F1 jaunās sezonas spēkrati III daļa: "Marussia" un "Lotus" (+ foto)

 
Norberts Dambis speciāli iAuto | 25.februāris 2014 16:38

Noslēdzošajā jeb III daļā par F1 jaunās sezonas spēkratiem aplūkosim Marussia un kā pēdējo atklāto - Lotus formulu.

Foto: formula1.com

Marussia MR03 - Marussia ir vairāk  kā gandarīti par sadarbību ar jaunajiem tehniskie partneri Scuderi Ferrari, kuri komandu apgādās ar jaunajiem 1.6 litru V6 turbo dzinējiem, KERS sistēmu, pilnu transmisiju un dažādas papildus sistēmas labākai sacīkstes aizvadīšanai.

„Mēs esam vairāk kā gandarīti par mūsu jauno sadarbību ar Scuderi Ferrari,” sacīja komandas direktors Džons Alfreds Būts (John Alfred Booth). „Viņi ir profesionāļi un ir pilnībā atbalstījuši mūs no paša sākuma. Tur ir lieliska sadarbība starp divām tehniskajā grupām visās jomās un tas ir liels izaicinājums integrēt jaunu formulas dzinējspēku salīdzinoši mazpieredzējušai komandai.”

Marussia, kuri konstruktora kausā finišēja 10. Vietā, neiegūstot nevienu punktu, saglabājusi iepriekšējās sezonas pilotu sastāvu – francūzis Džules Bianči (Jules Bianchi) un brits Maks Čiltons (Max Chilton)

„Džulesa un Maksa paturēšana komandā ir artkārtīgi vērtīgs solis sezonā, kurā viss ir kā miglā tīts,” sacīja galvenais komandas inženieris Deivs Grīnvuds (Dave Greenwood). „Tai pašā laikā tas padara tālāko lēmumu pieņemšu daudz vieglāku, jo no efektivitātes viedokļa mums ir divi jauni un perspektīvi bracēji, kuri palīdzēs komandai tikai izsisties.”

Foto: formula1.com

Lotus E22 – Lotus kā pēdējā komanda prezentēja savu formulu, kas notika otrajos pirmssezonas testos Bahreinas trasē, kur formulas ātrumu demonstrēja Romeins Grožāns (Romain Grosjean).

Pēc pirmajiem formulas testiem Bahreinā atklājās dzinēju defekti no galvenā komandas dzinēju piegādātāja, Francijas autobūves kompānijas „Renault,” taču par cik komanda atšķirībā uz citu komandu fona kilometrāžas ziņā nav daudz zaudējusi, cer atgūt noslēdzošajos testos, kuri notiks no 27. janvāra-2. martam, Bahreinas trasē.

Līdzīgi kā „Williams,” arī „Lotus” ir skopa savos komentāros par formulu, jo gatavošanās testiem un sezonas pirmajam posmam komandai medijiem neatliek laika tikai uzsverot faktu, ka visas tehniskās izmaiņas jau ir zināmas un sezonas būs neparedzama.

Komanda savu pirmssezonas posmu uzsāka bez tā komandas vadītāja Ērika Buljē (Eric Boullier), kurš nu jau atrodas „McLaren” komandas paspārnē kā sacīkšu direktors, ko apstiprina arī pats francūzis. Uz doto brīdi pie komandas „stūres” atrodas tās līdzīpašnieks Džerārds Lopez (Gerard Lopez).

Foto: f1fanatic.co.uk

Foto: f1fanatic.co.uk

Citi raksti no šīs sērijas:

F1 jaunās sezonas spēkratu apskata I daļa šeit

F1 jaunās sezonas spēkratu apskata II daļa šeit

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Toyota Camry 2024 jau 9 paaudze no 1982.gada 2.5 L, 230 Zs, 4.8L uz 100, cena no 38 600 līdz 46 500 (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Uz Vanšu tilta gājis bojā motociklists - policija lūdz atsaukties aculieciniekus 3

Vakar, 2. oktobrī, ap pulksten 15.30 Rīgā, uz Vanšu tilta pēc policijas rīcībā esošās sākotnējās informācijas motocikla “Cagiva Raptor” vadītājs, braucot virzienā no Citadeles ielas puses uz Slokas ielu, netika galā ar transportlīdzekļa vadību, iebrauca tilta nožogojumā un krita. Ceļu satiksmes negadījumā bojā gāja motocikla vadītājs. Lasīt vairāk

 

Mercedes varētu svītrot krosoverus GLC un GLE

Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz plāno samazināt savu modeļu klāstu, kas šobrīd sastāv no 40 modeļiem un virsbūvju variantiem. Lasīt vairāk

 

Saražoti 100 miljoni Hyundai

Dienvidkorejas autobūves uzņēmumam ir pamats lepoties – visā pasaulē 57 gadu laikā ir saražoti 100 miljoni Hyundai automobiļu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti