Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 55

 
iAuto | 17.oktobris 2019 13:27

Ceturtdien, 17. oktobrī Rīgas Tehniskajā universitātē notika VAS Latvijas Valsts ceļi rīkotā profesionāļu Diskusija par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti "Projektu kvalitāte – kā nokļūt nākamajā līmenī".

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi".

Pauls Timrots uzskaita nesen nodotos objektus, kas izskatās skaisti dzīvē, taču patiesībā izrādās gana bīstami autovadītājiem. Galvenās problēmas: nejēdzīgi un haotiski izvietotas ceļa zīmes, pieslēgumi galvenajam ceļam "ik uz stūra", barjeras "tad ir, tad nav", nepārtrauktā līnija ar apšaubāmu pamatojumu utt.

VIDEO tiešraide:

Žurnālists uzskata, ka atsaukšanās uz standartiem neiztur kritiku, tāpēc jārada jauni standarti, jāievieš jauni priekšlikumi, jāizveido dienests, kas kontrolē to, cik labi "ceļš ir nolasāms" un, cik droši autovadītājs uz tā varēs justies. 

Rīgas Tehniskajā universitātē Āzenes ielā 6 notiks VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) rīkotā profesionāļu.

 

 
Visi komentāri
 
a 17.oktobris 2019 14:31
1 0 Atbildēt

pilns diskusijas ieraksts kaut kur būs pieejams ?

iAuto 17.oktobris 2019 14:45
2 1 Atbildēt

Mūsu iAuto Youtube kanālā ir vēl 2 tiešraides video!

Te viens

un aicinu piesekot kanāla un jaunumiem šeit youtube.com/jauniAuto

Vernons 17.oktobris 2019 14:33
151 2 Atbildēt

Visu cieņu Timrotam, vismaz vienam tā pa īstam sāp sirds par sastrādātām muļķībām! Ko celtnieki, būvē pēc projekta. Projektētāji jāaudzina un projektēšanas stadijā jau ir jābūt skaidrībai ko gribam!

Rr19 17.oktobris 2019 15:02
2 0 Atbildēt

Kāpēc uz Saldus apvedceļa nolikvidēja ieskriešanās joslas?

Vernons 17.oktobris 2019 15:13
1 1 Atbildēt

Drīz to punktu par ieskriešanās un bremzēšanas joslām arī likvidēs CSN! Kaitīgi pēc savas būtības!

Viņi nelasa CSL 19. pantu "Pienākumi un tiesības"!

650 17.oktobris 2019 15:57
22 2 Atbildēt

PTimrots ir viens no nedaudzajiem/atlikušajiem, kurš nav savu sirdsapziņu podā nolaidis.Gandrīz vai vienīgais/atlikušais "informātors",kurš joprojām spēj izteikt "Savu" viedokli.Lai viņam veicas un lai arī turpmāk pietiek izturības.

Tie, kas tur kko par to cssd ruporu stāsta,paši būtu gatavi pieliekties un izstiepties un lišķīgi klanīties pie vismazākās iespējas- lai tikai nokļūtu tajā barokļu aizgaldā un uzreiz mudīgi kko ierautu katrs pats savā "ruporā".

Kanibaals 17.oktobris 2019 22:29
5 2 Atbildēt

Viņš ir pārdevies CSDD un Saskaņai, izskatās ar CP arī pamiers. Tā kā drusk ir jāseko līdzi, bet tas no vienas puses labi vismaz var koncentrēties uz citiem neaizskaramajiem.

boliks 18.oktobris 2019 13:50
9 1 Atbildēt

Nav pretenziju pret to ka tiek izteikts viedoklis par satiksmes drošību. Diemžēl ir nācies redzēt Timrota k-gu pie stūres un kādu laiku pabraukt aiz viņa. Nācās konstatēt, ka viņa braukšanas stils neatpaliek no citiem agresīviem braucējiem es pat teiktu vairāk virs vidējā.

loliks 18.oktobris 2019 20:38
2 0 Atbildēt

kas ir tas ir - arī man pirms pāris gadiem gadījās redzēt kā Timrots močī pa Rīgu, maina joslas bez pagrieziena parādīšanas, agresīvi pārkārtojas un, kas pats smieklīgākais - pēc pāris luksoforiem atkal satikāmies, jo nekur ar savu trako skriešanu atrauties nespēja. Toreiz tik nodomāju - nu būtu tak to numra zīmi kādu neitrālu izvēlējies P.S. varbūt arī neatceros vairs, bet balts Audi TT ar numuru Timrots (?)

autoparts777 18.oktobris 2019 20:57
2 0 Atbildēt

Lai Timrots dibina biebrību - "Drošie ceļi" un iesniedz iniciatīvas likumdevējiem, nevis vienā pasākumā mazliet pamūld un ar to viss beidzās.

Lai viss ir likumīgi, nevis tikai muldēšanas līmenī.

Bet Lukstiņa porcelāna zobi, šļupstēšana un eksluzīvās numurzīmes uz sev piederošajām mašīnām ir atsevišķa tēma.

jaaanis 17.oktobris 2019 14:36
67 1 Atbildēt

Piekrītu Timrotam, ļoti bieži nav saprotams ar kuru vietu domā projektētāji.

Vasilijspetrovichs 17.oktobris 2019 14:54
1 0 Atbildēt

tāds dienests vispār ir ar skaņu nosaukumu CSDD... bet liekas ka tieši to ko Timrots teica, šis dienests nveic

WALA 17.oktobris 2019 15:00
1 0 Atbildēt

NU nez - tur ir pat vesela sadaļa :

www.csdd.lv/celu-drosibas...ga-informacija

WALA 17.oktobris 2019 15:02
1 0 Atbildēt

Kaut gan jau nosakumā ietverts ka Jamie nosaka tikai "virzienu uz gaisāku nākotni", bet pienākumu neuzliek:

"Ceļu satiksmes drošības DIREKCIJA"

vaaks 17.oktobris 2019 15:12
0 4 Atbildēt

Un vēl: "Vai radari uzstādīti pareizi un darbojas atbilstoši katram radaram pievienotajai tā izgatavotāja instrukcijai!"

650 17.oktobris 2019 16:12
1 0 Atbildēt

Tur tajos Bērzkroga autostrādes attēlos aptuveni redzams, ka (šoreiz) STABIŅI ir saskrūvēti un ka LĪNIJAS ir uzvilktas ar daudzmaz "atbilstošu" vielu (nevis ar nekādai drošībai un redzamībai neatbilstošu zābaksmēru,piem kā pašlaik uz rekonsturojējājamās j-šosejas..)).

Sakiet lūdzu, kas ir tas Standarts- vai tas, ka ceļa vizuālajam noformējumam būtu jābūt kā "tagad bērzkrogā", jeb tomēr līniju/stabiņu tā mistiskā esamība/neesamība ir kaut kāda "brīva izvēle",atkarībā no dažādu uzraugu,uzturētāju un atbildīgo/ideologu garastāvokļa?

Kā tas nākas, ka dažos "citos" nesen rekonstruētajos ceļu posmos stabiņu skaits ir tik Liels, ka nelīdzsvarotāks braucējs šajā atstarojošo gaismekļu jūklī bezmaz vai varētu pazaudēt orientāciju, bet turpat pāris km tālāk tā paša ceļa "nedaudz agrāk" rekonstruētajā iecirknī šī aina ir diametrāli pretēja (līnijas nodilušas, stabiņu nav principā..)?

opelis 17.oktobris 2019 16:36
2 1 Atbildēt

Projektēšanas konkursos uzvar lētākais piedāvājums. Lētākais likumdevēju izpratnē ir labākais. Reāli projektē studentiņi, kuriem vēl pāris gadi jāmācās līdz diplomam, bet līdz būvprakses sertifikātam vispār vēl dikti tālu. Rezultāts - uz ceļiem redzams...

gunbox 18.oktobris 2019 10:03
1 0 Atbildēt

Vispār jau ne studentiņi ir projektējuši, ne lētākais ir labākais. Ja pēc šāda viss notiktu, tad ceļi būtu gandrīz ideālā stāvoklī. Konkursam ir kvalitātes nolikums, kurš visdrīzāk ir pēc EU standartiem. Problēma ir konkursa uzvarētājā, ka uzvar tas, kurš atnesis konsultantu pieprasīto vislielāko čemodānu. Protams ceļa kvalitāte no tā cieš, jo kaut kā jānosedz čemodāns. Un tad aiziet otrs čemodāns darba pieņēmējam, jo ceļu uzbūvētu ne pēc konkursa nolikuma neviens nepieņems.

Nu par ceļa izbūves plānojuma projektētāju būs cits stāsts. Paskatāmies uz kroplo bibliotēku. Aptuveni tā pat tiek plānota ceļu izbūve.

WALA 18.oktobris 2019 11:43
2 0 Atbildēt

Ko nu muldi kroplo bibliotēku - aiziej kaut reizi uz izstādi, konfrenci vai kaut vai tikai lasītavu.

Tā ir vienīgā būve LV kurā ievērotas tika pilnīgi visas būvniecības, drošības utml. prasības. Jā ārējais veidols ir zināma nodeva cien. arhitektam, ja tas nepatīk, tad vēl kaut kā var saprast tavu izteikumu ...

Vo blje 17.oktobris 2019 17:06
3 0 Atbildēt

Timrots nodeva. Bet tã ir ikvienã jautãjumã LV un tas vairs nav smieklīgi. Viduvējību un nejēgu laiks rullē....

anonimikis 17.oktobris 2019 17:58
0 1 Atbildēt

Par kvalitāti neviens negrib maksāt.

Pļurkt 18.oktobris 2019 8:05
0 0 Atbildēt

Kādā sakarā būtu jāmaksā par brāķi???

Vai nu taisi normāli un saņem piķi vai sēdi mājās!

WALA 18.oktobris 2019 11:50
0 0 Atbildēt

Runāt par brāķi ar īsti nevar, pie mums nav laba standarta par to kadam jābūt asfaltbetona seguma sastāvam lai vilktu N gadus, t.i. mums tie ir ar dolomīta šķembām, ar granīta šķembām un gan jau vēl visādi varianti. Nezinu precīzī kas tiek ierakstīts konkursa nolikumā, bet pieļauju ka škembu tips utml. tiek prasīts pēc minimālā pieļaujamā t.i. dolomīts ar kaut kādu noteiktu seguma blīvumu un viss. Tad arī dabū to lētāko variantu ar minimālu garantiju, kas izvelk tik cik nu izvelk (droši garantija + nākamā ziema), ja pasūtītājam škiet ka tā ir "laba investīcija", tad bļaut par brāķi īsti nav pamata, un tas kas tiešām vietumis ir brāķis - to parasti jau nu tomēr salabo tajos pirmajos 2 gados.

Līdz ar to būtu jāpaintresējas vai pie mums ir kāds kas nopietni pēta šo jautājumu, mazums varbūt no dolomīta jāatsākās vispār vai tamlīdzīgi.

trotter 19.oktobris 2019 0:39
4 0 Atbildēt

Vēl jāņem vērā pierakstītais smilts/grants "kubikkilometru" daudzums uzbērumiem, kur neviens pakaļ nedziedās... Visi gali zemē, miljons muižā!

Kanibaals 21.oktobris 2019 8:23
0 0 Atbildēt

Tas jau daudz nemaina, jo visi ierēķina ka varēs uz kubatūrām nošmaukt. Ja uzrādīs patiesos apjomus tas neko nesadārdzinās nebūs vienkārši vairs neparedzēto izdevumu tik lielu pēc tam.

Conqueror 17.oktobris 2019 19:33
3 8 Atbildēt

Nu nu timrots tagad ir arī projektēšanas eksperts? Tur jau pat zirgam jāsmejas!

Vernons 17.oktobris 2019 19:37
5 9 Atbildēt

Timrots pēc izglītības ir teātra režisors!!! Kuram prāta vairāk, par visiem pārējiem, pie galda sēdošiem.

Hmmm 17.oktobris 2019 19:57
2 1 Atbildēt

zetons Timrotam, cerams kkas sanaks

anonimikis 17.oktobris 2019 20:07
0 4 Atbildēt

Kas sanāks? Šams jau tikai pairst. Standartu jaunu tādi gaisa grābšļi neuztaisīs.

Palaidniex 17.oktobris 2019 21:02
0 0 Atbildēt

Kas liedz standartu netaisīt no nulles bet pārņemt gatavu?

Un kas traucē pārbaudīt, cik patiešām standarts ievērots vai cik bezkaunīgi interpretēts...

650 17.oktobris 2019 21:09
0 0 Atbildēt

pilnīg jau aka vārdus no serdes rauj ārā - jā,vo, KAS traucē ??

anonimikis 17.oktobris 2019 22:36
1 0 Atbildēt

Uz vācu DIN bāzes vairums ar ceļiem saistīto standartu mums taisīti.

Kanibaals 18.oktobris 2019 8:47
0 0 Atbildēt

Varu saderēt ka daudzi ES standarti jau ir spēkā arī Latvijā pašiem par to nezinot.

650 17.oktobris 2019 21:06
0 0 Atbildēt

Jaunu? Priekš kam, ja to pašu veco nespējam pavilkt??? Kurā konkrēti jomā viņš ir grābslis? Nosauc piemēru! Izglītības ministram obligāti ir jābūt diplomētam rīkļurāvējam un ar zemūdens spridzināšanas pieredzi?

Kanibaals 17.oktobris 2019 22:32
2 1 Atbildēt

Ir pat tāda izklaide mēģināt Latvijā braukt pēc noradēm, bez GPS vai kartes, ar garantiju nomaldīsies. Sevišķi ja gribētu uz kaimiņvalstu pilsētu nokļūt tad tās norādes pazūd ātri un bez žēlastības.

eidis 18.oktobris 2019 11:11
1 0 Atbildēt

Nu tas arī citur strādā. Pat klaipēdā ir ļoti grūti līdz ostai norādēs aizbraukt un EE vidiene vispār ir šausmas. Pamēģini Pērnava - Tartu pēc norādēm aizbraukt

msh 18.oktobris 2019 12:36
0 0 Atbildēt

Kaut kā nevar piekrist - vajag tikai iepriekš paskatīties lai saprastu kurās brauciena daļās mainās zīmēs norādītais galamērķis. Es pa lielam uz nezināmām vietām braucu pēc principa - pirms brauciena palūru kartē lai saprastu cik tālu jābrauc pa pazīstamiem ceļiem, un kādu pilsētu virzienā ir tālāki maršruti, un pašās beigās, ja mērķis gŗūtāk atrodams, tiek ieslēgta navigācija. Mani savulaik fascinēja neretā zīmes "lietuvas robeža x km".

wons 18.oktobris 2019 8:11
0 0 Atbildēt

Vēl jau ir projektēšanas uzdevums no pasūtītāja, to arī nevajag aizmirst. Ko prasa pasūtītājs, to uzprojektē projektētājs!

eidis 18.oktobris 2019 11:23
5 0 Atbildēt

Savukārt pasūtītājs uzdevumu formulē no viena budžeta EUR izspiest vairāk ceļa mm. Tāpēc arī top visādas dīvainas pielaides standartam un plānojumam.

Principā ir tikai 2 iespējas:

1. Nolikvidēt vismaz 1/2 ceļu;

2. Maksāt būtiski vairāk $$$$ nodokļos

Pārējie risinājumi ir vnk vēlme pašapmierināties, kā arī dzimumattiecības ar feniņu

ak 18.oktobris 2019 8:16
3 0 Atbildēt

Jā, šeit es pilnīgi piekrītu Timrotam. Un vēl piebilstu, ka, neskatoties uz stulbo ceļu plānojumu, nezinu, vai kāds kontrolē arī izpildījumu, un kas vispār tur notiek. Tilts pāri Lielupei, pie Slokas, tikko nodots, tika pilnīgi atjaunots, izņemts ārā viss, atjaunots ar visiem pievadceļiem, kā no jauna uzbūvēts. Tagad jau mēnesi stāv zīme "bedres"un " braukt uz 50"'. Kās tur ir, kāda h*** pēc tagad atkal bedres, pirms tam 40 gadus nebija nekādu ierobežojumu. (kaut gan reāli tur nekādas bedres nejūt pāri braucot) Jaunā Jūrmalas šosejas, atjaunotā puse, psc, vai kāds ir ievērojis, ka braucot var just viļņus, tādas kā līganas bedres? Vai nevar uzklāt līdzeni, vismaz sākumā? Pilnīgi jaunam segumam, vai to kāds vērtēs, pirms nodot? Visdārgākais Dienvidu tilts, no labi, nav jau nodots vakar, bet kāds izskatās? Kā 100 gadus vecs, tūlīt sabruks, visi pārsegumi plaisās, jau sāni, stabiņi nobrukuši....asfaltā bedres tilta vidū. Ārprāts! PSRS laiku tilti tādi sāka izskatīties pēc 40 gadiem. Tur visi tikai naudu atmazgā, un zog. Kamēr šitais nebeigsies, veļu nebūs. Kontrole mums jau it kā ir, bet nestrādā korupcijas dēļ.

Kanibaals 18.oktobris 2019 8:20
1 0 Atbildēt

Esi pārliecināts, ka uz Jūrmalenes jau uzklāta dilumkārta? Ka caur Ulbroku kad klāja tad arī vienu brīdi bija viļņains un pēc tam uzklājot pedējo kārtu viss ir līdzens. Domāju tas speciāli, pie tam ar mūsdienu tehniku ir stipri jāpacenšas, lai uzklātu nelīdzenu.

ak 18.oktobris 2019 10:22
0 0 Atbildēt

Nu, es tikai rakstu, ko esmu ievērojis. Labi, redzēsim kāda kārta būs beigās

650 18.oktobris 2019 20:26
1 0 Atbildēt

Apgaismes stabi jau tiek montēti.No malas nekas neliecina, ka tur kāds taisās vēl 22cm "piebērt".Protams, cerēsim, bet iespējams ir arī tikpat garš "citas" izcelsmes jēdziens.Ja nē- šī būs visprogresīvākā technoloģija visā visumā.Jo,tam patreizējajam klājumam starpjoslu šuvēs izmantotais piķis tumsā spīd spožāk, nekā drošības nolūkā savilktās dzeltenās atraugkrāsas līnijas.Kā arī, itin "jocīgi",ka pa turieni ikdienā brauc desmitiem tūkstošu "acīgu" privātpersonu, bet kko "ievērojuši" vai (cits/citam) biklu jautājumu uzdevuši ir tikai daži...

ak 18.oktobris 2019 8:17
0 0 Atbildēt

Veļu=ceļu bija domāts.

650 18.oktobris 2019 9:31
4 3 Atbildēt

Uz jaunās J-šosejas pirms pusotras ned gaišā dienas laikā visu garāmbraucēju degungalā klāja asfaltu.Pus dienu lija stiprs lietus,garaiņi bij tādi, ka domāt aka hokejhallē Ledus aizdedzies...

Tagad tumšs un slapjš,naktī kaut aci izdur,redzamība nekāda.Paskatieties,ar kādu krāsu tur Marķējums uzvikts!Notestējiet,ko tur slapjā naktī redz viduvējais tas LV lohbraucējs! Uzfilmējiet tur tos orientāciju pazaudējušos, nointervējiet viedokļus!

Līnijas uzvilktas ar lētu neatstarojošu un nekam nwatbilstošu suudu.Virzienā no/rīgas līdz pus mežam uz viduslīnijas beidzoot sasprausti atstarotāji.Tālāk,no otra gala (kur mums slavenā Miglas Zona..)- bet tur nezkāpēc šo atstarojošo elementu Nav! Ar ko "atšķiras" šis te Pprojekts vienpus un otrpus babītes meža?Es saprastu,ka nav ta nav.Bet te lidz pusei ir un otrā pusē nav!Kāds ir izSkaidrojums šim feno menam??

Tur tas suuds,tas Kool benzīntanka reklāmas ekrāns ar 3200069 kiloturboKandelu jaudu- vai tas "arī" ir piederīgs satiksmes drošībai?? Ko,jopibio,kādu funkciju tas suuds tur "nodrošina" tieši viskritiskākajā vietā,kur līkumi,piebrauktuves un kur Fotoradars?Apgaismojuma nav,redzamība dsā,līnijas ar zobupastu un zābaksmēru velkam,bet acīs spīdošs ekrāns pāris netru no brauktuves,- tas ir OK!

eidis 18.oktobris 2019 11:18
1 0 Atbildēt

Lietus laikā asfaltu klāt DRĪKST!!!!! Zem kautkādas t nedrīkst. Ūdens netraucē!

650 18.oktobris 2019 14:13
0 0 Atbildēt

Ā, nu tad skaidrs,es tikai aprakstīju redzēto.Bet tepat nupat bija nosodošs materiāls par to, ka lūk uz Jaunciema autostrādes esot notikusi līdzīga darbība."Aculiecinieks" izrādīja privātpersonas sašutumu,bet speciālistu komentāra tur nebija.Pie bedrīšu aizdares lietus un sniegputeņa laikā mums jau arī ir pierasts un izbrīnu tas neraisa.Pat reku ārzemēs līniju uzvilcēji mēdz sprāgušas lapsas nokrāsot.

UļmannLielirbes krustojumā wāze jau stāsta par mikroviļņu infragaismas klātbūtni,abet uz brauktuves aug zāle un aizpērnziem sabērtos pretslīdes materiālu atlikumus plaukstas biezumā komplektā ar ceļa lietotāju izmestajiem sadzīves atkritumiem tur drošvien novāks laikaposmā līdz 2025.Harmonijā ar kosmosa attīstības ģenplānu, tos varētu sabērt turpat otrā pusē nesen superīgi droši iekārtotās apgriešanās vietas iekšmalā esošajā 0,69m dziļajā Tranšejā.

Guzis 18.oktobris 2019 10:31
0 0 Atbildēt

Projektēšana ar ilgspējīgu skatu pie mums nenotiek. Vēl viens tipisks piemērs - Garciemā Carnikavas pašvaldība būvē ceļu. Velk 100% jaunas komunikācijas, liek trubas utt. Kur viņas ieliek - protams ka zem ceļa vidus! Ir 100% jauns ceļš, uz tā jau ik pa 20m ir akas vāks! Pāris ziemas, dažās fūres un tur viss atkal plaisās un sēdīsies. Iztērē vairāk par 1milj EUR un uztaisa BRĀĶI jau no paša sākuma! Padomāt un saprast kāpēc Vācijā tās trubas ir GAR ceļu laikam ir pa sarežģītu!

650 18.oktobris 2019 11:00
0 0 Atbildēt

Tas taču sens algoritms,mums cita varianta nemaz nav!Pus gadu rok bedri,beidzot uzklāj asfaltu. Pēc 3ned atkal rok- jo turpat jau nākamais tuvākais privātīpašnieks kaut/kam grib pievienoties.Utt.Paskat piem jūrmalas kūrortā- uz vienīgās/galvenās maģistrāles teju 90% kontrol/aku vāki ir iegrimuši asfaltā.Ar jebkuru un jebkādu braucamo tas reāli kretinē.Risinājuma nav.Nupat tikko jauns asfalts, knapi pāris mēnešu- un Jau ir skaidrs, kas tur būs.Kas tas ir- pareizi,tehnoloģisks suuds.Jo lohi/iedzīvotāji taču samaksās par jebko...

eidis 18.oktobris 2019 11:15
1 1 Atbildēt

Gar ceļa malu = pazaudēta gar ceļa malas zeme. Neko tur nevar uzbūvēt. + Ceļam dziļš ierakums un sakārtota virsma. Domāju, ka trubām tas ielikšanu salētina vismaz 2x. Un remonti vajadzīgi ārkārtīgi reti. Visticamāk maģistrālie ūdensvadi un kanalizācija bez atvēršanas nostāv vismaz 50 gadus. Patreizējā rakšanās ir tāpēc, ka esošajām ir pagājuši gan 50, gan 70 gadi

Guzis 18.oktobris 2019 11:28
0 0 Atbildēt

Tur gar malām nekas būvēts netiks. Ceļš iet caur mežu. Pēc plānojuma sarkanajām līnijām - vieta bija. Bet prāta gan nē.

eidis 18.oktobris 2019 12:06
1 0 Atbildēt

Parasti ir tā. Vismaz man mājā. Tur kur ir palielinātas pielaides uz "netiks", diezgan bieži tomēr "tiek" un tad ir ^%#@@#$%&I. Tāpēc kādu laiku vnk neatstāju mīnu lauku....

Bet komunikāciju risinājums visticamāk tomēr ir aiz nabadzības. Lai 2X neraktu.

Nabadzība ir ļoti ļauna kaite, kas slikti padodas ārstēšanai.

bidzho 18.oktobris 2019 20:24
1 0 Atbildēt

Latvija ar ceļu auditu jānodarbojas CSDD, taču Timrots saviem maizes tēviem jau acī neknābs!

Kanibaals 21.oktobris 2019 8:27
0 0 Atbildēt

Nu ja vajag vēl birokrātiju palielināt un vel vienu iestādi izveidot "ceļu vērotāji" kas tālāk nodos info CSDD(Ceļu Samurgojumu Dibendeltētāju Direkcija)

Exboy 19.oktobris 2019 10:58
2 0 Atbildēt

Dargakie celi pasaule un nekvalitativakie ...tur tak zirgam skaidrs ka atkati un shemas...knabam un prokuraturai ar laikam atlec tpc neko neredx

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti