Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

SM vēlas "nulles tolerances politiku" pret atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu 117

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 6.janvāris 2025 12:16

Ceļu satiksmes drošības plānā 2021.-2027.gadam izvirzītie mērķi par ceļu satiksmes negadījumos smagi cietušo un bojāgājušo skaita samazināšanu ar līdz šim plānotajiem pasākumiem varētu netikt sasniegti, tādēļ nepieciešami jauni papildus pasākumi ceļu satiksmes drošības uzlabošanai, informatīvajā ziņojumā "Ceļu satiksmes drošības plāna 2021.- 2027.gadam starpposma ietekmes izvērtējums" pauž Satiksmes ministrija (SM).

SM informatīvajā ziņojumā, kuru 7.janvārī skatīs valdība, ietverti ap 30 jauni pasākumi ceļu satiksmes drošības uzlabošanai, no kuriem kā augstas prioritātes plāni izdalīta iecere īstenot "nulles tolerances politiku" pret atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz 10 kilometriem stundā (km/h).

Kā citas augstas prioritātes ieceres SM izceļ piedāvājumu ieviest sistemātisku smago avāriju izpēti un paplašināt ceļu satiksmes dalībnieku kontroli - uzstādīt jaunas vidējā ātruma kontroles iekārtas (vismaz 16 vidējā ātruma kontroles iekārtas), kā arī citas iekārtas pārkāpumu kontrolei, piemēram, luksofora signālu ievērošanas un sabiedriskā transporta joslu pārkāpumu kontrolei.

SM piedāvā īstenot pilotprojektu pasažieru sabiedrisko autobusu un kravas transportlīdzekļu autovadītāju nogurumu novērtēšanai, veikt izvērtējumu mikromobilitātes pakalpojumu drošības uzlabošanai, nosakot pienākumu mikromobilitātes pakalpojumu sniedzējiem ieviest reakcijas testus visām transportlīdzekļu nomām brīvdienu naktīs.

Plānā kā prioritāra tiek piedāvāta ceļu satiksmes dalībnieku kontroles pilnveidošana, īstenojot par pārkāpumiem ceļu satiksmē piešķirto pārkāpumu sodu politikas maiņu, kā arī ceļu satiksmes dalībnieku apmācības pilnveidošana, paaugstinot jauno transportlīdzekļu vadītāju apmācības prasības.

SM skatījumā, normatīvajiem aktiem ir izšķiroša nozīme ceļu satiksmes drošības nodrošināšanā. Tāpat arī standarti, kas attiecas uz ceļu projektēšanu, būvniecību, uzturēšanu un norādēm, rada konsekventu pamatu ceļu satiksmes drošībai. Ceļu satiksmes drošības eksperti diskusijās izvērtējot nepieciešamību pēc jauniem uzlabojumiem un pilnveidojumiem ceļu infrastruktūrā, piemēram pretējo joslu atdalīšanu ar norobežojošajiem stabiņiem, krustojumu pārbūvi 90 grādu leņķī, "turboapļu" ieviešanu, distances apzīmējuma ieviešanu u.c.

Aktuāls jautājums ir arī ceļu pieslēgumu un apgriešanās vietu samazināšana - kreiso pagriezienu likvidēšana un papildus finansējuma piešķiršana ceļmalu pļaušanai, virsmas apstrādes tehnoloģijām u.c. pasākumiem, kā arī stāvlaukumu izbūve kravas transportlīdzekļiem, lai mazinātu risku satiksmes drošībai, jo šobrīd autovadītāji atpūtas brīžos kravas transportlīdzekļus novieto ceļa nomalēs un sabiedriskā transporta pieturvietās, atzīmēts SM ziņojumā.

SM klāsta, ka ceļu satiksmes drošības eksperti diskutē par dažādiem risinājumiem, lai motivētu ceļu satiksmes dalībniekus izturēties atbildīgi ceļu satiksmē, piemēram, ceļu satiksmes drošības uzlabošanas nolūkā tiek vērtēts priekšlikums par apdrošināšanas prēmijas apmēra noteikšanu, ņemot vērā vadītājam fiksētos pārkāpumus, tai skaitā ar tehniskajiem līdzekļiem.

"Nenoliedzami arī visaptveroša reakcija pēc avārijām ietver politiku un normatīvos aktus, kuru mērķis ir aizsargāt ievainoto, viņu ģimeņu un apkārtējo cilvēku, kuri sniedz sākotnējo palīdzību, labklājību. Tas ietver pasākumus, kas izveido juridisku un finansiālu atbalstu, nodrošinātu kompensāciju un atbalstītu indivīdu atveseļošanos un veiksmīgu reintegrāciju darba un mājas vidē pēc traumas. Šādas iniciatīvas var ietvert tiesību aktu ieviešanu, lai garantētu savlaicīgu piekļuvi veselības aprūpei, nodrošinātu rūpīgu avāriju izmeklēšanu, pilnvarotu pietiekamus atbildības apdrošināšanu transportlīdzekļu vadītājiem, īstenotu tiesiskās garantijas, lai atvieglotu gan civilprocesa, gan kriminālprocesa virzību, tostarp kompensācijas iespējas, un tiesiskās aizsardzības nodrošināšanu personām, kurām traumu dēļ ir invaliditāte," rakstīts ziņojumā.

Ministrijas skatījumā, droša ātruma izglītojošais aspekts ir būtisks, lai sasniegtu mērķi samazināt avārijās bojāgājušo un smagi ievainoto skaitu, jo īpaši neaizsargāto satiksmes dalībnieku vidū. Ātruma ierobežojumu efektivitāte ir atkarīga no satiksmes dalībnieku uzmanīgas un likumpaklausīgas uzvedības, satiksmes uzraudzības funkcionalitātes un ceļa parametru uztveres, kas iegūta tieši no ceļu satiksmes vides. Ceļu satiksmes drošības eksperti diskutē, tai skaitā arī par nepieciešamajiem uzlabojumiem jauno autovadītāju apmācībā, vērtējot ierobežojumu noteikšanu mācību braukšanai ar mācību atļauju jeb "baltajām tiesībām".

SM uzsver, ka drošs ātrums ceļu satiksmē atbilstoši ceļa zīmēm un norādījumiem ir būtisks pasākums, lai aizsargātu, piemēram, gājējus un velosipēdistus. Pētījumi liecinot, ka aptuveni vienu trešdaļu avāriju ar letālu iznākumu izraisa pārmērīgs vai neatbilstošs ātrums. Liels ātrums samazina reakcijas laiku gan autovadītājiem, gan mazaisargātajiem ceļu satiksmes dalībniekiem, ievērojami palielinot smagu traumu vai nāves gadījumu risku sadursmes gadījumā.

Ministrija pauž, ka tās piedāvātie pasākumi risināmi kopsakarībā ar iedzīvotāju uzvedības un uztveres maiņu, piemēram, izvēloties ceļu satiksmei atbilstoši drošu braukšanu, samazinot alkohola patēriņu un braukšanu dzērumā, kā arī nodrošinot transportlīdzekļa atbilstošu tehnisko kārtību.

Ceļu satiksmes drošības eksperti šobrīd diskutē par auto ar būtiskiem auto tehniskā stāvokļa defektiem konfiskāciju, kā arī auto konfiskāciju gadījumos, kad ir liels apjoms lēmumu par soda piemērošanu par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem, un ilgstošā laika periodā noteiktie sodi netiek apmaksāti, piebilsts ziņojumā.

Latvijas apstākļiem atbilstoša ir ne tikai fotoradaru uzstādīšana, bet arī vidējā ātruma kontroles posmu ieviešana, kas mazina kopējo braukšanas ātrumu vismaz atsevišķos ceļu posmos, uzsver SM.

Ministrijas skatījumā, jāvērtē iespēja atļauto braukšanas ātrumu samazināt pilsētvidē, piemēram, līdz 30 km/h blīvi apdzīvotās zonās vai zonās ar lielu gājēju un mikromobilitātes rīku plūsmu, kā arī jāapsver atļautā braukšanas ātruma samazināšana ārpus apdzīvotām vietām, piemēram, nepārsniedzot 80 km/h atļauto ātruma ierobežojumu.

Lai ieguvums no Ceļu satiksmes drošības plāna īstenošanas būtu lielāks, ceļu satiksmes drošības jautājumi risināmi arī autoceļu pārbūves un atjaunošanas projektos u.c. rīcībās, kas ietver autoceļu infrastruktūras darbus, uzsver SM, vēlams ceļu satiksmes drošības un autoceļu infrastruktūras jautājumus risināt vienotas rīcības virziena ietvaros ar vienotu mērķi.

Papildināts ar iAuto redaktora Māra Ozoliņa viedokli:

"Nav neviena loģiska pamata runāt par naudas sodu no pirmā pluss kilometra, kamēr Latvijā šādi tiek regulēta satiksme, kā redzam video piemērā no Rīgas - Jūrmalas šosejas."

Te video piemērs no līdzīgiem darbiem Čehijā

Atgādinu, ka Latvijā ir paredzēta atbildība par ātruma pārsniegšanu no pirmā kilometra; tas ir mutisks brīdinājums, ko mūsu pašreizējais Satiksmes ministrs Briškens, laikam, nespēj saprast un sākt pielietot arī praksē.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 6.janvāris 2025 12:24
6 26 Atbildēt

Nu ko, aiziet lohu vaimanāšana 😄

Iohs 6.janvāris 2025 12:32
10 1 Atbildēt

Vai, vai, vai! Ak, vaiii!

Vidzeme 6.janvāris 2025 12:40
9 2 Atbildēt

Nu kā tad nē - vakar es, konstanti turēdams 110 km/h, aizbraucu līdz Valmierai pa stundu, un? - vai kādam no tā sliktāk - 90% brauca ar tādu pašu ātrumu.

650 6.janvāris 2025 17:16
5 2 Atbildēt

Tu ar 110 lidz V-mierai pa stundu nekādi nevarēji aizbraukt.Jo (ja godīg runājot) vismaz pus/stunda Tev pagāja, kamēr vispār tiki līdz tai vietai, no kurienes tos 110 varēji attīstīt.Turklāt, pa ceļam tev "gadījās" visādi tādi M-jāņi,Raganass, sStraupes,pLāči,Stulbes un/vai vēl citi Rubinātāji, kuru "sabiedrībā" tu nu nekādīgi nevarēji "noturēt" pat ne "atļautos" 50/70.Jo tur bij pārāk daudz LOhu.

Ja ar šo te (sodāmo!) 110 vispār var līdz "turienei"(jebkurienei) šādi netraucēti aizbraukt- tas norāda uz Satieksmes Minesterejas absssolūto nolaidību (Valstiski vidēji Galvenā Ārrprrrāta Brrrrr Vadībā....) un dižā (tā glūdi skūtā) "ātro reaģentu" Pr-nieka bezddarbību reālājā tā dēvētajā (jā!) satiksmes "kontrolē".

Lai MĀKSLĪGI uzradītu apstākļus šādu te provokakatīvi polipopupulistiski NEKAUNĪGU "lēmumu" pieņemšanai- tos nagabaga Lohus ir gadiem ilgi (tīšām!) jāsagatavo (pilnvērtīgi JānoKultivē).LAI VAJADZĪBAS GADĪJUMĀ JEBKURŠ VALDOŠAIS VALDNIEKS VARĒTU VIENKĀRŠI IZIET UZ CEĻA UN UZREIZ TREKNI "NOSLAUKT".

Šo kāreiz pierāda visas šis te "veiksmīgās" ākcijas un missijas un kampaņass.Kolīdz kaut mazākā fiziskā kontrole- tā uzreiz galvureibinoši Panākumi! 

Un TAGAD visilohi.elvē vismaz dažas tuvākās nedēļas "runās" par šo- ierasstajā Dūmu aizsegā tagad beidzot varēs "sakārtot" air un rail un vēl viskautkādos NESKAITĀMOS suuuudus ,kurus Valdnieki ir Lohiem sagādājuši šim veiksmīgi uzsāktajam 2025jam.Gads vēl priekšā gana garš, pagpag...

Vidzeme 6.janvāris 2025 20:15
3 0 Atbildēt

Es nebraucu no Rīgas, bet gan no G. un stingri ievēroju nolikto ātrumu pie Velēnas, Ūdrupes, Silvas un Smiltenes, pēc 60 minūtēm biju akurāt pie pirmā Valmieras apļa. Braucu 110 km/h un apdzinu divus lēnākus braucējus, bet arī mani apdzina divi, tāda, lūk, bilance. Jā, Smiltenē brauca pretī CP - es biju tuvu izbraukšanai no pilsētas, tādēļ jau pāri 50 km/h - varbūt uzrāvos, redzēs.

650 6.janvāris 2025 20:42
0 0 Atbildēt

Ā, nu es atvainojos,tā ira citalieta. Jo "parasti" kādi 98.9% (lohu) te brauc no R.

Bet vispābā šai mauciibai un šai visai demaokogoģijai ir senas tradīcijas.Kādreiz "es" aizbraucu no J-pils lidz M-donnai pa 23 min, pie kam tieši tajā laikā un vietā (parallēli Manam Braucienam) notika Cp specrotas "demogogoReids" ;p

imzz 6.janvāris 2025 12:43
7 0 Atbildēt

tu neizlasīji kārtīgi:  "kā arī jāapsver atļautā braukšanas ātruma samazināšana ārpus apdzīvotām vietām, piemēram, nepārsniedzot 80 km/h"

Lēnajiem lohiem 80 būs tieši laikā

jobo 6.janvāris 2025 14:44
18 0 Atbildēt

Tad tie lēni lohi vilksies uz 70km/h

0pis 6.janvāris 2025 12:44
1 1 Atbildēt

atļauto braukšanas ātrumu samazināt pilsētvidē - ar ko ātrums pilsētā atšķiras no ātruma pilsētvidē? Ir ceļu zīmes 519. un 520. un arī 521. un 522. Bet nekur nav par pilsētvidi.

Vernons 6.janvāris 2025 19:38
2 1 Atbildēt

Mums darbojas CSN, kas ir komunistu izstrādāti! Un vecie komunisti CSDD tos nelabos!

mangusts 6.janvāris 2025 12:47
5 0 Atbildēt

Nu ,nezinu.. Zīmes zonā ,kur atļauts braukt uz 20.km/h velosipedistus un skrējējus arī sodīs  ? Absurds. Nu jau nezina ,kā vēl ,,nopelnīt,, nedarot neko.

0pis 6.janvāris 2025 13:49
0 0 Atbildēt

Tu taču zini, uz ko attiecas ātruma ierobežojumi? Definīcija ir zīmju skaidrojumos.

uupis 6.janvāris 2025 14:12
1 2 Atbildēt

50. pants. Velosipēdu vai elektroskrejriteņu vadītāju administratīvā atbildība ceļu satiksmē

Šajā nodaļā noteiktos administratīvos sodus nepiemēro velosipēda vai elektroskrejriteņa vadītājam, izņemot gadījumus, kad attiecīgajā sankcijā velosipēda vai elektroskrejriteņa vadītāja atbildība ir īpaši paredzēta.

uupis 6.janvāris 2025 14:13
3 3 Atbildēt

Un tagad uzdevums - atrodi pie ātruma sodiem vārdiņu velosipēdists!

Nja 6.janvāris 2025 12:50
3 1 Atbildēt

Nezinu par to toleranci. Bet pie mums prasās EE sistēma, kur sods ir x summa reizinata ar km/h virs atļautā. Savādāk daudzi tā arī brauc, tik +10 vai +20, jo no 10 tik brīdinājums. Bet kad sodīti, nu lai Policija pati skatās. EE neviens radars nav no pirmā km, lai gan likumdošana to pieļautu.

john 6.janvāris 2025 12:54
8 3 Atbildēt

Nu ja izdomās ķerties klāt luksaforu signālu ievērošanas kontrolei, tad nu nevajadzētu brīnīties, ka avāriju skaits tikai palielināsies.

Un 6.janvāris 2025 12:58
5 0 Atbildēt

Plus vēl 2x vairāk sastrēgumu Rīgā, ja sodīs arī par dzelteno.

0pis 6.janvāris 2025 14:11
2 2 Atbildēt

Varbūt pirmajos gados kopā ar sodu ir jānozīmē arī obligātā braukšanas apmācība.....daudzi brauc virinoties kā puņķis uz drāts un tas vien jau palielina CSNg skaitu. Autoskolas saražojušas daudz brāķa, tas ir jālabo.

uupis 6.janvāris 2025 14:15
6 5 Atbildēt

Manauprāt braukšana pie sarkanā palielina avāriju skaitu un ne jau apstāšanās pie sarkanā....

GTi 6.janvāris 2025 12:59
20 1 Atbildēt

Kam jābūt galvā,  lai iedomātos ieviest 80 km/h ārpus pilsētas  ???

Nja 6.janvāris 2025 15:57
0 2 Atbildēt

Dažiem tas laikam būs pārsteigums. Citur tāds tieši ir atļautais ātrums. 80. Un uz atsevišķiem ceļiem ir šis papildu zīmes 90,100,110 utt.

hm 6.janvāris 2025 16:29
0 0 Atbildēt

Bet citur uz šādiem ceļiem ir mazāk mašīnu.

Nja 6.janvāris 2025 18:54
1 1 Atbildēt

Lasīt maki vai nē? Tajās valstis ir daudz zīmes 90,100 utt. Jo default ātrums ir 80, bet neviens nav aizliedzis atsevišķos posmos to palielināt ar attiecīgam ceļa zīmēm. Tāpēc ja kāds piemin 80, kāpēc uzreiz domāt ka Jūrmalas šosejai būs 80?

Krotow 6.janvāris 2025 20:03
4 0 Atbildēt

Pie mums būs. Jo kasei jāstrādā.

Nja 6.janvāris 2025 20:15
1 5 Atbildēt

Bet saņemties un pusgadu braukt ievērojot noteikumus nespējam? Ātri vien viss radaru bizness apstātos. Šeit nav. Ēka personīgi, tikai bizness. It sevišķi pašvaldības policija, ta ir reāla iespēja papildināt pilsētas budžetu. Un cilvēki ir tik dumji, ka turpina pārkāpt un pārkāpt. Maksas pakalpojums, nevajag dusmoties ja esi pieķerts, bet būt vecim un atzīt savu kļūdu.

Reālists 6.janvāris 2025 22:41
5 1 Atbildēt

Ko var tirst. Āim visam nav nekāda sakara ar drošību uz ceļiem. Tikai un vienīgi naudas kāšana

uupis 7.janvāris 2025 3:42
2 2 Atbildēt

Bet tu nepārkāp un neviens tev nekāsīs naudu!

ha 6.janvāris 2025 13:02
10 6 Atbildēt

Cik nav redzēts, ka pa ielu, kur 3 joslas katrā virzienā 95% autovadītāji mierīgi ievērojot distances brauc uz +15km/h un ir viens mācībnieks, kurš spītīgi brauc tikai uz -10km/h un būtībā rada bīstamas situācijas uz ceļa.

Bet tagad izrādās, ka 95% autovadītāji ir noziedznieki, kas jāsoda. Kautkā nav pareizi.

WALA 6.janvāris 2025 13:12
23 0 Atbildēt

Atklāti sakot klaunus vajag sūtīt uz poda. Vieni nejēdz braukt atbilstoši apstākļiem un situācijai uz ceļa, un citi savukārt stumj bezjēdzīgus ierobežojumus, un tad vēl sodīt par to kas vēsi palien zem mērieču kļūdas procenta. Kā būtu ja sāksim ar pašu SM - par katru idiotiski notērēto Eiro - sods 200 EUR valsts kasē !

WALA 6.janvāris 2025 13:14
12 0 Atbildēt

P.S. ja SM gatava šādiem noteikumiem, ka par katru bezjēdzīgi iztērēto Eiro SM darbinieks kurš pielicis "ne-darbam' rokus maksā sodu 200 EUR apmērā, tad esmu ar mieru ka mani pieskata jau no 21/31/51/91km/h .

uupis 6.janvāris 2025 16:36
1 3 Atbildēt

Nu vispār jau WALA arī būtu jāsoda par to ka skrien lēnāk par jebkuru sportistu skrējēju - nu nemāķ WALA pārvietoties tik ātri kā sportisti un nemāk WALA spēlēt kā Porziņģis - sods WALA par to ka šajās disciplīnās ir nemākulis!

WALA 7.janvāris 2025 10:30
0 0 Atbildēt

Es tikai  par - jo Wala reiz bija diezgan sportisks, un nav pavisam zemē metams joprojām. Tik rēķini ka tas neattieksies unikāli tikai uz Wala bet arī uz tevi un citiem, un attiecīgi valsts šādi ātri dabūs iekšās par to ka iet pret "tautas gribu" gluži tāpat kā ja liks dumjus ātruma ierobežojumus ...

WALA 7.janvāris 2025 10:42
0 0 Atbildēt

P.S. Mans vidējais iešanas ātrums ir 7 km/h, gribi pamēģināt turēties līdz ?

uupis 7.janvāris 2025 10:47
1 1 Atbildēt

Un omammas iešanas ātrums ir kāds? Arī 7 km/h? Gribi pamēģināt uzspiest visiem vienādu iešanas ātrumu? Tas par tēmu ka ceļs pieder visiem un auto ir dažādi!

WALA 7.janvāris 2025 12:27
0 0 Atbildēt

Bet tu taču esi tas kurš grib uzspiest visiem vienādu ātrumu (pie kam ar tendenci uz lejas galu) pārvietojoties ar transporta līdzekli, varbūt vajadzētu tavu velosipēdista ātrumu pielīdzināt tantuka iešanas ātrumam , nu tā lai viss "izskatās puslīdz samērīgi"  😏

uupis 7.janvāris 2025 16:08
0 0 Atbildēt

Tu kaut ko neesi sapratis - nesaprotu kāpēc! Omītes ātrumu nevar palielināt - tā ir konstante, bet velosipēdista ātrumu var samazināt, līdz brīdim kad velosipēdistam rodas iespēja braukt ātrāk! Tāpat arī uz ceļa - 0,9 litru Dacītei ar nekādu uzrāvienu ir tieši tādas pašas tiesības uz ceļa kā behai ar 5 litru motoru! Bet 5l behai ir jāņem vērā ka ne visiem ir tāds rāviens un ātrums!

WALA 7.janvāris 2025 16:26
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, taču ja mēs uzstājam ka Bmw ar savām spējām ir jāvelkas aiz Dacītes ar tās 85km/h, tad kāpēc gan neuzstāt uz to pašu velosipēdam attiecībā pret omīti, a ju nu omīte nejauši uzčāpo tam "ātrabrucējam" vellapēdistam tieši pa sitienam ... Te tas pats, lai Dacīte brauc ar savi 85 km/h, bet beidzam piesipties BMW par viņa teiksim 110 km/h apdzenot Dacīti ... Jo faktiski jo ilgāk gaidīs tas "aiz-Dacītes" braucējs, jo lielāka iespēja ka aiz Dacītes jau būs "kolonna" , un tad jau to dzīs kāds vairs ne ar 110 km/h ...

uupis 7.janvāris 2025 16:55
0 0 Atbildēt

Es tikai nesaprotu kāpēc tu esi izdomājis ka Dacītei ir jābrauc ar 110? Es vienmēr esmu teicis ka man netraucē lēnāk braucošie, bet tu skabejevas stilā esi izdomājis ka tas nozīmē visiem braukt uz 60!

Te jau pilns iAuto ar ķērcējiem ka lēnāk braucošā Dacīte (Omīte ar speķīti) ir drauds visiem un ķērc ka ja nevar pabraukt ar 110 (Omīte nevar paklibot Daliņa ātrumā), tad lai nerādās uz ielas - un tu tajā skaitā tā esi ķērcis! Tad kad es saku ka tā ir diskriminācija tad tu un līdzīgie ķērc ka lēnākie diskriminē ātrumpārkāpējus, kas pēc būtības jau ir ABSURDS!

Pļurkt 6.janvāris 2025 13:43
0 2 Atbildēt

Krievijā ir reģioni, kur smagajiem uz šosejām limits ir 60.

Pļurkt 6.janvāris 2025 14:11
1 1 Atbildēt

Dalbajobs tu esi bijis un par dalbajobu paliksi, neatkarīgi no tā kādu niku uzrakstīsi!

BMW 6.janvāris 2025 13:52
6 0 Atbildēt

Nu bet ja tā padomā, ja visi sāks braukt godīgi, tad to Satiksmes ministriju varēs likvidēt ar visiem radariem kā nekam nevajadzīgu liekēžu iestādi!

ZZZZ 6.janvāris 2025 13:59
3 0 Atbildēt

Ja neievērosiet, maksāsiet, maksāsiet dzeltens jums tur vai zāļš un  +1 arī -1 arī. Aiziet.

uupis 6.janvāris 2025 14:17
4 12 Atbildēt

Ļoti labi - lai izdodas ieviest sodu no +1 -> un vēl vajadzētu atgriezt radarus Dzīvojmā zonā!

Mr_Rums 6.janvāris 2025 16:33
6 1 Atbildēt

uups -Briškena šunelis, atkal iekvekšķējās.

uupis 6.janvāris 2025 16:37
2 4 Atbildēt

Ne***rs krievu pakalpiņš un laizītājs, kuram likumi nav rakstīti!

ZZZZ 6.janvāris 2025 14:24
0 0 Atbildēt

Nu bet ja nopietni, +1 nez vai realizēsies. Uz tā jandāliņa fona labi ja tos 80 izstums. Bet pietiktu ar to EU regulu +7 spido kļūdu.

jobo 6.janvāris 2025 14:38
15 0 Atbildēt

Kārtējā darbības imitācija no satiksmes ministrijas puses, lai novērstu uzmanību no reil baltik un airbaltik problēmām.

W12 6.janvāris 2025 15:05
32 2 Atbildēt

Reāli policejiska valsts. Ierobežot, sodīt un bargi sodīt, radari, ātrumu zonas, stabiņi…Uhhhh…Uz kurieni mēs ejam? Tai pat laikā nav nekādu īpašu aktivitāšu ceļu infrastruktūras sakārtošanā vai uzlabošanā, lai tiem, kas ikdienā ir spiesti (“spiesti” laikam tagad būs īstais apzīmējums šiem murgiem) pārvietoties pa Latvijas ceļiem, to darīt būtu ērti, droši un ātri. Es apmēram iztēlojos, kāds būs brauciens no Rīgas uz Liepāju Ja tagad atļautais ir 90 km/h, tad pēc “0” tolerances ieviešanas lielākā daļa “pīļu gājienā” bakstīsies viens otram pēcpusē ielīduši ar 80 vai pat 70 km/h, lai tik nedod Dievs nepārsniegtu atļauto ātrumu par 1 km/h Kā mums patīk par sevi ņirgāties…Un šī vispār ir “pērle” - “ stāvlaukumu izbūve kravas transportlīdzekļiem, lai mazinātu risku satiksmes drošībai, jo šobrīd autovadītāji atpūtas brīžos kravas transportlīdzekļus novieto ceļa nomalēs un sabiedriskā transporta pieturvietās, atzīmēts SM ziņojumā”. Cienītie, jūs kaut kādi klauni esat vai? Jau gadiem posmā starp Rīgas-Liepājas šoseju un Jūrmalas šoseju pamestas un krūmiem aizaugušas stāv vairākas stāvvietas, kur kādreiz varēja apstāties smagās mašīnas Kādiem idiotiem bija jābūt, lai tās aizklapētu ciet ar betona bluķiem pirms tam vēl uzliekot zīmi “iebraukt aizliegts”. Un pēc tam paši brīnās, ka smagie slapstās pa autobusu pieturām un ceļa nomalēm, kur tas zināmu iemeslu dēļ nepavisam nav droši. Rakstā pieminēta zāles pļaušana gar ceļu malām Jūs ko, mūs autobraucējus par stulbiem uzskatāt? Tas taču ir pats par sevi saprotams Tai pat laikā joprojām tās pašas Rīgas-Liepājas šosejas malā stāv neaizvākti koki no pēdējās vētras. Izskatās ļoti krimināli - apzāģēti lielu koku stumbeņi rēgojas no grāvjiem tikai pāris metru attālumā no ceļa klātnes. Tas ir kas? Tas tiešām prasa no valsts miljonus, lai to visu aizvāktu un sakārtotu?

uupis 6.janvāris 2025 15:09
1 13 Atbildēt

A hulio tad uz Liepājas šosejas pagājušo vasaru sītās kā mušas? Nu viss - nemākat braukt taisnā posmā - būs jums mazāks ātrums - elementāri!!!

nee 6.janvāris 2025 15:19
3 0 Atbildēt

Tu vispār esi braucis pa Liepājas šoseju?

No Saldus līdz Liepājai viss ceļš vienos līkumos un, ja ir kāds taisnais gabals, tad tur ir uzbūvēti krustojumi ar aizliegumiem apdzīt.

Ja visa šoseja būta taisna, tad nebūtu nekādu problēmu un avāriju būtu mazāk.

0pis 6.janvāris 2025 15:56
1 0 Atbildēt

Kuru vainot? Tos kas nebūvēja ceļu taisnu kā olekti?

uupis 6.janvāris 2025 16:00
1 5 Atbildēt

Ak pagājušo vasaru sitās līkumos nevis tasnajos posmos - sapratu....

Video noskaties un tad parādi man kur tajos taisnajos posmos ir līkums!!!

www.youtube.com/watch?v=iE7qAtSpwPg

nee 6.janvāris 2025 16:26
5 0 Atbildēt

Un kā max atļautā ātruma samazināšana palīdzētu novērst šo frontālo sadursmi?

ZZZZ 7.janvāris 2025 9:59
1 0 Atbildēt

nee gājējiem, velo, speciālākai tehnikai, kas nespēj ātrāk pabraukt. Ceļš tikai iĀuto sporta 0-100kmh 3,7 sek! Pārējie grāvī nost no...

uupis 6.janvāris 2025 16:38
2 6 Atbildēt

Ceļš ir domāts visiem - tu saproti - VISIEM!!! Tu neesi vienīgais uz ceļa!!!

WALA 7.janvāris 2025 10:33
2 0 Atbildēt

Pāris idiņu nav nekāds rādītājs par Liepājas šoseju. Īpaši ja viena vispār bija dāmīte bez tiesībām ...

uupis 7.janvāris 2025 10:49
0 0 Atbildēt

Es domāju ka te tiek ieslēgta kolektīvā atbildība - sūdus sataisa daži, bet cieš visi!

Rexx 6.janvāris 2025 15:07
37 1 Atbildēt

Ierosinu Satiksmes Ministrijā atļaut darboties tikai tādiem personāžiem, kuriem ir:

# izpratne par ceļu satiksmi, 

# pieredze piedalīties ceļu satiksmē,

# spēja saprotami izskaidrot savu pieņemto lēmumu būtību,

# spēja uzņemties atbildību par savu lēmumu sekām.

Un jāatceras, sodu palielināšana nepalīdz.

uupis 6.janvāris 2025 15:12
1 14 Atbildēt

Palīdz - sodu palielināšana palīdz - tāpēc jau tu un pārējie brēc nebalsī - ķeras pie visādiem neloģiskiem argumentiem, lai tik nepalielinātu sodus un varētu pārkāpt kā iepriekš!!!!

Palielinās - nu un tu nepārkāp, tad nebūs jābļaustās ka sods par dzērumu neattur dzērājus no braukšanas - attur - iekrīt tikai pilnīgie zābaki!

hm 6.janvāris 2025 15:37
9 1 Atbildēt

Neaizrijies, Neapvemies! 

Putnu un zvēru dārzs.

uupis 6.janvāris 2025 16:09
1 7 Atbildēt

Pats neapvemies - kur tad tu biji kad ieviesa kriminālatbildību par dzērumu - kārtējā pālī gulēji salātos???

REXX 6.janvāris 2025 15:44
23 2 Atbildēt

Personīgi tev, uupi,- tieši es nepārkāpju ātruma ierobežojumus- nav nepieciešamības. Problēma ir tajos auto vadītājos, kuri ir panikā no domas vien, ka spidometra bultiņa pakāptos virs aplī iezīmētajiem attiecīgajiem nepārkāpjamajiem cipariem, un arī navigāciju nelieto, lai zinātu savu reālo kustības ātrumu, līdz ar to rada spriedzes situācijas uz ceļa. Bet tev, acīmredzot, to nav jēgas skaidrot. Iedzer savu tabletīti un esi rāms.

uupis 6.janvāris 2025 16:05
1 10 Atbildēt

Tas jau tev vajag tabletīti jo tev tur rēgojas visādas spriedzes situācijas un kā sliktam dejotājam visi citi traucē braukt! Man nav problēmu un nav spriedzes situācijas jo man nav pedāļpiedziņas nemotorauto atšķirībā no tevis!

Rexx 6.janvāris 2025 16:12
5 0 Atbildēt

Ai, nesatraucies. Diez vai citiem ir saistošas šādas sarunas, kur tu mēģini sākt citiem "uzbraukt" un izsaki nepamatotus apgalvojumus. Ej ar mieru!

uupis 6.janvāris 2025 16:15
0 5 Atbildēt

ĀĀĀ - tas ka tev stūrējot ir spriedzes situācijas un brūna strīpiņa biksēs ir nepamatots uzbrauciens? Pats jau atzinies!

uupis 6.janvāris 2025 16:17
0 4 Atbildēt

Vēlreiz priekš Rexx - ūpim netraucē ne lēnāk braucošie ne arī šūmaheri! Ūpis var braukt gan kā šūmahers gan kā opis - kā vajag un kā patīk!

Rexx 6.janvāris 2025 21:59
6 0 Atbildēt

Atvaino, līdz tavam līmenim nenolaidīšos. Nav manos plānos sarunāties ar prāta spēju neskartu radību. Bet gan jau arī tev ir kāds derīgs pielietojums. Nu, kaut vai meža dzīvniekus no kartupeļu laukiem aizbiedēt. Ej un atrodi sev vietu. Mierā.

Krotow 6.janvāris 2025 23:00
5 0 Atbildēt

Viņa uzdevums nav prātot, bet gan aizrunāt opnentu līdz stadijai kad tas vnk atmet ar roku, nospļaujas un pamet tēmu. Te vietā teiciens par kaušanos ar cūku, kur beigas jūs abi esiet nosmērēti ar mēsliem un pie kam cūkai šis process patīk.

uupis 7.janvāris 2025 7:30
0 4 Atbildēt

Nu bet ja oponenta vienīgais arguments ir "Satiksmes noteikumi un sodi nav taisnīgi" - kā tādam atvērt acis?

qwerty 6.janvāris 2025 19:53
7 0 Atbildēt

Ko taisnojies uupi? Tak reci, ka nevienam neinteresē.

uupis 6.janvāris 2025 21:53
0 5 Atbildēt

Es protams saprotu ka šņabis paņem loģiku, bet es gribu palūgt lai tu iztulko savu dziļo domu!

Kanibaals 6.janvāris 2025 15:12
4 0 Atbildēt

Drošs ātrums ir 0km/h.

Sergejs 7.janvāris 2025 8:55
2 0 Atbildēt

Pilnīgi drošs nav, bet maksimāli tuvu tam😁

 Ir jāaizliedz braukt pa LV ceļiem, tad nebūs arī avārijas, kā arī sodīšanas process būs maksimāli atvieglots - ja kāds brauc tad automātā sods un  miers.

 Priekš tiem kas tankā - sarkasms.

eseris 7.janvāris 2025 16:17
1 0 Atbildēt

noteikti nav drošs.  Man stāvošam ("0"  km/h)  pretī braucošs mudaks uzbrauca un sasita 3 autiņus.(arī stāvošus pie luksofora)

Bils 6.janvāris 2025 15:27
6 0 Atbildēt

Parakstu vākšana PRET jau tiek organizēta mana balss.lv?

john 6.janvāris 2025 15:39
17 0 Atbildēt

Vajadzētu vākt parakstus par satiksmes ministrijas atlaišanu.

Sergejs 6.janvāris 2025 16:02
6 0 Atbildēt

Labāk par aizliegšanu (ja jau šiem tik dikti pašiem patīk visu ko aizliegt😁) - citādi atlaidīs vienus aunus,  pieņemot vietā  lielākus un būs vēl jautrāk, neies tak pieņemt darbā valsts pārvaldē pēc principiem ko REXX ir pāris komentus augstāk aprakstijis.

Freijers 6.janvāris 2025 16:23
7 0 Atbildēt

Klasika, ko minēju "nepārkāp un nebūs jāmaksā" tupus sedētājiem, dzeltenā lietus mīlētājiem - kolīdz dirškens dabūs 0 toleranci, tā samazinās atļauto ātrumu un losjoni maksās dubultā, jo no pirkstiņa jau visu var izzīst - tas nav droši, tur tikai 1 josla (vairumā LV ceļu), tur kkādi sūdi, utt. Turklāt tas sm īblis meir@ans dirš konkrēti - kāda vajadzība pēc masveida samazinājuma, ja jau tagad ir veseli posmi, kur ir 70, 70 zona, utml.....jeb arī tad 90 ir tikai 2+2 ceļiem, kādi LV ir veseli pieci. Zīmīgi, ka havajas papīra "stratēģijā" nav neviens vārdiņš par insfratruktūras uzlabošanu, lai pārvietoties var ātrāk - arī "turboapļi" un tie 90grādu līkumi ir domāti čakarēšanai, nekas vairāk. Kopumā jāsaka, ka jo ātrāk dirškenu izsvilps(un tas notiks), jo visiem autovadītājiem labāk !

uupis 6.janvāris 2025 16:43
2 14 Atbildēt

Eu bet varbūt atceļam arī sodus par zagšanu un par izvarošanu! Tas taču ar nav nekas slikts jau aiznes slikti pieskatītu Freijera naudas maku vai aizdzen automašīnu! Nesaprotu - kāpēc nedrīkst zagt - vajag labāk sargāt savu mantību! Tātad atceļam sodus par zagšanu!!! Kurš par???

Freijers 6.janvāris 2025 20:55
9 0 Atbildēt

Ārstēties aizej.

uupis 6.janvāris 2025 21:59
1 4 Atbildēt

Tobiš vārdiņam AIZLIEGTS ir vairāk kā viena nozīme un to izskaidro dakteri? 

Tev kāda atzīme bija skolā Latviešu valodā? Skolotājas lineāls pa pirkstiem? Tāpēc tu lej betonu ka sods par aizlieguma pārkāpumu ir nepareizs un vērsts pret cilvēcību?

650 6.janvāris 2025 22:38
29 0 Atbildēt

Cien.uupi, tev tagd ira kādi 2 pamat vari-anti.bVainu "izprast situāciju" un savu enerģiju novirzīt vispārējo Cilvēktiesību jomā, vai nu vnk kļūt (nostiprināties?) par tā dēvēto "noderīgo idiōtu".

uupis 7.janvāris 2025 3:35
0 0 Atbildēt

Aber lūdzu - stāsti vien tālāk ka vārdam AIZLIEGTS ir 55 nozīmes!

0pis 6.janvāris 2025 16:26
3 0 Atbildēt

Nez, līdz vakaram būs 100 komentāri par šo mūžam  neizsīkstošo tēmu? 😳

uupis 7.janvāris 2025 10:49
0 0 Atbildēt

Ir!

wons 6.janvāris 2025 16:52
1 6 Atbildēt

Ja kāds no SM lasa, tad provincē uz visiem grants, zemes ceļiem vajadzētu 70km/h un tas jau būtu daudz.

ak 6.janvāris 2025 18:30
9 1 Atbildēt

Nu tak velcies pa tiem zemes ceļiem kaut uz 50, kas tev neļauj?  Tikai liec citus mierā! Kas mācēs, tie brauks kaut vai uz tiem pašiem 80. Nav visi braucēji jāpielāgo Prokrusta gultai!

650 6.janvāris 2025 17:45
15 0 Atbildēt

Te nav (vairs,jau sen..) runa par kādiem tur reāliem pasākumiem tieši Satiksmes drošibai.Runa ir (jau labu laiku/kā..) par absolūti NEKAUNĪGU cilvēku čakarēšanas mehānisma īstenošanu dzīvē.

Ierēdņi,ministri,"lēmēji",- tie visi (jau labu laiku kā..) ir ārpus jebkuras konkurences. Nevienam LOham vienkārši nav ne mazāko iespēju (un ne kaut minimālāko cerību) līdz viņiem "aizklauvēties".Nozīmīgu lomu spēlē arī jebkurā valstiski svarīgajā pasākumā neiztrūkstošie "Ņoderīgie idioti", kuri vienkārši nejēdz, par ko īsti runa.Viņi domā, ka visi šie te ārprāta lēmumi nekādi neattieksies personīgi uz viņiem.Gluži kā nupat nesen  (labi situētie) motociklu īpašnieki "atskārta", ka jaunaiss octa likums tomēr attieksies arī uz viņiem.

Vai te kāds/kādam kko "zog"- nu protams, ka nē! Tikai LOhi var lietot šādu nezinātniski trulu jēdzienu.Ja Tu esi (praktiski būdams Valsts darbā..) varonīgu 4g laikā "nopelnījis" appaļo Muļļonu un ja "zem" tevis ir vēl 342 cilvēku birojs ar relatīvi līdzīgiem "ienākumiem",un Jums kopā jau ir izdevies "ieņemt" 160 muļļonu apmērā- nu nēe, tas nav vairs tik vienkārši nodefinējams.Jo šādai kosmiskai bezkaunībai NAV vēl izdomāts daudzmaz "zinaātnisks" nosaukums.Tā ka Lohiem/dūmus/sejā un "parovozs" tik trauc uz Priekšu! Jā.

Piespiedu kārta 6.janvāris 2025 18:46
2 0 Atbildēt

Tak vispārējā ātruma samazināšana būs klaja elektromobiļu pa šoseju brauktvarēšanas ātruma piespiedu uzspiešana publikai.

ZZZZ 7.janvāris 2025 10:07
1 0 Atbildēt

Arī, jā variants. Ja pazeminās jauno vadītāju brauktspējas līmenis, tad samazinām plūsmas ātrumu. Tā teikt lai īpaši apdāvinātajiem nečakarē plūsmu...bezgalīgi galīgo plūsmu. Un diemžēl visas modernās palīgsistēmas un daudzie e krāni to tikai pasliktina, īpaši tiem, kas jau tā švaki ar orientāciju iekšā auto un cēļ apkārtnē.

Krotow 7.janvāris 2025 22:48
0 0 Atbildēt

Ar piebildi - runa ir par elektriskajām kurpju kastē, kurām ap 60 braucot kalnā jau vadi kūp. Ķīnas auto izstrādājumi.

404 6.janvāris 2025 18:52
8 0 Atbildēt

Sākumā būtu jāatrisina problēmas, kas radušās saistībā ar Rail Baltica projektu.

Tolerance pret Satiksmes ministriju šādā situācijā būtu jābūt minimāla, jo iepriekšējās kļūdas nav pieļaujamas. Šobrīd izskatās, ka uzmanība tiek novērsta uz nepamatotiem grozījumiem, radot iespaidu par rūpēm par drošību.

650 6.janvāris 2025 19:11
3 0 Atbildēt

Nenko nekur nevar "novērst", iepriekš nenovienojoties par (novēršanas) nosacījumiem.Tu novērs šo, bet es (tev) novērīšu šhito.Es/tevi cienu, tu/mani arī- tātad Abi (Visi..) esam Cienījami Cilvēki (CC) Jā.ā.

Tā kā vienoties nava viegli (akamtagadviegli..) tad (lai vienošanās novienotos maximāl produktīvi) ir jānovērš Lohu uzmanība gan no vienošanās procesa, gan arī no paša vienošanās priekšmeta.

ps.-,vēlāk būs jāpapēta,kas konkrēti par šo ir "sacīts" tajā slavenģeniālajā (c)2006! Loh(kultivācijas) rokasgrāmatā

Vernons 6.janvāris 2025 19:35
0 0 Atbildēt

Tevis minētais ir Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 4. punktā! Kāpēc nedarbojas? Tā dēļ ka policija to nevēlas! Bet velti! Likuma "Par policiju" 4. pants nav atcelts!!!

650 6.janvāris 2025 20:11
4 0 Atbildēt

Tas ir pārāk sarežģīti.Abi šie panti ir pārāk vispārēji.Pašsaprotami vienīgi kādiem daudzmaz godīgiem cilvēkiem (lohiem).Jebkurš daudzmaz prātīgs "jurists" atradīs (pamatos) kādu "savu" iespēju to citādi iztraktēt vai pat apzināti neizpildīt.

Par šo te (jau 2x prasīto!!) nulles toleranci Saeima jau 2x iedeva kurvīti.Bet nee- absolūtā NEKAUNĪBĀ šo pašu var "pieprasīt" kaut vai vēl neierobežotu skaitu reižu.Un NAV cerību, ka vienureiz tas tiešām neizies "cauri".Jo visiem būs jau piegriezies un "apnicis". Cilvēkjāāanas dižmehānisma un  ierēdņu nekaunības "īstos" (patiesos) apmērus mēs vēl tikai gatavojamies apjaust! Autobraucējiem (un lohiem kā tādiem) vairs nav reālu "aizstāvju",tā ka nāksies vien samierināties.Paskat, ko šodien te tas "citkārt/kareivīgais" ekakonomists Viktors "mums" stāsta!

Vernons 6.janvāris 2025 19:32
1 1 Atbildēt

Ceļi bez ātruma samazināšanas un ieskrējiena joslām!

Virzienrādītājs pēdējā brīdī!

"STOP" signāls CSN  "ar augšup paceltu roku"!

Ar "Distanci" atceļ CSN kā tādus!

uupis 6.janvāris 2025 22:01
0 1 Atbildēt

Sētas vīna konvencija pamodās!

Vernons 6.janvāris 2025 22:24
2 0 Atbildēt

CSDD noziedznieks iesmilkstējās!

uupis 7.janvāris 2025 3:39
0 1 Atbildēt

Tak tu jau apķēzījies tad, kad mēģināji pierādīt ka Jelgavas ielas oopis ir nevainīgs!

HE 6.janvāris 2025 21:12
6 2 Atbildēt

LV visa vaina ir ceļu infrastruktūrā, tādu ''neceļu'' nav nekur eiropā, katru reizi kad ar auto atgriezies brīnumzemē  sajūta, ka esi kaut kādā izdzīvošanas poligonā...

uupis 6.janvāris 2025 22:16
2 5 Atbildēt

Neesi ievērojis ka pa ārzemju lielceļiem tu brauc ievērojot pat 30 zīmi, bet uzbrauc uz lauku ceļa un sāc rūkt par to ka nav asfalta līdz taviem Purva Bebriem!

Teslists 6.janvāris 2025 22:42
4 2 Atbildēt

Ko tu tur murgo vecais pajoliņ. Kad pēdējo reizi esi bijis rīga ko? Kur tu tur ceļus redzi?

uupis 7.janvāris 2025 3:41
0 3 Atbildēt

Nu bet nebrauc ja jau nav ceļu!

Teslists 7.janvāris 2025 6:18
6 0 Atbildēt

Klausies, ujobān. SM tiešais uzdevums ir uzlabot ceļu infrastruktūru. Jeb kalpot sabiedrībai. Nevis kāst naudu no sabiedrības. Understender? Nē? Slikti tev.

uupis 7.janvāris 2025 7:35
0 2 Atbildēt

Tev tiešām IQ ir bērnudārza līmenī, ja jau domā ka ceļazīmes uzstāda SM, vai arī ka sodi par pārkāpumiem ir naudas kāšana! Tu elementāras lietas nespēj salikt kopā!

650 6.janvāris 2025 21:24
2 0 Atbildēt

Šis ir ,jā.Tu (es) ka braucam tajā "europopā",esam visnotaļ labvēlīgi un toleranti un izveicīgi.Piedodoši,saprtotoši , UN līdzcivēku "atbildesreakciju" saņēmuši,iedvesmoti uz "vē/labāku" uzvedību.

Bet te tu ko ieraugi atgriezies Dzimtenē- grectālē tev fundaMentāli "nodreb zobi",līdz Bauskai tev vismaz 2x kāds stūrē purnā, līdz rīgai tu rīta pustumsā vispābā neredzi pa kurieni tu Brauc.Plus vēl tev "jārēkinās" ar kādiem vietējajiem profī-Lohiem, kuriem pilnīgi kkpd, ka tu tur esi tos savus tos 5k novilcis bez neviena starpgadījuma vai pat kāda vērāņemama "personkonflikta". Jā.

650 6.janvāris 2025 23:48
0 0 Atbildēt

Lasi kā nelasi- gandrīz ikatrā teikumā kāda Patiesība.., pants 10tais (tas beidzami/apkopojošais)..- "Netaisnība" -  Kā pēc (kāpēc??) vieni palielina (daudzkāršo!) savu varu, resursus,privilēģijas, bet citi to visu zaudē??  Tāpēc ka vieniem (tiem Pirmajiem) tas vajadzīgs kā (izdzīvošanas) nepieciešamība, bet tiem "otriem" tas tiek iedalīts "pēc iespējas" (tā kā tāda random/veiksme- grūti tulkojams jēdziens..).

"Iecietība" pret pašu lohkultivācijas netaisnību- tas nav nekas vairāk, kā vienkāršs bailīgums...kaut gan (principā) nevarētu būt (nebūtu pieļaujama?) iecīetība pret esošās "varas" nelietīgo,cietsirdīgo un (morāli)/pelēcīgo būtību.

Tos Lohus, kuri ir (būs) apzinājušies savu "vietu/passaulē" un atteikušies pieņemt (dižā lohkultivācijas mehānisma) piedāvātos (lohkultivācijas) noteikumus- tos "sagaida" tā dēvētā "partizānu" cīņa, "pagrīde" un "iekšējā" (cilvēkbūtistiskā?) "emigrācija" (turpmākā "dzīvošana" kādā tādā savā/citā? "pasaulē"??) ...

Ja Lohs (beidzoot?) to visu Dižo lohkultivācijas "sistēmu" sajūt kā savu "ienaidnieku"- viņš pret to "izstāda" savējo "pigu/kabatā".. (jo?) tas ir viņa VIENĪGAIS ierocis... censura.ru/articles/lohi.htm

jazzman 7.janvāris 2025 0:07
9 0 Atbildēt

Šis SM ''izvērtējums'' lieliski demonstrē atbildīgo institūciju-SM un CSDD darboņu pilnīgo nekompetenci.Visi piedāvātie ''pasākumi'' nav nekas vairāk,kā ar laupīšanu apvienota vētrainas darbības imitācija,turklāt neefektīva.Satiksmes organizācija vietām ir zem katras kritikas,tāpat,kā infrastruktūra-tas jau pirmkārt.Otrkārt-lai piežmiedz visus šitos blogerus un influencerus,kas sēž telefonos un taisa tās ''tiešraides'' ,braucot pie stūres-tādi ir aizņemti,nevis r auto vadīšanu,bet gan ar to,lai labi izskatītos kadrā  un bieži vien pat neredz,kas notiek apkārt-un tādu ir saradies visai daudz.

ZZZZ 7.janvāris 2025 10:16
1 0 Atbildēt

jazz man nav bail no blogeriem ja braucu godīgi, zolīdi, bet ātri! Apdzenu laicīgi rādot arī signālUS, negriežu atpakaļ joslā purnā, ne tam ne šitam! Nestresinu citus stūrētājus ar šķūrēšanu, iebraukšanu/nozagšanu kā distances tā manevra. Utt ucc. Lai visiem labs prāts, citreiz parādu kādu 👍👌un blakus joslā stāvēt braucējam smaidīgāka seja parādās. iĀ tāda mana prakse un pieredze. Kā saka te viens biedrs, ārējās zemēs visi daudz smaidīgāki, kā mēs nejauši ievērojuši, esam braucam?!

mix 7.janvāris 2025 0:07
9 0 Atbildēt

Es, savukārt vēlos nulles toleranci pret satiksmes ministriju par FailBaltic 1 un FailBaltic 2 nodokļu maksātāju naudas izpļekarēšanu un konkrētu lēmumu pieņēmēju redzēšanu uz apsūdzēto sola, par publisko līdzekļu nesaimniecisku un bezjēdzīgi iztērēšanu. Fakts ir viens, kā koalīcijā kāds sāk braukt virsū kādam no FailBaltikiem, tā īsā laikā no SM parādās kārtējais sviests un sabiedrības tracināšana satiksmes jautājumos. Tādā politiskā purvā dzīvojam! Varbūt nākamajās vēlēšanās tauta tomēr attapsies un savu izvēli balstīs konkrētu politisku spēku lēmumos un rīcībās, ne tukšskanīgi skaistos solījumos. Piemēram, manu balsi nedabūs neviens politiskais spēks, kas absurdi nobalsoja parobilgātu OCTA visiem transportlīdzekļiema, arī sezonāliem!

650 7.janvāris 2025 0:33
5 0 Atbildēt

Tavu balsi?? Da kam tā vispābā interesē..Tas taču ir senpārbaudīts mehānisms,jau kopš krievu bandītu laikiem! Dūmus/acīs, un jebkuru lohu var nokautēt un/vai pilnībā izģērbt! PROTTTAMS, ka LV "krējum sabiedrībā" vienkāši NAV palicis teju neviena (ne pat teorētiska) "kandidāta",kurš pret šo farsu vispābā kau kko varētu (vai pat Gribētu!) "iebilst".Un "noderīgie idiōti" apstiprinās jebkuru nejēdzību!

33 Varoņ Gādu laikā (potenciālajā loh tranzīt valstī!)  NAV uzbūvēta neviena normāla šosseja! Stabiņi (kā Ārpuspilsētas ceļu Drošibas elements) tika "reabilitēti" tikai pirms pāris gadiem! NAV gandrīz neviena "pieķertā" par nepārtrauktās līnijas šķērsošanu un/vai APZINĀTU purnābraukšanu! Nav!

Manis/pēc, lai nāk jebkurš no "bijušajiem", kurš vienureiz saņemtu saujā/olas un pateiktu, ka nu beidzot 1reiz "Pietiek"...

Krotow 7.janvāris 2025 22:55
0 0 Atbildēt

Visāda kalibra politikāņiem un valsts ierēdņiem labas prakses veicināšanai jāievieš metode ko Šeklija "Ceļojumā uz Tranaju" lietoja Tranajas valsts iestādēs. Kaklā uzkārta nenoņemama radiovadāma bumba, kas iet gaisā, ja sūdzību reģistrā par konkrēto politiķi vai ierēdni ienācis noteikts skaits pamatotu sūdzību. Nav ne bezgalīgu skandālu ne "zelta izpletņu" ne iespējas ka minētais kadrs partiju rokādēs atkal ievēlēsies un turpinās vecajā garā.

James Bong 7.janvāris 2025 9:32
3 1 Atbildēt

Padomju Latvija 2.0

uupis 7.janvāris 2025 10:54
2 2 Atbildēt

Tu neesi bijis padomijā - tā kā nedirs! Tad šoferim ar stāžu līdz 2 gadi bija ierobežojums 70 un dzērājiem numurzīmes sākās ar burtu П..., kā arī soda punktu vietā bija talons - 3 caurumi talonā un tiesības nost!

Un tad tu nedrīkstēji pat gaudot ka kāds pa šoseju brauc ar 60 un traucē tev!

Krotow 7.janvāris 2025 22:50
0 0 Atbildēt

Nevis 70, bet 80.

Soferis 7.janvāris 2025 11:27
1 0 Atbildēt

Vergi jau nesaprot ka šādas idejas ir arī darba imitācija valsts pārvaldē. Vienu dienu pieņem likumu otru dienu atceļ. Galveinais process un ka alga nāk. 

Bet īstenībā valstij vajag tikai mūsu naudu, un jo vairāk jo labāk!!!!

eseris 7.janvāris 2025 16:28
0 0 Atbildēt

Lasu un ar otru pusi jūtu ka vajadzīgas būtu vēl kādas konvencijas parakstīt (vēlams ar vārdu "Baltic" saistītas) -

brikšēnam aiejot nebūs citādi ar ko atskaitīties nebūs . . .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rīt pirmizrāde modernizētajam Škoda Enyaq un Enyaq Coupe (+ VIDEO) 2

Gaidot oficiālo Škoda Enyaq and Enyaq Coupe pirmizrādi, kas notiks rīt, 8. janvārī, Čehijas autoražotājs publicējis video, kurā atklāj dažas savu jaunumu detaļas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām elektrisko Mercedes G klasi (+ VIDEO) 1

Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena veida G mums vēl nav trāpījusies, un tā ir pilnīgi elektriska. Šoreiz TV Autoziņās braucam ar G580 jeb jauno elektrisko G klasi. I Lasīt vairāk

 

Darbu sāk vilcienu savienojums Viļņa–Tallina (+ VIDEO) 12

Darbu sāk jaunais vilcienu savienojums – turpmāk pasažieri ar vilcienu varēs ērti nokļūt no Viļņas līdz pat Tallinai. Vēl pirms vagoni uzsāka kustību, ļaudis publiskajā telpā izteica neizpratni par ieguvumiem no šāda savienojuma, jo, izmantojot autobusu, šis pats ceļš ir ātrāks un lētāks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ Kā brauc modernizētais Subaru Forester(+ VIDEO) 1

Subaru Forester ir automašīnan visām sezonām un jebkādiem ceļiem un bezceļiem. Kā ierasts pēdējos gados, sestās paaudzes modelis vispirms parādījās Ziemeļamerikā, bet gadu vēlāk nonāca arī pie mums - kā allaž, ar pavisam citiem motoriem, bet to pašu pastāvīgās pilnpiedziņas tehniku. Kas tad īsti mainījies? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti