Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Zudušas142 dzīvības - Latvijā pērn satiksmes negadījumos bojā gājušo skaits lielākais pēdējos gados 27

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 20.februāris 2024 11:27

Latvijā pagājušajā gadā satiksmes negadījumos gājuši bojā 142 cilvēki, kas ir par 27 vairāk nekā gadu iepriekš, liecina Valsts policijas apkopotā informācija.

2020.gadā dzīvību šādi zaudēja 132 cilvēki, 2021.gadā - 141 cilvēks, 2022.gadā - 115 cilvēki.

Pērn visbiežāk satiksmes dalībnieki dzīvību zaudējuši transportlīdzekļu sadursmēs, uzbraucot gājējam un apgāžoties.

Pērn smagi cietuši 382 cilvēki, kas ir par 47 mazāk nekā gadu iepriekš. Aizvadītajā gadā avārijās viegli cietuši 3783 satiksmes dalībnieki, kas ir par 190 vairāk nekā 2022.gadā.

Pērn kopumā valstī reģistrēti 18 899 satiksmes negadījumi, kas ir par 260 mazāk nekā gadu iepriekš.

Pērn kopuma sākti 3413 kriminālprocesi un administratīvā pārkāpuma procesi par braukšanu reibumā. Gadu iepriekš tādu bija 4297. Pērn krietnā reibumā braukušajiem dzērājšoferiem konfiscēti 815 transportlīdzekļi.

 
27 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jūrmalnieks 20.februāris 2024 13:26
26 3 Atbildēt

Tad jau gaidam kārtējās 'ātrums nogalina' reklāmas un priekšlikumus, vēl vairāk samazināt ātrumu uz ceļiem!

 Lai vēl vairak besītu tiem kas ir pie stūres, izraisot šo agresiju, nevīžību deļ kā ir šīs avārijas.

Turklāt, KAD?!?? Valsts konkursos izmetīs šo psrs standartu- uzvar lētakais???

 Pilnībā man ir nesaprotami, ja pārtaisa galveno 'A klases' šoseju līdz ar pamatiem, kāpēc nevar paņemt 3m uz abām pusēm uztaisot papildus joslu katrā virzienā, jo ceļu jau pilnībā no jauna būvē!!!!! Vienkarsi pa videjo kvadrātcenu zemniekam kompensē šo ''atņemto'' zemi un viss!

 Nē, tā vietā turpina rullēt tos pašus 1joslu nāves slazdus, jo konkursā uzvar lētākā tāmes summa... mja.....

 Tikmēr laikam turpināsies banālās reklāmas noveļot 100% vainu uz autovadītajiem.

Eiropā vidējais ātrums ir 1.5/2x lielāks, bet nositas gadā 2x mazāk, ne kā pie mums.

Jūrmalnieks 20.februāris 2024 15:22
24 0 Atbildēt

'Maksas ceļam' ir nepieciešama infrastruktūra, jeb parastajam autovadītajam ir jāsaredz 'kāpēc' samaksāt tos 2 vai 3€ par kādu ceļa posmu.

1. Galamērķī ir jānokļūst vismaz 20% ātrāk. Ne kā to var izdarīt par bezmaksas 'sāna' ceļiem.

2. Ir jābūt, 'pilna servisa' infrastruktūrai- ne tikai ka vari iepildīt degvielu, apēst dārgu hotdogu, bet ir jabūt regulārām atpūtas zonām un toaletes mājām ar dušu utml. un visam tam ir jabūt izcilā sanitarā kartībā! (tā kā toi toijs, kur reizi nedeļā izved- nederēs)

3. Šosejai ir jabūt, kā teici, taisnai, gludai- kā galdam, bez traucējumiem un drošai visos aspektos, arī ziemā ceļa stāvoklim ir jābūt tuvu perfektam, lai droši varētu parvietoties uz saviem 130..140km/h.

 Un te nederēs iegansti- nav kas strādā uz tehnikas vienībām vai negaidīja, ka būs tik stipra snigšana u.t.t.

 Uz esošajiem 'A klases' ceļiem nekas tāds nav iespējams! Fiziski tie ceļi iet cauri apdzīvotām vietām, visvisādi lielāki un mazaki celiņi un kreisie pagriezieni... kas vienkārši uzliek tādam 'bānim' veto!

 Bet pilnībā jaunus 'bāņa' tipa ceļus kas ietu apkārt pilsētām, būtu 2 vai 3 joslas uz katru pusi, sola tik 2050 gadā, jeb tālā nākotnes plānā... Un kā izcili zinām, solījumi ir solījumi... tos var solīt 10..20 pat 30 gadus un tā arī būs tikai solījumu stadijā, jo neviens par saviem solījumiem neatbild! 😉

Cik pagāja par niecīgo 17km ķekavas apvedceļa posmu? Ja pareizi atceros, tad pirmās sarunas par šo posmu bija 2015 gadā, lai atslogotu ķekavu no tranzīta utml, bet galā projektu noveda 2023 gadā, šo niecīgi smieklīgo kilometrāžu! (ja jā jā uznāca kovids un kas vēl nē- iemesli iemesli iemesli! Tā vienmēr mums 'dabiski' iet ar itin VISU! )

😂

 Tad var tik minēt, kurā gadā būs tie solītie 'ātrgaitas 1020km' šoseja uz kuram varētu likt maksu.

  Pagaidām ir nosprausts šis 2050. gads, bet es droši liktu tuvāk 2070 gadam.. jeb daduzi no mums jau būs zem zemes vai būsim super veci penši, kur šī infrastruktūra- braukt ātri, galīgi neinteresēs! 👌

BMW 20.februāris 2024 14:07
20 2 Atbildēt

Jo vairāk naudu tērē uz radariem, jo vairāk mirušo!

Varbūt labāk tērēt naudu normālai ceļu infrastruktūrai?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 5

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 
 

Drūms skats, iebraucot Latvijā no Igaunijas puses (+ FOTO) 36

Uz Igaunijas-Latvijas robežas skatu pievelk degradēta teritorija, ko agrāk izmantoja robežsargi. Lasīt vairāk

 

Kažociņš: Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas 3

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti