka man astē iesēdies aiz Volvo un mirkšķina tālos - nepamanīt nevarēja, beigās ar atmeta ar roku un pa pirmo joslu apsteidza. Neredzējo ko viņi tur tālāk saveidoja, tik pēc brīzā redzu ka tas Volvo sēž astē Audi un mirkšķina uz nebēdu.

te lūk viens klasisks piemērs Volvo izskatā, kur vadītājs domāja, ka ja braucu uz 105 km/h - neko nepārkāpa.

Bradypus 15.aprīlis 2019 16:35
0 2 Atbildēt

Vēl jau šitās pusnomales: goo.gl/maps/6YjL8spPV922

Lai nogrieztos pa labi, vispirms jāieņem pozīcija pie ass līnijas! Perfekts manevrs - pieļauju, ka ļoti ērts tai vadītāju daļai, kas pirms labā pagrieziena vienmēr paņem vismaz pusmetru pa kreisi.

Pļurkt 15.aprīlis 2019 16:46
1 0 Atbildēt

A kas ir??? No kreisās malējās labo līkumu var paņemt ar krietni lielāku šusi!!

Bradypus 15.aprīlis 2019 16:44
0 0 Atbildēt

goo.gl/maps/wAddUabmRS62

Šajā vietā faktiski ir jāpieņem lēmums, kuru joslu izvēlēties - zinatāji to dara uzreiz un lielā ātrumā - kreisais pagrieziens ir pietiekami lēzens. Kur ir zīmes nezinātājam, kas pasaka, kuru joslu vajadzēs? Pareizi - kaut kur tālāk, kad aizmugurē braucošais ātrākais ceļa zinātājs jau ir blakus nezinātājam un pārkārtošanās kļuvusi bīstama. Kas vainīgs? Protams, ka ātrums...

Bradypus 15.aprīlis 2019 16:52
0 0 Atbildēt

goo.gl/maps/KbJEr4JdH4t

Ko mums rāda zīme? Divas joslas - labā taisni, kreisā pa kreisi. Nezinātājs, gribot taisni, ieņem labo joslu un... konstatē, ka dzīvē šajā krustojumā ir TRĪS joslas - labā A, vidējā taisni un trešā pa kreisi, bet viņam tagad ir jātiek atpakaļ pilnā joslā, kur ātrākais zinātājs jau ir piespiedis pedāli un viņa vietiņu "aizvēris", domājot, ka tūrists grib pieturā izlocīt kājas.

imzz 15.aprīlis 2019 17:52
1 0 Atbildēt

Autobusa "kabatā" negribot var gan iebraukt iesācēji, u.c. kuri pārāk burtiski ņem vērā noteikumu "jāturas pēc iespējas tuvāk labajai malai" , bet zīme ir pareiza, 2 joslas un viss.

Bradypus 15.aprīlis 2019 22:46
0 1 Atbildēt

Visās situācijās, kuras te iekopēju, pēc likuma burta viss ir pareizi. Un ja kaut kas noies greizi - vainot varēs ātrumu

lynx85 16.aprīlis 2019 8:39
2 0 Atbildēt

cik es esmu bijis kā pasažieris tādiem "nezinātājiem" - viņiem lielākā problēma ir pieņemt lēmumu un šādos un tamlīdzīgos gadījumos viņi nevis momentā metīsies uz nupat parādījušos blakus joslas iesākumu, bet veģetēs tajā pašā joslā, līdz ieraudzīs nepārprotami, kur tad tā ved. Un tad sāks brīnumus. Tā ka nezinu, kādi tavā pieredzē ir nezinīši, bet to Raganas pieturu izbraukt, tur nu tiešām būtu ļoti ļoti jāpacenšās.

Bradypus 15.aprīlis 2019 16:59
0 1 Atbildēt

goo.gl/maps/dJLW4HSqXRq

Noliktavu iela - zinātājam ērts "šortkats", kā nokļūt iekšā/ārā no Siguldas, izvairoties no lielajiem krustiem, kuros veidojas sastrēgumi. Nezinātājam nav ne mazākās nojausmas, ka tur vispār ir krustojums un kāds var izdomāt bremzēt, lai nogrieztos pa kreisi. Galvenā ceļa zīmi nezināja, kur uzstutēt (no pilsētas puses ir), jo ir ierīkota autobusa pietura krustojumā.

Bradypus 15.aprīlis 2019 17:23
0 0 Atbildēt

goo.gl/maps/DMFPqz177Q42

CHA eksāmens kaimiņu izpildījumā.

650 15.aprīlis 2019 19:16
0 14 Atbildēt

Oo,jaa, google nedos samelot, reku lūdzu,2018tā gada svaiga filma.Cik diez Miljardus un no kura Budžeta vajadzēu paPrasīt shitaa GloeBālās KiberDrošības suuda sakārtošanai:

Turpat dažus metrus tālāk,IZCILS drošības, brīdinājuma zīmju un izgriešanās/nogriešanās vietu izcili informējošs CHA "apvienojums" uz trīsjoslu autostrādes, seši/vienā, septiitais ,atvainojiet,dsā, iso-2030, tāteikt (aiz ēkas stūra rēgojas "zinātāju" iecienīts nogriešanās p-ts uz Soli-tūdi, taateikt, tuudalinj, taagadinj,p...):

Iespējamo starp-gadījumu Liecinieku nekādu nav,melus un apmelojumus pierādīt neizdosies, jo ir tikai "atmiņas" uz asfalta:

Nu un šeit visubeidzamais vis-ePiskākais kadrs no tā paša slavenā rajona, tāteikt dokumentāls apstiprinājums par piekasīgi noskaņotu privātpersonu "kasīšanos pie staba" un par neparko,skat Stacionāro pPasīvās Drošibas Objektu ceļa vidū pie/zem Drošības Barjeras (jo caurās zaļās sētas "pagarināšanai" mums "nav" - ne naudas, ne Sirdsapziņas, viss "esošais" ir ticis nesavtīgi noveltīts krāna pagarināšanai, reklāmrakstu producēšanai, vadu ievilkšanai un plakātu uzzīmēšanai...):

ps., žēl, ka nav filma par 2018g rudens/ziemas periodu, kurš "līdzeni" ir ieturpinājies nupat jau teju 2019tā gada Maijā- JO NAV FIKSĒTI PIRMS PUSGADA IZLAUZTIE 2GAB (katrs 3x2 m) ZAĻĀS SĒTAS FRAGMENTI,KURI turpat PUBLISKI REDZAMĀ VIETĀ, NEVIENA NETRAUCĒTI, SALDI GUĻ ,HORIZONTĀLI UZKĀRUŠIES UZ SADALOŠĀS BARJERAS-pusotru metru no brauktuves, tāteikkt, GAIDA kādu sprigtāku Pavasara brāzmu, lai nokļūtu kādam L..., sorrī, garāmbraucējam uz kapota...

Vācija 15.aprīlis 2019 20:17
1 0 Atbildēt

Ir par satiksmes drošību, bet Latvija starā par gaidāmo peļņu

rodo 16.aprīlis 2019 8:32
2 3 Atbildēt

marasma kalngals ... auto numurzīmes fočēšana, apstrādāšana un nekur nenodošana ir privātuma pārkāpums. saprastu ja publiskotu kaut kur, tad jā, bet iekšienē apstrādājot, kur tur pārkāpums. totāl marazms!

jo vairāk, jo labāk tādas kameras, citādi mēs vēl gadu desmitiem nespēsim savu braukšanas kultūru izkopt.

Freijers 16.aprīlis 2019 9:04
3 2 Atbildēt

Tad tu esi viens no tiem, kam ir pofig uz savām un vēl jo vairāk citu tiesībām - galvenais, ka es jūtos par 0.0005% drošāk un ka tā saka kāds....

Tas vid ātrums pēc būtības ir trackinga sistēma un kā to info apstrādā jau ir atkarīgs no apstrādājošo "godaprāta", ko visticamāk ir ņemusi vērā tiesa Vācijā..bet LV noderīgajiem i.... bikses pillas no prieka, ka kāds info vēl par viņiem ievāks, varēs naivi teikt - es taču nepārkāpju neko, man jau nav jābaidās...

Es nekādu nekultūru uz ceļiem nemanu - varbūt sāc pats ar sevi iesākumā !

650 16.aprīlis 2019 12:00
3 1 Atbildēt

Sveiciens tam, kurš tur augstāk tos padsmit mīnusus uzproducēja.Cerams,ka konkrēti Tev kādreiz uznāks apskaidrība,kad "kāds" tieši pa to sētas caurumu iekāps konkrēti tavā "personīgajā telpā".Man ir tur tā gadījies, ka kāds mēģina, ļooti noderīgi redzesloka paplašināšanai. .

Cerams, ka kādreiz pienāks arī Tas brīdis, kad, gar to sētu braucot, kāds amatā esoš Meesls izjutīs to pacilāto stāvokli, ko sauc par "personisku kaunu" Kādreiz, varbūt. Ne tuvākajā laikā, jo rpagaidām okas bučotāji un aizmugures laizītāji stāv garā rindā.

Pļurkt 17.aprīlis 2019 8:16
0 1 Atbildēt

A tev nav pajāt vai tur ir mīnusi vai plusi un kaut štukām vai neviena!!

Man ir pilnīgi pajāt, un pat nekad neesmu pievērsis uzmanību vai vispār kāds liek vai nē!

Ja jau bērneļiem patīk paspēlēties, nu lai spēlējas, ka tik histērijā nebrēc un ka tik pa zemi nevāļājas!!

650 17.aprīlis 2019 14:01
1 1 Atbildēt

No vienas puses pajaat, bet no otras- uz kādu gan šīs te debilās situācijas izmaiņu varam cerēt šādā Lohu kompānijā?

Es piemērus tos te nonstopā "vietoju/lietoju" tāpc, ka tie ir tepat visu to tūkstošu to kareivīgo Lohu acupriekšā.Tu pamēģini pie 90km/h gar to zaļo sētu pabraukt- tak vidējais braucējs tur neredzēs itin neko, tik zaļa strīpa skrien gar purnu,mašīnas lien,figzin uz ko tur skatīties utt.Tur pat gribēdams nofotografēt neko īsti nevar,izcili grūti.Bet stacionārais caurums tur padsmit gadus ir un svaigie divi tie vēja izlauztie drāšu pinuma posmi joprojām pusgadu uz tās barjeras karājas.Nupat jau viens pa pusei zālē iekritis- tagad tā ir zaļa un paaugusies.Drīz nebūs redzams.Cerams ka tas traktora draiveris kas tur zāli pļaus,izvarīsies savu tehniku sabojāt vai vel kādus suudus kam nodarīt, kad tas siets aizies pa gaisu...

Ja jautātu man personīgi- man pajāt, bet es savas varoņbiogrāfijas laikā tur, kur tas stacionārais caurums ar pārkāpšanas europaleti tajā zaļās sētas iecirknī, esmu reāli sastapies ar reālām briesmām vairākkārt.Tumsā,lietū, visādi.Kādas nu teiksim 6-7x noteikti ir gadījies sirsnīgi bremzēt,ieskaitot kad tās sētas tur nebija vispār un neskaitot 100x vizuāli novērotos to divkājainos subjektus uz un pie brauktuves,ar reālu nolūku to šķērsot.

Tagad, pavasarī- viņi tur pat dienas laikā tusējas, pāris reiz nedeļā redzu.Beidzamā aizaizvakar bij sieviete gados ar 2gab resniem rimi maisiem rokās...Tur pat reku google-tv redzams, ka sasprindzis sublekts ar ķerru stāv ceļa malā iepretim vienai tai šķērsošanas paletei- nez vai viņš tur autobusu gaida..Esmu bremzējis, kāpis ārā, spēris pa drirsu, lamājies utt.Vienu vienreiz aiz škvarkas paņēmu,novilku nost no vidējās rindas.Iekāpu braukt,sapratu ka man roka smird,braucu malā stiklatīrītaju meklēt un stūri mazgāt...

Igors 16.aprīlis 2019 22:25
3 0 Atbildēt

Labak ,ceļus sataisitu.

Qwerty 17.aprīlis 2019 15:08
1 4 Atbildēt

Pilnigas mulkibas!Vacijā ir,bija un bus videja atruma kontroles kameras.No pirksta izzīsts raksts!

Bradypus 17.aprīlis 2019 15:25
4 0 Atbildēt

Kur tad bija? Varētu precizēt?

Šim rakstam atbilstoša informācija ir atrodama arī vācu avotos.

Lūk 14.01.2019 ziņa par pirmā radara darba uzsākšanu: www.spiegel.de/auto/aktuell/...a-1247906.html

Lūk 13.03.2019 ziņa par tā slēgšanu: jena.thueringer-allgemeine.de/web/jena/star...k-aus-78111978

Vai tik tomēr nebūs tā, ka šis komentārs, nevis raksts, ir pilnīgas muļķības.

650 17.aprīlis 2019 16:39
4 1 Atbildēt

Šitas tak ir tradicionālais komunikācijas veids.Lohi trīs dienas aiz-rīdamies sprieda par lietu, kamēr beigās atnāca viens nobriedušais tēvainis un ar vienu teikumu visu tā tēvišķi/ zinoši ie-rezumēja..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti