Visi komentāri - Aizturētas vadītāja apliecības dēļ Neikšāns nestartēs Sardīnijas rallijā

Aizturētas vadītāja apliecības dēļ Neikšāns nestartēs Sardīnijas rallijā 5

 
22.maijs 2009 9:55

„Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāža Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals nestartēs šajā nedēļas nogalē paredzētajā pasaules autorallija čempionāta posmā Sardīnijas salā, Itālijā. Iemesls – starta saraksta publicēšanas brīdī Andim Neikšānam bija aizturēta autovadītāja apliecība.

Iepazīšanās ar trasi ekipāžai Neikšāns/Dzirkals nenoritēja gludi. Pierakstot trasi, Andis Neikšāns izraisīja nelielu sadursmi, nedaudz sabojājot savu un kāda vietējā iedzīvotāja automobili. Itālijas likumi paredz, ka šādos gadījumos autovadītāja apliecība tiek aizturēta līdz apstākļu noskaidrošanai. Kā apstākļu noskaidrošanas datums tika nolikts piektdienas, 22. maija, rīts.

Diemžēl starta saraksts tika publicēts ceturtdienas, 21. maija, vakarā un līdz tam brīdim Andim Neikšānam autovadītāja apliecība netika atgriezta. Komisāru lēmums – neļaut „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāžai piedalīties Sardīnijas rallijā. Nelīdzēja arī vietējās policijas apgalvojumi sacīkšu rīkotājam, ka autovadītāja apliecība tiešām ir tikai aizturēta, nevis atņemta, un ka 22. maija rītā tā noteikti tiks atgriezta Andim Neikšānam un latvietis drīkstēs piedalīties satiksmē.

„Vēlos par notikušo atvainoties visiem mūsu līdzjutējiem, kas ieradušies Sardīnijā, visiem tiem, kas atbalsta mūs mājās un visiem mūsu komandas sponsoriem,” stāsta Andis Neikšāns. „Bijām labi sagatavojušies Itālijas sacīkstēm un žēl, ka netikām pielaisti pie starta. Jūtos ļoti neērti pret visiem mūsu atbalstītājiem... Ceru, ka šādas lietas vairs nekad neatkārtosies.”

„Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ģenerālsponsors ir „Latvijas Mobilais Telefons SIA”. Vēl komandu atbalsta arī kompānijas „Latvijas Valsts Meži”, „LEC”, „Gros Auto”, „Neste Oil” un „Juneka”.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Visi komentāri
 
268931. viesis 22.maijs 2009 10:09
0 0 Atbildēt

Mjaa, skumji :-( Diemzheel taadas lietas notiek ...un arii "lielajiem grandiem" ir

gadiijushaas...Nu ko, galvenais ir nesaluuzt un gatavoties naakamajai saciikstei!

Es savulaik liidziigaa situaacijaa sheit LV risinaaju probleemu taadeejaadi, ka tika

noteikts (un kontroleets) , ka "celja gabalos" pie stuures jaaseezh stuurmanim, kuram tiesiibas bij uz rokas, dopos, resp. sleegtaa trasee , pie stuures var seesties arii

pilots, kuram bij aiztureetas tiesiibas.

268937. viesis 22.maijs 2009 12:19
0 0 Atbildēt

Crankshaft - īsti nesaprotu ko nozīmē tāda gadījumā juridiski - aizturētas tiesības. Tas ir liegums vadīt transporta līdzekli, jeb ko tieši ?!?!?! Jo vadītāja apliecības neesamība pie mums nozīme tikai to ka vari norauties kaut kādu sodu (laikam 2 Ls) par to ka nav tā plastikāta, bet tas nebūt nenozīmē, ka tev nav tiesības vadīt konkrētās kategorijas tr-ta līdzekli.

268942. viesis 22.maijs 2009 18:47
0 0 Atbildēt

Var būt kļūdos, bet šķiet, ka saskaņā ar FIA papīriem, vadītja apliecība pilotam var nebūt tikai lokālos mačos. Tad arī pilats ar stūrmani var mainīties vietām. Pasaules ieskaitē apliecībai ir jabūt obligāti.

268947. viesis 24.maijs 2009 14:38
0 0 Atbildēt

WALA [?] 22.05.2009 12:19

Crankshaft - īsti nesaprotu ko nozīmē tāda gadījumā juridiski - aizturētas tiesības. Tas ir liegums vadīt transporta līdzekli, jeb ko tieši ?! ?! ?! Jo vadītāja apliecības neesamība pie mums nozīme tikai to ka vari norauties kaut kādu sodu (laikam 2 Ls) par to ka nav tā plastikāta, bet tas nebūt nenozīmē, ka tev nav tiesības vadīt konkrētās kategorijas tr-ta līdzekli.

-------------------------------------------------------

Suudi ir tie, ka vinjam taa plastikaata nebija uz t.s. dokumentu paarbaudi, kura ir tieshi pirms starta saraksta staadiishanas. Sarunaat ...krievam arii it kaa nebija, bet aiz vinja staav Citroen komanda, tur arii taa starpiiba :-) Turklaat shmugulis vareetu buut apgruutinaats, ja tur, kaa daudzviet, polichi uzreiz zinjo organizatoram , un tas uz galvenaa zinjojumu deelja izkarina info par notikusho un pienjemtajiem "meeriem". Tad zin arii konkurenti ...

Kaksis [?] 22.05.2009 10:40

Brīnos, ka vietējie nesameta pa muti Neikšānam. Laikam uz kāda opja bija uzrāvies.

==========================

Ir vinji tur karstasiniigi, bet taada siikuma deelj neviens tur breeku celt neies - nav

jau Rjazanjas apgabals :-) Vot, ja Neikshaans vinjiem "radzinjus" ar pirkstiem paraadiitu, tad gan vinja asinjojosho liikji atrastu karaajamies tuveejaa kokaa :-) Sardiinieshi jau peec dabas tie pashi korsikaanji vien ir ...

268942. viesis 22.05.2009 18:47

Var būt kļūdos, bet šķiet, ka saskaņā ar FIA papīriem, vadītja apliecība pilotam var nebūt tikai lokālos mačos. Tad arī pilats ar stūrmani var mainīties vietām. Pasaules ieskaitē apliecībai ir jabūt obligāti.

==============================

Neesmu tagad peetiijis, kad to dariiju, tad driiksteeja, tobish lieta bija Eirops chempionaata posmaa. Apvaicaajos toreiz FIA komisaaram Juham Piironenam, vinjsh teica , ka taa mieriigi varot dariit - tjipa, sleegtaa trasee galvenais dokuments bija licence, kuru arii, kaa zinaams, izdod , ja ir tiesiibas (iznjemot licences sacensiibaam sleegtaas trasees). Peechaak shii lieta tika piekopta arii LV ieksheejaas sacensiibaas, arii Igaunijaa dariija taapat, Somijaa sen jau taa dara. Spilgts piemeers - Jari -Mati Latvala :-)

268955. viesis 25.maijs 2009 15:09
0 0 Atbildēt

Italiešiem CSN lietu razborka joprojām ir liela problema. Atceros, kad 1996.g. biju tur ekskursijas braucienā, viena meiča no mūsy grupas ar rolleri uztaisīja nelielu crachu ar vietējo velosipedistu. Tā arī viņa tās tiesības vairs neatguva, jo vietējie pat 10 dienu laikā nepaguva neko noskaidrot un attiecīgi noformēt papīrus. Tā arī viņa bez vadītāja apliecības bija spiesta atgriezties mājās. Itālijā līdzīgi kā Tunisijā un Emirātos labāk nekādās individuālās braukšanās neiesaistīties - vietējiem vienmēr būs taisnība.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti