Latvijā pagājušajā gadā satiksmes negadījumos gājuši bojā 142 cilvēki, kas ir par 27 vairāk nekā gadu iepriekš, liecina Valsts policijas apkopotā informācija.
2020.gadā dzīvību šādi zaudēja 132 cilvēki, 2021.gadā - 141 cilvēks, 2022.gadā - 115 cilvēki.
Pērn visbiežāk satiksmes dalībnieki dzīvību zaudējuši transportlīdzekļu sadursmēs, uzbraucot gājējam un apgāžoties.
Pērn smagi cietuši 382 cilvēki, kas ir par 47 mazāk nekā gadu iepriekš. Aizvadītajā gadā avārijās viegli cietuši 3783 satiksmes dalībnieki, kas ir par 190 vairāk nekā 2022.gadā.
Pērn kopumā valstī reģistrēti 18 899 satiksmes negadījumi, kas ir par 260 mazāk nekā gadu iepriekš.
Pērn kopuma sākti 3413 kriminālprocesi un administratīvā pārkāpuma procesi par braukšanu reibumā. Gadu iepriekš tādu bija 4297. Pērn krietnā reibumā braukušajiem dzērājšoferiem konfiscēti 815 transportlīdzekļi.
Tad jau gaidam kārtējās 'ātrums nogalina' reklāmas un priekšlikumus, vēl vairāk samazināt ātrumu uz ceļiem!
Lai vēl vairak besītu tiem kas ir pie stūres, izraisot šo agresiju, nevīžību deļ kā ir šīs avārijas.
Turklāt, KAD?!?? Valsts konkursos izmetīs šo psrs standartu- uzvar lētakais???
Pilnībā man ir nesaprotami, ja pārtaisa galveno 'A klases' šoseju līdz ar pamatiem, kāpēc nevar paņemt 3m uz abām pusēm uztaisot papildus joslu katrā virzienā, jo ceļu jau pilnībā no jauna būvē!!!!! Vienkarsi pa videjo kvadrātcenu zemniekam kompensē šo ''atņemto'' zemi un viss!
Nē, tā vietā turpina rullēt tos pašus 1joslu nāves slazdus, jo konkursā uzvar lētākā tāmes summa... mja.....
Tikmēr laikam turpināsies banālās reklāmas noveļot 100% vainu uz autovadītajiem.
Eiropā vidējais ātrums ir 1.5/2x lielāks, bet nositas gadā 2x mazāk, ne kā pie mums.