„Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāža Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals nestartēs šajā nedēļas nogalē paredzētajā pasaules autorallija čempionāta posmā Sardīnijas salā, Itālijā. Iemesls – starta saraksta publicēšanas brīdī Andim Neikšānam bija aizturēta autovadītāja apliecība.
Iepazīšanās ar trasi ekipāžai Neikšāns/Dzirkals nenoritēja gludi. Pierakstot trasi, Andis Neikšāns izraisīja nelielu sadursmi, nedaudz sabojājot savu un kāda vietējā iedzīvotāja automobili. Itālijas likumi paredz, ka šādos gadījumos autovadītāja apliecība tiek aizturēta līdz apstākļu noskaidrošanai. Kā apstākļu noskaidrošanas datums tika nolikts piektdienas, 22. maija, rīts.Diemžēl starta saraksts tika publicēts ceturtdienas, 21. maija, vakarā un līdz tam brīdim Andim Neikšānam autovadītāja apliecība netika atgriezta. Komisāru lēmums – neļaut „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāžai piedalīties Sardīnijas rallijā. Nelīdzēja arī vietējās policijas apgalvojumi sacīkšu rīkotājam, ka autovadītāja apliecība tiešām ir tikai aizturēta, nevis atņemta, un ka 22. maija rītā tā noteikti tiks atgriezta Andim Neikšānam un latvietis drīkstēs piedalīties satiksmē.
„Vēlos par notikušo atvainoties visiem mūsu līdzjutējiem, kas ieradušies Sardīnijā, visiem tiem, kas atbalsta mūs mājās un visiem mūsu komandas sponsoriem,” stāsta Andis Neikšāns. „Bijām labi sagatavojušies Itālijas sacīkstēm un žēl, ka netikām pielaisti pie starta. Jūtos ļoti neērti pret visiem mūsu atbalstītājiem... Ceru, ka šādas lietas vairs nekad neatkārtosies.”
„Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ģenerālsponsors ir „Latvijas Mobilais Telefons SIA”. Vēl komandu atbalsta arī kompānijas „Latvijas Valsts Meži”, „LEC”, „Gros Auto”, „Neste Oil” un „Juneka”.
“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
Mjaa, skumji :-( Diemzheel taadas lietas notiek ...un arii "lielajiem grandiem" ir
gadiijushaas...Nu ko, galvenais ir nesaluuzt un gatavoties naakamajai saciikstei!
Es savulaik liidziigaa situaacijaa sheit LV risinaaju probleemu taadeejaadi, ka tika
noteikts (un kontroleets) , ka "celja gabalos" pie stuures jaaseezh stuurmanim, kuram tiesiibas bij uz rokas, dopos, resp. sleegtaa trasee , pie stuures var seesties arii
pilots, kuram bij aiztureetas tiesiibas.