Valsts ceļu tīklā sākas priekšdarbi nākamo vidējā ātruma kontroles posmu ierīkošanai 5

 

Foto: Publicitātes attēls

LVC | 12.septembris 2024 12:20

Rīgas apvedceļa (A4) (Baltezers–Saulkalne) posmā no krustojuma ar autoceļu Ulbroka–Ogre (P5) līdz pārvadam pār Daugavpils šoseju (A6) (14,46.–20,02. km) sāk izbūvēt infrastruktūru, kas nepieciešama jaunu vidējā ātruma kontroles posmu ierīkošanai.

Patlaban darbi notiek A4 posmā pie krustojuma ar autoceļu P5 (14,46.–14,54. km) un pie pārvada pār Daugavpils šoseju (A6) (19,94.–20,02. km), kur īslaicīgi tiks noteikti braukšanas ātruma ierobežojumi līdz 50 un 70 km/h.

Kā zināms, Latvijā valsts ceļu tīklā plānots ierīkot vēl 17 vidējā ātruma kontroles posmus. Pirmajos astoņos, tostarp uz Rīgas apvedceļa (A4), darbus veic SIA RECK, kas atklātā iepirkuma procedūrā ieguva tiesības veikt šos darbus par 317 914,77 eiro (bez PVN).

Uzņēmums ierīkos elektroinstalāciju, izbūvēs reģistrācijas iekārtu balstus, uzstādīs ceļa aizsargbarjeras un informatīvās ceļazīmes par transportlīdzekļu vidējā braukšanas ātruma mērīšanas tehnisko līdzekļu darbību. Darbus paredzēts pabeigt 2025. gada janvārī. Būvuzraudzību projektā nodrošina SIA IngWay.

Astoņi posmi, kurus aprīkos SIA RECK:

·         Tallinas šoseja (A1) no Vitrupes līdz Svētciemam (74,5.–81,15. km);

·         Vidzemes šoseja (A2) no Krasta ielas Ieriķos līdz autoceļam P20 (pagrieziens uz Cēsīm) (72,25.–77,15. km);

·         Rīgas apvedceļš (A4) (Baltezers–Saulkalne) no krustojuma ar autoceļu P5 līdz pārvadam pār Daugavpils šoseju (A6) (14,5.–19,98. km);

·         Rīgas apvedceļš (A5) (Salaspils–Babīte) aiz Misas kanāla līdz degvielas uzpildes stacijai Virši (14,1.–20,1. km);

·         Daugavpils šoseja (A6) no Dzelmēm līdz Uplejām (66,1.–77,1. km);

·         Liepājas šoseja (A9):

o   no Liepājas šoseja 10. km līdz Tīreļiem (9,9.–23,1. km);

o   no Apšupes līdz Tiltiņiem (39,1.–56,7. km);

o   no Blīdenes līdz Brocēniem (79,91.–93,6. km).

Par darbiem vēl deviņos posmos līdz 9. oktobrim izsludināta iepirkuma procedūra:

·         Vidzemes šoseja (A2) No Bērzkroga līdz Smiltenes aplim (94,8.–125,7. km);

·         Valmieras šoseja (A3) no Stalbes līdz Rubenei (40,1.–55,55. km);

·         Rīgas apvedceļš (A4) (Baltezers–Saulkalne) no krustojuma ar autoceļu Rīga–Ērgļi (P4) līdz tiltam pār Mazo Juglu(9,65.–13,9. km);

·         valsts galvenais autoceļš Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) (A12):

o   no Varakļāniem līdz Kristceļiem (61.–69. km);

o   no Greiškāniem līdz autoceļa A12 108. km (106,25.–108. km);

·         autoceļš Tīnūži–Koknese (P80):

o   no Tīnūžiem līdz Ziediņiem (0,35.–1,75. km);

o   no divlīmeņu krustojuma ar autoceļu Augšlīgatne–Skrīveri (P32) līdz rotācijas aplim pie Kokneses (40,9.–60,2. km);

·         autoceļš Sloka–Talsi (P128) No Ragaciema līdz Klapkalnciemam (13,5.–19,38. km);

·         Ventspils šoseja (A10) starp rotācijas apļiem pie Tukuma  (63,25.–67,95. km).

Elektrības pieslēgumu un iekārtu projektēšana jaunajiem 17 posmiem pabeigta šogad pavasarī, darbus veica SIA EnerGrid par līgumcenu 129 734,31 eiro (ar PVN).

Savukārt iepirkumu par iekārtu un programmatūras piegādi un uzstādīšanu visos 17 posmos plānots izsludināt šā gada oktobrī.

Darbi tiek finansēti no Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja līdzekļiem, ko piešķir Ceļa satiksmes drošības padome.

 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Experts 12.septembris 2024 22:30
10 0 Atbildēt

Ja jau mūsu ierēdņiem tik ļoti rūp cilvēku drošība un nav kur naudu likt, tad lai visām autobusu pieturām uzbūvē kabatas. Man jau na*uj ir apnicis katru reizi braukt nost no ceļa, kad kāds idiots izdomā apbraukt pieturā uz ceļa stāvošu autobusu nepārliecinoties vai pretī neviens nebrauc.

Krotow 13.septembris 2024 14:26
6 1 Atbildēt

P80 (Tīnūži–Koknese) padara arvien neizmantojamāku. Tā vietā lai tur uzbūvētu otras divas joslas un uzliktu interaktīvās zīmes, to pataisa par ko tādu, kur braucot var aizmigt.

Diez kā satiksmes palēnināšana uz A4 samazinās korķus un "vilcieniņus" posmā Baltezers - Carnikava?

A2 un A3 - naudas smaku saoduši

NuNu 14.septembris 2024 22:24
4 0 Atbildēt

Tie pajoļi būtu tādā tempā drošas ātrgaitas šosejas būvējuši! Bet tam tak prātiņš nepietiek!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti