(!) 7.februārī - otrais «Lielais Orientēšanās Brauciens» (papildināts) 130

6.februāris 2009 15:00

6.decembrī Iecavā tika dots starts lielākajam iAuto portāla organizētajam orientēšanās braucienam - «Lielajais Orientēšanās Brauciens».

Kā jau rāda pats nosaukums, tas bija plānots kā pamatīgs pasākums. Un tas arī izdevās. Kopā uz starta stājās 81 ekipāžas, finišēja - tikpat. Dalībniekiem vajadzēja atrast un nofotografēties 66 punktos, kas izvietoti 10.000km2(!) lielā platībā, Lietuvu ieskaitot. Vidēji dalībniekiem 10 stundās vajadzēja veikt 600 kilometru garu distanci.

Arī 2009. gadā notiks vēl viens vai vairāki šādi pasākumi - pirmais no tiem - 2009.gada 7.februārī. Arī šoreiz pasākuma plāns līdzīgs  - 9 stundās jānobrauc aptuveni 600-800 kilometri, jāatrod un jānofotografējas aptuveni 60-70 punktos. Dalībnieki apmeklēs dažādas interesantas vietas, kurās, visticamāk, nav bijuši - dažādus kultūrvēsturiskus objektus, bijušās PSRS armijas karabāzes utt. Plānotā teritorija (kas tiks precizēta) Vidzeme. Starts/reģistrācija pirms Iecavas kafejnīcā "Saulgoži", tikai "darbības zona" - uz otru pusi - uz austrumiem.

Piedalīties var ar jebkādu vieglo automobili, kuram ir izieta CSDD TA, kurš aprīkots ar CSN paredzētajām "lietiņām". Ekipāža sastāv no kā minimums 2 cilvēkiem, bet var būt līdzbraucēji - tik, cik atļauj CSN (un drošības jostas). Obligāta prasība - digitālais fotoaparāts, kurš spēj uzņemt vismaz 70 fotogrāfijas.

Pasākuma uzvarētājiem - reālas (noderīgas) balvas no iAuto.lv un atbalstītājiem.


Dalībnieku auto pirms LOB I starta.


Precīzāka informācija:

7.februāris
8:00 - 9:30 ierašanās, reģistrācija, kafija/tēja, TK - kafe Saulgoži, pirms Iecavas
9:45 dalībnieku sapulce
10:00 pirmā auto orientēšanās starts
19:00 pirmā auto orientēšanās finišs - kafe Saulgoži, pirms Iecavas

Katra ekipāža saņems divus talonus, par kuriem turpat kafejnīcā varēs saņemt kafiju/tēju/buljonu un pīrādziņu. Talonus varēs izmantot vai nu pirms starta vai pēc finiša.

Līdzi jāņem - labs garastāvoklis, izdrukāts un aizpildīts dalībnieka pieteikums, precīzs pulkstenis vai hronometrs, mobilais telefons (LMT), 2,00Ls izdevumiem, nauda degvielai, digitālais fotoaparāts, lineāls, vēlams cirkulis, rakstāmais, transportieris vai kompass, var noderēt arī lukturītis, kā arī ļoti vēlama Jāņa Sētas Latvijas karte (reģions Iecava - Salaspils - Ērgļi, Koknese, Ērberģe). Pusdienas ēdīsiet paši, mēs piedāvāsim vietas, kur to var izdarīt (varat ņemt līdzi savu). Neaizmirstiet saģērbties attiecīgi laika apstākļiem!

Starta vieta (apzīmēta ar "P") - kafe "Saulgoži" stāvlaukums:




Lai būtu ieskaits iepriekšējā pasākumā - varat apskatīties katras ekipāžas maršrutu interaktīvajā kartē (real time).

Tiekamies 7.februārī!

iauto@iauto.lv
 
Visi komentāri
 
265144. viesis 23.decembris 2008 9:07
0 0 Atbildēt

Dumju cilvēku izpriecas :D

265147. viesis 23.decembris 2008 9:22
0 0 Atbildēt

Kā tad priecājas gudrie?

265150. viesis 23.decembris 2008 10:09
0 0 Atbildēt

A kas krempj, ka tevi ap******* - bērn!!

265158. viesis 23.decembris 2008 11:28
0 0 Atbildēt

Uij, kur forši. Atkal kāds paliels pasāciens. Nākamajā nedēļā FOTORACE III :))

pilns febrālis :) Nice.

acidburn

265162. viesis 23.decembris 2008 12:05
0 0 Atbildēt

gudrie paņem stipro alu, lēto šņabi, nofraktē kādu ūķi ko lepni sauc par viesumāju, aizvem visus stūrus un pēctam pusgadu viens otram lielās cik viņi kruti un anonīmi izgāž žulti par savu neveiksminieka dzīvi, jo nevar atļauties samaksāt dalības maksu, ieliet drusku degvielu un lai lasītu karti vienkārši pitrūkst smadzeņu

265192. viesis 23.decembris 2008 16:29
0 0 Atbildēt

kas ir fotorace

265236. viesis 26.decembris 2008 19:10
0 0 Atbildēt

Jā kur var pieteikties Fotoracē? Guntars

265264. viesis 28.decembris 2008 19:21
0 0 Atbildēt

Par fotorace:

lapa: www.mydrive.ch

username: fotorace

parole: dalibnieks

tur visa info.

acidburn

265289. viesis 29.decembris 2008 9:53
0 0 Atbildēt

Vai Grande Extra atlaides kā pagāšējā LOB iAuto Rallye dalībniekiem 2008 arī saglabājas?

Redaktors 29.decembris 2008 10:50
0 0 Atbildēt

Šoreiz atlaides nebūs. Tās gaidāmas uz nākošajiem posmiem.

265315. viesis 29.decembris 2008 12:02
0 0 Atbildēt

Red!!!

Vai ir saplānots iAuto nākamā gada kalendārs? Gribas norezervēt savlaicīgi, kamēr kalendārs vēl vairāk balts nekā pierakstīts. :) Pieaugušu cilvēku nelaime - plānot gadam uz priekšu, bet tas, bez šaubām, palīdz.

Redaktors 29.decembris 2008 13:15
0 0 Atbildēt

Kalendārs drīz būs.

265436. viesis 5.janvāris 2009 11:36
0 0 Atbildēt

Labrīt, Laimīgu aizgājušo Jauno gadu!!! :)

Publika vēlas kalendāru... Negribas būt tam nūģim, kam aiz neko darīt te jānāk kasīties par šo šķietamo sīkumu, bet būtu labi zināt, cik no lietām, kuras jau nepārplānojami saliktas 2009.gadā manā (dažu citu) plānotājā, pārklājas ar iAuto pasākumiem.

Redaktors 19.janvāris 2009 13:33
0 0 Atbildēt

Kalendārā publicēts iAuto tūrisma rallija kalendārs.

265984. viesis 21.janvāris 2009 11:48
0 0 Atbildēt

Paldies, Red! :)

FFF

266042. viesis 22.janvāris 2009 8:18
0 0 Atbildēt

Nolikumā p.6.1. Par „ātruma pārkāpumu” pēc „melnās kastes” datiem tiks uzskatīts braukšanas ātrums, kurš pārsniegs 15km/h virs šajā vietā atļautā (nepārtraukti) 50 sekunžu posmā. (Piemēram, ja pēc GPS loger datiem tiks konstatēts, ka dalībnieku auto braucis ar ātrumu 116km/h (vai vairāk) vismaz 50 sekundes pēc kārtas, tas tiks uzskatīts par pārkāpumu.).

Tad cik? par 15 vai 25?

(116-90=26)

266064. viesis 22.janvāris 2009 11:49
0 0 Atbildēt

Bet kāda starpība??? Mazlietiņ augstāk tak melns uz balta rakstīts, ka tiek piemērots "visu vai neko princips" un pārkāpums, tātad - arī sods, vai nu ir vai nav. Mainās soda lielums par atkārtota soda faktu kā tādu, nevis gradācija pēc soda smaguma:

12.5. Par pasākuma tiesnešu, „melnās kastes” vai policijas darbinieku fiksētajiem CSN pārkāpumiem paredzēti šādi sodi:

12.5.1. Pirmais pārkāpums – mīnus 200 soda punkti;

12.5.2. Otrais pārkāpums – mīnus 400 soda punkti;

12.5.3. Trešais pārkāpums – diskvalifikācija.

Saprotamāk būtu grūti uzrakstīt. :)

266106. viesis 22.janvāris 2009 14:58
0 0 Atbildēt

patīk Jūsu noteiktā dalības maksa kad ielikts raksts un kad mainās maksas lielums, KRĀPNIEKI, dēļ šitā vien nebraukšu.

266116. viesis 22.janvāris 2009 15:59
0 0 Atbildēt

Raksts tika ielikts vēl pirms Jaunā Gada. Šonedēļ tas tika vēlreiz ielikts pie jaunākajām ziņām.

266166. viesis 24.janvāris 2009 17:05
0 0 Atbildēt

I-auto kausam nedarbojas reģistrācija...

266172. viesis 25.janvāris 2009 10:36
0 0 Atbildēt

Patiešām nedarbojas :(

Redaktors 25.janvāris 2009 12:07
0 0 Atbildēt

Nu jau darbojas!

266180. viesis 25.janvāris 2009 19:46
0 0 Atbildēt

Paldies!!! Ir nodarīts. :)

266186. viesis 26.janvāris 2009 14:15
0 0 Atbildēt

266106. viesis 22.01.2009 14:58

Nu nu mazums ka anonims tad vel "otmazkas mekle " ?

/Robchiks/

266237. viesis 29.janvāris 2009 14:28
0 0 Atbildēt

Kurā rajonā vai vietā paredzēts finišs?

Vai EE teritorija arī ir iekļauta?

Redaktors 29.janvāris 2009 16:42
0 0 Atbildēt

Finišs - Iecavā.

EE nebūs.

Būs LT pierobeža.

266286. viesis 1.februāris 2009 21:17
0 0 Atbildēt

Kad būs precīzāka informācija par posma norisi, laikiem, utt.!? Palikušas tik 6 dienas...!!!

266287. viesis 1.februāris 2009 22:46
0 0 Atbildēt

Izlasi nolikumu..........

266288. viesis 2.februāris 2009 6:25
0 0 Atbildēt

Pēc kāda principa notiks auto TK?

Ja man pieteiktajam auto ir iebūvēta rūpnieciskā navigācijas sistēma un dalība tiks ņemta ar tādu auto. Kā uz to skatīsies komisija, ja navigācijas sistēmu arī ikdienā pa LV ceļiem izmantot nav iespējams karšu trūkuma dēļ.

Redaktors 2.februāris 2009 8:49
0 0 Atbildēt

TK varēs iziet arī ar tādiem auto, kuriem ir ORIĢINĀLĀS navigācijas iekārtas.

266313. viesis 2.februāris 2009 20:20
0 0 Atbildēt

Vai sapratu pareizi - starts un finišs vienā vietā. Iecavā?

266337. viesis 4.februāris 2009 7:28
0 0 Atbildēt

Jautājums par laiku 9+1 - kā izpaudīsies tā +1h - vienkārši katram ir 1h papildus laiks, kurā pusdienot vai arī kādi KP, kur iebraucot uz 1h laiks apstājas?

Redaktors 4.februāris 2009 9:04
0 0 Atbildēt

Kopā vienkārši 9 stundas. Ēšana - pēc pašu vēlēšanās. Mēs parādīsim, kur to var izdarīt.

266351. viesis 4.februāris 2009 20:56
0 0 Atbildēt

Kādam nolūkam, transportieris, kompass un cirkulis? Pirmajā LOBā tādas lietas nebija vajadzīgas.

266354. viesis 5.februāris 2009 11:42
0 0 Atbildēt

Kā ir, ja ir mainījies ekipāžas sastāvs? Tb, viens no online pieteiktajiem netiek, tas kaukā epastiski iepriekš jālabo, vai pietiek gonkas dienā no rīta to vienu vārdu izlabot?

Redaktors 5.februāris 2009 12:13
0 0 Atbildēt

Visa informācija par ekipāžu būs jānodod aizpildītajā "Pieteikumā", kuru jāizdrukā un jāaizpilda un jāatved uz reģistrāciju.

266360. viesis 5.februāris 2009 13:53
0 0 Atbildēt

Nu to es saprotu, ka viss būs pieteikumā. :) Vnk ja nu gadās, ka piesakās Ludis un Gunis, bet abi saķer gripu un viņu vietā izdomā, ka brauks sievas. Aiziet sievas pie reģistrācijas galdiņa un saka "Mēs Ludis un Gunis". Kā organizatori uzzina, ka viņas nav kraiņajas un Ludis ar Guni neieradīsies vēlāk un necels traci?

Bet vispā man ir cits jautājums. Par atmiņās kartēm, ko atdod pēc tam organaizeriem bildes sakopēt. CompactFlash ari der?

Redaktors 5.februāris 2009 13:56
0 0 Atbildēt

Der arī CF kartes.

266389. viesis 6.februāris 2009 11:11
0 0 Atbildēt

Vai rūpnīcas iebūvēto GPS uztvērēju varēs izmantot ? Ja ne, tad kas jādara ? Vai vispār to var atslēgt ?

266390. viesis 6.februāris 2009 12:00
0 0 Atbildēt

Man nav saprotams, kā var ievērot satiksmes noteikumus, ja paredzēts vidējais ātrums aptuveni 75 kmh ( 600-800 km. un 8.st.). Tur ir jāmauc reāli!!!

266396. viesis 6.februāris 2009 17:43
0 0 Atbildēt

Par to pašu ātrumu. Savu mūžu nepiedalītos sacensībās, kur nevar 100% visu izdarīt. Esmu braucis diezgan daudz mačos.

266398. viesis 6.februāris 2009 21:50
0 0 Atbildēt

"Par to pašu ātrumu. Savu mūžu nepiedalītos sacensībās, kur nevar 100% visu izdarīt. Esmu braucis diezgan daudz mačos"

get a life!

esi dzirdējis par rogairinhu un tam līdzīgiem sportiem? Pats izvēlies maršrutu un visus punktus kontrollaikā nevar paņemt, tad nu izvēlies secību kā proti

Redaktors 7.februāris 2009 13:12
0 0 Atbildēt

Uz starta stājās 84 ekipāžas.

Kopējais atrodamo punktu skaits - 65.

266410. viesis 7.februāris 2009 21:39
0 0 Atbildēt

NU, labs jau pasākums! Pirmajā LOBā bija out of time, šoreiz jau pirmajā trīsdesmitniekā jau vajadzētu būt. 39 WP + veikals + slēptais punkts + 3atbildes uz jautājumiem = 4500 punkti (laikam:)) Ekipāža Nr. 18.

P.S. Gribu vēl! Kad būs LOB III?

266411. viesis 8.februāris 2009 0:11
0 0 Atbildēt

Daudzeses "lielveikals" šodien rullē, Maxima un Rimi sūkā ledu!!!

Man likās, ka pārdevēja mūs visus negaidīja.:)

P.S. par kukuļiem, jau, kāds bonus, taču, pienākas! :)

Kad būs LOB III?!!!?

Redaktors 8.februāris 2009 10:09
0 0 Atbildēt

Saviem spēkiem finišēja 82 dalībnieki.

266416. viesis 8.februāris 2009 11:02
0 0 Atbildēt

Vai kāds var pateikt kas bija jāatrod punktā WP121

Nr 46

266418. viesis 8.februāris 2009 11:34
0 0 Atbildēt
266419. viesis 8.februāris 2009 12:46
0 0 Atbildēt

pie WP-121 tās drupas atradām, bet parcik tādas bildes nebija, tad protams nefočējām, bet to seces akmeni meklēt gan bij jautri, pēc loģikas būtu jābūt kautkur centrā, izbraukājam krustu šķērsu, nav, beigās prasam vietējiem, izrādas kautkādā ellē, begā jau atradām, bet kāda pusstunda pa galam

46

266420. viesis 8.februāris 2009 13:30
0 0 Atbildēt

Par KP Jaunjelgavā, pēc kartes bija pavisam citā vietā... neatradām :(( Un par Daudzeses veikalu- nākošreiz vakag precīzākus norādījumus- vajag to vidu vai nevajag, un vai tas ir obligāti. dzenoties uz veikalu, laika trūkuma dēļ nepaņēmām KP, ko varēja paņemt.. :((

266421. viesis 8.februāris 2009 13:40
0 0 Atbildēt

Mums ļoti patika! Pozitīvas emocijas pat pēc pašu čammāšanās dēļ nokavēta finiša :D Vajag LOBIII Vai ir cerības?

Redaktors 8.februāris 2009 13:41
0 0 Atbildēt

Protams, ka būs vēl LOBi. Sekojiet informācijai!

266423. viesis 8.februāris 2009 13:50
0 0 Atbildēt

Mums tas pats ar to wp-121, bet nu izmeklējāmies, izteiktās drupas protams, nefočējām. Un Secē no čiksām noskaidrojām, ka akmens ir pie Staburaga. :) to savācām, protams, jo uzskatījām, ka tas ir slēptais. :) Laikam jau tad sanāk divi gļuki orgiem.

1. WP121 bildīte nebija ielikusies, bet nu beigās jau atnāca SMS no orgiem, ka lai nemeklē. Tikai biki pa vēlu. :))

2. Vai nu Seces akmens punkts sakarā ar to, ka karte tur jau beigusies, nebija izdrukājies, vai arī kāds to pārcēlis. :D Vai arī kopā viss likts pēdējā naktī :)))

Bet nu tā forši, vienīgais paši vainīgi pie tā, ka iebraucām tādu punktu meklējumos, kur ceļi praktiski bija tikai ĻOTI lēni braucams ar parastām ziemas riepām. Respekts pret visiem džipiem un kvatrām ar naglām. Paši jau mēs vainīgi, ka tāda auto/riepu izvēle. t.i. FFocuss

acidburn. Team 14.

Redaktors 8.februāris 2009 14:27
0 0 Atbildēt

Par atrastu "SECE" akmeni tiks ieskaitīts.

WP121 bija drupas, bet tā kā tādas bildes nebija + tika izsūtīts SMS, šis netiks skaitīts.

266425. viesis 8.februāris 2009 14:46
0 0 Atbildēt

nu nekādi nevarējām atrat to meiteni, kas bildēs bija, atradām piemēram toč tādu pašu akmeni, bet tās meitenes nebij! citur tas pats... :D

Redaktors 8.februāris 2009 14:56
0 0 Atbildēt

Meitene stāvēja startā. Varējāt iznomāt. (Vieni mēģināja par 500 USD, bet tas bija par maz - par 1000 būtu izdevies.)

266427. viesis 8.februāris 2009 14:57
0 0 Atbildēt

Organizatoriem lūgums būtu pārbaudīt arī logerus lielākai daļai dalībnieku un ātruma pārsniegšanām apdzīvotās, ārpus apdzīvotām vietām pirms rezultātu publicēšanas. Saskārāmies ar situāciju, kad paši braucam apdzīvotā vietā uz 60km/h, bet mums daudzi dalībnieku vienkārši panesas garām. Tas bija vērojams uz Daugavpils šosejas.

Par slēptajiem un papildpunktu vietām. Teorētiski paņemt varēja abus, bet dzirdētas tika baumas, ka slēptais tika atrasts pirms visu "obligāto" punktu apmeklējuma un vairākas ekipāžas vienkārši atzīmējušās jau sākumā un tikai tad apmeklējušas "obligātos".

Mūsu pašu ekipāžai klupšanas akmens bija slidenie un ļoti bedrainie ceļi, kas būtiski samazināja vidējo braukšanas ātrumu. Visu cieņu pret džipiem, kas pa bedrainajiem ceļiem brauca uz 90km/h.

WP121 Secē mēs atradām drupas, bet neatzīmējāmies. Bet atzīmējoties autobusu pieturā, vietējās meičas gan bija sajūsmā, ka te visi brauc fočēties un arī par akmeni viņas pašas jau sāka stāstīt, ka tas ir tur un tur. Bet tā kā uz kartes viņu nosauktā vieta nebija atzīmēta, nemaz nesākām meklēt, jo uzskatījām, ka kaut kur ir kļūda no org.puses.

Labprāt ņemu dalību šādos pasākumos vēlreiz, vasaras sezonā, kad slidenie ceļi nebūs daļai priekšrocība...

266428. viesis 8.februāris 2009 15:18
0 0 Atbildēt

Vai tiem kas WP121 safočēja pirms īsziņas tās drupas arī neskaitīs???

07

266429. viesis 8.februāris 2009 16:17
0 0 Atbildēt

266427. viesis 08.02.2009 14:57

aga un tad tu teiksi ka ka kvatras var pavilkt 180 pa granteni un ko tad darit

Tu jau Zini kas maisa sliktam dejotajam ... ?

/TK#/

266431. viesis 8.februāris 2009 16:28
0 0 Atbildēt

Teorētiski paņemt varēja abus, bet dzirdētas tika baumas, ka slēptais tika atrasts pirms visu "obligāto" punktu apmeklējuma un vairākas ekipāžas vienkārši atzīmējušās jau sākumā un tikai tad apmeklējušas "obligātos".

....abet ja domāšana strādā, tad tak pēc fotogrāfijām varēja izštukot, kuri skaitļi jāizmanto, lai aprēķinātu slēptā punkta koordinātes pat neaizbraucot līdz "obligātajiem":D

Tas tak nav nekas aizliegts?!

266434. viesis 8.februāris 2009 19:48
0 0 Atbildēt

266429. viesis 08.02.2009 16:17

Nolikumā bija konkrēti noteikumi. Par džipiem pretenziju nekādu. Pretenzijas pret tiem, kas rullēja pārkāpjot CSN un nolikuma prasības.

Par slēpto - organizatoriem tomēr jāpadomā par precīzākiem uzdevumiem, kas neļautu dažiem gūt salīdzinošas priekšrocības pret citiem. (Par attapību neiet runa), tāpēc ekipāžas, kas to izpildīja, pretenziju arī nekādu.

Domāju, ka visi mācās no kļūdām, arī mēs.

266435. viesis 8.februāris 2009 20:00
0 0 Atbildēt

Manuprāt WP121 vajadzētu ieskaitīt, jo pirms īsziņas saņemšanas tur tika pavadīts laiks, tas tika meklēts, pa šo maršrutu tika braukts un tika tērēts gan laiks, gan kilometri.Pēc logeriem taču var redzēt kas tur ir bijuši. Daži arī ir nobildējuši drupas neskatoties uz to, ka tādas foto nebija. Pretējā gadījumā tiem, kas tur nebrauca ir priekšrocības.

266438. viesis 8.februāris 2009 20:12
0 0 Atbildēt

Piekrītu iepriekšējam. Kāda starpība, ka nebija bilde punktam WP121. Objekts bija pietiekami iespaidīgs un viennozīmīgs. Ceļš nežēlīgi slidens un līkumains. Tika patērēts daudz laika. SMS atnāca ļoti vēlu. Organizatoru kļūda. Piedāvāju risinājumu tiesnešiem - ieskaitīt punktu visiem, kuri nobrauca garām. Tas būtu godīgi !

266439. viesis 8.februāris 2009 20:15
0 0 Atbildēt

BMW X5 Salaspilī dzelzceļa pārbrauktuvē pie sarkanā!

266440. viesis 8.februāris 2009 21:33
0 0 Atbildēt

76 nummurs beigās pat ļoti steidzās uz liekas ka finishu (~140km/h)

266441. viesis 8.februāris 2009 21:41
0 0 Atbildēt

Nu vispārīgi skatoties pasākums bija izdevies un braucot mājās bija gandarijuma sajūta par izdarīto. Kaut arī nepretendējam uz pirmajām vietām, jo nebija ne kvatras ne radzes, ne džips.. :) Organizātoriem- tā tik turēt, un bliezt augšā vēl šādus pasākumus. Mēs par!!!

MAMMUT Racing Team Nr. 84

266442. viesis 8.februāris 2009 21:44
0 0 Atbildēt

Jā Tie Mammuti bija diezgan orģināli, tā turēt!!!

266443. viesis 8.februāris 2009 22:39
0 0 Atbildēt

Doles salā ātruma ierobežojums 50, bet daudzi traucās riepām kaucot, vajadzētu tiešām pārbaudīt, jo noteikumi ir noteikumi! Organizētājiem tie arī jāievēro, vai jāatceļ, lai tad katrs traucas kā un cik ātri var.

266445. viesis 8.februāris 2009 23:57
0 0 Atbildēt

Nr.86 Bija baig forši. Izbraucāmies kārtīgi. Aiz Salaspils gandrīz vienu m....u paķēru uz haubes, šī bez atstarotājiem skrēja virsū, tāpēc ka stājos malā lai grieztu uz WP35... Gaidam nākamo LOB.

266446. viesis 9.februāris 2009 0:05
0 0 Atbildēt

Bik sajaucu... Parezi ir Nr. 68 ar TREG

266447. viesis 9.februāris 2009 0:13
0 0 Atbildēt

dzirdēju, ka daži esot sabraukuši auzās.... un auzas neaug uz ceļa :D

266451. viesis 9.februāris 2009 10:28
0 0 Atbildēt

Par pasākumu paldies - gaidam nākamo!

Un jā WP-121 atradām pēc loģikas principa, jo tajā laukā tās drupas bij vienīgais vērā ņemamais objekts! Lai arī ar džipu bija priekšrocības, cits vieglais pa lauku ledainajiem grubuļiem gāja garām uz urrāā /maks. ātruma sasniegšanas tempa atšķirība/!

nothingspecial.lv nr. 42

266453. viesis 9.februāris 2009 10:58
0 0 Atbildēt

meiteni par 500 USD mees gribejam iznomat un vinja gandriz jau piekrita :)

266454. viesis 9.februāris 2009 11:03
0 0 Atbildēt

To: 266420. viesis 08.02.2009 13:30

Jaunjelgavā punkts bija tieši TUR.

Un par " vajag vai nevajag viduspunktu", bija izrunāts skaidri sapulcēp irms starta: ir veikals, ir 100 punkti, ir čeks ar pareizu summu un pirkuma laiku- vēl 100 punkti. Tālāk rēķina katrs pats: vai rentējas pamest vairākus nepaņemtus punktus viena 100punkta dēļ, vai netērēt laiku un piebraukt pie veikala kaut kad, kad sanāks pa ceļam.

Veiksmi nākamajā reizē! Nr.36

266458. viesis 9.februāris 2009 12:14
0 0 Atbildēt

Sveiki! Par WP121 vajadzētu pēc logera skatīties, jo kartē bija iezīmēts un daudzu rēķināja to maršrutu ar to punktu. Tā kā mēs tur pavadījām minūtes 15, tad tas mums pamatīgi iegriez (manteļskursteni nefotogrāfējām). īszīņu mēs saņēmām jau pēc laba laiciņa :(. Tie punkti ko pacēlām bija ļoti precīzi atlikti kartē (tai skaitā Jaunjelgava). to mēs varam spriest pēc pieredzes, kā nēkā diezgan bieži lasam šādus punktus ar auto (Trofi). Pasākums bija labs! Pēc manām domām, lai izvērstos interesantāks, vajadzētu vairāk tādus "Slēptos" punktus (tie kuri nav kartē atzīmēti, bet kuras var izrēķināt, vai loģiski izdomāt). Žēl ka nebūs vairāk punktu par tiem punktiem, kuri nebija kartē atzīmēti (daudzi krustojumi ar ceļazīmēm) kurus tehniski kartē varēja izrēķināt un atrast (tas lai nav tikai plika skriešana). Būtu jauki, ka varētu vēl saņemt uz e-pastu savu log failu (44 ekipāža uz nick.reinis@inbox.lv). Par ātrumu, to visu labi kontrolē logeris un to var pēctam apskatīt un liekas ka šajā gadījumā bija liela nozīme auto riepām. Startā dzirdēju pārmetumus, ka iepriekšējā reizē (LOB1) kāds bija "atslēdzis" logeri - risinājums vienkārš discābels. Nākmareiz, lai ir "jautrāk" varētu 'mēģināt šādu pasākumu uztiasīt pa nakti.

266459. viesis 9.februāris 2009 12:20
0 0 Atbildēt

Kad ir gaidāmi rezultāti?

266461. viesis 9.februāris 2009 12:42
0 0 Atbildēt

Paldies par sacensibam.Viss bija loti labi. Azarts bija loti liels-tas galvenais.

1)Celji vieniigi vareeja sliideet mazaak nekaa Lido slidotava.

2)Veikala cheks veiksmigi tika panemts peedeejaa minuutee.

3)Jaunjelgavas punkts bija tieshi tur kur ieziimeets(pec muusu apreekjiniem)

4)Zeel to 1/2stundu, ko pie 121 nochakareejaam.

5)Loti labs bija punkts, kur dama celja galaa notupusies bija. Veiniigais pieraadiijums bija shlagbauma paris cm, kas bija tikushi bildee.

#82

266462. viesis 9.februāris 2009 12:47
0 0 Atbildēt

Ekipāža Nr. 48 ar nosaukumu PLAN

Paldies, bija patiesi forši!!!

Tas ir bijusi mūsu pirmā reize, tāpēc uz īpašiem rezultātiem neceram, taču bija ļoti - ļoti forši! Gaidām vēl.

Un, šķiet, bijām vienīgie krieviski runājošie, vai nē?

266463. viesis 9.februāris 2009 13:21
0 0 Atbildēt

Manas piezīmes par pasākumu: 1.Nevajag būt pārgudram un nemeklēt punktus tur kur to nav( karsta kritenes Skaistkalnē un pie Aikraukles).2.Kontrolpunkti no shēmas jāpārnes uz karti, kas savukārt ir uz vienas lielas lapas. Tā ir pārskatāmāk.3.Braucamās brilles jāapvieno ar lasāmajām. 4.Mašīna jāaprīko ar pīkstuli, kas ieslēdzas pie 105 un 65. 5.Arī ideja par cirkuli ir laba. 6. Mums trāpījās tikai atsaucīgas komandas. 7.Jābūt precīzam un parliecinātam- aizbrauci līdz punktam ,tā tur nav,dievs ar viņu, dragā tāllāk.8. Būs jābrauc vēl un arī pārējiem to novēlu.

31 ekipāžas pilots

266465. viesis 9.februāris 2009 13:41
0 0 Atbildēt

Tā neko cepiens dažiem! :) Sevišķi par ātrumu - 50 sek, ko prasa kādas citas ekipāžas apdzīšana, ir OK, ņemiet to vērā, tie, kuri uzskata, ka "citi visu laiku pārsniedza, mēs nē".

Par godīgajiem apstākļiem -slīdēja visiem, pērciet "džipus ar radzēm" speciāli šim pasākumam, kas liedz, mums vāja priekšpiedziņa netraucē izbaudīt pasākumu, lai gan bedres patiešām dažbrīd bija neciešamas (paldies šleser!). Puse pasākuma bija pa tumsu, tā kā nekāda papildnakts nav nepieciešama:). Arī par viduspunktu šoreiz bija korekti nokomunicēts, katra paša stratēģija, uzmanīgi klausīties sapulcē Redu un lasīt biļetenus vai nē:)

Man gan laikam netaps skaidrs, kāpēc punktu nevar uzreiz iezīmēt ceļa kreisajā pusē, ja tas dabā atrodas kreisajā pusē 30-50m nost no ceļa, nevis kā kartēs iezīmēts krustojumā, bet tas laikam iauto rallijos nav ārstējami un jāpieņem. Karte un bildes arī LOB uzjautrina, labi, ka mēs jau zinājām, ka būs nepieciešams palielināmais mikroskops, lai izburtotu atsevišķas vietas:)))) Ierosinātu nākošajos LOB samazināt apvidus laukumu, bet palielināt KP blīvumu, ja vien to atļauj LV kulturvēsturisko objektu blīvums - tas ļautu dotajā A3 kartē sazīmēt visu bez acu mežģīšanas, pa tukšo nobraucamie attālumi samazinātos, bet lēkāšana iekšā-ārā auto gan palielinātos:).

Iepriekš arī būtu balsojis, ka tie, kam logeris nestrādā, ir diskvalificējami, bet šoreiz saskārāmies ar situāciju, ka paši vienā brīdī konstatējām, ka arī mums tas ir atņirdzies un radās jautājums - mums, ko tagad dēļ šitā ķīnas verķa izbeigšanās, kura darbību nespējam ietekmēt, jābrauc mājās? Ja vēl tas pirms nosprāgšanas dotu kādu pīkstienu vai kā, bet nevar tak vislaik skatīties, vai zilā lampa mirgo vai nē:(. Verķis nesāka strādāt, kamēr nesaslēdzām pa taisno bez logera akumulatora starpniecības un tad verķis atsāka darbību, braucām tālāk un ceram, ka mums nebūs diskābelis, jo vismaz vidējo ātrumu var izrēķināt pēc odometra rādījumiem!

Kopumā great pasākums, pie tam 9h formātā tas bija daudz baudāmāks, nekā 10h, jo 10h jau likās par daudz, bet 9h - OK:)

P.s.kāds apstājās arī paēst kādā no "norādītajām vietām"?:D

266466. viesis 9.februāris 2009 13:43
0 0 Atbildēt

sajūsmas saucieni arī no 'pirmziemnieku' ekipāžas Nr77 [vecais mersis].

mums patika, gan ceļi, gan punkti! tiem kam nepatīk ceļu slidenums... nu nez - ir ziema un visiem ceļi vienādi, kā arī ceļi piešķīra savu garšu pasākumam. arī mūs mulsināja tas seces akmens un 121, kuru pēc vietējo norādēm nesekmīgi meklējām un drusku maldinājām balto džipiņu [pieņemit atvainošanos!]. iekšējs lepnums par tehnikas izturību - 500km dienā mašīnai, kuras vecums bij lielāks nekā jebkuram no ekipāžas, manuprāt ir ievērojami. te visi dod ieteikumus, tad nu es ar: piedāvāju papildus punktus par īpašiem uzdevumiem - piemēram foto ar paskastīti nr 120, vai brauciena laikā jānobildē 3 dzelteni auto, vai vēl kas līdzīgs, kur nav noteikta punktu atrašanās vieta, bet ir jāpiedomā + jātur acis vaļā...

ar nepacietību gaidam rezultātus - gribas redzēt kā mūsu [nedatorizēta, vinasspiedziņas, bezšipu] ekipāža izskatās uz pārējo fona...

uz tikšanos nākamajā braucienā ;)

p.s. ceram ka tiesnešiem garšoja siļķe :)

266467. viesis 9.februāris 2009 13:46
0 0 Atbildēt

polinello - šodienas best komentārs!!!:DDDD ATbilde: nē, ja vajag, krieviski runā visas ekipāžas, dažas pat angliski, vāciski un itāliski spēj, bet vai tas ir būtiski?:)))) peace!

266469. viesis 9.februāris 2009 13:52
0 0 Atbildēt

Red, dajoš pie rezultātiem nopublicēt arī pieņemto kukuļu sastāvu:)

266470. viesis 9.februāris 2009 13:54
0 0 Atbildēt

266465. viesis 09.02.2009 13:41

bauda ir tad ja laiks ir dots kadas 12 stundas, ka tīri iet uz izturību :). piekrītu, kādus papildpunktus varētu vakst savādākā veidā.

266471. viesis 9.februāris 2009 14:05
0 0 Atbildēt

Derēja nosplitot šos pēcpasākuma komentārus pie raksta par pasākumu!

12h izturības pārbaude nav pieļaujama uz Lv koplietošans ceļiem

266473. viesis 9.februāris 2009 14:08
0 0 Atbildēt

Smagajiem nav atļauta, bet kur rakstīts ka veglie nevar. Neaizlidzu tak arī 1h atpūsties. (tas tā offtopic spamam :) )

Reinis

266478. viesis 9.februāris 2009 14:34
0 0 Atbildēt

Brauciens bija super, sākotnējā doma izmantot datoru ātri vien atkrita, jo nebija vajadzības un lieliski noorientējāmies pēc orgu iedotās kartes un bildītēm. Daži punkti bija grūtāk atrodami, bet tapēc jau bija vietējie iedzīvotāji, kuri vienmēr laipni visu paskaidroja :) Naktī wp atrast bija stipri interesantāk, jo bija daudz vairāk jāiespringst, lai kko redzētu. Un jā 4x4 un liels klīrenss šoreiz bija liels pluss šajā braucienā. Kopumā ļoti labs pasākums.

Ekipāža nothingspecial.lv Nr.42

266486. viesis 9.februāris 2009 15:12
0 0 Atbildēt

Nja, tā reklāma pēc izmisuma sauciena izklausās!

Arī man patiktu, ja nākamajās sacensībās būtu vairāk jādarbina domāšana ar vairākiem slēptajiem punktiem!

Laikam vairāk baudījām pasākumu un neuztvērām to visu tik nopietni, lai piesietos organizatoriem par kļūmītēm, kaut arī paši meklējām to 121!

266487. viesis 9.februāris 2009 15:15
0 0 Atbildēt

Sretsked 12h vieglajiem ir atļauts braukt, un katra paša griba piedalīties tad vai nē, bet no satiksmes drošības viedokļa tas nav OK, jo ciest var citi, neiesaistīti cilvēki. Ja Tu nekur nepiedalies, vienkārši brauc uz darbu vai veikalu, bet pretī Tavā joslā ierauj kāds pārguris vai aizmidzis maraton-pasākuma dalībnieks, tad priecīgs nebūtu. 9h-10 pie stūres ir OK, bet vairāk man jau šķiet pārāk bīstami.

266488. viesis 9.februāris 2009 15:19
0 0 Atbildēt

Viens pēc tām 12h būs noguris, bet citam būs OK! Tas pēc paša izvēles un iespējām!

266489. viesis 9.februāris 2009 15:22
0 0 Atbildēt

Pēc noteikumiem pilots ar stūrmani drīkst mainīties, ja kas!

266491. viesis 9.februāris 2009 15:43
0 0 Atbildēt

Nu, Sredsked, tad jau Tu esi varonis! Tagad visi varētu sarakstīt savus negulēšanas rekordus! Es arī tā varu, un? Nedomāju, ka tas ir tas, ar ko būtu īpaši jālepojas. Iet runa par vidējo aritmētisko, kad vienā rajonā uz ceļa atrastos bezmaz 100 negulējuši polārlāči, kas diezvai paši atzītu, ka ir pārguruši un nomaināmi, bet turpinātu rullēt līdz nemaņai, ka tikai rezultāts. Pasākuma organizatoriem ir jādomā par to, lai pasākuma dalībnieku nesaprātīgums neapdraudētu apkārtējos līdzcilvēkus, kas pasākumā nepiedalās. Pašreiz tas organizatoriem ir izdevies, -logeris ierobežo nesaprātīgu vēlmi braukt pārāk ātri, 9h formāts ir OK lielākajai daļai autovadītāju. Negadījumi nav vajadzīgi ne organizatoriem, ne dalībniekiem un vēl jo mazāk tiem, kas vispār nepiedalās.

266493. viesis 9.februāris 2009 16:27
0 0 Atbildēt

12h bīstami braukt? - Mājsaimniecēm ar kombainu jā!

Ir braukts 25h stundas 2100km un bija vēl iespējams braukt.

Varētu taisīt IAUTO pasācienu 48h pa Tuvo Eiropu!

266497. viesis 9.februāris 2009 22:49
0 0 Atbildēt

polinello [?] 09.02.2009 12:47

valodai nav nozimes - galvenais sapratne, jo paguvu pamanit, ka mums bija ari ekipaza, kas vispar neruna.

/TK#/

266502. viesis 10.februāris 2009 3:30
0 0 Atbildēt

Pasaakums pa pirmo ! :)

Vienigais, kas man kretine sheit komentaros, kad ir cilveki, kas raud par to, kad celi slideni, bedres parak lielas, tie paarkapj aatrumu, tie atkal dara to un sho, kamooon sudzambiibeles skolas gadi ir pagajushi, izbaudat pasakumu un beidzat naudeet :) Pashi pirmaja reize maucam ar sedanu, redzejam kaa uz grants dzipi lido garam, un sapratam kad janem dzips, panemam un shoreiz maucam citiem dzipiem uz grants garam, nevajag daudz runat bet dariit :)

Paldies organizatoriem, kaa parasti briivdienas izdevushaa ! :)

p.s. Kur var sadabuut dalibnieku listu ? :D

266508. viesis 10.februāris 2009 9:16
0 0 Atbildēt

Mežā var satikt ne tikai citus braucējus...

Mēs satikām aļņu ģimeni ;)

#07

266510. viesis 10.februāris 2009 9:42
0 0 Atbildēt

Nupat jau neciešami gribās ievērtēt rezultātus:)

266511. viesis 10.februāris 2009 9:57
0 0 Atbildēt

būs vien neciešami jāciešas līdz rītdienai

266514. viesis 10.februāris 2009 11:14
0 0 Atbildēt

Lai arī piedalījāmies pirmo reizi, pasākums izdevies, taču bez super labiem rezultātiem. (Neatbilstoša automašīna bedrainajiem ceļiem, kā rezultātā vid. braukšanas ātrums vienkārši mazss). Nenoliedzami, nākamajiem braucieniem tika gūta vērtīga pieredze.

Beigās, lai arī nokavējām pašu vainas dēļ uz veikalu iepirkties, taču iepirkties iepirkāmies gan. Veikals bija vienkārši izpirkts (ne čipsu, ne alus). Finišējām 1.5min pirms kontrollaika beigām un beigās varēja novērot divu veidu ekipāžas - vienas, kas skrēja un otras, kuras absolūti nekur nesteidzās, baudīja pasākumu.

Ekipāža #43 (Black Mercedes)

266515. viesis 10.februāris 2009 11:26
0 0 Atbildēt

Paldies organozatoriem!!!

Šis bija mans pirmais brauciens!Sen nebiju tik labi pavadījusi brīvdienas!!!Komentārus lasīt bija riktīgi jautri :) Noteikti piedalīšos atkal!!!

Tik tos rezultātus gan grūti sagaidīt.Neceru uz uzvaru,bet gribās redzēt kā ir veicies citām ekipažām.

Pasākums SUPER!!! :)

Redaktors 10.februāris 2009 11:59
0 0 Atbildēt

LOB III - 4.aprīlis

266518. viesis 10.februāris 2009 12:07
0 0 Atbildēt

SUPER!!! Šīs dienas labākais jaunums! Vai ir aptuveni nojaušama arī norises vieta LOB III?

266519. viesis 10.februāris 2009 12:19
0 0 Atbildēt

oho..vai nebūs pārāk bieži tie pasākumi? Cik gadā šādi pasākumi varētu būt?

Redaktors 10.februāris 2009 12:31
0 0 Atbildēt

LOB III un tad vēl SUPER LOB vasarā 24h

Redaktors 10.februāris 2009 12:41
0 0 Atbildēt

Rezultāti bez ātruma sodiem publicēti.

www.iauto.lv/rally/2009/100/rezultati.xls

Pagaidām logeru dati vēl tiek apkopoti.

Pareizās atbildes uz papildjautājumiem bija atrodamas WP3, WP25, WP26.

266526. viesis 10.februāris 2009 13:00
0 0 Atbildēt

Vai tur ir ieskaitīti punkti par slēptā KP atrašanu?

266527. viesis 10.februāris 2009 13:16
0 0 Atbildēt

Vai tad nezini cik bildes atradāt un nodevāt - gan slēptos, gan neslēptos? Cik bilžu, tik "OZ atrasti"!

266530. viesis 10.februāris 2009 13:26
0 0 Atbildēt

Nē runa ir par "azimuta punktu" 300 p, peec muusu apreekjina, tas mums nav pieskaitiits :))

266531. viesis 10.februāris 2009 13:31
0 0 Atbildēt

Kāpēc par kavēto minūti 100 punkti??? Vispirms 15 minūšu kavēšanos taču solīja atļaut bez soda + runa gāja, ka par katru nākamo 15 minūšu intervālu -150 punkti!

Izlabojiet savu rezultātu listi!

266532. viesis 10.februāris 2009 13:43
0 0 Atbildēt

Par kavētu minūti mīnus 100 p., vienmēr tā ir bijis un vienmēr tā būs! Vajdzēja nolikumu lasīt un ausis mazgāt :)

266533. viesis 10.februāris 2009 13:48
0 0 Atbildēt

Nolikumā par soda minūtēm nekas nebija teikts!

266534. viesis 10.februāris 2009 13:48
0 0 Atbildēt

Apskatot rezultātus, tiešām ir jautājumi :

1. Izskatās, ka par 300-nieku ir ieskaitīti tikai 100. Vai tas vēl tiks pārrēķināts?

2. Vai neskaita jautājuma 100 punktus, ja tajā punktā nav būts, bet ir atbildēts?

Redaktors 10.februāris 2009 13:50
0 0 Atbildēt

Slēptais vēl būs.

Redaktors 10.februāris 2009 14:30
0 0 Atbildēt

Slēptais pievienots. Rezultāti atjaunoti.

266542. viesis 10.februāris 2009 15:01
0 0 Atbildēt

Ekipāža nr.60, atbildējām uz visiem jautājumiem, bet pagaidu rezultātos pie jautājumiem 0 punkti.

Redaktors 10.februāris 2009 15:12
0 0 Atbildēt

Labots.

266544. viesis 10.februāris 2009 15:24
0 0 Atbildēt

Nr. 67 - atbildes uz jautājumiem bija visas 3, vai tiešām ieskaitītas tikai 2???

Redaktors 10.februāris 2009 15:27
0 0 Atbildēt

3.jautājums nebija pareizi atbildēts.

266563. viesis 10.februāris 2009 16:48
0 0 Atbildēt

Kāds būs bijis ne tajā sapulcē, ja šitādus brīnumus saklausījis!:D

Manuprāt, lielākā daļa dalībnieku ausis bija izmazgājuši un visu saprata pareizi!

266564. viesis 10.februāris 2009 16:51
0 0 Atbildēt

Lai neatkārtotos, pievienojos visa veida pateicībām un sajūsmām, kas te jau tika izteiktas. :) Papildus gribu paslavēt par tādām aizkadra būšanām kā operativitāti startā un finišā. Ar iepriekšējā LOB rindu uz bilžu nodošanu ne salīdzināt nevar, čiki-briki un brīvi. Ņemot vērā dalībnieku skaitu- īsti nesaprotu, kā jūs to dabūjāt gatavu.

Kā arī, man šķiet, ka šajā reizē punkti bija kartē precīzāk atlikti.

Labprāt apmierinātu ziņkārību- kuram punktam atbilst bildīte ar to jokaino ugunsnovērošanas torni? Mums viņš netrāpījās, bet ļoti gribas aptaustīt dabā kaut vai ārpus pasākuma.

#63 stūrmane

266575. viesis 10.februāris 2009 17:29
0 0 Atbildēt

Komandai 13 par veikalu 0 punkti! bijām tur laikā un vai tad slotu ar kātu neredzēja neviens no organizatoriem??? pat bildē tā redzama!!!!!!!!!

266577. viesis 10.februāris 2009 17:42
0 0 Atbildēt

Ugunstornis, kas izskatās kā senlatviešu pils tornis ir punkts 44.

266578. viesis 10.februāris 2009 17:56
0 0 Atbildēt

Arī es dzirdēju,ka 15 min ir pieļaujams kavēt,par nākamajām gan sodīšot.Ausis mazgāju un ļoti labi dzirdēju kā sapulcē tas tika teikts!!!!

Ja jau tā,tad tā arī vajadzēja teikt,ka soda punkti būs uzreiz,ja kavēs arī 1 min!!!!

Varbūt tie kas brauc ne pirmo reizi tas ir zināms,taču kā to var zināt iesācēji???

Pasākums bija super,taču mazliet škrobīte par šo.Organizatoriem vajadzētu precīzāk izteikties.

Redaktors 10.februāris 2009 17:59
0 0 Atbildēt

#13 ir ieskaitīts

266581. viesis 10.februāris 2009 18:04
0 0 Atbildēt

Paldies! #13

266585. viesis 10.februāris 2009 19:22
0 0 Atbildēt

Par sodiem pirmo 15 minūšu laikā, nav labi tos piešķirt, jo melns uz balta rakstīts - kontrollaiks tik un tik, pieļaujams kavēt 15 minūtes. Parasti ar to saprot, ka skaita punktus tikai kontrollaikā, un līdz finišam dotas 15 minūtes tikt. Pēc faktiskās situācijas vispār nav skaidrs kāpēc tās 15 minūtes kaukur tiek minētas.

Būtu labāk iespringuši sodu dalīšanā par ātruma pārsniegšanu.

266586. viesis 10.februāris 2009 20:24
0 0 Atbildēt

Par kavējumiem- gandrīz jebkura veida sacensībām ir laika normas, kas jāievēro. Ja par pirmajām 15 kavētajām minūtēm nesoda, tad kontrollaiks tiek noteikts 9h un 15min. Šīnīs sacensībās kontrollaiks bija 9h, līdz ar to sodiem jāsākas no 9h un 1min. Līdzīgi kā hokejā, vārti, kas gūti pēc spēles beigām netiek ieskaitīti un nevar uzspēlēt 75 minūtes, ja laiks noteikts 60min.

266587. viesis 10.februāris 2009 20:33
0 0 Atbildēt

Viesi 266578, es vēl sapulcē apjautājos, cik soda punkti ir par finiša kavēšnu un Redaktors atbildēja, ka simts, kā arī piebilda, ka nav izdevīgi kavēt, jo sanāk, minūte kavējuma dzēš vienu no paņemtajiem punktiem. Attiecīgi kavējot 15 min. tiek zaudēts par 15KP sapelnītais.

266661. viesis 11.februāris 2009 18:42
0 0 Atbildēt

Tā kā es piedalījos pirmo reizi šāda veida pasākuma, man skaidrs jau sākumā bija, ka nedrīkst kavēt ne minūti. Arī sapulcē tika pateikts - padomājiet - vai vērts ir kavēt!

Šķiet, ka ne visi uzmanīgi lasa nolikumu un nepareizi interpretē sapulcē teikto!

266669. viesis 11.februāris 2009 19:03
0 0 Atbildēt

Arī mums bija skaidrs jau pirmajā reizē!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO) 7

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Kravinieks cenšas izvairīties, taču kļūst tikai sliktāk (+ VIDEO) 24

Kravas auto šoferis cenšas izvairīties no vieglā auto, kas izbrauc priekšā un nobremzē, taču kļūst tikai sliktāk - kravinieks iebrauc pretējā joslā un saduras ar SUV, turklāt gandrīz uzbrauc arī diviem gājējiem, kas pēdējā mirklī pamūk malā. Lasīt vairāk

 

Tikai viena uzlāde - elektriskais Mini ierodas Frankfurtē saviem spēkiem 2

Mini Cooper SE, britu kompānijas 60 gadu vēsturē pirmais pilnībā elektriskais sērijveida modelis, Frankfurtes autoizstādē ieradies saviem spēkiem, nobraucot 400 km no Minhenes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti