Rallija čempionāta līderi Egle/Jerums dodas uz Somiju

 
4.marts 2009 8:06

Nākamais Latvijas rallija čempionāta posms norisināsies Somijas pilsētiņas Joensuu apkārtnē, 7. martā. Par spīti ekonomiskajiem apstākļiem, 13 Latvijas ekipāžas ir pieteikušās dalībai šajā rallijā, tostarp arī pašreizējie čempionāta līderi N4 grupā, Tieto Racing Team ekipāža Egle/Jerums.

Tieto Racing Team ekipāža ir ieguvusi nelielu pieredzi Somijas viltīgajos ceļos, piedaloties vienā no vietējiem rallijem pagājušā gada rudenī. Joensuu rallijs šogad uz starta ir sapulcējis 138 ekipāžas, ieskaitot daudzas spēcīgas Somijas ekipāžas, kuras arī visticamāk dalīs šīs sacīkstes uzvarētāju laurus.



Aivis Egle: „Mūsu ekipāžai gaidāmais rallijs dos lielisku iespēju pilnveidot sadarbību un stenogrammas sastādīšanu, kā arī Somijas ceļi ziemā no braukšanas viedokļa ir daudz sarežģītāki nekā Latvijā. Mērķis - aizvadīt stabilu sacīksti, kur noteikti pievērsīsim uzmanību Latvijas konkurentu ekipāžu rezultātiem. Domāju, ka šāda ideja par LRČ posma rīkošanu Somija ir pelnījusi atziņu.”

Mārtiņš Jerums: „Uz Somijas čempionāta posmu braucam jau otro reizi, līdz ar to ir skaidrs, kas mūs tur sagaida, kāda ir rallija organizācija un specifika. Sacensības būs ļoti kompaktas, jo kopā jānobrauc tikai ap 250 km. Interesanti ir tas, ka neviens ātrumposms neatkārtosies. Jau no paša sākuma centīsimies braukt savā tempā un pie šīs taktikas arī pieturēsimies. Ja ar to būs par maz, lai izcīnītu uzvaru N-4 klasē Latvijas ieskaitē, tad speciāli tempu nekāpināsim. Mūsu mērķis Somijā ir stabili nobraukt visu sacensību un iegūt punktus čempionāta kopvērtējumam.”

Kā jau ierasts, Somijas gaidāmais rallijs norisināsies tikai vienu dienu, kur sportistiem nāksies veikt 8 ātrumposmus pavisam kopā aptuveni 100km garumā. Prognozējams, ka gaidāmajā sacīkstē liela nozīme būs ekipāžas sadarbībai savā starpā, jo ārkārtīgi lielu lomu spēlēs precīzas stenogrammas sastādīšana. Tieto Racing Team ekipāža Egle/Jerums startēs ar 36.numuru. Gaidāms, ka arī šoreiz starp abām SEB Tieto apvienotās rallija komandas ekipāžām Egle/Jerums un Vorobjovs/Šošas turpināsies aizrautīga cīņa par uzvaru Latvijas rallija čempionāta ietvaros.

Ekipāžas atbalstītāji: Tieto, PROSPEED u.c.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti