Renault atklāj unikālu projektu - eco2 interneta vietni latviešu valodā 4

 
25.augusts 2009 8:32

Renault par vienu no saviem ilgtspējīgas attīstības mērķiem ir izvirzījis rūpes par vidi, radot ekoloģiskus un ekonomiskus spēkratus, kā arī izglītojot sabiedrību par vides jautājumiem. Tagad Renault aicina ikvienu iepazīties ar aktuālāko informāciju arī tiešsaistē latviešu valodā – Renault eco2 interneta vietnē www.renault-eco2.com.

Šajā interneta vietnē iespējams iepazīties ar Renault eco2 darbības stratēģiju, plāniem nākotnē, ekonomiskākajiem un ekoloģiskākajiem Renault modeļiem, kā arī teorētiski apgūt ekoloģiskas un ekonomiskas braukšanas iemaņas un pārbaudīt savu erudīciju, atbildot uz Renault pārstāvju sagatavotajiem jautājumiem. Šajā interneta vietnē būs pieejama aktuālākā informācija, kas saistīta ar Renault eco2 plāna ieviešanu realitātē.

Renault eco2 zīmolu realitātē ieviesa vairāk kā pirms diviem gadiem – 2007.gada maijā, un tas tiek piešķirts tikai visekonomiskākajiem un ekoloģiskākajiem Renault modeļiem. Lai piešķirtu eco2 simbolu, tiek vērtēti trīs kritēriji – automašīnas ražošana, CO2 daudzums izplūdes gāzēs un otrreizējā pārstrāde. Nākotnē Renault eco2 zīmola piešķiršanai izvirzīs stingrākus noteikumus vadoties pēc jaunākajiem tehnoloģiskajiem sasniegumiem un iespējām. Jānorāda, ka Renault-Nissan Alianse par vienu no savām prioritātēm izvirzījusi nulles emisiju nākotni: nulles troksnis-nulles izplūdes gāzes-nulles siltumnīcas efekta.

Renault pārstāvniecība Baltijā
 
Visi komentāri
 
270505. viesis 25.augusts 2009 19:01
0 0 Atbildēt

kartejais mesls ko masveida karina laudim. masveida psihoze. tapat neviens nevar pieradit ja nebutu cilveku darbibas ka butu vesaks. visiem iepote ka japerk eco autu vai labak elektro auto. kas par pelnu lielajam kompanijam nomainot visas pasaules auto parku! pec tam izdomas vel ko lai atkal butu kas jauns japerk.

270514. viesis 26.augusts 2009 11:35
0 0 Atbildēt

bez ražošanas un reciclēšanas arī ir jāņem vērā produkta ilgmūžība. Diez vai reciclēt un ražot jaunu fraņču figņu ik pa 10 gadiem ir ekoloģiski, salīdzinot ar japāni vai vācieti, kurš nokalpos 20 gadus.

270530. viesis 26.augusts 2009 19:24
0 0 Atbildēt

EKOloģija, tas ir vēlviens veids kā nokāst no cilvēkiem papildus naudu. Bet visi 2kājānie tāpat reiz aiziet bojā, neba nu pirmo reizi zemeslodei tāds lāsts jāpakrata nost būs...

270533. viesis 27.augusts 2009 3:51
0 0 Atbildēt

Unibankas viesi, tagadējie audī divdesmit gadus nenovilks...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti